Avis
7,8
Bien
8,0/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Sylvain
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvain
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel le 3 avr. 2024
Dear Sylvain, Thank you for the perfect score! We are thrilled to know you had a great experience during your stay. Your happiness and comfort are of utmost importance to us, and we hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel
8/10 Bien
hergens
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
hergens
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel le 3 avr. 2024
Bonjour Hergens, Merci beaucoup pour votre avis et d'avoir choisi de séjourner au Chelsea Hotel. Nous sommes ravis d'apprendre que vous êtes très satisfait de votre séjour. Nous prendrons en compte votre commentaire concernant l'internet et ferons de notre mieux pour l'améliorer. Au plaisir de vous accueillir à nouveau bientôt ! Cordialement, Spécialiste de l'expérience client - Hôtel Chelsea, Toronto
6/10 Satisfaisant
Pierre
Voyage en couple
12 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Pierre
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel le 29 mars 2024
Dear Pierre, Thank you for the review. It was a pleasure hosting you at the Chelsea Hotel Toronto on your recent visit! We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto
10/10 Excellent
Luc
Voyage en famille
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luc
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel le 6 mars 2024
Cher Luc, Merci beaucoup pour votre commentaire et pour vos précieux retours. Nous allons certainement prendre en compte votre suggestion concernant les verres en vitre dans les chambres. Nous sommes ravis que votre séjour ait été satisfaisant, et nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt. Cordialement, Spécialiste de l’expérience client, Hôtel Chelsea
10/10 Excellent
Pénélope
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pénélope
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel le 21 févr. 2024
Dear Penelope, Thank you for providing us a perfect score! Amazing reviews like yours make us strive to do better every single day. We hope you come back soon. Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto
8/10 Bien
Rv
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Rv
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Experience Specialist le 13 févr. 2024
Dear RV, Thank you for the amazing review! We put in the work to keep you and all of our guests happy. We hope to see you again. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto
10/10 Excellent
Stephane
5 févr. 2024
Stephane
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Eveline
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Eveline
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel le 31 janv. 2024
Dear Eveline, Thank you for the amazing score you left us! We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto.
6/10 Satisfaisant
Eve
11 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Eve
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel le 16 janv. 2024
Dear Eve, Thank you for the score. It was a pleasure hosting you at the Chelsea Hotel Toronto on your recent visit! We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto
8/10 Bien
Andrew
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel le 9 janv. 2024
Dear Andrew, Thank you for taking the time to leave us with a review. It was a pleasure hosting you at the Chelsea Hotel Toronto on your recent visit!. We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto
8/10 Bien
jessy
7 janv. 2024
jessy
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel le 9 janv. 2024
Dear Jessy, Thank you for taking the time to leave us a score. It was a pleasure hosting you at the Chelsea Hotel Toronto on your recent visit! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto
8/10 Bien
Mélanie
Voyage en famille
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Mélanie
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel le 8 janv. 2024
Dear Melanie, Thank you for the score. We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto
8/10 Bien
Ginette
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ginette
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel le 8 janv. 2024
Dear Ginette, Thank you for the score, It was a pleasure hosting you at the Chelsea Hotel Toronto on your recent visit! We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto
10/10 Excellent
Dylan
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dylan
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel le 8 janv. 2024
Cher Dylan,Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour parmi nous. Vos commentaires positifs sont une source d'encouragement pour notre équipe dévouée. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite à Toronto. Cordialement, Spécialiste de l’expérience client, Hôtel Chelsea
8/10 Bien
Vincent
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vincent
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 8 déc. 2023
Dear Vincent, Thank you for the review, It was a pleasure hosting you at the Chelsea Hotel Toronto on your recent visit. Your happiness and comfort are of utmost importance to us, and we hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto
8/10 Bien
Eric
8 déc. 2023
Eric
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 11 déc. 2023
Dear Eric, Thank you for the score! Your happiness and comfort are of utmost importance to us, and we hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel
8/10 Bien
Chantal
7 déc. 2023
Les points faibles : Propreté
Chantal
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 8 déc. 2023
Dear Chantal, Thank you for the review. It was a pleasure hosting you at the Chelsea Hotel Toronto on your recent visit!. We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto
10/10 Excellent
pierre
Voyage d’affaires
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
pierre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 30 nov. 2023
Dear Pierre, Thank you so much for taking the time to leave us an excellent review! We hope to welcome you back soon for more special memories in Toronto. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto
10/10 Excellent
Michel
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 4 déc. 2023
Dear Michel, Thank you so much for taking the time to leave us an excellent review! We know if we are doing it well, people will fall in love with us. Your happiness and comfort are of utmost importance to us, and we hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto
10/10 Excellent
Frederic
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frederic
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 29 nov. 2023
Dear Frederic, Thank you so much for taking the time to leave us an excellent review! We know if we are doing it well, people will fall in love with us. We work hard to meet expectations like yours, and we hope to welcome you back soon for more special memories in Toronto. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto
2/10 Horrible
Maxime
19 nov. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Maxime
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 20 nov. 2023
Cher Maxime,Nous vous remercions d'avoir partagé votre expérience, et nous sommes désolés d'apprendre que vous avez rencontré des problèmes lors de votre séjour, notamment en ce qui concerne la surcharge au petit-déjeuner. Nous comprenons votre mécontentement, et nous présentons nos excuses pour toute incompréhension à la réception.Nous prenons vos commentaires très au sérieux et nous sommes déterminés à améliorer nos services. Votre expérience ne reflète pas nos standards de qualité, et nous vous assurons que nous prenons des mesures pour corriger cette situation.Nous espérons avoir la chance de regagner votre confiance lors d'une prochaine visite. Cordialement, Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel
8/10 Bien
Daniel, Henryvillr
Voyage en groupe
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 24 nov. 2023
Dear Daniel, Thank you for the review. We are happy to hear our convenient in the heart of downtown Toronto location was a favourable highlight of staying with us. Your happiness and comfort are of utmost importance to us, and we hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel
8/10 Bien
Mario
11 nov. 2023
Mario
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 4 déc. 2023
Dear Mario, Thank you for taking the time to provide a rating based on your last experience with us. It was a pleasure hosting you at the Chelsea Hotel Toronto on your recent visit! We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto
8/10 Bien
Roger
30 oct. 2023
Roger
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 1 nov. 2023
Dear Roger, Thank you so much for taking the time to leave us a wonderful review! We pride ourselves on building great memories and being the friendliest hotel in Toronto. We know if we are doing it well, people will fall in love with us! We hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto
8/10 Bien
Dominique
Voyage en famille
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Dominique
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 1 nov. 2023
Dear Dominique, Thank you for the review, We are happy to hear our convenient in the heart of downtown Toronto location was a favourable highlight of staying with us. We hope to warmly welcome you back soon. Sincerely, Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto
10/10 Excellent
Isabelle
19 oct. 2023
Isabelle
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 8 nov. 2023
Dear Isabelle, Thank you so much for taking the time to leave us an excellent review! We know if we are doing it well, people will fall in love with us. Your happiness and comfort are of utmost importance to us, and we hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto
6/10 Satisfaisant
dimitri
Voyage en couple
16 oct. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
dimitri
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 16 oct. 2023
Dear Dimitri, We are sorry to learn your most recent visit was not one you had been entirely happy with. We appreciate your feedback and will use it to improve the experience we provide to our guests.Sincerely, Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto
4/10 Médiocre
Amine
15 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Amine
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 18 oct. 2023
Dear Amine, We are sorry to learn that we have fallen short of your expectations. If you have any feedback to share we would appreciate hearing from you. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto
6/10 Satisfaisant
Oneil
Voyage en groupe
11 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Oneil
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 13 oct. 2023
Dear Oneil, We are sorry to learn your most recent visit was not one you had been entirely happy with. We appreciate your feedback and will use it to improve the experience we provide to our guests.Sincerely, Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto
8/10 Bien
Iliana
Voyage en famille
10 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Iliana
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 13 oct. 2023
Dear Iliana, We are very glad to learn that your experience with our hotel was a positive one, and we look forward to the opportunity of warmly welcoming you back! Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto
8/10 Bien
Francois
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Francois
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 13 oct. 2023
Dear Froncois, Thank you for taking the time to provide a rating based on your experience with us. We hope to welcome you back soon. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto
10/10 Excellent
Laurence
9 oct. 2023
Laurence
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 3 nov. 2023
Dear Laurence, We are grateful for your rating and look forward to your next stay with us. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto
10/10 Excellent
Annie
9 oct. 2023
Annie
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 3 nov. 2023
Dear Annie, It warms our hearts to receive such an amazing rating. We hope to welcome you back soon! Sincerely, Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto
10/10 Excellent
Corie
8 oct. 2023
Corie
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 13 oct. 2023
Dear Corie, Thank you for taking the time to share your experience with us! We’re over the moon to hear that you’re happy. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto
8/10 Bien
Justin
Voyage en famille
7 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Justin
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 13 oct. 2023
Dear Justin, We are grateful for such constructive feedback because in turn it will help us better serve our guests deserving of exceptional accommodations. We hope to welcome you back. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto
8/10 Bien
Pierre
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pierre
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 3 oct. 2023
Dear Pierre, Thank you for taking the time to provide a rating based on your experience with us. We hope to welcome you back soon. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto
8/10 Bien
Philippe
Voyage en couple
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Philippe
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 13 oct. 2023
Dear Philippe, Thank you for taking the time to share your experience with us. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto
8/10 Bien
Isabelle
28 sept. 2023
Les points faibles : Propreté
Isabelle
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 28 sept. 2023
Dear Isabelle, Thank you for your kind review! Happy to hear you had a great stay. We hope to welcome you back. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto
10/10 Excellent
Luc, Hearst
26 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Luc
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 27 sept. 2023
Dear Luc, Thank you so much for your rating. We’re grateful to have you as our guest. We hope to welcome you back soon. Sincerely, Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto
10/10 Excellent
Mirela
24 sept. 2023
Mirela
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 25 sept. 2023
Dear Mirela, It warms our hearts to receive such an amazing rating. We hope to welcome you back soon! Sincerely, Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto
8/10 Bien
Diane
Voyage en couple
18 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Diane
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 19 sept. 2023
Dear Diane, Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize if we failed your expectations in certain areas. You can trust your concerns will be addressed by the corresponding department for further improvements. Sincerely, Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto
10/10 Excellent
patricia
17 sept. 2023
patricia
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 13 oct. 2023
Dear Patricia, Thank you for your feedback. We hope to welcome you back soon! Sincerely, Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto
10/10 Excellent
Daniel
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Daniel
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 18 sept. 2023
Dear Daniel, Thank you so much for taking the time to leave us an excellent rating! If we are doing it well, people will fall in love with us! Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto
10/10 Excellent
Christophe
Voyage en famille
15 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christophe
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 15 sept. 2023
Dear Christophe, Thank you for taking the time to share your experience with us! We’re over the moon to hear that you’re happy. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto
4/10 Médiocre
Gilles
Voyage en groupe
11 sept. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gilles
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 13 sept. 2023
Dear Giles, Thanks for letting us know. We'll work hard to fix the issue you experienced. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto
8/10 Bien
François
11 sept. 2023
François
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 13 sept. 2023
Dear Francois, Thank you for the great rating! We hope to see you again. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto
8/10 Bien
Hélène
Voyage en couple
9 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hélène
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 13 sept. 2023
Dear Helene, Thank you for taking the time to share your experience with us! We’re over the moon to hear that you’re happy. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto
8/10 Bien
Charlotte
Voyage en couple
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Charlotte
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 5 sept. 2023
Dear Charlotte, We are very glad to learn that your experience with our hotel was a positive one, and we look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto
6/10 Satisfaisant
I Antonio
Voyage en famille
30 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
I Antonio
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Guest Experience Specialist le 1 sept. 2023
Dear I Antonio, We are very grateful for our guests telling us how we did as it helps us know what we are doing well and how we can improve. if you have any feedback to share we would appreciate hearing from you. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto