Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
16 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de JDEPIRO, GM le 17 avr. 2023
Thank you for your kind comments. Our staff really tries hard to make our guests feel welcome and it’s nice to know that we succeeded. On behalf of our team, we appreciate your business and we wish you safe travels.Sincerely,John DePiroGeneral Manager
10/10 Excellent
Jean
16 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tampa
Jean
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Sebastian le 25 janv. 2019
Thanks Jean!
Sebastian, GM
10/10 Excellent
Kara
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kara
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Sara
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sara
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
J
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
J
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Deborah Ferreira - Room's Director le 23 avr. 2024
Dear J, we are happy to hear that your stay was flawless. We are very much looking forward to host you again soon.
10/10 Excellent
Donna
Voyage en couple
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donna
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sebastian le 19 avr. 2024
Thanks so much Donna and we hope to see you again soon!
10/10 Excellent
lelia
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
lelia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jessica le 14 avr. 2024
Thank you for your fantastic review! We appreciate your business.
10/10 Excellent
alan
Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
alan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jessica le 14 avr. 2024
We strive to make our check-in process as easy as possible! Thank you for your generous review.
6/10 Satisfaisant
David, Wichita
Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jessica le 14 avr. 2024
I am so sorry to hear of your poor stay. We will do our best to make your next stay excellent and as comfortable as possible. Hope to see you soon!
6/10 Satisfaisant
Siobhan
Voyage d’affaires
6 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Siobhan
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jessica le 14 avr. 2024
We are sorry to hear of your poor experience. That is certainly not the impression we want to leave. Regarding Hilton Honors accounts, we follow industry standards for third-party bookings. Thank you for your business, and once again, our apologies for any inconveniences.
10/10 Excellent
Mark, Clearfield
Voyage en couple
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jessica le 14 avr. 2024
That is great to hear! We look forward to welcoming you back to sunny Tampa Bay soon!
10/10 Excellent
Lauren
29 mars 2024
Lauren
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de JDEPIRO, GM le 30 mars 2024
Thank you for your 5-star rating! We appreciate your time and business.Sincerely,John DePiroGeneral Manager
8/10 Bien
Theresa
26 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Theresa
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de JDEPIRO, GM le 27 mars 2024
Thank you for your business and 4-star rating! We wish you safe and exciting travels.Sincerely,John DePiroGeneral Manager
10/10 Excellent
Angela, Edmonton
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Angela
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de JDEPIRO, GM le 21 mars 2024
Thank you for your amazing comments! Super comfortable is always our goal and I was thrilled to see that we succeeded. We appreciate your business and we wish you safe travels.With Hospitality,John DePiroGeneral Manager
10/10 Excellent
Anllely
17 mars 2024
Anllely
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jessica le 14 avr. 2024
Thank you for your glowing review! We appreciate your business and look forward to hosting you again soon.
10/10 Excellent
Susan
Voyage en groupe
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de JDEPIRO, GM le 16 mars 2024
Thank you for your wonderful remarks. We appreciate your time and we look forward to your next visit.Sincerely,John DePiroGeneral Manager
8/10 Bien
Karla
Voyage en famille
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karla
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de JDEPIRO, GM le 11 mars 2024
Thank you for rating us 4-stars! We appreciate your time and business.Respectfully,John DePiroGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Jazmine
Voyage d’affaires
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jazmine
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de JDEPIRO, GM le 11 mars 2024
Thank you for your wonderful comments regarding the friendliness and cleanliness of our property. I have noted your feedback pertaining to the bathroom. On behalf of our team, we appreciate your loyalty and we wish you safe travels.With Hospitality,John DePiroGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Anne
10 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Anne
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de JDEPIRO, GM le 11 mars 2024
Thank you for your patronage. We hope to have the opportunity to welcome you back again in the future.With Hospitality,John DePiroGeneral Manager
4/10 Médiocre
Karen
25 févr. 2024
Karen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de JDEPIRO, GM le 21 mars 2024
Thank you for rating your experience. We hope that you will consider returning so that we can show you what we are capable of.Safe Travels,John DePiroGeneral Manager
8/10 Bien
Amy
Voyage en couple
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de JDEPIRO, GM le 17 févr. 2024
Thank you for your wonderful remarks and your constructive feedback. Our elevators recently went through an annual inspection testing. I’m sorry that this wasn’t communicated effectively. Thank you for your business.Sincerely,John DePiroGeneral Manager
10/10 Excellent
Nyssa
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nyssa
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de JDEPIRO, GM le 8 févr. 2024
Thank you for your review and comments. We appreciate your business and we hope that you will return again soon.Sincerely,John DePiroGeneral Manager
8/10 Bien
Liezhel
Voyage en groupe
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Liezhel
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de JDEPIRO, GM le 5 févr. 2024
Thank you for your review and business. We appreciate your kind remarks and constructive feedback. We hope to welcome you back again one day.Sincerely,John DePiroGeneral Manager
2/10 Horrible
Kendall W
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Kendall W
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de JDEPIRO, GM le 23 janv. 2024
Thank you for taking the time to review our hotel. I would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We have shared your comments with our Operations Team and we will investigate further. Please reach out to me if I can be of assistance to you.Sincerely,John DePiroJohn.DePiro@Hilton.com
8/10 Bien
Dawn
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dawn
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de JDEPIRO, GM le 5 févr. 2024
Thank you for your review. Please reach out to me at 813-874-5018. Best Regards,John DePiroGeneral Manager
10/10 Excellent
Steven
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Steven
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de JDEPIRO, GM le 21 janv. 2024
Thank you for your perfect score. We hope to have the opportunity to welcome you back again sometime soon.Sincerely,John DePiroGeneral Manager
10/10 Excellent
Michael
21 janv. 2024
Michael
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de JDEPIRO, GM le 22 janv. 2024
Thank you for taking the time to rate our hotel. We apprecfiate your 5-star rating and business.With Hospitality,John DePiroGeneral Manager
10/10 Excellent
Kenny
Voyage d’affaires
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kenny
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de JDEPIRO, GM le 21 janv. 2024
Thank you for your perfect 10 rating! We appreciate your time and business.Sincerely,John DePiroGeneral Manager
10/10 Excellent
Sidney
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sidney
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de JDEPIRO,GM le 20 janv. 2024
Thank you for your amazing comments! We appreciate your accolades and business.Sincerely,John DePiroGeneral Manager
10/10 Excellent
Celestino
Voyage d’affaires
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Celestino
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de JDEPIRO, GM le 19 janv. 2024
Thank you for your most kind comments! We appreciate your business and we look forward to your next visit.With Hospitality,John DePiroGeneral Manager
8/10 Bien
Thirumal, Raleigh
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thirumal
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de John Depiro le 10 janv. 2024
Thanks Thirumal and we appreciate your business!
10/10 Excellent
Denise
28 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
No where near previous Hilton standards.
Denise
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de JDEPIRO, GM le 5 févr. 2024
Thank you for your review. I will share your remarks with our Operations Team. Please accept our apologies.Sincerely,John DePiroGeneral Manager
2/10 Horrible
Marcille
27 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcille
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de JDEPIRO, GM le 27 déc. 2023
Thank you for your feedback. We do not have a D14 or gate gal. I truly believe you meant to review a different entity. D14 and gate gal are consistent with an airport. We are a hotel. Thank you for your interest in the community.Happy Holidays,John DePiroGeneral Manager
10/10 Excellent
Amber
26 déc. 2023
Amber
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de JDEPIRO, GM le 27 déc. 2023
Thank you for your 5-star rating! We appreciate your time and business. Happy Holidays, John DePiroGeneral Manager
10/10 Excellent
Thomas
Voyage en famille
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thomas
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de JDEPIRO, GM le 25 déc. 2023
Thank you for your perfect 10 rating! We appreciate your time and business.Happy Holidays,John DePiroGeneral Manager
10/10 Excellent
Mayra H
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mayra H
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de JDEPIRO, GM le 17 déc. 2023
Thank you for your perfect 10 rating! We appreciate your business and generosity.Happy Holidays,John DePiroGeneral Manager
10/10 Excellent
manoj
13 déc. 2023
manoj
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de JDEPIRO, GM le 14 déc. 2023
Thank you for your 5-star rating. We appreciate your time and business.Sincerely,John DePiroGeneral Manager
10/10 Excellent
Luis
Voyage d’affaires
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luis
Réponse de JDEPIRO, GM le 17 févr. 2024
Thank you for choosing our hotel and for the wonderful comments. We hope that you will return again in the near future.With Hospitality,John DePiroGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Michelle
Voyage en couple
5 déc. 2023
Les points faibles : Propreté
Michelle
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de JDEPIRO, GM le 25 déc. 2023
Thank you for your feedback. I have shared your remarks with our Operations Teams. We are sorry that your stay was not an enjoyable one. Thank you for your business. Happy Holidays,John DePiroGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
David
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Not the Hilton experience I expected.
