Extérieur

Avis sur Best Western The Inn At Ramsey

3 out of 5
Best Western The Inn At Ramsey
1315 Route 17 South, Ramsey, NJ

Avis

7,4

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 309 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 309 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 180 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 104 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 98 avis sur 1000." "

7,8/10

Propreté

7,8/10

Personnel et service

6,8/10

Équipements

7,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,0/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Othman

Voyage en famille
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 27 janv. 2024
Dear guest, Thank you for choosing us as your place to stay. You appreciate your recommendations. Please come back soon. We will look forward to it. Sincerely, General Manager

10/10 Excellent

Jacques

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sejour d.une nuit mais je le conseille
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de General Manager le 11 nov. 2023
Dear guest, Thank you for choosing us as your place to stay. You appreciate your recommendations. Please come back soon. We will look forward to it. Sincerely, General Manage

6/10 Satisfaisant

Patrick

Les points forts : Personnel et service
Pas d'eau chaude le premier soir. Trop de tapis partout et ça sent l'humidité.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de General Manager le 2 oct. 2023
Dear guest, I would like to apologize for the inconvenience. I would also like to thank you for taking your time to give us feedback. We thrive on feedback to improve our services.

6/10 Satisfaisant

Simon

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de General Manager le 16 août 2023
Dear guest, I would like to apologize for the inconvenience. I would also like to thank you for taking your time to give us feedback. We thrive on feedback to improve our services. We have standard Best western required amenities in the room and on the property which is inspected every year for quality check and have passed.

8/10 Bien

Mathieu

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lits confortables, excellent déjeuner, service de réception proactifs par rapport à une problématique rencontrée. Plomberie en mauvais état
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de General Manager le 14 août 2023
Dear guest, Thank you for choosing us as your place to stay. You appreciate your recommendations. Please come back soon. We will look forward to it. Sincerely, General Manage

8/10 Bien

Anita

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel bien situé sur la Route 17 à Ramsey, NJ, competent staff agreable personnel.
Séjour de 12 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 19 juil. 2023
Dear guest, Thank you for choosing us as your place to stay. You appreciate your recommendations. Please come back soon. We will look forward to it. Sincerely, General Manage

4/10 Médiocre

Michel

Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Besoin de rénovations
Il y avait du savon sur le mur de la douche, de la rouille sur certains et appareil tel poignée, le tapis de la chambre avait des petites roches ou autres..., la porte pour sortir dehors fesait du bruit lorsque les gens l'utilisait toute la nuit...très dérangeant. En gros, des rénovations symposes.
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de General Manager le 30 mai 2023
Dear Guest, We sincerely apologize for your inconvenience during your stay with us. If you could make a request to change your room, we would happy honor your request. We always make sure to satisfy and happy and comfortable our guest any way possible. Your feedback important to us so that we can always improve our services. Once again, we are sorry for the inconvenience and please allow us one more opportunity to make your stay more enjoyable and comfortable. Sincerely, General Manager Best western Inn at Ramsey

4/10 Médiocre

Ali

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de General Manager le 24 mai 2023
Dear guest, I would like to apologize for the inconvenience. I would also like to thank you for taking your time to give us feedback. We thrive on feedback to improve our services. We have standard Best western required amenities in the room and on the property which is inspected every year for quality check and have passed.

10/10 Excellent

Elizabeth

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel gentil et bonne ambiance au resto!!
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de General Manager le 8 mai 2023
Dear Esteemed Guest, We would like to convey our sincere thanks to you for your time to rate us 5 out of 5. It was nice meeting you. We look forward to see you again very soon... Sincerely, General Manager Best Western Inn At Ramsey

8/10 Bien

Louise

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de General Manager le 24 mai 2023
Dear guest, Thank you for choosing us as your place to stay. You appreciate your recommendations. Please come back soon. We will look forward to it. Sincerely, General Manage

8/10 Bien

Ghislain

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de General Manager le 8 avr. 2023
Dear Esteemed Guest, We would like to convey our sincere thanks to you for your time to rate us 8 out of 10. We always make sure to satisfy and happy and comfortable our guests in any way possible. Once again, we are sorry for the inconvenience, and please allow us one more opportunity to make your stay more enjoyable and comfortable. Sincerely, General Manager Best Western Inn at Ramsey.

8/10 Bien

Pierre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
L’endroit est pas bien insonorisé,
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de General Manager le 20 mars 2023
Dear Esteemed Guest, We would like to convey our sincere thanks to you for your time to rate us 8 out of 10. We always make sure to satisfy and happy and comfortable our guests in any way possible. Once again, we are sorry for the inconvenience, and please allow us one more opportunity to make your stay more enjoyable and comfortable. Sincerely, General Manager Best Western Inn at Ramsey.

6/10 Satisfaisant

Michel

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de General Manager le 8 mars 2023
Dear guest, I would like to apologize for the inconvenience. I would also like to thank you for taking your time to give us feedback. We thrive on feedback to improve our services. We have standard Best western required amenities in the room and on the property which is inspected every year for quality check and have passed.

6/10 Satisfaisant

Luc, Saint Jean sur Richelieu

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Bruyant a cause de la proximité de la route, renové mais les installation sont vieillissante
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de General Manager le 28 févr. 2023
Dear guest, I would like to apologize for the inconvenience. I would also like to thank you for taking your time to give us feedback. We thrive on feedback to improve our services. We have standard Best western required amenities in the room and on the property which is inspected every year for quality check and have passed.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Tout le personnel est très serviable et agréable, l'hôtel est bien situé a proximité des commerces et du train de NJ TRANSIT, dans les chambres il y a réfrigérateur, micro-ondes...
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de General manager le 2 déc. 2022
Dear guest, Thank you for choosing us as your place to stay. You appreciate your recommendations. Please come back soon. We will look forward to it. Sincerely, General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Thanksgiving en famille
Séjour de 8 nuits en novembre 2022
Réponse de General Manager le 26 nov. 2022
Dear Esteemed Guest, We would like to convey our sincere thanks to you for your time to rate us 10 out of 10. It was nice meeting you. We look forward to see you again very soon... Sincerely, General Manager Best Western Inn At Ramsey

10/10 Excellent

Isabelle

Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de General Manager le 19 févr. 2023
Dear Esteemed Guest, We would like to convey our sincere thanks to you for your time to rate us 5 out of 5. It was nice meeting you. We look forward to see you again very soon... Sincerely, General Manager Best Western Inn At Ramsey

2/10 Horrible

Alexandra

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
La chambre que nous avions était propre, toutefois la chambre était très mal entretenue (robinetterie qui bouge, porte qui ne s’ouvre pas convenablement et qui fait un gros bruit, poussière excessive dans la ventilation de la salle de bain, chambre et couloir humide et odorant, tâche sur/dans les meubles, calcaire accumulés sur la pomme de douche, etc) tout cela provenant d’une négligence dans l’entretien des équipements/bâtisse. Nous voulions changer d’hôtel, mais les alentours étaient complets, ils nous ont proposé de changer de chambre, mais nous ne restions pas longtemps et les complications pour changer de chambre et le peu de temps que nous avions ne nous a pas permis de le faire. Ce n’est pas un hotel mais bien un motel de bas gamme. Nous étions très déçus de notre séjour.
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de General Manager le 22 sept. 2022
Dear guest, I would like to apologize for the inconvenience. I would also like to thank you for taking your time to give us feedback. We thrive on feedback to improve our services. We have standard Best western required amenities in the room and on the property which is inspected every year for quality check and have passed.

6/10 Satisfaisant

Sylvain

Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de General Manager le 23 août 2022
Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours. Your health and safety remain paramount, and as such, we were among the first in the industry to roll out standards and best practices to enhance our cleaning protocols at the start of COVID-19. Our hotel prides itself on embracing BWH Hotel Group’s We Care Clean initiative and ensuring our guests have a safe and comfortable stay. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me at 201-327-6700.

4/10 Médiocre

Mireille

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pas très bon
En arrivant à l'hôtel il n'y avait personne pour nous accueillir. On ne savait pas quoi faire. Notre chambre était au rez-de-chaussée....on doit passer par une porte et dans le couloir on se sent comme dans une cave, les planchers sont affreusement croche et donc même le lit est croche. L'espace déjeuner est très petit. On a dû aller manger dans la chambre. Pour boire il n'y avait pas de jus. Juste café et de l'eau pour le déjeuner! Il y avait de drôles de choses collé au plafond de la chambre et les draps étaient tachés.
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de General Manager le 17 août 2022
Dear Guest, We sincerely apologize for your inconvenience during your stay with us. If you could make a request to change your room, we would happy honor your request. We always make sure to satisfy and happy and comfortable our guest any way possible. Your feedback important to us so that we can always improve our services. Once again, we are sorry for the inconvenience and please allow us one more opportunity to make your stay more enjoyable and comfortable. Sincerely, General Manager Best western Inn at Ramsey

4/10 Médiocre

Sylvain

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rien
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de General Manager le 15 août 2022
Dear guest, I would like to apologize for the inconvenience. I would also like to thank you for taking your time to give us feedback. We thrive on feedback to improve our services. We have standard Best western required amenities in the room and on the property which is inspected every year for quality check and have passed. Again, we deeply sorry for the inconvenience. Sincerely, General Manager

2/10 Horrible

Jean Pierre

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel.com DECEVANT
Comment pouvez-vous accorder un 3* pour cet hôtel. Degeulasse reception, pas d’ascenseur, pas de climatisation dans les corridors et aucune ventilation dans la salle de déjeuner. Nous n’y sommes même pas entrés. Propreté de la chambre laisse à désirer. Pas propre et taches sur les draps. Matelas non confortable. J’ai bien hâte de voir combien vous allez me charger. Mon dernier séjour à Gatineau pour une chambre à $129.00 la nuit et pour 2 nuits vous m’avez charger $472.68 un vrai vol. # 9155068859145
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de General Manager le 20 mars 2023
Dear guest, I would like to apologize for the inconvenience. I would also like to thank you for taking your time to give us feedback. We thrive on feedback to improve our services. We have standard Best western required amenities in the room and on the property which is inspected every year for quality check and have passed.

8/10 Bien

Lucie

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Vaut 3/5
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Genera Manager le 22 juin 2022
Dear Esteemed Guest, We would like to convey our sincere thanks to you for your time to rate us 4 out of 5. We look forward to see you again very soon... Sincerely, General Manager Best Western Inn At Ramsey

8/10 Bien

pasquale

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
I enjoyed my stay. 15 minutes by car from woodbury outlets. Close to Paramus mall and many others places.
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Bhumi le 28 avr. 2022
Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours. Your health and safety remain paramount, and as such, we were among the first in the industry to roll out standards and best practices to enhance our cleaning protocols at the start of COVID-19. Our hotel prides itself on embracing BWH Hotel Group’s We Care Clean™ initiative and ensuring our guests have a safe and comfortable stay. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me at 201-327-6700. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.

6/10 Satisfaisant

Mukietu

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les murs sont pas insonorisés. On entend les bruits de tv des chambres voisines. Ça sentait du canabis dans le couloir.
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Bhumi le 11 mars 2020
I really apologize for inconvenience. We are here at front desk 24 hrs. If Guest has any complain like this you can come at the desk So, Front desk can take care. Hope you will come back. Thanks

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Bhumi le 9 mars 2020
I really appreciate for give us the good ratings. We always try to do best for our valuable Guest. Guest good reviews and business are most important for us. Hope We will see you again. Thanks

8/10 Bien

Marc, Mascouche

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
La douche avait pas de pression d'eau. Le dejeuner est tres bon et tres varie
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Chet Gandhi le 3 mars 2020
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thanks.

8/10 Bien

Josee, Boischatel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super!plusieurs séjours a cet hôtel. En plus la chambre a été rénovée
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Bhumi le 3 janv. 2020
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me at 201-327-6700. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.

8/10 Bien

Sandrine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hi
L'hotel est sur une route passante Nous avions des chambres de l'autre cote heureusement mais vue sur un oarking a camion Les chambres sont confortables spacieuses et propres Il n'y a pas de restaurant
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Bhumi le 7 nov. 2019
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me at 201-327-6700. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.

8/10 Bien

Marc

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel pratique pour transit
chambre propre, calme avec un bon équipement. L’hotel est Situé au bord de la route 17 très passante, mais peu de bruit dans la chambre sauf pour les poubelles le matin et un train. La literie est confortable. Les chambres sont équipées d’un frigo et d’un micro onde. Bon rapport qualité,prix. Le petit déjeuner est compris sous forme de buffet . On peut faire ses gaufres soi même et elles sont bonnes.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Bhumi le 14 oct. 2019
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me at 201-327-6700. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.

10/10 Excellent

Rodriguez

Séjour de 1 nuit en septembre 2019

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
La propreté reste à désiré. Des odeurs terrible, les draps tachés....
Séjour de 2 nuits en août 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très propre, accès facile, bon restaurant dans l'hôtel, petit déjeûner bien (quoi que manque d'espace)
Séjour de 1 nuit en août 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel correct pour une nuit. Beaucoup aimé le déjeuner, assez complet et remplissage vite
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

10/10 Excellent

Mouna

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
La seule chose, il n’y avait pas beaucoup de choix pour le petit déjeuner.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en juin 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Bhumi le 1 avr. 2019
We appreciate for give us good reviews.Guest reviews and business are most important for us. We always try to improve ourselves more. Thanks

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Établissement très propre, restaurant accessible directement par l'hôtel. Chambre pas assez insonorisée, espace pour déjeuner est restreint.
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Chet Gandhi le 26 mars 2019
Dear Valued Guest, We sincerely apologize for your inconvenience and we promise you that your next will be more enjoyable and comfortable. Sincerely, General Manager Best Western Inn At Ramsey

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2018

10/10 Excellent

LUCIE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Bhumi le 26 oct. 2018
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me at 201-327-6700. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Bhumi le 12 août 2018
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me at 201-327-6700. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.

10/10 Excellent

Chantal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Bhumi le 6 août 2018
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me at 201-327-6700. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good and pleasant hotel
Breakfast was fairly good and with good variaty of food ! Perfect for a day start up
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Bhumi le 16 juil. 2018
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me at 201-327-6700. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.

10/10 Excellent

Richard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon service et chambre impécable
Séjour de 3 nuits en juin 2018
Réponse de Bhumi le 20 juin 2018
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me at 201-327-6700. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.

6/10 Satisfaisant

Alain

Les points forts : Propreté et personnel et service
Pas à la hauteur de nos attentes
L'entrée principale de l'hôtel était bloquée à cause de rénovations et nous avons dû entrer par une porte de côté. Le plancher de notre chambre était très inégal tout comme une bonne partie de cet hôtel. Je ne le recommande pas.
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Bhumi le 20 juin 2018
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. If I can provide any assistance, please don't hesitate to contact me directly at 201-327-6700.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
C’est parfais comme hotel, c’est tranquille Et bien correct comme hotel
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
Réponse de bhumi le 24 déc. 2017
We appreciate for being with us. Guest reviews and business are both most important for us. Thanks for sharing your nice experience with us. Hope we will see you again. Thanks

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Arrêt pour une nuit, il faisait très chaud dans les corridors de l'hôtel et également très chaud dans la chambre à notre arrivée, je ne comprends pas que le personnel ne vérifie pas l'état des chambre avant l'arrivée des gens? Nous avons fait fonctionner l'A/C mais, ça pris du temps... Malheureusement, le lit était trop dur. Déjeuné chaud était très bien.
Séjour de 1 nuit en août 2017
Réponse de murrty le 31 août 2017
Dear Guest, We sincerely apologize for your inconvenience during your recent stay. We will definitely make sure that Air Condition should be ON before guest check in to the room, so other guest doesn't have the same problem. Sincerely, General Manager Best Western Ramsey, NJ

6/10 Satisfaisant

Mathieu

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2017
Réponse de murrty le 26 août 2017
Guest Reviews and business is very important for us. Thanks for sharing your experience with us so, we can improve ourselves on correct direction. From our entire team we appreciate your business. Hope we will see you again . Thanks

8/10 Bien

Martin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon restaurant adjacent.
Nous avons bien aimé. La chambre ,le restaurant,le déjeuner,etc le seul hic est le tapis dans la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
Réponse de murrty le 18 juil. 2017
Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
Réponse de murrty le 20 août 2017
Dear Guest, Thank You very much for your comment and feedback. Sincerely, General Manager Best Western Inn At Ramsey