Les notes se basent sur un nombre total de 183 avis vérifiés

3,5 sur 5
Recommandé par 100 % des clients
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Services et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,1 Conditions de l'hôtel
Avis Expedia vérifiés
3 sur 5
Recommandé
pour Couples
par annick de guerande

Hotel accueillant et très calme

Publié le 25 mai 2014
Les + : Très calme
Les - : Rien de plus
Situation : Voir le vieux quartier de rauma puis le bord de mer
La réservation ne sait pas bien déroulée sur le site, la date a été changée, j ai du téléphoner a l hotel pour modifier la date d arrivée le jour suivant
3 sur 5
par Marie

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 17 févr. 2014 sur Hotels
5 sur 5
par kastler

Publié le 21 mai 2012 sur Hotels
très bien
3 sur 5
Recommandé
par un voyageur vérifié de Brazzaville, Congo

Tout a fait correct pour une ville moyenne

Publié le 11 août 2007
Bon accueil avec un parking assez grand pour disposer d'une place même en période d'affluence. Les chambres sont propres, assez grandes avec une vue dégagée surtout coté canal, mais mériteraient une remise à niveau. Le parquet en bois a un peu vieillit. L'entretien des chambres n'est pas vraiment fait en profondeur et les serviettes n'ont pas été changées en 4 jours de séjour. Le restaurant est par contre d'un bon niveau avec un petit déjeuner, inclus dans le prix,tout à fait satisfaisant.
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 18 nov. 2016 sur Hotels
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
21 nov. 2016 par General Manager, Direction de l'hôtel
Arvoisa vieraamme, Kiitos, että käytit aikaasi palautteen antamiseen. Näin saamme tärkeää tietoa, miten olemme onnistuneet ja missä voimme vielä parantaa palveluamme jatkossa. Oikein mukavaa vuoden jatkoa ja tervetuloa toistekin. Ystävällisin terveisin vuoropäällikkö
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 13 nov. 2016 sur Hotels
Helt ok hotell med bra läge nära centrum.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
21 nov. 2016 par General Manager, Direction de l'hôtel
Ärade gäst, Tack för att ni har använt er tid att ge oss feedback. Era synpunkter är oerhört viktiga för oss. Så får vi värdefull kunskap om vad vi har lyckats med och var vi måste föbättra vår service i fortsättningen. Vi önskar er trevlig fortsättning på året och önskar er välkomna åter. Mvh arbetsledare hotell
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 31 oct. 2016 sur Hotels
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
13 nov. 2016 par General Manager, Direction de l'hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. Only so we can get information in which we have made things right and in which we should improve our service and circumstances. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Reception Duty Manager
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Parannettavaa on

Publié le 21 août 2016 sur Hotels
Hotelli on remontin tarpeessa,huoneemme oli kulunut ja sisustus vanhahtavaa.Aamiaisella tuotteita loppui kesken,pöydät olivat pitkään sotkuisia.Sijainniltaan hyvä omiin tarpeisiimme.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
1 sept. 2016 par General Manager, Direction de l'hôtel
Arvoisa asiakas. Kiitos, että käytit aikaasi palautteen antamiseen. Näin saamme tärkeää tietoa, miten olemme onnistuneet ja missä voimme vielä parantaa palveluamme jatkossa. Hotellissamme aloitetaan remontti loppuvuoden aikana. Pyydän anteeksi aamiaisella olleita puutteita. Välitän palautteesi ravintolan henkilökunnalle, jotta vastaavaa ei tapahtuisi toiste. Toivotamme teidät lämpimästi tervetulleeksi toistekin vieraaksemme. Ystävällisin terveisin, vastaanoton vuoropäällikkö
2 sur 5
par Tapio de Helsinki

Epäonnistunut aamupalan uudistus

Publié le 15 août 2016 sur Hotels
Huoneet, suihkutilat mukaanlukien kaipaavat päivitystä. Suurin pettymys oli aamiainen, johon oli tehty "uudistuksia" jättämällä pois munakokkeli makkaran ja pekonin rinnalta. Myös lohi puuttui valikoimasta.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
1 sept. 2016 par General Manager, Direction de l'hôtel
Arvoisa asiakas. Kiitos, että käytit aikaasi palautteen antamiseen. Näin saamme tärkeää tietoa, miten olemme onnistuneet ja missä voimme vielä parantaa palveluamme jatkossa. Hotellissamme aloitetaan loppuvuonna huoneiden kylpyhuoneiden remontti. Aamiaisen uudistumisesta olemme saaneet todella paljon kiitosta ja positiivista palautetta. Välitän toiveesi aamiaisen tuotteistus ryhmällemme, jotta he voivat huomioida toiveenne jatkossa. Toivotamme teidät lämpimästi tervetulleeksi toistekin vieraaksemme. Ystävällisin terveisin, vastaanoton vuoropäällikkö
2 sur 5
par Arto

Publié le 8 août 2016 sur Hotels
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
16 août 2016 par General Manager, Direction de l'hôtel
Arvoisa asiakas. Kiitos, että käytit aikaasi palautteen antamiseen. Näin saamme tärkeää tietoa, miten olemme onnistuneet ja missä voimme vielä parantaa palveluamme jatkossa. Tervetuloa toistekin vieraaksemme. ystävällisin terveisin vuoropäällikkö