Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
19 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
29 oct. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
8/10 Bien
Cedric
Voyage en famille
19 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
Cedric
Séjour de 2 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Laurent
Voyage d’affaires
5 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Laurent
Séjour de 4 nuits en septembre 2021
10/10 Excellent
Mickael
Voyage d’affaires
13 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mickael
Séjour de 4 nuits en avril 2021
8/10 Bien
Axelle
21 août 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Axelle
Séjour de 2 nuits en août 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
25 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
8/10 Bien
Thibault
11 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thibault
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
une seule nuit
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2018
10/10 Excellent
RAPHAEL
8 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
RAPHAEL
10/10 Excellent
Amélie
22 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
position centrale et confort
Amélie
6/10 Satisfaisant
David, Paris
6 juin 2016
Les points forts : Confort de la chambre
Hôtel convenable
David
10/10 Excellent
Olivier M.
5 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Top
Olivier M.
8/10 Bien
Malo, Paris
27 déc. 2015
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
calme et confortable
Malo
10/10 Excellent
Anthony, bourges
8 avr. 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Séjour vraiment sympa !
Anthony
10/10 Excellent
Anthony, bourges
7 avr. 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Hotel sympa mais sans piscine/sauna/... compris !
Anthony
10/10 Excellent
Frédéric
17 nov. 2014
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Frédéric
8/10 Bien
David, France
14 sept. 2014
Les points forts : Confort de la chambre
En plein centre ville
David
10/10 Excellent
chris, France
14 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
chris
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 févr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
excellent emplacement
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Jeanne, Provence
24 janv. 2014
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeanne
6/10 Satisfaisant
David
1 févr. 2013
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien situé
David
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 août 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
centre ville
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Minorika
2 mars 2024
Minorika
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Ganna El Khatib, Customer Service le 24 mars 2024
Dear Norika, Thank you very much for this kind review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.It would be a pleasure to welcome you again. Best regards,Ganna El Khatib, Customer Service
8/10 Bien
Remen
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Remen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ganna El Khatib, Customer Service le 2 mars 2024
Beste gast,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Hartelijke groet,Ganna El Khatib, Customer Service
8/10 Bien
Marinus
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marinus
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ganna El Khatib, Customer Service le 2 mars 2024
Beste Marinus,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Mercure Hotel Tilburg Centrum.Ganna El Khatib, Customer Service
10/10 Excellent
Natasja, Nieuwe Wetering
Voyage en groupe
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Natasja
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ganna El Khatib, Customer Service le 2 mars 2024
Beste Natasja,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.We zijn verheugd te horen dat de upgrade naar een andere kamer naar tevredenheid was en dat u de netheid van de kamer, de staat van het hotel en de kamerfaciliteiten met hoge cijfers waardeert. Hartelijke groeten en hopelijk tot ziens,Ganna El Khatib, Customer Service
10/10 Excellent
Ilona
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ilona
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ganna El Khatib, Customer Service le 21 févr. 2024
Beste Ilona,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.Wat fijn dat je genoten hebt van je verblijf bij ons in Tilburg en dat je hierbij helemaal tevreden was met de netheid van ons hotel. Ons team dankt je voor het compliment.Met vriendelijke groet,Ganna El Khatib, Customer Service
10/10 Excellent
Jarno
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jarno
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Erik
Voyage en groupe
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Erik
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Kaoutar Happel, Customer Service le 1 févr. 2024
Beste Erik,Bedankt voor uw feedback.Wij zijn blij te horen dat onze centrale locatie in de stad u goed is bevallen. Onze locatie is inderdaad perfect voor gasten die de stad willen verkennen en dicht bij het openbaar vervoer willen zijn. Wat betreft de door u ervaren overlast van de nabijgelegen uitgaansgelegenheden, onze excuses dat dit uw rust heeft verstoord. Ondanks onze inspanningen om een comfortabel verblijf te bieden, inclusief dubbele beglazing, begrijpen wij dat de levendigheid van de stad soms tot in de kamers waarneembaar kan zijn. Voor een toekomstig verblijf raden we u aan om een kamer aan de hogere verdieping te vragen, aangezien deze als rustiger worden ervaren.We verwelkomen u in de toekomst graag opnieuw. Met vriendelijke groet,Kaoutar Happel, Customer Service
8/10 Bien
Wibo
Voyage en couple
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wibo
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Marcel, Raalte
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kaoutar Happel, Customer Service le 21 janv. 2024
Beste Marcel,Bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Mercure Hotel Tilburg Centrum.Kaoutar Happel, Customer Service
10/10 Excellent
Hester
Voyage en couple
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hester
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kaoutar Happel, Customer Service le 21 janv. 2024
Beste Hester,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het doet ons deugd te horen dat u de locatie als top heeft ervaren en dat onze moderne hotelkamers naar wens waren. Ons team zet zich dagelijks in om een uitstekende service te bieden en we zijn blij dat dit bij u in de smaak is gevallen.Tot weerziens.Kaoutar Happel, Customer Service
8/10 Bien
Matthew
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Matthew
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kaoutar Happel, Customer Service le 8 janv. 2024
Dear Matthew,Thank you for taking the time to share your feedback.We are pleased that our hotel met your expectations and that your stay with us was a comfortable one. This will encourage the team to continue upholding our high standards.Kaoutar Happel, Customer Service
8/10 Bien
Ina
Voyage en couple
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ina
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kaoutar Happel, Customer Service le 21 janv. 2024
Beste Ina,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.We zijn blij te horen dat onze centrale locatie en de directe toegang vanuit de parkeergarage naar het hotel u goed zijn bevallen. Het doet ons ook goed dat het comfort van onze bedden, evenals de service van ons personeel, aan uw verwachtingen hebben voldaan. We streven ernaar om elke gastervaring onvergetelijk te maken en het is fijn om te horen dat u overweegt om ons opnieuw te bezoeken.Met vriendelijke groet,Kaoutar Happel, Customer Service
8/10 Bien
Joep
30 déc. 2023
Joep
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Kaoutar Happel, Customer Service le 21 janv. 2024
Beste Joep, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Mercure Hotel Tilburg Centrum.Kaoutar Happel, Customer Service
10/10 Excellent
Steven
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Steven
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
4/10 Médiocre
Daniel
8 déc. 2023
Daniel
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Patrick
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Esther
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Esther
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Jeroen
4 déc. 2023
Jeroen
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
Wout
4 déc. 2023
Wout
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Svandis
3 déc. 2023
Svandis
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Machteld
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Machteld
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
2 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
Dick
Voyage en famille
16 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Dick
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Kaoutar Happel, Customer Service le 16 nov. 2023
Dear Dick,Please accept our thanks for taking the time to review your visit.We are very sorry our high standards were not upheld, and as the health and safety of our guests is a top priority, we will be checking this immediately. We would have been eager to change your room had we been notified while you were on-site.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an even better experience.Kind regards,Kaoutar Happel, Customer Service
8/10 Bien
Inti
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Inti
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kaoutar Happel, Customer Service le 14 nov. 2023
Dear Inti,Thank you for such a positive review of your stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope to welcome you back in the future.Best wishes,Kaoutar Happel, Customer Service
10/10 Excellent
Johan, Sint-Truiden
Voyage en famille
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Johan
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kaoutar Happel, Customer Service le 6 nov. 2023
Beste Johan, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.We zijn blij te horen dat u tevreden was met de netheid en ruimte van onze kamers en dat u genoten heeft van onze gezellige bar. Ons personeel streeft ernaar om een uitstekende service te bieden, dus het is fijn om te weten dat u hun vriendelijkheid waardeerde. Onze centrale locatie is inderdaad ideaal voor het bezoeken van winkels, horecazaken en poppodium 013, en we zijn blij dat u dit als een pluspunt heeft ervaren.Het is goed om te horen dat u de parkeergelegenheid op loopafstand prettig vond. We hopen dat u tijdens uw verblijf ook de gelegenheid heeft gehad om enkele van de nabijgelegen toeristische attracties te bezoeken, zoals De Efteling, De Beekse Bergen en bierbrouwerij La Trappe.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Mercure Hotel Tilburg Centrum.Kaoutar Happel, Customer Service
8/10 Bien
Giantonio
Voyage en famille
28 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Giantonio
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Kaoutar Happel, Customer Service le 6 nov. 2023
Dear Antonio,Thank you for your positive review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you again soon.Best wishes,Kaoutar Happel, Customer Service
10/10 Excellent
Richard
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kaoutar Happel, Customer Service le 23 oct. 2023
Beste Richard,Bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Mocht u feedback hebben over punten die verbeterd zouden kunnen worden voor een optimaal verblijf horen wij dit graag. Wij waarderen deze feedback namelijk enorm!We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Mercure Hotel Tilburg Centrum.Kaoutar Happel, Customer Service