Hall

Avis sur Chelsea Hotel, Toronto

4 out of 5
Chelsea Hotel, Toronto
33 Gerrard St W, Toronto, ON

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 2530 avis sur 6712." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 2065 avis sur 6712." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 1145 avis sur 6712." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 603 avis sur 6712." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 369 avis sur 6712." "

8,0/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

7,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

PATRICK

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et équipements
Room was little bit dirty, garbage under the bed.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Sylvain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel le 3 avr. 2024
Dear Sylvain, Thank you for the perfect score! We are thrilled to know you had a great experience during your stay. Your happiness and comfort are of utmost importance to us, and we hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel

8/10 Bien

hergens

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Je suis très satisfait, sauf l'internet qui droit être amélioré
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel le 3 avr. 2024
Bonjour Hergens, Merci beaucoup pour votre avis et d'avoir choisi de séjourner au Chelsea Hotel. Nous sommes ravis d'apprendre que vous êtes très satisfait de votre séjour. Nous prendrons en compte votre commentaire concernant l'internet et ferons de notre mieux pour l'améliorer. Au plaisir de vous accueillir à nouveau bientôt ! Cordialement, Spécialiste de l'expérience client - Hôtel Chelsea, Toronto

6/10 Satisfaisant

Pierre

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Not much
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel le 29 mars 2024
Dear Pierre, Thank you for the review. It was a pleasure hosting you at the Chelsea Hotel Toronto on your recent visit! We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto

10/10 Excellent

Luc

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rien à dire, satisfait de mon bref séjour . Pensez à mettre ds les chambres des verres en vitre pour eau ou autres boissons. Merci!
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel le 6 mars 2024
Cher Luc, Merci beaucoup pour votre commentaire et pour vos précieux retours. Nous allons certainement prendre en compte votre suggestion concernant les verres en vitre dans les chambres. Nous sommes ravis que votre séjour ait été satisfaisant, et nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt. Cordialement, Spécialiste de l’expérience client, Hôtel Chelsea

10/10 Excellent

Pénélope

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel le 21 févr. 2024
Dear Penelope, Thank you for providing us a perfect score! Amazing reviews like yours make us strive to do better every single day. We hope you come back soon. Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto

8/10 Bien

Rv

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
everything was convenient. (acces, check in check out, parking)
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Experience Specialist le 13 févr. 2024
Dear RV, Thank you for the amazing review! We put in the work to keep you and all of our guests happy. We hope to see you again. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

10/10 Excellent

Stephane

Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Eveline

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel le 31 janv. 2024
Dear Eveline, Thank you for the amazing score you left us! We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto.

6/10 Satisfaisant

Eve

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel le 16 janv. 2024
Dear Eve, Thank you for the score. It was a pleasure hosting you at the Chelsea Hotel Toronto on your recent visit! We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto

8/10 Bien

Andrew

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel le 9 janv. 2024
Dear Andrew, Thank you for taking the time to leave us with a review. It was a pleasure hosting you at the Chelsea Hotel Toronto on your recent visit!. We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto

8/10 Bien

jessy

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel le 9 janv. 2024
Dear Jessy, Thank you for taking the time to leave us a score. It was a pleasure hosting you at the Chelsea Hotel Toronto on your recent visit! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto

8/10 Bien

Mélanie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel le 8 janv. 2024
Dear Melanie, Thank you for the score. We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto

8/10 Bien

Ginette

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel le 8 janv. 2024
Dear Ginette, Thank you for the score, It was a pleasure hosting you at the Chelsea Hotel Toronto on your recent visit! We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto

10/10 Excellent

Dylan

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
J’ai vraiment aidé mon séjour et quand je retournerai encore à Toronto, j’irai au même hôtel.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel le 8 janv. 2024
Cher Dylan,Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour parmi nous. Vos commentaires positifs sont une source d'encouragement pour notre équipe dévouée. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite à Toronto. Cordialement, Spécialiste de l’expérience client, Hôtel Chelsea

8/10 Bien

Vincent

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 8 déc. 2023
Dear Vincent, Thank you for the review, It was a pleasure hosting you at the Chelsea Hotel Toronto on your recent visit. Your happiness and comfort are of utmost importance to us, and we hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 Bien

Eric

Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 11 déc. 2023
Dear Eric, Thank you for the score! Your happiness and comfort are of utmost importance to us, and we hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel

8/10 Bien

Chantal

Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 8 déc. 2023
Dear Chantal, Thank you for the review. It was a pleasure hosting you at the Chelsea Hotel Toronto on your recent visit!. We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto

10/10 Excellent

pierre

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 30 nov. 2023
Dear Pierre, Thank you so much for taking the time to leave us an excellent review! We hope to welcome you back soon for more special memories in Toronto. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

10/10 Excellent

Michel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good service
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 4 déc. 2023
Dear Michel, Thank you so much for taking the time to leave us an excellent review! We know if we are doing it well, people will fall in love with us. Your happiness and comfort are of utmost importance to us, and we hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

10/10 Excellent

Frederic

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
My problem of my card (room) make it fast 5 minutes approx.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 29 nov. 2023
Dear Frederic, Thank you so much for taking the time to leave us an excellent review! We know if we are doing it well, people will fall in love with us. We work hard to meet expectations like yours, and we hope to welcome you back soon for more special memories in Toronto. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

2/10 Horrible

Maxime

Les points faibles : Personnel et service
Surcharge complètement ridicule de 55$ au dejeuner pour un cafe et une toast et refus de compréhension a la reception. Rudicule .....
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 20 nov. 2023
Cher Maxime,Nous vous remercions d'avoir partagé votre expérience, et nous sommes désolés d'apprendre que vous avez rencontré des problèmes lors de votre séjour, notamment en ce qui concerne la surcharge au petit-déjeuner. Nous comprenons votre mécontentement, et nous présentons nos excuses pour toute incompréhension à la réception.Nous prenons vos commentaires très au sérieux et nous sommes déterminés à améliorer nos services. Votre expérience ne reflète pas nos standards de qualité, et nous vous assurons que nous prenons des mesures pour corriger cette situation.Nous espérons avoir la chance de regagner votre confiance lors d'une prochaine visite. Cordialement, Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel

8/10 Bien

Daniel, Henryvillr

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Centrally located
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 24 nov. 2023
Dear Daniel, Thank you for the review. We are happy to hear our convenient in the heart of downtown Toronto location was a favourable highlight of staying with us. Your happiness and comfort are of utmost importance to us, and we hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel

8/10 Bien

Mario

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 4 déc. 2023
Dear Mario, Thank you for taking the time to provide a rating based on your last experience with us. It was a pleasure hosting you at the Chelsea Hotel Toronto on your recent visit! We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto

8/10 Bien

Roger

Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 1 nov. 2023
Dear Roger, Thank you so much for taking the time to leave us a wonderful review! We pride ourselves on building great memories and being the friendliest hotel in Toronto. We know if we are doing it well, people will fall in love with us! We hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 Bien

Dominique

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
It was close to many things.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 1 nov. 2023
Dear Dominique, Thank you for the review, We are happy to hear our convenient in the heart of downtown Toronto location was a favourable highlight of staying with us. We hope to warmly welcome you back soon. Sincerely, Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto

10/10 Excellent

Isabelle

Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 8 nov. 2023
Dear Isabelle, Thank you so much for taking the time to leave us an excellent review! We know if we are doing it well, people will fall in love with us. Your happiness and comfort are of utmost importance to us, and we hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

6/10 Satisfaisant

dimitri

Voyage en couple
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pretty old , lot of noise,
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 16 oct. 2023
Dear Dimitri, We are sorry to learn your most recent visit was not one you had been entirely happy with. We appreciate your feedback and will use it to improve the experience we provide to our guests.Sincerely, Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto

4/10 Médiocre

Amine

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 18 oct. 2023
Dear Amine, We are sorry to learn that we have fallen short of your expectations. If you have any feedback to share we would appreciate hearing from you. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

6/10 Satisfaisant

Oneil

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emplacement pratique Café instant c’est pas fort Trop cher Pas de réfrigérateur
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 13 oct. 2023
Dear Oneil, We are sorry to learn your most recent visit was not one you had been entirely happy with. We appreciate your feedback and will use it to improve the experience we provide to our guests.Sincerely, Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto

8/10 Bien

Iliana

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
:)
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 13 oct. 2023
Dear Iliana, We are very glad to learn that your experience with our hotel was a positive one, and we look forward to the opportunity of warmly welcoming you back! Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 Bien

Francois

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 13 oct. 2023
Dear Froncois, Thank you for taking the time to provide a rating based on your experience with us. We hope to welcome you back soon. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

10/10 Excellent

Laurence

Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 3 nov. 2023
Dear Laurence, We are grateful for your rating and look forward to your next stay with us. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

10/10 Excellent

Annie

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 3 nov. 2023
Dear Annie, It warms our hearts to receive such an amazing rating. We hope to welcome you back soon! Sincerely, Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto

10/10 Excellent

Corie

Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 13 oct. 2023
Dear Corie, Thank you for taking the time to share your experience with us! We’re over the moon to hear that you’re happy. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 Bien

Justin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le restaurant est très bon mais les repas coûtent chère
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 13 oct. 2023
Dear Justin, We are grateful for such constructive feedback because in turn it will help us better serve our guests deserving of exceptional accommodations. We hope to welcome you back. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 Bien

Pierre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 3 oct. 2023
Dear Pierre, Thank you for taking the time to provide a rating based on your experience with us. We hope to welcome you back soon. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 Bien

Philippe

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Its a good place to stay in Toronto, its very close yo everything. A bit noisy but not that bad
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 13 oct. 2023
Dear Philippe, Thank you for taking the time to share your experience with us. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 Bien

Isabelle

Les points faibles : Propreté
Bon emplacement
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 28 sept. 2023
Dear Isabelle, Thank you for your kind review! Happy to hear you had a great stay. We hope to welcome you back. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

10/10 Excellent

Luc, Hearst

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 27 sept. 2023
Dear Luc, Thank you so much for your rating. We’re grateful to have you as our guest. We hope to welcome you back soon. Sincerely, Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto

10/10 Excellent

Mirela

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 25 sept. 2023
Dear Mirela, It warms our hearts to receive such an amazing rating. We hope to welcome you back soon! Sincerely, Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto

8/10 Bien

Diane

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Pas d'internet dans notre chambre. À minuit 30, un membre du personnel est venu nous livrer des serviettes. On avait rien demander. Erreur de chambre selon moi. Plus système d'alarme de feu a 22h30 qui a duré une vingtaine de minutes. Annonce faite en anglais seulement.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 19 sept. 2023
Dear Diane, Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize if we failed your expectations in certain areas. You can trust your concerns will be addressed by the corresponding department for further improvements. Sincerely, Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto

10/10 Excellent

patricia

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 13 oct. 2023
Dear Patricia, Thank you for your feedback. We hope to welcome you back soon! Sincerely, Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto

10/10 Excellent

Daniel

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 18 sept. 2023
Dear Daniel, Thank you so much for taking the time to leave us an excellent rating! If we are doing it well, people will fall in love with us! Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

10/10 Excellent

Christophe

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
The receptionist gave us a nice room with a beautiful view as we ask. (A big thank you ) Very helpful nice hotel close to everything . Nice place to stay
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 15 sept. 2023
Dear Christophe, Thank you for taking the time to share your experience with us! We’re over the moon to hear that you’re happy. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

4/10 Médiocre

Gilles

Voyage en groupe
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Air climatisé qui ne fonctionnait pas et même après avoir aviser le personnel
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 13 sept. 2023
Dear Giles, Thanks for letting us know. We'll work hard to fix the issue you experienced. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 Bien

François

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 13 sept. 2023
Dear Francois, Thank you for the great rating! We hope to see you again. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 Bien

Hélène

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Confort de la chambre Bon rapport qualite-prix
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 13 sept. 2023
Dear Helene, Thank you for taking the time to share your experience with us! We’re over the moon to hear that you’re happy. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 Bien

Charlotte

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
J’ai aimé
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 5 sept. 2023
Dear Charlotte, We are very glad to learn that your experience with our hotel was a positive one, and we look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

6/10 Satisfaisant

I Antonio

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 1 sept. 2023
Dear I Antonio, We are very grateful for our guests telling us how we did as it helps us know what we are doing well and how we can improve. if you have any feedback to share we would appreciate hearing from you. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto