Avis
9,6
Exceptionnel
9,6/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
17 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de mgr le 20 nov. 2018
Thank you for your visit and review well appreciated.
Due to the sudden temperature drop from 40 degrees to 15 degrees and the rain our pool had a shock and therefor had to adapt a bit but within 12 hours was bright and sparkling again
Looking forward to welcome you again
8/10 Bien
Jean-Pierre
30 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean-Pierre
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
8/10 Bien
Cecille
6 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cecille
10/10 Excellent
Georges, Veigné
8 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Georges
8/10 Bien
Thomas
27 mars 2023
Thomas
Séjour de 1 nuit en mars 2023
10/10 Excellent
Thomas
27 mars 2023
Thomas
Séjour de 1 nuit en mars 2023
8/10 Bien
Alan, New York
Voyage en couple
28 janv. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alan
Réponse de GM le 20 févr. 2023
Dear alanThank you for reviews and to read your happy. Power outages are countrywide and we do offer generator and inroom back up lights You must imagine that we have to save generator for the long double evenings stage 6 in order not to leave guest into the dark and that when during day time between checkin checkout times no need for generator as all guests are out , we are small scale boutique estate
10/10 Excellent
James
21 déc. 2022
James
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
10/10 Excellent
Stefan
16 avr. 2022
Stefan
Séjour de 1 nuit en avril 2022
10/10 Excellent
Marlene
Voyage en couple
24 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marlene
Séjour de 1 nuit en mars 2022
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 mars 2020
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 mars 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Gardeb route stop off
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
10/10 Excellent
Howard
Voyage en famille
26 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Howard
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de mmm le 26 déc. 2019
thank you for your kind review and hope we may welcome you soon again
10/10 Excellent
Julie
16 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Julie
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de mmm le 16 déc. 2019
Dear Julie
Many thanks for your stay and review !
Looking forward to welocme you back
Team @ De Kloof
10/10 Excellent
Florence
12 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Special Find
Florence
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de mvm le 16 oct. 2019
thank you so much for your kind words which we will share with the entire team !
looking forward to welcome you again !
Team @ De Kloof
6/10 Satisfaisant
Philippe, Bellaire
21 août 2019
Les points forts : Propreté
A sad experience in a beautiful place
Philippe
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de General Manager le 21 août 2019
The hotel is in operation for more than 16 years and being hoteliers in the service industry our main goal is to keep our services to our guests and standards to the highest level at all times and this is constantly monitored.
prior to any guest arrival all guestrooms are always prepared and checked. The AC is the guest room function properly in the afternoon.
It has shown that equipment may suddenly fail without given notice unfortunately
( in this case the gas of the ac did run low) and we only noticed upon checkin /arrival of guest into their room around 17:30-18:00 hrs
our dedicated staff were not able to get a handyman so quickly in ( after working hours ) and therefor the duty manager of the hotel -after an apology for inconvenience -found the solution to upgrade the guest to the best suite of the estate- the honeymoon suite which guest accepted !
Its a real pity that such issue which is also beyond our control and can do happen -which was solved in the best possible way and which was professionally handled by our staff -results in a negative impact to the overall experience of the guests stay
If there is an issue we solve that on hotels ground - which was the case here-
10/10 Excellent
LEONARDO
26 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Um Luxo
LEONARDO
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de mvm le 26 mars 2019
thank you very much for your review ! it was our pleasure to assist in all ways possible.
we hope to welcome you again !
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
18 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de mvm le 19 mars 2019
thank you very much for your kind review which we will share with our entire team !
Look forward to welcome you again
warmest regards
team @ De Kloof
10/10 Excellent
barry
4 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nothing but praise
barry
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de mvm le 5 mars 2019
Great to read your review, many thanks and we will share your kind words with the team.
Please do come visit us again lookign forward to welcome you again
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
26 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de gr le 27 févr. 2019
Thank you very much for your feedback which we will share with our staff
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
25 févr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de mvm le 1 mai 2019
Thank you for your review. As it unfortunate that you wrote it anonymously we do not know in which room you may have stayed......
De Kloof is a unique historical estate dating from 1801 and a preserved national monument with several outbuildings restored under guidance from heritage council to the highest possible level. We offer charm and not slick new design
Therefor maintenance is high on our list and is an ongoing process throughout the year.
Please do come visit us again !
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de mvm le 5 févr. 2019
Thank you for your review.Great to hear that you liked and enjoyed the rooms, breakfast and staff. Its a smalll scale small boutique hotel hotel and always monitor our guest stay.
Our evening meals are served in the Restaurant 18 ZeroOne with lots of dedication on behalf of our inhouse chef who only serves local fresh produces and all South african best quality ingredients. 3 course a la carte meals are started with a one /two amuses and followed by selection of bread plate with oils and dips and after 3 course meal ends with coffee and tea incl at price ZR 395 per head,
Hope we may welcome you again and please let us know so your stay will exceed your expectations
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 févr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
10/10 Excellent
Aditya
23 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A relaxing and luxurious stay in wine country
Aditya
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de mvm le 29 janv. 2019
Thank you for writing us such great feedback and we are very happy to read we could contribute to a great stay with us on the heritage estate.
hope we may welcome you again on a future anniversary
best regards
Team De Kloof
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de general manager le 9 janv. 2019
thank you fro your kind feedback and love to welcome you again !
10/10 Excellent
Penny
28 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Relaxing stay
Penny
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de mvm le 1 janv. 2019
Thank you very much for your kind words which we will share with all our staff !
10/10 Excellent
Sven-Oliver
21 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful
Sven-Oliver
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de manager le 25 déc. 2018
thank you for staying with us and hope to welcome you again
warm regards
Team @ De Kloof
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
19 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de manager le 25 déc. 2018
thank you for staying with us and hope to welcome you again
warm regards
Team @ De Kloof
10/10 Excellent
Åsa
28 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Greate stay
Åsa
Réponse de team at De Kloof le 24 mai 2018
thank you for your kind review and we hope we may welcome you again in the future !
Warm regards
Team @ De Kloof
10/10 Excellent
Alexander
24 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexander
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de team de kloof le 22 févr. 2018
thank you for your stay and kind review
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2018
Réponse de team de kloof le 22 févr. 2018
thank you fro your stay and kind review
10/10 Excellent
Peter
29 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Peter
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de team de kloof le 22 févr. 2018
thank you for your stay and kind review
10/10 Excellent
Nicole
10 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sehr schöne Unterkunft mit tollem Service
Nicole
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
10/10 Excellent
ian, uk
8 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic hotel and staff in Wilderness
ian
Séjour de 2 nuits en septembre 2017
10/10 Excellent
Mona, Duesseldorf
20 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellenct hotel! TOP!
Mona
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
10/10 Excellent
Ruthie, Toronto Ontario Canada
12 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect Tranquil setting for a relaxing stay
Ruthie
Séjour de 2 nuits en septembre 2017
10/10 Excellent
Franca, Leipzig
29 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Edles Hotel in altem Gemäuer
Franca
10/10 Excellent
Nicole
1 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gerne wieder
Nicole
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sehr schönes Anwesen. Tolles Frühstück.
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Tolga
4 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luxe en Sfeervol
Tolga
8/10 Bien
Knud
20 sept. 2016
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
stiligt og smagfuld perle
Knud
10/10 Excellent
Graeme, Somerset West
31 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rusty recommends de Kloof Hotel
Graeme
10/10 Excellent
Aksel, Frederiksberg
14 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
two nice days in Swellendam
Aksel
10/10 Excellent
Jane, Camberra, Australia
29 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elegant and sophisticated boutique hotel estate
Jane
10/10 Excellent
Alex, Berlin
27 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luxushotel mit besonderem persönlichem Service
Alex
10/10 Excellent
UKi
27 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sehr Empfehlenswert absolut freundlicher Empfang
UKi
10/10 Excellent
ronnie, stirling scotland
11 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic service and food
ronnie
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre