Piscine couverte

Avis sur Hilton Toronto Airport Hotel & Suites

4 out of 5
Hilton Toronto Airport Hotel & Suites
5875 Airport Road, Mississauga, ON

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 843 avis sur 1755." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 458 avis sur 1755." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 200 avis sur 1755." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 123 avis sur 1755." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 131 avis sur 1755." "

8,6/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Rene, Levis

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good service near airport
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Virginie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lit très confortable et navette très efficace
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 Horrible

Kady Yasmine

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Malpropre
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Mikhail Korolko Front Office Manager le 17 mars 2024
Dear Kady,Thank you for sharing your feedback concerning your stay at the Hilton Toronto Airport Hotel & Suites. Excellent service is what we strive to be known for; therefore, your feedback is essential as it enables us to continually improve our service and provide a memorable experience to our valued guests.I noticed that you rated our “service” experience low. Please be informed that as per Hilton Brand, anything below nine counts as an unsatisfactory stay. I would greatly appreciate it if you would be willing to provide further information about any problem you may have encountered, as this will help me better understand what happened to anticipate any future occurrence.Our relationship with our guests is of paramount importance. We hope you will allow us to serve you better soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

10/10 Excellent

Brigitte

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The beds are very fresh and confortable
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Mikhail Korolko Front Office Manager le 5 mars 2024
Dear Bridgitte,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

10/10 Excellent

christine

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice room, and nice gentleman at the front desk.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mikhail Korolko Front Office Manager le 5 mars 2024
Dear Christine,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

4/10 Médiocre

Kady Yasmine

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La salle de bain était très sale avec de restes a l'intérieur. le lit mal fait la douche jaunâtre c'est une des plus sales j'ai eu à voir et les miroirs pas propres, donc j'ai pas oser utiliser les serviettes. le gardien d'entrée me regardais en jugeant juste parceque je suis sortie plusieurs fois et sa sentais le jugement c'est incroyable.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mikhail Korolko Front Office Manager le 29 févr. 2024
Thank you for telling us about your experience at the Hilton Toronto Airport Hotel & Suites. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is essential to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrences.We appreciate your sharing your concerns, and we hope you will allow us to serve you in the near future better.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

8/10 Bien

Lorraine

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Mikhail Korolko Front Office Manager le 20 mars 2024
Dear Lorraine,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

8/10 Bien

Jean-Yves, Québec

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mal insonorisé et système de chauffage bruyant par contre lit très confortable
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Mikhail Korolko Front Office Manager le 2 févr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

6/10 Satisfaisant

Steve

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
The top hinge of the entrance door of the room was loose so it would not close without a push. The living room of the mini suite did not have a lamp, very dark. Part of the paint of the ceiling of the shower was peeling.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Mikhail Korolko Front Office Manager le 2 févr. 2024
)Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

10/10 Excellent

Lucie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent service!!
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 27 déc. 2023
Dear Lucie,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

4/10 Médiocre

Steve

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
I took photos of the damaged sofa and the poorly maintained shower where the small ceramic tiles were painted a while back, and the paint peeled. For 250CAD stay of less than 6 hours, I was expecting nothing of such. The receptionist should have known and give me one of the other rooms available, because the HH site was offering me to pick my room, and I honestly believed that I would be given the best that was left... Or maybe it was the best... Definitely not worth the price, I will be reconsidering my next stay of January 7 at the same location and same price... Not a happy customer.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hilton team le 2 févr. 2024
2)Thank you for telling us about your experience at the Hilton Toronto Airport Hotel & Suites. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is essential to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrences.We appreciate your sharing your concerns, and we hope you will allow us to serve you in the near future better.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

10/10 Excellent

Daniel

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 5 déc. 2023
Dear Daniel,We are delighted that you had an excellent stay and enjoyed your visit to our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service, as it is what we strive for every day.Thank you for your kind feedback, and we hope to welcome you again very soon! Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

10/10 Excellent

Kevin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Très bien
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 10 oct. 2023
Dear Kevin,Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

8/10 Bien

Abdellah

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 19 sept. 2023
Dear Abdellah,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

2/10 Horrible

Dany

Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 15 sept. 2023
Dear Dany,'Thank you for sharing your comments concerning your stay at the Hilton Toronto Airport Hotel & Suites. Excellent service is what we strive to be known for; therefore, your feedback is essential as it enables us to continually improve our service and provide a memorable experience to our valued guests.I noticed that you rated our “service” experience low. I would greatly appreciate it if you would be willing to provide further information about any problem you may have encountered, as this will help me better understand what happened to anticipate any future occurrence.Our relationship with our guests is of paramount importance. We hope you will allow us to serve you better soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

10/10 Excellent

Georges

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 17 août 2023
Dear Georges,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

10/10 Excellent

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 9 août 2023
Dear David,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

10/10 Excellent

Andreanne

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
On a dormi à cet hôtel car notre vol d’avion était retardé. Propre et commodités intéressantes(gym,piscine…). Navette disponible vers aeroport et tres pres de l’aéroport. Parfait pour une nuit
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Mikhail le 22 juin 2023
Nous apprécions beaucoup vos commentaires concernant votre séjour au Hilton Toronto Airport Hotel & Suites.C'est toujours un plaisir de recevoir des commentaires positifs. Je partagerai vos commentaires avec notre équipe. Je suis sûr que ces commentaires serviront d'encouragement à l'ensemble de notre personnel alors que nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services.Merci encore d'avoir partagé votre expérience, et nous espérons que votre prochaine visite sera aussi agréable que la précédente.Sincèrement,Mikhaïl Korolkochef de réceptionHôtel et suites Hilton de l'aéroport de Toronto.

10/10 Excellent

Philippe

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellente option pour une nuit juste à côté de l’aéroport. Navette gratuite entre l’hôtel et l’aéroport.
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 19 juin 2023
Nous apprécions vos commentaires concernant votre séjour au Hilton Toronto Airport Hotel & Suites. C'est toujours un plaisir de recevoir des commentaires positifs. Je partagerai vos commentaires avec notre équipe. Ces commentaires encourageront l'ensemble de notre personnel alors que nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services. Merci encore d'avoir partagé votre expérience, et nous espérons que votre prochaine visite sera aussi agréable que la précédente.Sincèrement,Mikhaïl Korolkochef de réceptionHôtel et suites Hilton de l'aéroport de Toronto.

10/10 Excellent

Thomas-Alexandre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very neat place
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 21 mai 2023
Dear Thomas-Alexandre,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

6/10 Satisfaisant

Sylvain

Voyage d’affaires
Hôtel très bruyant, chambre plus ou moins propre! Pas offert le stationnement, pas offert l'internet obligé de retourner à la réception, attendre pour demandé un code d'accès internet! Obliger de télécharger l'application pour avoir des points Hilton!
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 15 mai 2023
Merci pour vos commentaires, et nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau parmi nous dans un avenir pas si lointain.Sincèrement,Mikhaïl Korolkochef de réceptionHôtel et suites Hilton de l'aéroport de Toronto.

8/10 Bien

Sylvie, Kipawa

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 10 mai 2023
Dear Sylvie,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

8/10 Bien

Alex

Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Mikhail le 17 avr. 2023
Dear Alex,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

4/10 Médiocre

Dany

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Très moyen
Service plus ou moins personnalisé et à l’écoute. Stationnement vraiment loin, l’hotel permet le stationnement long terme pour les voyageurs et ceux-ci peuvent prendre les stationnements près de l’hotel. Chambre mal isolée, nous entendions la télé du voisin. Chambre de bain très désuette.
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 4 mars 2023
2)Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Toronto Airport Hotel & Suites. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrences.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
No1
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 2 mars 2023
Dear Maxime,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

10/10 Excellent

Serge

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous avions un vol très tôt le matin. Le park'n fly avec valets est à coté.
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 28 févr. 2023
Dear Serge,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Toronto Airport Hotel & Suites. We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day.Thank you for your kind feedback, and we hope to welcome you again very soon! Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

8/10 Bien

Simon

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Navette difficile à trouver à partir de l'aeroport
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 28 févr. 2023
Dear Simon,Thank you for your feedback and we are looking forward to welcoming you back with us in the not-so-distant future.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

6/10 Satisfaisant

Ariane

Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 27 févr. 2023
Thank you for your feedback and we are looking forward to welcoming you back with us in the not-so-distant future.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

6/10 Satisfaisant

Sebastien

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 20 févr. 2023
Dear Sebastien,Thank you for your feedback and we are looking forward to welcoming you back with us in the not-so-distant future.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

10/10 Excellent

Eric

Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 18 févr. 2023
Dear Eric,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Toronto Airport Hotel & Suites. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

4/10 Médiocre

daniel

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Le personnel non à l écoute les douches sont desuettes pas de pression dans la douche et trop basse et vieillot vraiment devevant réputation surfaite j avais hâte de partir et ne plus jamais y retourner , le menu limité Daniel
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 7 févr. 2023
Cher Daniel,Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience au Hilton Toronto Airport Hotel & Suites.Je suis désolé que votre expérience n'ait pas répondu à vos attentes; permettez-moi de vous présenter mes excuses les plus sincères.Chez Hilton, nous nous efforçons de fournir une expérience de service supérieure à chaque client ; par conséquent, vos commentaires sont très importants pour nous. Soyez assuré que nous prenons les mesures appropriées pour résoudre le problème et prévenir de futurs événements.Nous apprécions que vous partagiez vos préoccupations et nous espérons que vous nous donnerez l'occasion de mieux vous servir dans un proche avenir.Sincèrement,Mikhaïl Korolkochef de réceptionHôtel et suites Hilton de l'aéroport de Toronto.

