Avis
8,4
Très bien
8,4/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille avec de jeunes enfants
31 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Emilie, Guest Ambassador le 3 janv. 2023
Cher Franck Claude,Merci beaucoup pour votre recension lors de votre sejour dans notre hotel. Nous sommes ravis de lire que vous avez passez un agréable séjour. Nous espérons vous revoir bientòt et je vais faire en sorte de partager votre avis avec tout le personel de l'hôtel.Passez une agréable soirée,
10/10 Excellent
Cristian
Voyage en famille
4 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Content
Cristian
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Hans le 21 mars 2020
Tack snälla för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme. Härligt att höra att du hade en fin vistelse hos oss. Vi ser till att dela detta med hela teamet. Hoppas att vi ses snart igen!
Vänligen,
Hans
8/10 Bien
Elisabeth
Voyage en famille
2 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Très bien
Elisabeth
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Réponse de Hans le 21 mars 2020
Tack snälla för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme. Härligt att höra att du hade en fin vistelse hos oss. Vi ser till att dela detta med hela teamet. Hoppas att vi ses snart igen!
Vänligen,
Hans
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 août 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Davy
27 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Davy
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Hans le 1 juil. 2019
Dear Guest,
Thank you so much for you comments!
Please come back,
Regards,
Hans
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait après le travail.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Hans le 10 févr. 2019
Dear Guest,
Thank you so much for you comments!
Please come back,
Regards,
Hans
6/10 Satisfaisant
Vincent, GEISHOUSE
14 août 2018
Hotel pour gens de passage
Vincent
Séjour de 5 nuits en août 2018
Réponse de Hans le 21 août 2018
Hi,
Thanks for your feedback on you recent stay with us. We’re glad to hear that you had a pleasant hotel experience and we hope to see you soon again!
Best,
Hans
8/10 Bien
Rémy, Region Parisienne
13 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel attirant et chaleureu
Rémy
Séjour de 4 nuits en août 2018
Réponse de Hans le 13 août 2018
Thank you so much for this great review.
Best regards,
Hans
10/10 Excellent
AnneMarie
9 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel chic mais abordable
AnneMarie
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Hans le 12 juil. 2018
Dear Annemarie,
Thank you very much fro this nice review and kind words.
Regards,
Hans
8/10 Bien
Tatiana
7 janv. 2016
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Tatiana
10/10 Excellent
Erika
Voyage d’affaires
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Erika
Erika
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Filip Lindqvist, Service Lead le 31 janv. 2024
Hej Erika, Stort tack för dina härliga ord!Det gläder oss att höra att ni hade en fin vistelse hos oss. Varmt välkomna åter!Hälsar,
8/10 Bien
Andreas
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Andreas
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Filip Lindqvist, Service Lead le 24 janv. 2024
Hej Andreas, Stort tack för din feedback!Det gläder oss att höra att ni hade en fin vistelse hos oss. Vi hoppas på att få välkomna er åter igen inom kort. Med vänliga hälsningar,
8/10 Bien
Björn
18 janv. 2024
Björn
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Filip Lindqvist, Service Lead le 21 janv. 2024
Hej Björn, Tack för din feedback!Det gläder oss att höra att ni hade en fin vistelse hos oss. Vi hoppas på att få välkomna er åter igen inom kort. Mvh,
10/10 Excellent
Hans
Voyage d’affaires
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hans
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Filip Lindqvist, Service Lead le 21 janv. 2024
Hej Hans, Tack så hjärtligt för er feedback!Det gläder oss att höra att ni stormtrivdes hos oss. Vi hoppas på att få se er åter igen på hotellet inom kort. Med varma hälsningar,
8/10 Bien
Lasse
Voyage d’affaires
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lasse
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Filip Lindqvist, Service Lead le 15 janv. 2024
Hej Lasse, Stort tack för er feedback!Det gläder oss att höra att ni hade en fin vistelse. Vi hoppas på att få välkomna er åter igen inom kort. Mvh,
10/10 Excellent
Peter
Voyage en famille
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Peter
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Filip Lindqvist, Service Lead le 10 janv. 2024
Hej Peter, Tack så hjärtligt för er fina feedback!Så härligt att höra att ni hade en fin vistelse hos oss på hotellet. Vi hoppas på att få välkomna er åter igen inom kort. Med vänliga hälsningar,
8/10 Bien
Kina
Voyage en famille
8 janv. 2024
Les points faibles : Propreté
Kina
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Filip Lindqvist, Service Lead le 10 janv. 2024
Hej Kina, Tack för din feedback!Så tråkigt att höra att ni inte fick en fullständig upplevelse av hotellet under vistelsen. Vi hoppas på att få välkomna er åter igen inom kort så att ni kan få uppleva en fullgod vistelse på hotellet. Mvh,
10/10 Excellent
Christian
7 janv. 2024
Christian
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Filip Lindqvist, Service Lead le 10 janv. 2024
Hej Christian, Tack snälla för er fina feedback!Det gläder oss att höra att ni hade en sån fin vistelse hos oss. Varmt välkomna åter!Mvh,
8/10 Bien
Annette
6 janv. 2024
Annette
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Filip Lindqvist, Service Lead le 10 janv. 2024
Hej Annette, Tack så hjärtligt för er feedback!Det gläder oss att höra att ni hade en fin vistelse hos oss. Vi hoppas på att få välkomna er åter igen inom kort.Mvh,
6/10 Satisfaisant
Salim
Voyage en famille
2 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Salim
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Filip Lindqvist, Service Lead le 10 janv. 2024
Hej Salim, Tack snälla för er feedback!Om ni hade ytterligare kommentarer som kan hjälpa oss att bli ännu bättre tar vi tacksamt emot detta. Mvh,
8/10 Bien
Peter
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Peter
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Filip Lindqvist, Service Lead le 10 janv. 2024
Hej Peter, Tack så hjärtligt för din feedback!Det gläder oss att höra att ni hade en fin vistelse. Vi hoppas på att få välkomna er åter igen inom kort. Mvh,
10/10 Excellent
Fortunatus Emeka
Voyage en couple
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fortunatus Emeka
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Filip Lindqvist, Service Lead le 10 janv. 2024
Dear Guest, Thank you for your feedback!We hope to welcome you back again on a day when we have regular opening hours in our facilities so you can enjoy the full experience. Best regards,
8/10 Bien
Mikael
Voyage en famille
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Mikael
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Filip Lindqvist, Service Lead le 10 janv. 2024
Hej Mikael, Tack så hjärtligt för er feedback!Det gläder oss att höra att ni hade en fin vistelse hos oss. Varmt välkomna åter. Hälsar,
8/10 Bien
Erik
Voyage en famille
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Erik
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Filip Lindqvist, Service Lead le 31 janv. 2024
Hej Erik,Tack för din feedback!Härligt att höra att ni hade en fin vistelse hos oss. Vi hoppas på att få se er åter igen inom kort. Med vänliga hälsningar,
8/10 Bien
Jasmine
Voyage en famille
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rekommenderar!
Jasmine
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Filip Lindqvist, Service Lead le 10 janv. 2024
Hej Jasmine, Stort tack för din feedback!Varmt välkomna åter. Mvh,
2/10 Horrible
Max
Voyage en famille
26 déc. 2023
Les points faibles : Confort de la chambre
Max
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Filip Lindqvist, TF Receptionschef le 27 déc. 2023
Hej Max, Tack för din feedback!Vi ber om ursäkt om ni inte hade mottagit den informationen tidigare. Vi hoppas på att få välkomna er åter en annan gång när alla faciliteter finns tillgängliga. Mvh,
10/10 Excellent
Sammy
Voyage en famille, Voyage en groupe
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sammy
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Filip Lindqvist, TF Receptionschef le 25 déc. 2023
Hej Sammy, Tack snälla för er fina feedback!Vi hoppas på att få välkomna er åter igen inom kort. Med vänliga hälsningar,
10/10 Excellent
Simon
Voyage en famille
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lars Gullstedts gamla fastighet.
Simon
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Filip Lindqvist, TF Receptionschef le 25 déc. 2023
Hej Simon, Stort tack för din feedback!Varmt välkomna åter. Hälsar,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Filip Lindqvist, TF Receptionschef le 25 déc. 2023
Hej och tack för din feedback!Vi hoppas att ni hade en fin vistelse hos oss. Har ni ytterligare feedback att dela med er av tar vi gärna emot detta via email. Mvh,
8/10 Bien
Johan
10 déc. 2023
Johan
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Filip Lindqvist, TF Receptionschef le 25 déc. 2023
Hej Johan,Tack så hjärligt för er feedback!Varmt välkomna åter. Hälsar,
8/10 Bien
Frank
Voyage d’affaires
5 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Frank
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Rihab Alradi/Front Office Manager le 8 déc. 2023
Dear Frank, Thank you for taking time to rate our hotel and warm welcome back. Best Regards
8/10 Bien
Jonas
Voyage en famille
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jonas
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Rihab Alradi/Front Office Manager le 8 déc. 2023
Tack så mycket för din vänliga feedback och för att du valde att bo hos oss. Det gläder oss att höra att du haft en positiv upplevelse hos oss och att du uppskattade vår service och faciliteter. Välkommen åter.Med vänliga hälsningar
10/10 Excellent
Tony
Voyage en famille
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tony
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Rihab Alradi/Front Office Manager le 8 déc. 2023
Dear Tony, Thank you for taking time to rate our hotel and warm welcome back. Best RegardsRihab Alradi/Front Office Manager
4/10 Médiocre
Robin
3 déc. 2023
Robin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Rihab Alradi/Front Office Manager le 8 déc. 2023
Dear Robin, Thank you for taking time to rate our hotel and warm welcome back. Best Regards
8/10 Bien
Susanne
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susanne
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Filip Lindqvist, TF Receptionschef le 25 déc. 2023
Hej Susanne, Stort tack för er feedback!Varmt välkomna åter. Hälsar,
6/10 Satisfaisant
Ann-Charlotte
Voyage d’affaires
29 nov. 2023
Ann-Charlotte
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Rihab Alradi/Front Office Manager le 8 déc. 2023
Hej Ann, Vi beklagar verkligen att du upplevde att ditt rum var för kalt. Vi vill att alla våra gäster ska känna sig bekväma och nöjda under sin vistelse hos oss, och vi beklagar att vi inte kunde uppfylla dina förväntningar. Vi kommer att vidta lämpliga åtgärder för att undersöka problemet och se till att det inte händer igen i framtiden. Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din feedback, det hjälper oss att förbättra vår service och ge den bästa möjliga upplevelsen till våra gäster. Vi hoppas att du kommer att ge oss en ny chans att visa upp vår gästfrihet och att du kommer att ha en bättre upplevelse nästa gång du besöker oss.Med vänliga hälsningar
6/10 Satisfaisant
Lotta
Voyage d’affaires, Voyage en couple
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lotta
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Filip, Service Lead le 29 nov. 2023
Hej Lotta, Tack för din feedback!Vi ber om ursäkt att temperaturen inte för tillfredställande under er vistelse. Vi kommer att ta detta vidare till fastighetsägaren för att se över vad vi kan göra åt det. Vi hoppas på att få välkomna er åter igen inom kort. Med vänliga hälsningar,
10/10 Excellent
Krister
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Krister
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Filip, Service Lead le 29 nov. 2023
Hej Krister,Tack för er fina feedback!Så härligt att höra att ni hade en så bra vistelse hos oss. Vi hoppas på att få välkomna er åter igen inom kort. Med varma hälsningar,
10/10 Excellent
Susanne
Voyage avec des animaux de compagnie
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susanne
