Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
30 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Thomas
Voyage en couple
16 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Réponse de Customer Service Manager le 17 mai 2023
Dear Thomas,First, we would like to thank you for choosing to stay at RIHGA Royal Hotel, Osaka.We will continue to do all we can to ensure that all of our guests enjoy a comfortable stay with us.All of our staff hope that we have the opportunity to welcome you back in the future.Sincerely,Customer Service Manager
10/10 Excellent
anne
26 nov. 2022
anne
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
10/10 Excellent
J
Voyage en famille
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
J
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Lucy
Voyage en groupe
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lucy
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service Manager le 25 avr. 2024
Dear Lucy,Thank you for choosing RIHGA Royal Hotel Osaka for your stay, we are very glad that you found your visit pleasant and we hope that you will return again. Sincerely,Customer Service Manager
2/10 Horrible
hajime
23 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
hajime
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
???
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
???
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Tomoko
22 avr. 2024
Tomoko
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Kazuomi
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Kazuomi
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
??
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
??
Séjour de 1 nuit en avril 2024
4/10 Médiocre
Sakura
15 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Sakura
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service Manager le 18 avr. 2024
Dear Sakura,Thank you for staying with us at RIHGA Royal Hotel Osaka. We are happy that you found us cleanly and we will continue to work to improve our offerings for our customers. We always strive to offer a stay with comfort similar to that of one's own home. Please take care,Customer Service Manager
8/10 Bien
Iijima
Voyage d’affaires
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Iijima
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de カスタマーサービスマネジャー le 15 avr. 2024
Iijima 様この度はご宿泊賜りましたうえに感想をお寄せくださり、厚く御礼申しあげます。今後ともお客様の声を第一として、サービス品質の向上と施設の改善に努めてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー
10/10 Excellent
YOSHINORI
Voyage d’affaires
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
YOSHINORI
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de カスタマーサービスマネジャー le 11 avr. 2024
YOSHINORI様この度は数ある中から私どもホテルの利用をお選びくださり、厚く御礼申しあげます。部屋の清潔感にご満足いただけたご様子で、大変嬉しく存じます今後ともおもてなしの心を大切に、心地よいご滞在をお楽しみいただけるよう努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー
10/10 Excellent
Kenmochi
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kenmochi
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Kozue
Voyage en famille avec de jeunes enfants
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kozue
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de カスタマーサービスマネジャー le 9 avr. 2024
Kozue 様この度はご宿泊賜り、厚く御礼申しあげます。今後ともおもてなしの心を大切に、すべてのお客様に快適なご滞在をお楽しみいただけますよう努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー
10/10 Excellent
Masayuki
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Masayuki
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Brice
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Brice
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service Manager le 9 avr. 2024
Dear Brice,Thank you for choosing to stay with us at RIHGA Royal Hotel Osaka. Our 18 restaurants provide an assortment of options for customers and hire chefs that will deliver quality, we would first like to thank you for dining at our facilities. We will use your feedback to implement improvements in the future by contacting the appropriate departments and notifying them of your experience.It would be our pleasure to serve you once again.Sincerely,Customer Service Manager
10/10 Excellent
Naofumi, Inage ku
Voyage d’affaires, Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Naofumi
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service Manager le 9 avr. 2024
Dear Naofumi, Thank you for your feedback of our hotel. We are glad you enjoyed our connection to the Keihan Line's Nakanoshima station, it makes travelling to Kyoto very easy for our guests. We hope that you return again one day.Sincerely,Customer Service Manager
8/10 Bien
Matthew
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service Manager le 9 avr. 2024
Dear Matthew,Thank you for your compliments of our lobby. It is one of the main features of our hotel and we show it off with pride, there are even seasonal flower arrangements that change every so often. We will use your feedback to look for ways we can improve our hotel in the future. It would be an honour to serve you once again.Please take care,Customer Service Manager
10/10 Excellent
Miguel
Voyage en famille avec de jeunes enfants
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Miguel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de responsable de atención al cliente le 8 avr. 2024