2/10 Horrible

Guy

Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 10 mars 2023
Dear Guy,Thank you for taking the time to share your comments concerning your stay at the Hilton Toronto Airport Hotel & Suites. Excellent service is what we strive to be known for; therefore, your feedback is extremely important as it enables us to continually improve our service and provide a memorable experience to our valued guests. I noticed that you rated our “service” experience low. I would greatly appreciate it if you would be willing to provide further information about any problem you may have encountered as this will help me better understand what happened in order to anticipate any future occurrence. Please let us know what we can do differently to get a perfect 10 from you. Our relationship with our guests is of paramount importance. We hope that you will present us with the opportunity to better serve you soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

8/10 Bien

brigitte

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le hall d'entrée avec le restaurant à air ouverte
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 1 févr. 2023
Dear Bridgitte,Thank you for your feedback and we are looking forward to welcoming you back with us in the not-so-distant future.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

10/10 Excellent

François

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent service, hors du commun.
Réponse de Mikhail Korolko le 9 janv. 2023
Dear Francois,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Toronto Airport Hotel & Suites. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

4/10 Médiocre

BOUILLE ANNE

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté
Chambre attribué non nettoyé
Réponse de Mikhail Korolko le 6 janv. 2023
Dear Anne,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Toronto Airport Hotel & Suites. I am sorry that your experience with room cleanliness did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address it with the housekeeping department and prevent future occurrences.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

2/10 Horrible

Natacha

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
La chambre n’était pas propre, comme si une petite fête avait eu lieu… un ballon au plafond, un autre sur le mur attaché avec du ruban adhésif, des restes de chandelles sur les tablettes, la chasse des toilettes pas tirée! Une chambre de remplacement a rapidement été fournie, mais l’impression négative est restée…
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Mikhail Korolko le 31 déc. 2022
Dear Natacha,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Toronto Airport Hotel & Suites. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the issue with housekeeping team and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

4/10 Médiocre

Nelson

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pour un hôtel à 289 la nuit je m’attendais à une chambre beaucoup présentable
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Mikhail Korolko le 12 déc. 2022
Cher Nelson,Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience au Hilton Toronto Airport Hotel & Suites.Je suis désolé que votre expérience n'ait pas répondu à vos attentes; permettez-moi de vous présenter mes excuses les plus sincères.Chez Hilton, nous nous efforçons de fournir une expérience de service supérieure à chaque client ; par conséquent, vos commentaires sont très importants pour nous. Soyez assuré que nous prenons les mesures appropriées pour résoudre le problème et éviter qu'il ne se reproduise à l'avenir.Nous apprécions que vous partagiez vos préoccupations et nous espérons que vous nous donnerez l'occasion de mieux vous servir dans un proche avenir.Sincèrement,Mikhaïl Korolkochef de réceptionHôtel et suites Hilton de l'aéroport de Toronto.

8/10 Bien

Christopher

Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Mikhail Korolko le 6 déc. 2022
Dear Christopher,'Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

10/10 Excellent

jean-francois

Séjour de 1 nuit en novembre 2022

10/10 Excellent

Yvan

Séjour de 1 nuit en octobre 2022

8/10 Bien

Nicolas

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Mikhail Korolko le 24 oct. 2022
Dear Nicolas,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

6/10 Satisfaisant

Frederic

Séjour de 1 nuit en octobre 2022

8/10 Bien

Richard

Séjour de 1 nuit en septembre 2022

6/10 Satisfaisant

Sylvain

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
restaurant et bar mosaic
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Mikhail Korolko le 20 sept. 2022
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.

10/10 Excellent

Carl

Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Mikhail Korolko le 29 août 2022
Dear Carl,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Toronto Airport Hotel & Suites. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office Manager

2/10 Horrible

Billy

Séjour de 1 nuit en juillet 2022

8/10 Bien

Diane

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Proche de l’aéroport. Service de shuttle apprécié.
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Mikhail Korolko le 13 juil. 2022
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Mikhail Korolko Front Office Manager Hilton Toronto Airport Hotel & Suites.

4/10 Médiocre

Samuel

Les points forts : Équipements
Les points faibles : Personnel et service
POUR: -belle salle de sport bien entretenue -service de navette CONTRE: -service médiocre -chambre sale -bruyant -air climatisé ne marchait pas bien
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Mikhail Korolko le 13 juil. 2022
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Mikhail Korolko Front Office Manager Hilton Toronto Airport Hotel & Suites.

10/10 Excellent

Dany

Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Mikhail Korolko le 13 juil. 2022
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Mikhail Korolko Front Office Manager Hilton Toronto Airport Hotel & Suites.

10/10 Excellent

Terry, Vernon

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Welcoming entry to the property. Easy and quick check-in. Clean and comfortable room and bed.
Séjour de 1 nuit en avril 2024