Les notes se basent sur un nombre total de 848 avis vérifiés

3,3 sur 5
Recommandé par 59 % des clients
3,4 Propreté de la chambre
3,4 Services et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,2 Conditions de l'hôtel
Avis Expedia vérifiés
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de tahiti

Apparthotel proche d'un grand centre commercial

Publié le 2 mai 2017
C'est un apparthotel à environ 1h de l'aéroport. Pas de navette ni de ''day use '' (tarification à la 1/2 journée) proposées. La chambre est plutôt confortable et bien équipée mais il faut demander les couverts à la réception=> L'1 des employés a été un peu désagréable. Le petit déjeuner est simple (boisson chaude, des barres de céréales, porridge, muffins), mais c'est correct. WiFi gratuit mais lent. Parking gratuit. Un balai et un vrai savon vaisselle ne seraient pas de trop.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
3 mai 2017 par General Manager , Direction de l'hôtel
Thank you for choosing to stay at Extended Stay America - Los Angeles - Torrance - Del Amo Circle. We are happy you liked our convenient location and that your overall stay was good. Having said that, I am sorry for one of our associate not very helpful to you and will share your review with my team to ensure we are providing a great guest experience. We hope to have the opportunity to welcome you back on a future date. Sincerely, General Manager
3 sur 5
par marie helene de polynesie francaise

Publié le 4 juil. 2015 sur Hotels
La seule critique à faire : Petit déjeuner offert......... ; il ne faut pas le stipuler ainsi ce n'est pas un PD Pomme, orange et cake sous vide au choix, je n'appelle pas cela un petit déjeuner
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Qualité médiocre

Publié le 2 janv. 2013 sur Hotels
Hôtel bien situé et environnement calme, cependant le ménage de la chambre n'est fait que tous les sept jours. Le petit déjeuner est lamentable, il n'y a que du café et rien n'est prévu pour les enfants. Pour le prix, on s'attendait à beaucoup mieux. Hôtel à éviter.
3 sur 5
par Bea

Quelques progrès à faire

Publié le 10 nov. 2012 sur Hotels
Chambre spacieuse , coin cuisine très pratique , mais batterie de cuisine plus que succincte.impossible pour la réception de fournir une éponge et du liquide vaisselle.pas de sèche cheveux dans la salle de bain.le matelas à un peu vécu..une bouteille de vodka entamée trouvée derrière le fauteuil à notre arrivée. Bien situé à condition d'avoir une voiture.quartier calme.
1 sur 5
par Hart

A coter de bcp de coerces et restos

Publié le 31 mai 2012 sur Hotels
Ne pense pas y retourner
3 sur 5
par un voyageur vérifié de Tahiti

Homestead hôtel suites

Publié le 4 mars 2012 sur Hotels
Vous êtes accueillis le premier jour pour le Check in,et ensuite vous faites ce que vous voulez dans votre chambre. Heureusement que tout soit à cotēs.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 2 juin 2011 sur Hotels
Not suited for romantic escapes but perfect otherwise. The staff was friendly, the neighborhood safe, the room clean and spacious. The washing machines inside the hotel are definitely a plus! Great for the value.
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de San Diego

Location is great

Publié le 9 avr. 2018
Good point Very close to Del Amo Shopping Mall and restaurants. There is a kitchen, mini table with bar stools, desk, sofa in the room. Bad point I chose Non-Smoking room but smelled from other rooms. No hair dryer in the room.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
10 avr. 2018 par Hotel Management, Direction de l'hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback. We are pleased our location was ideal for your needs and that you had an overall enjoyable stay with us. That being said, we are sorry for the smell of smoke you experienced during your stay. We will follow up on your concerns to ensure we are doing everything possible to minimize the impact on our guests. We have hair-dryers and certain complimentary toiletries available at the front desk for our guests who need them. We hope the positive aspects of your visit will encourage you to choose us again in the future. Sincerely, Hotel Management
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Foodie

Publié le 8 avr. 2018
Overall hotel was clean and parking was ample, but the food odor was difficult to adjust to. It seems many guests cook in their rooms and it was apparent. I couldn’t place my finger, or nose, on the cuisine but it might have been a mix of Far East, Indian, American and perhaps African. In any case we awoke each morning to a strong smell of an exotic breakfast, and at night another dose of a potpourri of food odors. The room itself was relatively clean but there was no soap, shampoo, or bath mat. We bought necessities at a nearby Marshall’s, and used a bath towel as a bath mat. Also, one washcloth was washed but stained with brown soil, as if someone had just used it after a long day riding a dirt bike. Unappealing to say the least. The beds and pillows were comfy but there were a few small stains on the sheets that made my mind wonder to some darker places I figure it shouldn’t wonder while on vacation. Better venting, ie not recirculated, would be a huge cost but an equally huge improvement. The rest I can deal with. It was my first and probably last stay at any of these extended stay places.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
11 avr. 2018 par Hotel Management, Direction de l'hôtel
Thanks for being our guest. We sincerely apologize for not meeting your expectations with regard to your room while being here and the inconvenience it caused to you. Your feedback regarding odor and cleanliness is shared with the concerned team to ensure that remedial steps are taken immediately to ensure such problems aren’t repeated going ahead. Kindly note, toiletries, and other articles are available at front desk and are complementary. It is never our intention to disappoint you in any way, and we hope you will give us a chance to redeem ourselves in the future. Sincerely, Hotel Management
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Very nice area, calm and comfortable

Publié le 3 avr. 2018
Second time staying here and so far, we have not been dissapointed! We feel very comfortable! Thanks to the staff for being so polite and caring of our needs!
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
3 avr. 2018 par Hotel Management, Direction de l'hôtel
Thank you for choosing Extended Stay America once again. We are pleased to read that our associates made such a wonderful impression. Our team will be glad to know its efforts were key in making your stay with us so enjoyable. We hope to have the pleasure of hosting all your future Los Angeles visits. Sincerely, Hotel Management