Avis sur Arcadia Surabaya by Horison
Arcadia Surabaya by Horison
Jalan Rajawali No. 9-11, Surabaya, East Java
Avis
7,6
Bien
7,8/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
4 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 nov. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
8/10 Bien
Elma, Kuala Lumpur
18 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elma
Séjour de 6 nuits en novembre 2018
8/10 Bien
shah, india
4 oct. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
shah
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
6/10 Satisfaisant
Vu Le Vy
14 août 2018
Les points faibles : Confort de la chambre
Vu Le Vy
Séjour de 1 nuit en août 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
5 juil. 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
All staff members are friendly.
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juin 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Ratna Dewi
5 juin 2016
Ratna Dewi
6/10 Satisfaisant
Charlene, Singapore
3 juin 2016
A short stay.
Charlene
6/10 Satisfaisant
ayu, semarang
21 mai 2016
Hotel dekat perak
ayu
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 mai 2016
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
8/10 Bien
JAN D A, Surabaya
17 déc. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Disini aku bisa tenang
JAN D A
Réponse de Wilis le 5 mars 2016
Dear Reviewer, Kami sangat berterima kasih atas komentar Anda mengenai kunjungan Anda di ibis Surabaya Rajawali. Sangat menyenangkan bagi kami untuk menerima umpan balik/tanggapan positif. Kami akan memberitahukan komentar Anda kepada tim kami. Kami yakin bahwa umpan balik ini akan menjadi motivasi bagi semua staf kami karena kami berusaha untuk terus meningkatkan kualitas layanan kami. Sekali lagi terima kasih karena Anda telah memberitahukan pengalaman Anda, dan kami sangat menunggu kedatangan Anda selanjutnya di Hotel Kami. Hormat kami, Hari Murti Wibowo General Manager
8/10 Bien
Sanjeev, Goa, India
10 sept. 2015
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Sanjeev
Réponse de Wilis le 5 mars 2016
Dear Reviewer, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Surabaya Rajawali. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Hari Murti Wibowo General Manager
4/10 Médiocre
Taty, Sacramento, CA
19 juil. 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
one rude staff and fouls smell in the lobby
Taty
Réponse de Wilis le 5 mars 2016
Dear Reviewer, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Surabaya Rajawali. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Hari Murti Wibowo - General Manager
8/10 Bien
elfe, Malaysia
24 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great locations
elfe
Réponse de Wilis le 5 mars 2016
Dear Reviewer, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Surabaya Rajawali. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Hari Murti Wibowo General Manager
6/10 Satisfaisant
kim, seoul
11 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
above than everage if we think about price.
kim
Réponse de Wilis le 5 mars 2016
Dear Reviewer, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Surabaya Rajawali. It is always a pleasure to receive some feedbacks from you. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Hari Murti Wibowo General Manager
10/10 Excellent
Sando, Hamburg Germany
31 juil. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
gutes Hotel in Zentrumnaehe.
Sando
6/10 Satisfaisant
Mustafa, Singapore
30 mai 2014
Value for money hotel.
Mustafa
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 janv. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kamar luas, nyaman
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Tallulah, Engaland
19 déc. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Close to sights an easy to get a taxi to places.
Tallulah
8/10 Bien
Tallulah, Engaland
19 déc. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Close to sights an easy to get a taxi to places.
Tallulah
6/10 Satisfaisant
Alba, Indonesia/singapore
3 déc. 2013
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
What you pay is what u get
Alba
4/10 Médiocre
Edlow, Surabaya Indonesia
20 oct. 2013
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Edlow
8/10 Bien
La Ventura, Vietnam
14 oct. 2013
Les points forts : Propreté et personnel et service
Good time in Surabaya
La Ventura
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 oct. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Stine, Norway
26 sept. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel and great service
Stine
8/10 Bien
Gordon Haye, Australia/Bali
25 sept. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Confenient location.
Gordon Haye
8/10 Bien
Frankster, Singapore
16 sept. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Friendly staff
Frankster
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 sept. 2013
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 juil. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Familienfreundlich
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Osman Sulaiman, Singapore
24 avr. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pleasant experience
Osman Sulaiman
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 avr. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel ibis
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Kenneth T
5 nov. 2012
Les points forts : Personnel et service
Not Excellent but Above Average
Kenneth T
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
31 oct. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 déc. 2010
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 mai 2010
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre