Avis
7,2
Bien
7,6/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
19 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Marika le 21 oct. 2023
Merci Tony, and we warmly welcome you as our guest again!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
14 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en décembre 2020
Réponse de Marika, reception le 19 déc. 2020
Dear guest, thank You for your great rating :) - we are happy to hear everything went well during your stay.
Happy Holidays & hoping to see you again soon.
10/10 Excellent
hicham
Voyage d’affaires
5 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hicham
Séjour de 5 nuits en novembre 2020
Réponse de Marika, reception. le 9 déc. 2020
Dear Hicham,
many thanks for rating our hotel! We are happy to see you had a great stay and hoping to have you as our guest soon again :).
10/10 Excellent
Romuald
Voyage d’affaires
6 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Romuald
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Marika, reception. le 17 août 2020
Thank You Romuald for rating our hotel. We are delighted to see that we could offer you a great stay :). Hopefully we can welcome you back soon again!
10/10 Excellent
Micheline
26 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Micheline
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Hanna le 30 avr. 2019
Dear customer, thank you for your feedback, i fill put this to the fixermans work list, that he will go and check it.
6/10 Satisfaisant
annick, guerande
25 mai 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel accueillant et très calme
annick
6/10 Satisfaisant
Marie
17 févr. 2014
Marie
10/10 Excellent
kastler
21 mai 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
kastler
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Marika le 30 déc. 2023
Dear guest, thank you for your review and warmly welcome again. Wishing you a great New Year!
6/10 Satisfaisant
Raija
18 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Raija
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Marika, vastaanotto le 21 déc. 2023
Hei Raija,kiitos kun arvioit vierailusi meillä ja toivottavasti näemme toistekin. Ihanaa joulun odotusta!
8/10 Bien
Pia
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Pia
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Marika le 30 nov. 2023
Hei Pia,kiitos kun annoit palautetta vierailustasi ja sydämellisesti tervetuloa meille toisellakin kertaa!
10/10 Excellent
Veera
Voyage en famille
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hyvä sijainti ja aamupala
Veera
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Marika le 29 oct. 2023
Hei Veera,onpa ihana nähdä ja lukea että vierailusi oli kaikin puolin onnistunut! Jaoimme tämän ilahduttavan palautteen tiimimme kesken ja toivottavasti saamme toivottaa sinut tervetulleeksi toisenkin kerran. Virkistävää, kohta koittavaa marraskuuta!
2/10 Horrible
Paul
Voyage d’affaires
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Marika le 22 oct. 2023
Dear Paul, we are truly sorry to hear this and we wish we could have offered you a better experience. The whole staff wishes you a beautiful Autumn and we warmly welcome you again, if you decide to give us a second change.
4/10 Médiocre
Annika
Voyage en famille
19 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Ei tulla toista kertaa
Annika
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Marika le 21 oct. 2023
Hei Annika.Suuret pahoittelut että vierailu on tuottanut pettymyksen emmekä ole kyenneet tarjoamaan parempaa. Viemärin ei ole tarkoitus haista ja pyydämme huoltohenkilökuntaamme tarkistamaan tällaiset huoneet. Ovien suhteen meillä on asia käsiteltävänä ja toivomme myös henkilökuntana, että tämä edistyisi pian. Kiitos kun käytit aikaasi palautteen antamiseen ja toivottavasti myös jotakin positiivista olisi jäänyt vierailulta ja Scandic -hotellit olisivat valintasi myös jatkossa. Raikasta syksyn jatkoa!
8/10 Bien
Per
Voyage d’affaires
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Per
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Marika from reception le 14 oct. 2023
Dear Per,thank you for leaving a rating.We are delighted to see you have enjoyed your stay and warmly welcome again!
6/10 Satisfaisant
Sami
13 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Sami
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Marika le 17 août 2023
Thank you for your rating, Sami! We hope to welcome you as our guest another time also.
10/10 Excellent
ANNE-MARI
16 juil. 2023
ANNE-MARI
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Receptionist le 18 juil. 2023
Hei Anne-Mari,Kiitos upeasta arviostasi. Hienoa, että vierailu sujui hyvin. Toivottavasti nähdään pian uudelleen, tervetuloa!Ystävällisin terveisin,Kristiina / Vastaanotto
4/10 Médiocre
Ali
14 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Toisille tiedoksi
Ali
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Receptionist le 18 juil. 2023
Hei Ali,Kiitos palautteestasi. Hienoa, että aamiainen maistui ja sait näin hyvän alun päivällesi. Olen pahoillani, että kesäisin huoneissamme on kuuma. Ilmastointi olisi enemmän kuin tervetullut lisä hotelliimme. Toivottavavasti yhdessä kiinteistönomistajan kanssa saamme tähän muutosta. Omalta osaltamme lupaamme pitää tämän asialistalla, sillä se on äärimmäisen tärkeä asiakastyytyväisyystekijä. Toivottavasti saamme vielä tilaisuuden toivottaa sinut tervetulleeksi meille uudestaan. Mukavaa kesää!Ystävällisin terveisin,Kristiina / Vastaanotto
10/10 Excellent
Tiia-Maria
25 juin 2023
Tiia-Maria
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Receptionist le 29 juin 2023
Hei Tiia-Maria,Kiitos upeasta arviosta ja vierailusta hotellissamme. Hienoa, että olet viihtynyt. Mukavaa kesänjatkoa ja toivottavasti näemme pian uudelleen, tervetuloa! Terveisin, Kristiina / Vastaanotto
6/10 Satisfaisant
Visa
25 juin 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Visa
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Receptionist le 29 juin 2023
Hei Visa,Kiitos vierailustasi meillä. Olen pahoillani, ettei meiltä löydy ilmastointia. Teemme kuitenkin aina kaikkemme, että asiakkailla olisi mahdollisimman mukavaa olla. Toivottavasti vierailusi sujui muilta osin mukavasti. Tervetuloa uudelleen! Terveisin, Kristiina / Vastaanotto
10/10 Excellent
Ali
29 mars 2023
Ali
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Marika, reception le 4 avr. 2023
Hi Ali,we are delighted to see that you enjoyed your visit with us! We wish you sunny April days and hope to have you as our guest soon again :).
4/10 Médiocre
Jokke
Voyage d’affaires
14 févr. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Overpriced & not worth the money
Jokke
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Marika, reception le 16 févr. 2023
Hi Jokke,we apologize as a team that we couldn't offer you any better this time. We had our hotel fully booked and unfortunately there were some changes to the bed types, but tried to compensate this with a bigger room, we are truly sorry that the room wasn't how expected. Good to hear that there were some things that you found also positive. Thank you for your time to give us feedback!
6/10 Satisfaisant
Jarmo
19 déc. 2022
Jarmo
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Marika vastaanotosta le 21 déc. 2022
Hei Jarmo,kiitos kun arvioit vierailusi meillä. Toivottavasti saamme mahdollisuuden toivottaa sinut vielä toiste tervetulleeksi. Rauhallista joulun aikaa!
10/10 Excellent
Peter
Voyage d’affaires
9 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Peter
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Marika, reception le 13 déc. 2022
Hi Peter,we are happy to see You had a great visit. Warmly welcome again :)!
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
14 sept. 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Marika, reception le 20 sept. 2022
Dear guest, thank you for leaving a rating. We are sorry we couldn't offer you a better stay this time. Wishing you a beautiful Autumn.
8/10 Bien
Liisa
7 août 2022
Liisa
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Marika, vastaanotto. le 20 août 2022
Hei Liisa!Mukava kuulla että vierailusi sujui hyvin, sydämellisesti tervetuloa toistekin :).
10/10 Excellent
Jorma
Voyage en famille
31 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mukava mesta Raumalla
Jorma
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Receptionist le 5 août 2022
Hei Jorma,
Kiitos palautteestasi ja antamastasi hienosta arviosta! Hienoa kuulla, että viihdyit meillä mukavasti. Toivottavasti näemme pian uudelleen! Aurinkoista kesänjatkoa toivottaa
Kristiina / Vastaanotto
4/10 Médiocre
Juha
31 juil. 2022
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Juha
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Receptionist le 5 août 2022
Hei Juha,
Kiitos vierailustasi meillä. Toivottavasti vierailusi sujui mukavasti ja viihdyit! Tervetuloa uudelleen!
Terveisin, Kristiina / Vastaanotto
4/10 Médiocre
Tuula
Voyage en groupe
18 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hyvää ja huonoa
Tuula
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Scandic Rauma le 22 juil. 2022
Hei Tuula,
kiitos arvokkaasta palauttestasi! Mukavaa, kun saimme teidät vieraaksemme.
Harmillista, että liikennejärjestelyt työmaasta johtuen ovat aiheuttaneet lisävaivaa heti vierailun alussa. Olen myöskin erittäin pahoillani, että huoneen lämpötila ei ollut ihanteellinen vierailun aikana, jolloin yöunet jäivät puutteellisiksi.
Ilo kuitenkin kuulla, että aamiainen toi teille herkullisen alun päivään ja koitte henkilökuntamme ystävälliseksi.
Toivottavasti saamme teidät vielä uudelleen majoittumaan meille.
Tiimimme toivottaa aurinkoista kesän jatkoa!
Ystävällisin terveisin,
Maria, vastaanotto
10/10 Excellent
Päivi
Voyage en famille
17 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Päivi
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Marika, vastaanotto. le 20 août 2022
Hei Päivi.Suurkiitos jättämästäsi hyvänmielen palautteesta. Mukava kuulla, että vierailusi sisälsi monia hyviä asioita ja saimme tarjota sinulle tämän kokemuksen. Sydämellisesti tervetuloa uudelleen.
8/10 Bien
Maarit
10 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maarit
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Scandic Rauma le 22 juil. 2022
Hei Maarit,
kiitos hienosta arvioinnista! Mukavaa, että vierailu oli onnistunut.
Tiimimme toivottaa aurinkoista kesän jatkoa ja lämpimästi tervetuloa uudelleen!
Ystävällisin terveisin,
Maria, vastaanotto
8/10 Bien
Kristian
Voyage en groupe
27 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kristian
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Marika, reception. le 9 juil. 2022
Hi Kristian,
we are happy to see you had a 8 out of 10 visit :). Hopefully we will see you again!
8/10 Bien
Mika
22 mai 2022
Mika
Séjour de 1 nuit en mai 2022
2/10 Horrible
Tommy
21 avr. 2022
Tommy
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Hanna, Hotellinjohtaja le 23 mai 2022
Arvoisa vieraamme,
Kiitos, että arvioit hotellimme.
Harmi kuulla, ettet ollut tyytyväinen majoitukseenne. Otamme mielellämme kehitysvinkkejä vastaan. Mukavaa kevättä ja toivottavasti ette menettäneet luottamusta hotelliamme kohtaan.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
9 avr. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en avril 2022
Réponse de Marika, vastaanotto. le 15 avr. 2022
Hei,
olen pahoillani ettemme pystyneet tarjoamaan sinulle parempaa hotellikokemusta. Valitettavasti asiakkaiden ei ole mahdollista säätää lämpötilaa huonekohtaisesti itse, mutta vastaanotosta on saatavilla mm. lisälämmittimiä huoneeseen. Toivottavasti saamme mahdollisuuden toivottaa sinut tervetulleeksi vielä tulevaisuudessa. Aurinkoista kevään jatkoa!
6/10 Satisfaisant
Kari
Voyage d’affaires
21 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kari
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Marika le 30 déc. 2021
Hei Kari, kiitos kun arvioit vierailusi. Toivotamme hyvää uutta vuotta ja toivottavasti saamme sinut vieraaksemme uudelleen!
2/10 Horrible
Jarmo
9 déc. 2021
Jarmo
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
ANDRES
Voyage d’affaires
22 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ANDRES
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Marika / reception. le 2 oct. 2021
Dear Andres, thank you for your awesome rating, we are glad to see everything went well during your stay. Have a great October and warmly welcome again.
8/10 Bien
Johanna
28 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Johanna
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Hanna, Scandic Rauma le 31 août 2021
Arvoisa vieraamme, kiitos kun arvioit hotellimme. Tervetuloa uudelleen.
10/10 Excellent
Erik
Voyage en famille
23 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Erik
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Marika, reception le 25 août 2021
Dear Erik,
thank You for rating your stay. We are glad to hear you had an awesome visit :). We are hoping to welcome you as our guest in the future, too!
6/10 Satisfaisant
Arto
Voyage en famille
6 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Huone
Arto
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Marika vastaanotosta. le 8 août 2021
Hei Arto,
kiitos jättämästäsi palautteesta. Sängyt on uusittu huoneremontin yhteydessä mutta pahoittelen kovasti, etteivät ne tuntuneet teille sopivilta. Mukava kuitenkin kuulla että vierailunne sujui muutoin hyvin ja mm. huone miellytti muilta osin. Toivotamme virkistävää elokuun jatkoa!
8/10 Bien
Merja
25 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kuumuus
Merja
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Receptionist le 1 août 2021
Hei Merja,
Kiitos vierailustasi meillä sekä kirjoittamastasi palautteesta. Toivottavasti vierailusi oli kuumuudesta huolimatta mukava. Olen pahoillani, että huone oli vielä hellejakson jäljiltä turhan lämmin. Keräämme palautetta huoneiden lämpötiloista ja toivottavasti saisimme pian tulevaisuudessa ilmastoinnin huoneisiin. Oikein mukavaa, alkavaa elokuuta ja tervetuloa uudelleen!
Terveisin
Kristiina, Vastaanotto
6/10 Satisfaisant
Sanna
24 juil. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Perushotelli
Sanna
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Marika vastaanotosta. le 26 juil. 2021
Hei Sanna,
kiitos kun käytit aikaasi palautteen antamiseen. Toivomme kovasti että meillä olisi jatkossa mahdollisuus tarjota viileämpiä huoneita asiakkaillemme ja asiaa viedään eteenpäin. Mukava kuitenkin kuulla että vierailuusi sisältyi myöskin positiivisia asioita, toivottavasti saamme toivottaa sinut tervetulleeksi vielä toistekin.
6/10 Satisfaisant
Markku
23 juil. 2021
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Yön kuumudessa
Markku
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Marika vastaanotosta. le 26 juil. 2021
Hei Markku,
kiitos palautteestasi. Olemme pahoillamme ettemme tällä hetkellä pysty tarjoamaan viileämpiä huoneita. Välitämme ilmastointiin liittyvät palautteet eteenpäin ja toivottavasti jatkossa meillä on mahdollisuus tarjota parempia majoituskokemuksia. Leppoisaa kesän jatkoa.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
18 juil. 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Marika, reception le 25 juil. 2021
Dear guest,
thank you for your feedback. We want to apologize that your stay didn't go as well as it should have. We hope we still have the change to welcome you back in the future. Wishing you all the best for the Summer.
4/10 Médiocre
Adam
17 juil. 2021
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Avoid if it's hot
Adam
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Marika, reception le 25 juil. 2021
Dear Adam,
thank You for taking the time to write about your stay. We are sorry we could not offer you any better this time. With all the feedback of the air conditioning given us, we are hoping to have some changes in the future and the possibility to offer cooler rooms for our customers. Hope your summer continues relaxing.
10/10 Excellent
patrik
16 juil. 2021
patrik
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Hanna, Scandic Rauma le 9 août 2021
Arvoisa vieraamme, kiitos, kun arvioit hotellimme. Tervetuloa uudelleen.
8/10 Bien
Marko
Voyage d’affaires
15 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kaikki toimi
Marko
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Marika vastaanotosta. le 26 juil. 2021
Hei Marko.
Kiitos jättämästäsi arvioinnista, ilo kuulla että vierailusi sujui mukavissa merkeissä. Sydämellisesti tervetuloa Raumalle toistekin!
6/10 Satisfaisant
Maria
11 juil. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Dålig ventilation
Maria
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
8/10 Bien
Antti
Voyage en famille
10 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Antti
Séjour de 1 nuit en juillet 2021