Muchas gracias por su opinión acerca de nuestro hotel. Nos complace saber que disfrutó de su alojamiento con nosotros. Es algo de lo que nuestro personal se enorgullece, así que valoramos su opinión. Esperamos que vuelva a visitarnos. Atentamente,responsable de atención al cliente
10/10 Excellent
tooru
Voyage en couple
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
tooru
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de カスタマーサービスマネジャー le 8 avr. 2024
tooru 様この度はご宿泊賜りましたうえに感想をお寄せくださり、厚く御礼申しあげます。館内の清潔感や駐車場利用にもご満足いただけたご様子で、大変嬉しく存じます。今後ともおもてなしの心を大切に、すべてのお客様にご満足いただけますよう努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー
10/10 Excellent
Margaret
Voyage en groupe
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Margaret
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service Manager le 7 avr. 2024
Dear Margaret,Thank you for taking the time to leave us a positive review about our shuttle bus service. Handy is one of the words we hope our customers will describe our shuttle as, as well as convenient. Our buffet offers an extensive amount of food options, so we hope that you were able to enjoy it to your heart's content.Sincerely,Customer Service Manager
10/10 Excellent
Colleen
Voyage en famille
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Colleen
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service Manager le 7 avr. 2024
Dear Colleen,Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We are pleased to know that you were able to find the help you needed at our hotel, we do our best to assist our customers regardless of the language. We understand your concerns regarding the laundry and we will work to improve this matter for the future. Please come back one day so that we can show you an even more pleasurable stay.Sincerely,Customer Service Manager
10/10 Excellent
Tadatoshi
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tadatoshi
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de カスタマーサービスマネジャー le 3 avr. 2024
Tadatoshi様この度はご宿泊賜り、厚く御礼申しあげます。しかしながら、駐車場出庫の際にご迷惑をおかけいたしましたこと、誠に申し訳ございません。今後ともお客様からお寄せいただいた貴重なご意見を参考とさせていただき各部門で共有し、サービス品質の向上と施設の改善に努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー
10/10 Excellent
JUN, Hiroshima city
Voyage en famille
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JUN
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de カスタマーサービスマネジャー le 3 avr. 2024
JUN様この度はご宿泊賜りましたうえに感想をお寄せくださり、厚く御礼申しあげます。ご滞在中はスタッフの接客にご満足いただけたご様子で、大変嬉しく存じます。今後ともおもてなしの心を大切に、サービス品質の向上と快適な空間づくりに努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー
10/10 Excellent
Sujatha
Voyage en couple
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sujatha
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service Manager le 3 avr. 2024
Dear Sujath,Thank you for staying with us and providing your honest feedback. We will pass your feedback onto the appropriate supervisor in hopes of addressing this matter in the future. Please come back and stay at RIHGA Royal Hotel Osaka at any time, it would be an honour to welcome you back.Sincerely,Customer Service Manager
2/10 Horrible
Saminy
Voyage en groupe
28 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Saminy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service Manager le 3 avr. 2024
Dear Saminy,Firstly, thank you for taking the time to provide us with your honest feedback. The amenities provided to rooms are dependent on the booked room types, however we do our best to offer amenities which will make our guests comfortable. We will work to improve our hotel room experience and reviews such as this are necessary to help us understand our customer base. We hope to show you a better stay should you return, however please take care until then.Sincerely,Customer Service Manager
10/10 Excellent
miyako
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
miyako
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de カスタマーサービスマネジャー le 1 avr. 2024
miyako 様この度はご宿泊賜りましたうえに感想をお寄せくださり、厚く御礼申しあげます。スタッフのホスピタリティをお褒めくださり、大変嬉しく存じます。今後ともゲストを思うあたたかなおもてなしを常に意識し、すべてのお客様にご満足いただけますよう努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー
10/10 Excellent
Masato
Voyage d’affaires
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Masato
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service Manager le 1 avr. 2024
Dear Masato,Thank you for your positive review. We always wish to give our customers a stay with the comfort similar to home, it would be an honour to welcome you back one day. Sincerely,Customer Service Manager
8/10 Bien
Nishan
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nishan
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service Manager le 1 avr. 2024
Dear Nishan,Thank you for feedback. We will continue to provide our guests with proper customer service and we hope you will come back to see our improvements one day.Sincerely,Customer Service Manager
8/10 Bien
Taro
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Taro
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Rei
22 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rei
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Minrui
21 mars 2024
Minrui
Séjour de 2 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Hiroya
Voyage en couple
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hiroya
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de カスタマーサービスマネジャー le 22 mars 2024
Hiroya様この度は貴重なお時間を割いてご感想をお寄せくださり、厚く御礼申しあげます。「また来たいと思えるホテル」とのお言葉を励みに、今後ともご期待に沿うべく努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー
8/10 Bien
??