David
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de JDEPIRO,GM le 30 nov. 2023
Thank you for sharing your experience. I would like to apologize that you had difficulty with our shuttle service. I will also investigate the missing guest room glasses. Thank you for your business. We wish you safe and exciting travels.Kind Regards,John DePiroGeneral Manager
10/10 Excellent
Armando
26 nov. 2023
Armando
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de JDEPIRO, GM le 17 déc. 2023
Thank you for your 5-star rating! We appreciate your time and business.Happy Holidays,John DePiroGeneral Manager
10/10 Excellent
Laurie
Voyage en famille
24 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laurie
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de JDEPIRO, GM le 30 nov. 2023
Thank you for your kind comments and for your 5-star rating! We appreciate your business and we hope to have the opportunity to welcome you back again sometime soon.Regards,John DePiroGeneral Manager
10/10 Excellent
Deborah, NEW YORK
Voyage en couple
21 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Deborah
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de JDEPIRO, GM le 22 nov. 2023
Thank you for your 5-star rating and comments regarding our Cafe Breeze Team. We appreciate your patronage and business.Sincerely,John DePiroGeneral Manager
8/10 Bien
Patrick
18 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
For a Hyatt they could do a little better
Patrick
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de JDEPIRO, GM le 22 nov. 2023
Thank you for your comments regarding our team’s service. I would like to apologize that certain elements of your stay did not go as planned. We appreciate your time and business.With Hospitality,John DePiroGeneral Manager
2/10 Horrible
Louise
Voyage en groupe
14 nov. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Louise
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de JDEPIRO, GM le 16 nov. 2023
Thank you for your feedback. I was glad to see that you found the room to be very nice. I am sorry that you heard noises and that the 3:00 PM check-in time wasn't communicated effectively. We appreciate your time and business. Sincerely,John DePiroJohn.DePiro@Hilton.com
10/10 Excellent
Tyrice
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tyrice
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de JDEPIRO, GM le 16 nov. 2023
Thank you for your 5-star rating! We appreciate your time and business.Sincerely,John DePiroGeneral Manager
10/10 Excellent
Steve
Voyage en famille
10 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Steve
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de JDEPIRO, GM le 11 nov. 2023
Thank you for your perfect 10 rating! We appreciate your time and business.Regards,John DePiroGeneral Manager
10/10 Excellent
Aaron
5 nov. 2023
Aaron
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de JDEPIRO, GM le 6 nov. 2023
Thank you for your perfect 10 rating! We appreciate your time and business.With Hospitality,John DePiro General Manager
10/10 Excellent
Julio
Voyage en couple
29 oct. 2023
Les points forts : Équipements
Julio
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de JDEPIRO, GM le 29 oct. 2023
Thank you for your feedback and 5-star rating. We will share your comments with our Leadership Team. We look forward to your next visit.Respectfully,John DePiroGeneral Manager
10/10 Excellent
Nayeli
Voyage en couple
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nayeli
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de JDEPIRO, GM le 29 oct. 2023
Thank you for your most kind comments regarding the cleanliness of our hotel. Our Housekeeping Team takes great pride in their work as they are 100% committed to excellence. Thank you for your business. We wish you safe and exciting travels.Warm Regards,John DePiroGeneral Manager