Détail de l’extérieur

Avis sur The Gatwick White House Hotel

2 out of 5
The Gatwick White House Hotel
50-52 Church Road, Near Gatwick Airport, Horley, England

Avis

6,8
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 97 avis sur 586." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 198 avis sur 586." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 160 avis sur 586." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 80 avis sur 586." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 51 avis sur 586." "

7,2/10

Propreté

7,2/10

Personnel et service

6,4/10

Équipements

6,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,8/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

Karim

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Ashish Patel le 22 mai 2023
Thank you for your valuable feedback. We hope to serve you with more better services for next time.

10/10 Excellent

Chantale

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent, propre confotable
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Ashish Patel le 21 mai 2023
Thank you for your valuable feedback. We hope to serve you again for your next holidays.

10/10 Excellent

Guy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Ashish patel le 18 nov. 2022
Thank you for your valuable feedback.

10/10 Excellent

Elodie

Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Ashish patel le 9 nov. 2022
Thank you for your valuable feedback.

4/10 Médiocre

Patrice

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel pratique pour Gatwick, mais fort besoin de r
Hôtel qui a besoin d’être rénové. Ma chambre avait une vieille moquette et une forte odeur de poussière. Par contre la personne à la réception était très aimable. Mon taxi est bien arrivé à 4 heures du matin. Par contre il est impératif de réserver bien à l’avance.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Ashish patel le 6 juil. 2022
Thank you for your valuable feedback.

8/10 Bien

Olivier

Voyage en groupe
The hotel is near the airport, but it definitely need to be renovate. The bed was clean and comfortable, but the rest of the room was nasty in some places and the carpet was dirty. However, for a night or two it can fine
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Ashish patel le 25 avr. 2022
Thank you for taking time in giving your valuable feedback.

8/10 Bien

Annie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Ashish patel le 12 oct. 2021
Thank you for your important feedback and we are glad you were satisfied during your stay. Have a good day.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Ashish Patel le 21 juin 2019
Thank you for your important feedback from your experience during your stay at Gatwick White House Hotel. Our goal is to improve and increases our services to the level of customer’s expectation and even more… Please keep informing us about values of our services and always suggest changes required to reach your expectations.

6/10 Satisfaisant

Nicolas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de ASHISH PATEL le 21 mai 2019
Thank you for your important feedback from your experience during your stay at Gatwick White House Hotel. Our goal is to improve and increases our services to the level of customer’s expectation and even more… Please keep informing us about values of our services and always suggest changes required to reach your expectations.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel accueillant proche de l'aéroport en voiture. Personnel sympathique
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de ashish patel le 13 nov. 2018
Nous vous remercions de votre attention lors de votre séjour à l’hôtel Gatwick White House. Notre objectif est d’améliorer et d’élargir nos services au niveau des attentes de nos clients et même plus…

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Pratique pour les arrivées tardives à l'aéroport avec une navette à la demande. L'hôtel n'est pas un modèle de design mais il est propre. Petit déjeuner honnête.
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de ash patel le 30 juil. 2018
Merci pour vos commentaires importants de votre expérience lors de votre séjour à l'hôtel Gatwick White House. Notre objectif est d'améliorer et d'augmenter nos services au niveau des attentes des clients et encore plus ...

8/10 Bien

Marc, roussillon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Correct et proche aéroport.
Bon service pour l'aeroport
Réponse de General Manager le 24 nov. 2016
Thank you for your important feedback. it helps us to improve our services

8/10 Bien

Mehdi, Montpellier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Petit hôtel sympa proche de l'aéroport Gatwick
Si vous êtes de passage à côté de l'aéroport Gatwick l'hotel est petit mais sympa et tranquille, ils disposent d'une navette qui vous récupère ou amène à l'aéroport pour 6GBP.

6/10 Satisfaisant

Norbert, Saint-Lô France

Les points forts : Personnel et service
Réception ouvert 24/24
Voyage Rapide

4/10 Médiocre

chantal, BORDEAUX

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel décevant
Après avoir téléphoner de l'aéroport pour qu'on vienne nous chercher, au bout d'1/2h, nous les recontactons. 1/2h de plus d'attente alors que l’hôtel est à 5mn. Le chauffeur qui est aussi le gérant n'est pas aimable. Le restaurant était fermé car plus rien à manger pourtant nous sommes arrivés à 20h. Obligés de trouver un restau a plus de 20mn de marche. Le breakfast est limite en quantité. La chambre quelconque et le radiateur était froid.En fait, il était HS et en janvier le climat britannique n'est pas le m^me que chez nous.
Réponse de Ashish Patel le 8 nov. 2014
Dear Customer, Thank you for your important feedback which has help us to improve our services. Mr A Patel Gatwick White House Hotel

6/10 Satisfaisant

ursule, rhone alpes

Les points faibles : Propreté et personnel et service
PUBLICITE MENSONGERE "TRANSPORT DE COURTOISIE"
petit désagrément car nous avons réservé seulement une nuit sans repas et le transfert de courtoisie nous a été facturé 6 £ malgré l'horaire de 19h et en plus nous avons attendu plus de 30 mn à l'arrêt de bus. J'ai trouvé un semelle de chaussure dans la chambre ! et il n'y avait pas de savon pour la douche.

10/10 Excellent

Bahr, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Dommage que le prix du transport de l'Airport à l'Hôtel ne soit pas compris dans le prix ou au moins indiqué lors de la réservation. Le bruit de la route est un peu génant.

2/10 Horrible

sylvia, france

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel vetuste et personnel non aimable
hotel situé à 80 kms de londres ... chambre très vétuste : lampe grillée, pas d'eau dans la chasse d'eau, fenétre abimée, pas de técommande pour la télévision...

4/10 Médiocre

Daniel, Toulouse

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gatwick White House: un avis plutôt défavorable
Les points positifs: situation proche de l' aéroport, une navette gratuite, le petit déjeuner compris dans le prix, le petit prix pour un aéroport. Les points négatifs: chambre très petite, salle de bains minuscule (on a d'ailleurs renoncé à prendre la douche), des fils électriques qui se baladent un peu partout, été d'entretien "questionable" (on a crevé de chaud dans cette petite chambre, le robinet thermostatique du radiateur cassé, à côté du radiateur). La propreté de la literie également "questionable" (une couette sans housse, on ne la sent pas nettoyée après chaque passage!). Passé dans cet hôtel à l'aller, au retour Best Western Moat House: légèrement plus cher, mais il n'y a pas photo. Je recommande clairement le second. Heureusement que j'avais eu la prudence de ne pas mettre tous mes oeufs dans le même panier!

8/10 Bien

chris, france

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
mini chambre
le personnel est tres sympathique,navette gratuite de l`aeroport(verifier si c`est gratuit pour les departs et arrivees la nuit )dans une maison quartier tres "british" petits commerces pas loin ,bars cafes restaurants a10/ 15 mns a pied la seule chose vraiment negative c`est la taille de la chambre (tres petite)3metres sur 2metres pour un lit une place de 70cm de large...et j`etais supposee avoir un lit double quand j`ai reserve mais malgre cela je recommande cet hotel a 10 mns de l`aeroport si j`ai l`occasion j`y retournerai

6/10 Satisfaisant

Theresa

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It appears as though the owners are renovating the place, which is great news because the carpets and furniture are in bad shape and the walls may as well be paper. On a positive note, the sheets were great.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

6/10 Satisfaisant

David

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté et équipements
Room was too hot, with no controls. With string winds outside, couldn't leave the window open. Seemed like the room hadn't been cleaned, though the beds and bathroom where fine. We were able to walk to a fine pub for dinner. Their restaurant is very small and there was no one there when we tried it. The bar is only open after 6pm, so we couldn't have a drink on arrival. Price is reasonable and they did have transfer to airport.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de ASHISH le 4 avr. 2024
Thank you for your valuable feedback with appreciations and accept our apologies for time limits for service and cleaning issue.

6/10 Satisfaisant

Nicholas

Voyage en famille
Shame to see wallpaper in areas of the hotel ripped and missing. A lick of paint is needed to brighten the place. Feet were hanging of the end of the bed. I guess you get what you pay for. Three very very small beds crammed into a very small room. Wish I had payed more for a better experience
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de ASHISH le 13 mars 2024
Thank you for your valuable feedback .we look forward to serve you again for your next visit.

8/10 Bien

Claire

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
a bit of a sad little room, but convenient and reasonably priced. the bed was nice. the towel was soft.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de ASHISH le 9 févr. 2024
Thank you for your valuable feedback. Hope to serve you again soon.

8/10 Bien

Maria

Les points forts : Personnel et service
Basic service and room. It just needs a slight refresh of bedding and curtains to not look so cheap. The room was cheap in price, so I wasn’t expecting much, though it provided I everything I needed. I think just for the asthetic aspect, just plain bedding would be better than the cheap looking mis- matched bedding and curtains they currently have. Would stay again though if only using as a transit stop before an early flight and only sleeping there for a few hours.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de ASHISH le 19 janv. 2024
We thank you for your valuable feedback. please accept our apologies for any inconveniences. We hope to serve you soon with better services.

10/10 Excellent

Gareth

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de ASHISH le 19 janv. 2024
We thank you for your valuable feedback with appreciations. We hope to serve you soon with more better services.

8/10 Bien

Richard, Payhembury, honiton

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Basic hotel but clean, comfortable and convenient for pre-flight stay. Good value for money even with the parking fee (which I would rather it was added to the Expedia hotel rate rather than having to pay separately on site). Overall I would stay again if taking an early Gatwick flight.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de ASHISH le 19 janv. 2024
We thank you for your valuable feedback. please accept our apologies for any inconveniences. We hope to serve you soon with better services.

10/10 Excellent

Victoria

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely place to stay. Very comfortable. Clean and tidy. Would definitely stay there again
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de ASHISH le 2 déc. 2023
Thank you for your valuable feedback. We would like to welcome you again for your next trip.

6/10 Satisfaisant

Derek

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Ashish Patel le 23 nov. 2023
Thank you for your valuable feedback. we look forward to serve you again for your next trip soon.

4/10 Médiocre

Connie, Calgary

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Room was clean, bed was comfortable, close safe walk to town. Breakfast for a fee was ok. Hotel is old, messy, room was hot, no control over temperature. We opened a window on main floor all night, which isn't safe. Someone knocked twice then opened our door with a key at 7:30 am. Reception check-in and out wasn't very professional.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de ASHISH le 1 nov. 2023
Thank you for your valuable feedback. Please accept our apologies for confusion by housekeeping to knock the door.

10/10 Excellent

Dorian

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place 10/10
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de ASHISH le 1 nov. 2023
Thank you for your valuable feedback. Hope to serve you soon.

2/10 Horrible

M Saeed

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de ASHISH le 25 oct. 2023
Thank you for your valuable feedback.

2/10 Horrible

Nick

Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Booked with parking and breakfast, they insisted on charging for parking and wanted to charge for breakfast. This was then taken off the bill, however breakfast consisted of instant self made coffee, no hot offerings, even eggs! Cutlery was very poor wooden offerings. Left in disgust as staff were very unhelpful as well
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de ASHISH le 16 oct. 2023
Thank you for your valuable feedback. We apologies for wooden cutlery as new staff must have missed to change with steel one. wooden one is left out for take away food, if guest requires it.

6/10 Satisfaisant

Ming Kin

Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de ASHISH le 15 oct. 2023
We thank you for staying with us and for your valuable feedback, we hope to serve you soon for your next stay with our new look.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Ok, but parking wasn't free
The hotel was under renovation during our stay... I was aware of this when I booked and was fine with it. The facility is dated, so it's a good thing that they're doing the reno! Room was small, but beds were comfortable. The handheld shower head was patched together with tape and leaked profusely making the water pressure terrible. When searching for hotels, I specifically picked one with free parking but when I arrived, I was told there would be a parking fee of £12/night. We opted to use the hotel's airport transfer service (£13). I was disappointed that the driver didn't help us with our bags and just stood by as the other (elderly) passengers and I wrestled them into the back of the van.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de ASHISH le 15 oct. 2023
Thank you for your valaubel feedback.Please accept our apologies for parking charges which is never advertised as free.Driver being aged himself and have back issue must not have help. we are looking for health and young driver but still not sure they will help or not as in nights he will be all alone without any supervision.

8/10 Bien

Simon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quick overnight stay
Just a quick overnight for an early flight from Gatwick. More than convenient, easy transaction, small but nice room and the offer of airport parking which we were unaware of and had already booked. Building work currently, but didn't make any difference to us and several pubs etc a short walk away in Horley
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de ASHISH le 22 sept. 2023
Thank you for your valuable feedback. Hope to serve you once again soon.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
A lot of dust and dirt in every corner of the room. Very thin walls, so we woke up every time someone was in the hallway, and if someone sneezed in the room next door. The airport shuttle bus forgot us in the morning, and we had to call for it to come back, making us twenty minutes late for the airport.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Ashish Patel le 17 sept. 2023
Thank you for your valuable feedback. Please accept our apologies for shuttle bus issue.

8/10 Bien

Jiayin

Voyage en couple
Staff member was very nice and helpful.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Ashish Patel le 17 sept. 2023
Thank you for your valuable feedback.

8/10 Bien

Holly

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Ashish Patel le 10 sept. 2023
Thank you for your valuable feedback. We hope to serve you again soon with our new look.

8/10 Bien

Frances

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good value for money
The room was clean and presentable and had everything I needed. The service was friendly. Space for parking was limited, but otherwise everything was good. Good value for money.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Ashish Patel le 10 sept. 2023
Thank you for your valuable feedback. We apologies for car parking. Hope to serve you again soon for your next trip.

8/10 Bien

Nathan

Les points forts : Personnel et service
Average but acceptable
A very average place but acceptable for one night. The place looks to be permanently in renovation so not to actually do any upgrades. The transfer cost £13 extra, that equates to an hourly rate of £200/hour
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Ashish Patel le 10 sept. 2023
Thank you for your valuable feedback. We apologies for transfer charges, which is still cheaper than taxi 17.00( transfers are not every hour so your equation goes wrong) . Hope to serve you again soon for your next trip.

10/10 Excellent

David, Harrogate

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very helpful receptionist
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Ashish Patel le 10 sept. 2023
Thank you for your valuable feedback. Hope to serve you again soon for your next trip.

8/10 Bien

Edgar Eduardo

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel muy cerca del aeropuerto de Gatwick, como a 10 -15 minutos , ahí mismo está la terminal del metro, que te lleva hasta el centro de Londres en unos 45-60 minutos dependiendo al lugar que quieres ir ,ahí mismo en la terminal del aeropuerto puedes ir al sur a las Playas igual a 60 minutos pero realmente no se siente la espera tan larga, el hotel muy básico , desayuno igual panes jamón, queso café algunas frutas,las terminales de autobús hacia el aeropuerto como a 10 minutos caminando, el personal amable hay un supermercado como a 7 minutos y un pub muy rico a 10 minutos, recomendable si necesitas ahorrar para mejor gastar en Londres
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Ashish Patel le 10 sept. 2023
Thank you for your valuable feedback. . Hope to serve you again soon for your next trip.

8/10 Bien

Gillian

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de ASHISH le 10 sept. 2023
Thank you for your valuable feedback. We apologies for car parking. Hope to serve you again soon for your next trip.

6/10 Satisfaisant

Isaac

Voyage en famille
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Affordable room near Horley pubs and train station. The room was very small and warm. Opened the window and bees flew in while I was sleeping. Got stung twice. Should consider puting in a screen. Staff varied from good customer service to no availability. The airport shuttle is hit and miss.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Ashish Patel le 29 août 2023
Thank you for your valuable feedback. we promise to improve missing points and give you good stay.Thank you.

2/10 Horrible

Ovidiu

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The building is a sad joke.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Ashish Patel le 21 août 2023
We thank you for your valuable feedback.

10/10 Excellent

Kasper

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Ashish Patel le 12 août 2023
Thank you for your valuable feedback. Hope to serve you soon again.

8/10 Bien

jeffrey

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Redoing entire place, Worked out well for my needs. Friendly personnel.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Ashish Patel le 8 août 2023
we thank you for your valuable feedback with appreciations. We hope to serve you again soon.

8/10 Bien

David

Voyage en famille
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Only okay
We slept great but the overall condition wasn’t the greatest. It was under construction and I bought the breakfast and it was very lacking.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Ashish Patel le 7 août 2023
Thank you for your valuable feedback. Please accept our apologies for construction work. we have basic continental breakfast just for 5.00, but we will try to improve it further.Hope to serve you next time with better services.

8/10 Bien

keiichiro

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
何より、翌朝早い時間のフライトでこのホテルを選んだが チェックイン時、翌朝空港迄の送迎を依頼したところ、無い と言われた。〈HPには一部屋6ポンドと書かれていた。〉 自分たちの他は、車の客らしかった。が、困った。 なにしろ、交通の弁の悪い所〈レンタカーなら良い〉ところなので しかし、タクシーを頼んでくれ予約通りに来てくれホッとした。 ここが、1番だったので後のことはコスパも良いので良いかな。 参考までに 2023.7宿泊時、フロントのある棟は全面改装工事中で 足の踏み場も無い状況。宿泊部屋は別棟へと言われたが 案内された棟もやはり工事中。階段も電気を点けるのはコツ が必要だった。 部屋は静か。シャワーが天井に固定式でお湯もチロチロ。 この夜は、シャワーを我慢した。 タクシーが早朝 時間通りに来てくれたのは何よりだった。
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Ashish Patel le 5 août 2023
貴重なご意見をありがとうございました。 私たちは 24 回の送迎を復活させようと奮闘していますが、タクシーも 1 室あたり 13 ポンドの格安料金で簡単に利用できます。1 部屋あたり 6 という非常に古い料金です。どこを更新し忘れたのかわかりませんが、ほとんどのウェブサイトは更新されています。より良いサービスと新しい外観ですぐにまたお役に立てることを願っています。ありがとう。