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Filip, Service Lead le 29 nov. 2023
Hej Susanne,Tack så hjärtligt för din feedback!Så trevligt att höra att ni hade en fin vistelse hos oss. Vi hoppas på att få välkomna er åter igen inom kort. Med vänliga hälsningar,
6/10 Satisfaisant
Fredrik
Voyage en famille
26 nov. 2023
Fredrik
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Filip, Service Lead le 29 nov. 2023
Hej Fredrik,Tack för din feedback!Vad tråkigt att höra att du inte var helt nöjd med din vistelse. Om du skulle vilja komma tillbaka till oss vid ett annat tillfälle ordnar vi gärna med en uppgradering åt dig utan kostnad. Vänligen hänvisa till detta meddelande om det skulle vara aktuellt. Med vänliga hälsningar,
10/10 Excellent
Mikael
21 nov. 2023
Mikael
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Rihab Alradi/Front Office Manager le 26 nov. 2023
Dear Mikael, Thank you for taking time to rate our hotel and warm welcome back. Best Regards
10/10 Excellent
Numair
Voyage en famille
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Numair
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Rihab Alradi/Front Office Manager le 26 nov. 2023
Dear Numair, Thank you for taking time to rate our hotel and warm welcome back. Best Regards
10/10 Excellent
Akram
Voyage en famille
18 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Akram
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Elin, receptionist le 19 nov. 2023
Hej Akram, tack för din feedback! Det glädjer oss att du haft en fin vistelse. Vi hoppas att du vill komma tillbaka och besöka oss snart igen. Ha en fin dag, önskar
10/10 Excellent
Matilda
Voyage d’affaires
16 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Matilda
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Filip Lindqvist, Service Lead le 18 nov. 2023
Hej Matilda,Hjärtligt tack för din fina feedback!Så härligt att höra att du hade en fin vistelse hos oss. Vi hoppas innerligt att få välkomna dig åter igen inom kort.Mvh,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
15 nov. 2023
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Filip Lindqvist, Service Lead le 18 nov. 2023
Hej kära gäst,Tack för din feedback!Härligt att ni i det stora hela hade en fin vistelse hos oss. Om ni har någon feedback som gör att vi kan bli ännu bättre tar vi tacksamt emot detta via email. Mvh,
6/10 Satisfaisant
Elin
14 nov. 2023
Elin
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Filip Lindqvist, Service Lead le 18 nov. 2023
Hej Elin,Tack för din feedback!Härligt att ni i det stora hela hade en fin vistelse hos oss. Om ni har någon feedback som gör att vi kan bli ännu bättre tar vi tacksamt emot detta via email. Mvh,
8/10 Bien
Sarah
Voyage d’affaires
14 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sarah
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Filip Lindqvist, Service Lead le 14 nov. 2023
Hej Sarah,Stort tack för din fina feedback!Så härligt att höra att du hade en fin vistelse hos oss. Vi hoppas på att få välkomna dig åter igen inom kort. Med vänliga hälsningar,
10/10 Excellent
mikaela
Voyage en famille
5 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nöjda
mikaela
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Filip Lindqvist, Service Lead le 7 nov. 2023
Hej Mikaela, Stort tack för din fina feedback!Återigen ber vi om ursäkt att detta missades men är glada att ni blev nöjda med lösningen. Vi hoppas på att få välkomna er åter igen inom kort. Med varma hälsningar,
8/10 Bien
Johannes
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Johannes
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Filip Lindqvist, Service Lead le 7 nov. 2023
Hej Johannes, Tack så hjärtligt för din feedback!Härligt att höra att ni trivdes så bra hos oss. Vi hoppas på att få välkomna er åter igen inom kort. Med vänliga hälsningar,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Filip Lindqvist, Service Lead le 7 nov. 2023
Hej och stort tack för din fina feedback!Vi hoppas på att få välkomna er åter igen inom kort. Med vänliga hälsningar,