Avis sur Courtyard by Marriott Toronto Mississauga/Meadowvale
Courtyard by Marriott Toronto Mississauga/Meadowvale
7015 Century Ave, Mississauga, ON
Avis
8,4
Très bien
8,6/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
28 déc. 2023
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 30 déc. 2023
Dear Sylvia,I am sorry that something impacted your satisfaction with our hotel. We appreciate you taking the time to share your review and hope to provide you with a WOW experience in the future. Thank you for staying with us.Sincerely,Abhay BhargavaGeneral Manager
10/10 Excellent
Jean-Philippe
Voyage en groupe
18 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-Philippe
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de GM le 18 sept. 2023
Dear Jean-Philippe, We are thrilled you enjoyed your stay! Thank you for the review, and please visit us again. Best, Abhay Bhargava General Manager
10/10 Excellent
QUANG-HUY
Voyage en famille, Voyage en groupe
11 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
QUANG-HUY
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de GM le 12 août 2023
Dear QUANG-HUY,We strive to provide a pleasant stay, so I am thrilled that you recognized our efforts. Thank you for your business and your recommendation. We appreciate both more than you know.Best,Abhay BhargavaGeneral Manager
10/10 Excellent
Philippe
19 juil. 2023
Tres bien
Philippe
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de GM le 19 juil. 2023
Dear Philippe, Thank you for taking the time to write a review. I’m pleased to learn that your two-night stay was enjoyable enough to rate us a 'perfect ten'. We appreciate your business and humbly request a return visit. Sincerely, Abhay Bhargava General Manager
6/10 Satisfaisant
Jonathan
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
9 mars 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de GM le 10 mars 2023
Dear Jonathan,We appreciate you taking the time to write a review and for choosing our hotel. What you experienced is not indicative of our norm. The safety of our guests and their belongings is our top priority; I offer our apologies that the incident occurred during your stay. We hope to have the opportunity to welcome you again with a flawless experience. Thank you again for writing. Sincerely,Abhay BhargavaGeneral Manager
10/10 Excellent
Denis
Voyage d’affaires
23 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Denis
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de GM le 29 nov. 2022
Dear Denis, Thank you for your patronage. We are so happy to know you enjoyed your stay. Please visit again soon. Best, Abhay Bhargava General Manager
10/10 Excellent
Carole
Voyage en couple
19 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carole
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de GM le 19 sept. 2022
Dear Carole, Thank you, thank you, thank you! I can't thank you enough for your business and for this great review. We are thrilled to have exceeded your expectations and look forward to serving you again. Sincerely, Abhay Bhargava General Manager
6/10 Satisfaisant
Sandra
Voyage en famille
10 août 2022
Les points forts : Personnel et service
Sandra
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de GM le 11 août 2022
Dear Sandra,
Thank you for taking the time to share your review. Upon check-in a credit card is required for room, tax & incidentals; an authorization occurs to be sure funds are available, but the card is not charged. The balance of this authorization is released upon your departure. I’m sorry that this was not effectively communicated and for any frustration caused. Again, on behalf of the staff and management - I offer our apologies.
Sincerely,
Abhay Bhargava
General Manager
10/10 Excellent
svjetlana
12 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
svjetlana
Séjour de 1 nuit en juin 2022
8/10 Bien
Richard
Voyage en couple
24 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de GM le 20 juin 2022
Dear Richard, We humbly thank you for staying with us and for recommending our hotel for a quick stop on the way to the Midwest. We look forward to your next visit. Sincerely, Abhay Bhargava General Manager
4/10 Médiocre
Pierre
19 avr. 2022
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Décevant
Pierre
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de Katie le 25 avr. 2022
Pierre, we are so sorry that you did not enjoy your stay with us. I have passed your feedback on to our Housekeeping Manager to ensure improved service in the future.
10/10 Excellent
SOLLOH
Voyage d’affaires
16 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SOLLOH
Séjour de 1 nuit en février 2020
10/10 Excellent
Pacome, Montreal
Voyage en famille
28 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pacome
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
28 oct. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
8/10 Bien
Thierry
Voyage en groupe
26 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thierry
Séjour de 2 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
10 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
8/10 Bien
Patrick
5 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ideal pour 5 ou 6 personnes
Patrick
Séjour de 2 nuits en août 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
31 juil. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
29 juin 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
10/10 Excellent
WISSAM
7 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Simply the best
WISSAM
Séjour de 1 nuit en juin 2019
10/10 Excellent
Steve
26 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Steve
Séjour de 1 nuit en mai 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
3 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de GM le 5 janv. 2019
Dear Traveler,
Our goal is to exceed our guests’ expectations, so I’m sorry that your stay was just okay. We appreciate your attention to reviewing our hotel and we hope to impress upon your return to the area.
Sincerely,
Abhay Bhargava
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 déc. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
8/10 Bien
Nicolas
26 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nicolas
Séjour de 5 nuits en novembre 2018
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
17 nov. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de GM le 18 nov. 2018
Dear Traveler,
Our goal is to provide comfort to all our guests, so I regret that you did not enjoy your visit. We appreciate your attention to reviewing our hotel and hope to better serve you upon your return to the area.
