Les notes se basent sur un nombre total de 779 avis vérifiés

3,3 sur 5
Recommandé par 59 % des clients
3,5 Propreté de la chambre
3,4 Services et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 Conditions de l'hôtel
Avis Expedia vérifiés
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de tahiti

Apparthotel proche d'un grand centre commercial

Publié le 2 mai 2017
C'est un apparthotel à environ 1h de l'aéroport. Pas de navette ni de ''day use '' (tarification à la 1/2 journée) proposées. La chambre est plutôt confortable et bien équipée mais il faut demander les couverts à la réception=> L'1 des employés a été un peu désagréable. Le petit déjeuner est simple (boisson chaude, des barres de céréales, porridge, muffins), mais c'est correct. WiFi gratuit mais lent. Parking gratuit. Un balai et un vrai savon vaisselle ne seraient pas de trop.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
3 mai 2017 par General Manager , Direction de l'hôtel
Thank you for choosing to stay at Extended Stay America - Los Angeles - Torrance - Del Amo Circle. We are happy you liked our convenient location and that your overall stay was good. Having said that, I am sorry for one of our associate not very helpful to you and will share your review with my team to ensure we are providing a great guest experience. We hope to have the opportunity to welcome you back on a future date. Sincerely, General Manager
3 sur 5
par marie helene de polynesie francaise

Publié le 4 juil. 2015 sur Hotels
La seule critique à faire : Petit déjeuner offert......... ; il ne faut pas le stipuler ainsi ce n'est pas un PD Pomme, orange et cake sous vide au choix, je n'appelle pas cela un petit déjeuner
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Qualité médiocre

Publié le 2 janv. 2013 sur Hotels
Hôtel bien situé et environnement calme, cependant le ménage de la chambre n'est fait que tous les sept jours. Le petit déjeuner est lamentable, il n'y a que du café et rien n'est prévu pour les enfants. Pour le prix, on s'attendait à beaucoup mieux. Hôtel à éviter.
3 sur 5
par Bea

Quelques progrès à faire

Publié le 10 nov. 2012 sur Hotels
Chambre spacieuse , coin cuisine très pratique , mais batterie de cuisine plus que succincte.impossible pour la réception de fournir une éponge et du liquide vaisselle.pas de sèche cheveux dans la salle de bain.le matelas à un peu vécu..une bouteille de vodka entamée trouvée derrière le fauteuil à notre arrivée. Bien situé à condition d'avoir une voiture.quartier calme.
1 sur 5
par Hart

A coter de bcp de coerces et restos

Publié le 31 mai 2012 sur Hotels
Ne pense pas y retourner
3 sur 5
par un voyageur vérifié de Tahiti

Homestead hôtel suites

Publié le 4 mars 2012 sur Hotels
Vous êtes accueillis le premier jour pour le Check in,et ensuite vous faites ce que vous voulez dans votre chambre. Heureusement que tout soit à cotēs.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 2 juin 2011 sur Hotels
Not suited for romantic escapes but perfect otherwise. The staff was friendly, the neighborhood safe, the room clean and spacious. The washing machines inside the hotel are definitely a plus! Great for the value.
3 sur 5
par un voyageur vérifié de Los Angeles

zero amenities. BYOS

Publié le 21 nov. 2017
Les + : The location was perfect across from the mall and restaurants.
Les - : Have toilet paper and not run out for the guests. Costco is no far from Hotel and they could have bought some while the shipment was delayed.
Situation : Shopping, dining, beach, etc.
Room and facility was fine. The problem is you don't know until you get there that there is zero amenities. The only thing that is not attached or nailed down is toilet paper (just one roll) and soap. When I asked for complimentary shampoo and conditioner, they said there is no more and shipment will be there the next day. There is no hair dryer in the room. Must go to front desk to get even though a sign says they will deliver to your room. There is no coffee maker or toaster. Had to go to main desk to get it coffee maker, no toaster. Got back to room and realize there is no coffee filters. I had my own coffee but did not bring filters. Who would have thought. On the positive side, they did supply bath towels, hand towels and wash towels. There was also free unsecured wi-fi and cable TV. Other than the annoying lack of amenities and having to go to main desk to get them, it was fair for the price I paid. On the night before I checked out I told the clerk I need another roll of toilet paper and she said the shipment will come the next day. It seems to be the mantra when guests ask for anything complimentary or a minimum requirement.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
23 nov. 2017 par Hotel Management, Direction de l'hôtel
Thank you for your review of your stay. We apologize for not living up to your expectations, and we appreciate you taking the time to provide specifics about the problems that inconvenienced you. Your valuable feedback will be shared with our team to prevent such mistakes going forward. We hope you will give us another opportunity to prove we can do better on your next trip to this area. Sincerely, Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur vérifié de Ensenada, MX

nice staff, Near Del Amo Mall

Publié le 18 nov. 2017
Liked the hotel but disappointed by advertising free wifi that was soo slooow and they charged $4.76 per day to upgrade to something barely usable. Deceptive and I won't be coming back.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
19 nov. 2017 par Hotel Management, Direction de l'hôtel
Don, thank you for staying at Extended Stay America. We are glad to read you liked our courteous service and convenient location. Your feedback with regard to our internet connectivity will be shared with our engineering team. We hope you will give us another chance so we can serve you much better. Sincerely, Hotel Management
2 sur 5
par un voyageur vérifié de Torrance California

Totally sucked

Publié le 16 nov. 2017
When I arrived there was no one at the check-in desk. I had to search for someone to actually check in. Went up the elevator entire hallway smelled of weed and two different dogs barking from two different rooms that kept everyone awake. By far the worst experience I've ever had at a hotel.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
19 nov. 2017 par Manager, Direction de l'hôtel
Thank you for being our guest and for sharing your feedback. We work hard to provide a clean and comfortable environment and we are sorry if any smells compromised your experience. We will follow up on your concerns to ensure we are doing everything possible to minimize the impact to our guests. Thank you again for your candid feedback and we hope to welcome you back in the future. Sincerely, Hotel Management