16 mars 2024
??
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
TADA
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
TADA
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
takesi
Voyage en couple
16 mars 2024
takesi
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de カスタマーサービスマネジャー le 19 mars 2024
takesi 様この度はご宿泊賜り、厚く御礼申しあげます。朝食、フロントスタッフの対応ともにご満足いただけたご様子で、大変嬉しく存じます。今後ともおもてなしの心を大切に、すべてのお客様にご満足いただけますよう努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー
10/10 Excellent
Imanari
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Imanari
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Yoshihiko
Voyage en famille
15 mars 2024
Yoshihiko
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de カスタマーサービスマネジャー le 19 mars 2024
Yoshihiko 様この度はご宿泊賜り、厚く御礼申しあげます。シャトルバス利用にもご満足いただけたご様子で、何よりでございます。今後ともお客様のご期待に沿うべく、サービス品質の向上と快適な空間づくりに努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー
10/10 Excellent
Taku
Voyage en famille
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Taku
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de カスタマーサービスマネジャー le 19 mars 2024
Taku様この度はご宿泊賜り、厚く御礼もうしあげあげます。ご用意いたしましたお部屋や朝食利用にもご満足いただけたご様子で、大変嬉しく存じます。今後ともおもてなしの心を大切に、よりご満足いただけるご滞在をご提供できますよう努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー]
10/10 Excellent
KAISEI
15 mars 2024
KAISEI
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
??
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
??
8/10 Bien
Joshua James
15 mars 2024
Joshua James
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
??
15 mars 2024
??
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de カスタマーサービスマネジャー le 19 mars 2024
この度はご宿泊賜りましたうえに感想をお寄せくださり、厚く御礼申しあげます。ご滞在中はスタッフの接客対応にご満足いただけたご様子で、大変嬉しく存じます。今後ともゲストを思うあたたかなおもてなしを常に意識したサービスに努めてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。 次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいつぃております。カスタマーサービスマネジャー
8/10 Bien
Shota
Voyage en couple
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shota
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de カスタマーサービスマネジャー le 17 mars 2024
Shota様この度はご宿泊賜りました折の感想をお寄せくださり、厚く御礼申しあげます。今後ともおもてなしの心を大切に、すべてのお客様にご満足いただけますよう努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくだされば幸いでございます。またのご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー
10/10 Excellent
???
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
???
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de カスタマーサービスマネジャー le 17 mars 2024
この度は貴重なお時間を割いてご感想をお寄せくださり、厚く御礼申しあげます。頂戴しましたお言葉を励みとして、今後ともサービス品質の更なる向上とより快適な空間づくりに努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいき賜りますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしておりますカスタマーサービスマネジャー
8/10 Bien
Kiyoharu
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kiyoharu
Séjour de 2 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Ryota
Voyage en famille
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryota
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de カスタマーサービスマネジャー le 14 mars 2024
Ryota様この度はご宿泊賜り、厚く御礼申しあげます。スタッフの接客やシャトルバス利用にご満足いただけたご様子で、大変嬉しく存じます。今後ともお客様からお寄せいただいた貴重なご意見を参考とさせていただき、サービス品質の向上と快適な空間づくりに努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお阿智致しております。カスタマーサービスマネジャー
10/10 Excellent
Kumiko
Voyage en groupe
11 mars 2024
Kumiko
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de カスタマーサービスマネジャー le 17 mars 2024
この度はご宿泊賜り、厚く御礼申しあげます。今後ともご期待に沿えますよう努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようおねがいもうしあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー
10/10 Excellent
??
10 mars 2024
??
Séjour de 1 nuit en mars 2024