Sincerely,
Abhay Bhargava
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
8/10 Bien
Steve
15 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Steve
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
6/10 Satisfaisant
JLMO, Molsheim
6 août 2018
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel vieillot
JLMO
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
Réponse de GM le 6 août 2018
Dear JLMO,
Thank you for your time in reviewing our hotel. I’m sorry that our accommodations were not well suited to your family of 6. Your feedback is welcomed as it allows us to monitor and the guest experience. We appreciate you staying with us.
Sincerely,
Abhay Bhargava
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Prêt de l'autoroute et tranquille
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2018
8/10 Bien
Karl, Sherbrooke, QC
14 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Karl
Séjour de 1 nuit en mai 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
16 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de GM le 16 avr. 2018
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to review your stay with us. We're sorry you feel we did not merit the rate you paid. We conduct regular surveys to make sure we are competitively priced with hotels of the same caliber in our area. We appreciate all of your great feedback and hope to have you as our guest again.
Abhay Bhargava
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très pratique prêts de toronto
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2017
8/10 Bien
Murad
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Murad
Séjour de 2 nuits en mars 2024
8/10 Bien
natalie
Voyage en famille
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
natalie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Saty le 17 mars 2024
Dear, Thank you very much for sharing your feedback regarding your recent stay with us. We are thrilled to hear that you had a positive experience and that we were able to meet most of your expectations.Thank you once again for choosing us for your stay. We hope to have the pleasure of hosting you again in the future, where we will strive to exceed your expectations.
8/10 Bien
Doug
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Doug
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Saty le 17 mars 2024
Dear Doug,Thank you so much for taking the time to leave us a review! We are delighted to hear that you enjoyed your experience with us.Your satisfaction is our top priority, and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another fantastic stay!
10/10 Excellent
Khaled, London
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Khaled
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Saty le 19 févr. 2024
Dear Khaled, Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay at our hotel. Your insights are incredibly valuable to us as we strive to provide the best possible service to our guests. We are grateful for your choice to stay with us, and we look forward to the opportunity of hosting you again in the future.
10/10 Excellent
Francis, London
Voyage en famille
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Francis
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Saty le 17 févr. 2024
Dear Francis,Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. We truly appreciate your honesty, and we are glad to hear that, overall, you had a positive experience during your stay.We have taken note of your comment about the coarseness of the towels and sincerely apologize for any inconvenience it may have caused.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.
10/10 Excellent
Colleen
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Colleen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Satyam le 13 févr. 2024
Dear Colleen, thank you so much for taking the time to share your positive feedback about your recent stay at our hotel. We are delighted to hear that you had a wonderful experience. We look forward to welcoming you back soon.Thankyou
10/10 Excellent
Amanda
Voyage en famille, Voyage en groupe
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Beryl G le 14 mars 2024
Thank you for your feedback! We hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Karim
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karim
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Khushi le 25 mars 2024
Thankyou for staying with us, We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. It was our pleasure to host you, and we hope to welcome you back soon.
6/10 Satisfaisant
Jashanpreet
16 janv. 2024
Jashanpreet
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de GM le 16 janv. 2024
Dear Jashanpreet, Guest satisfaction is our highest priority, so I regret we couldn't deliver a more positive experience. Your feedback is welcome, and we appreciate your taking the time to share your review with us. Sincerely, Abhay Bhargava, GM
10/10 Excellent
Sukhbans
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sukhbans
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 9 janv. 2024
Dear Sukhbans, It sounds like every aspect of your stay was great from start to finish; we are glad to hear it! Thank you for choosing our Courtyard by Marriott for your travel needs and for taking the time to sing our praises in this review. Hosting you was our pleasure, and we hope to do so again anytime you need to return to Mississauga. Best, Abhay Bhargava, GM
10/10 Excellent
ubaldo
Voyage en famille
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ubaldo
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 9 janv. 2024
Dear ubaldo,Offering clean accommodations and cheerful service are core goals of the staff so it is great to hear that we delivered. Your feedback is very much appreciated. Thank you for staying at our hotel and please come see us again.Best,Abhay BhargavaGeneral Manager
10/10 Excellent
Jack and Helga
Voyage en famille
2 janv. 2024
Les points forts : Équipements
Jack and Helga
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de GM le 9 janv. 2024
Dear Jack and Helga,While it wasn't without some flaws, I am glad to hear that your stay was pleasant due to the service we provided. Thank you so much for taking the time to share these kind words with other potential travelers and us. We hope you will consider a return trip for a flawless experience next time.Best,Abhay BhargavaGeneral Manager
10/10 Excellent
Martin
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 1 janv. 2024
Dear Martin, As a returning guest, we want to thank you. Thank you so much for continuing to choose our Courtyard by Marriott and for sharing positive feedback about your experiences here. We are proud to be your favorite hotel in Mississauga and eagerly look forward to your next visit. Best, Abhay Bhargava, GM
8/10 Bien
Bushra
30 déc. 2023
Bushra
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Sam
Voyage en couple
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sam
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 1 janv. 2024
Dear Sam, Glad to hear that you had a good time! Thank you for taking the time out of your busy day to let us know. We strive to provide a great experience and appreciate your kind words. Best, Abhay Bhargava, GM
10/10 Excellent
Saba
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Saba
Séjour de 1 nuit en novembre 2023