Avis
7,2
Bien
7,4/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
6,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
11 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Chrystel
Voyage d’affaires
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Correct
Chrystel
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Elisabeth
Voyage en groupe
13 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elisabeth
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Caty
Voyage en famille
18 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Caty
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
Alexia
Voyage en groupe
11 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexia
Séjour de 6 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
raphaelle
26 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
raphaelle
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Sandie
21 avr. 2023
Sandie
Séjour de 7 nuits en avril 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bonne expérience en solo
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en avril 2023
2/10 Horrible
Ahemad
14 févr. 2023
Ahemad
Séjour de 7 nuits en février 2023
4/10 Médiocre
Thomas
14 sept. 2022
Les points faibles : Propreté
Pas terrible
Thomas
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Noelie
29 août 2022
Noelie
Séjour de 7 nuits en août 2022
8/10 Bien
slim
Voyage en groupe
7 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Farniente
slim
Séjour de 9 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Giovanni
Voyage en groupe
17 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Giovanni
Séjour de 10 nuits en novembre 2021
Réponse de Duty Manager le 26 nov. 2021
Dear Guest
We are glad that you send us your full score about your stay in Hotel.
Management look forward to welcome you again, should you return in the coming future.
Best Regards
Aldo Schembri Adami
8/10 Bien
Anissa
25 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anissa
Séjour de 7 nuits en septembre 2021
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
16 août 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 13 nuits en août 2021
Réponse de Duty Manager le 27 août 2021
Dear Guest
Thank you first for your recent stay with us Alexandra Hotel. We appreciate that you spend time expressing your impressions with all the other travellers.
We are truly sorry to hear that your recent experience has not been an enjoyable one, due to the fact that our team members did not manage to make you have a memorable stay.
Kindly note that all these remarks have been forwarded to the the departments concerned who will look into it.
We do hope you will consider about visiting us to make it right for you the next stay. Until then , we wish you and your beloved ones long life and prosperity.
Best Regards
Aldo Schembri Adami
8/10 Bien
Jeanne
5 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Jeanne
Séjour de 7 nuits en mars 2021
Réponse de Duty Manager le 25 mai 2021
Dear Jeanne
We would like to thank you for sending your score regarding your stay in The Alexandra Hotel. All our look forward to welcome you again, should you return again in the coming future.
Best Regards
Aldo Schembri Adami
Duty Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
11 janv. 2021
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en janvier 2021
Réponse de Duty Manager le 20 janv. 2021
Dear Guest
We would like to thank you for sending your score, as feedback is very important for us.
Best Regards
Aldo Schembri Adami
Duty Manager
10/10 Excellent
Juliette
31 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Juliette
Séjour de 4 nuits en octobre 2020
Réponse de Duty Manager le 26 nov. 2020
Dear Guest
Your high rating is highly appreciated.We hope we shall see you in the coming future once again for another stay.
Best Regards
Aldo Schembri Adami
Duty Manager
8/10 Bien
Vanessa, Aire sur l'Adour
Voyage en groupe
12 sept. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Vanessa
Séjour de 7 nuits en septembre 2020
Réponse de Duty Manager le 20 sept. 2020
Dear Guest
We would like to thank you for your comments about your stay and the hotel service. All points have been noted and we shall act accordingly.
Best regards
Aldo Schembri Adami
Duty Manager
6/10 Satisfaisant
camille
Voyage en groupe
10 août 2020
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Degoutant...
camille
Séjour de 7 nuits en août 2020
Réponse de Duty Manager le 22 août 2020
Dear Guest
Very surprised and shocked when reading such disgusting attitude in the way that certain people act.
Kindly note that we are extremely very well prepared and also abide to the covid 19 regulations.
We are not saying that we are perfect, however it is so shameful to have accepted such low class behavior from these guests.Our aim is that we solve out any dissatisfaction that can occur. It is not right to picture us as not responsive. Lets remind you that we even reallocated you to another alternative room which you saw and liked and therefore accepted to move into for the rest of your stay.
Please note that it is never our intention to be disrespectful or not honor any dissatisfaction brought to our attention. We always treat our in -house guest equally and give our full effort to try any solve any matter raised to us. We action immediately.
Best Regards
Aldo Schembri Adami
Duty Manager
6/10 Satisfaisant
Hafsa
Voyage en famille
7 mars 2020
Les points forts : Personnel et service
Ville effervescente
Hafsa
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Duty Manager le 7 mars 2020
Dear Guest
We are pleased to hear that you appreciated our service when requested. The hotel has a policy that if a guest expresses dissatisfaction about their room we automatically offer an alternative room which will be to their expectations.
Best Regards
Aldo Schembri Adami
Duty Manager
8/10 Bien
MiMu, France
Voyage en couple
5 mars 2020
Les points forts : Personnel et service
MiMu
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Duty Manager le 6 mars 2020
Dear Guest
We are pleased that the hotel reached your expectations.
Lets hope you will come again in the coming future.
Best Regards
Aldo Schembri Adami
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
18 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en février 2020
Réponse de Duty Manager le 19 févr. 2020
Dear Guest
Glad that on that you stated that we are a good hotel.Please note that the sheets (linen) are always changed every third day from arrival date. We hold records in our housekeeping department about this matter.
Strange to hear that you mentioned you were disturbed by some construction site in the neighborhood.This is very strange as there is no construction site in our area. All buildings in our street have no construction going on. Your issue about fresh fruit has been taken and we shall inform restaurant management. Please note that the pool ,sauna are set to the right temperature.
Best Regards
Aldo Schembri Adami
Duty Manager
10/10 Excellent
Nicole
Voyage en groupe
10 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nicole
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Duty Manager le 11 janv. 2020
Dear Guest
We are glad that you had an enjoyable stay in our hotel. Management look forward to see you in the coming future should you return to us.
Best Regards
Aldo Schembri Adami
Duty Manager
6/10 Satisfaisant
Eric C.
2 déc. 2019
Les points forts : Propreté
Un lieu sans charme tenu par des gens charmants
Eric C.
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
8/10 Bien
Yohan
Voyage en groupe
26 nov. 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yohan
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Duty Manager le 29 nov. 2019
Dear Guest
Your score is highly appreciated.
Best Regards
Aldo Schembri Adami
Duty Manager
10/10 Excellent
Melissa
12 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien
Melissa
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Duty Manager le 13 nov. 2019
Dear Guest
We are very pleased to hear that you had a great holiday and a lovely stay in our hotel. Your comments are highly appreciated.
Best Regards
Aldo Schembri Adami
Duty Manager
4/10 Médiocre
soukayna
Voyage en groupe
4 oct. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
soukayna
Séjour de 12 nuits en septembre 2019
Réponse de Duty Manager le 6 oct. 2019
Dear Guest
Yes, our hotel is in a good location and glad that this matter reached your expectations
Best Regards
Aldo Schembri Adami
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
21 sept. 2019
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Bien situé c est tout
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Duty Manager le 21 sept. 2019
Dear Guest
We thank you for your feedback sending negative and positive comments.
We welcome all types of points that allow us to improve and provide better qualities if needed to.
Best Regards
Aldo Schembri Adami
Duty Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
30 août 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Duty Manager le 31 août 2019
Dear Guest
WE HAVE SEEN YOUR COMMENTS AND SHALL ACT ACCORDINGLY
Best Regards
Aldo Schembri Adami
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
17 août 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Duty Manager le 17 août 2019
Dear Guest
Thanks for leaving your rating and hope to see you in future.
Best Regards
Aldo Schembri Adami
Duty Manager
2/10 Horrible
ISABELLE
29 juil. 2019
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
ISABELLE
Séjour de 6 nuits en juillet 2019
Réponse de Duty Manager le 30 juil. 2019
Dear Guest
We regret to hear that your stay did not rich your expectations. Kindly remember that St Julian's is a zone area where there is lots of night life and many people of various ages come over to enjoy themselves. Our hotel does not tolerate any noisy guests infect we have security who patrol the hotel and do their best to solve situation when we sometimes have selfish guests
who forget that there are other innocent guests in the hotel. We do apologize for any inconvenience caused by these selfish guests.
Regarding cleaning, it is a bit strange that your room was not cleaned properly. Ideally it would have been great you would have brought this issue to our attention, on site then rather now. Our housekeeping staff would have been pleased to assist you and clean the room at your convenience and satisfaction. May we inform you that rooms are attended daily for cleaning, however we would still have done our best to provide our service again for you at any time.
Best regards
Aldo Schembri Adami
Duty Manager
10/10 Excellent
Andrea
25 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellents services et hôtel très bien situé
Andrea
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Duty Manager le 30 juil. 2019
Dear Guest
We are glad to hear that your stay was an excellent one.
Your comments are highly appreciated. We assure you that our friendly staff all look forward to greet you again in our warm hospitality.Management would welcome you as one of us during your stay, once again.
Best Regards
Aldo Schembri Adami
Duty Manager
8/10 Bien
louis
21 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
louis
Séjour de 7 nuits en juin 2019
Réponse de Duty Manager le 24 juin 2019
Dear Guest
Thanks for leaving your score.Management and staff are very happy to welcome you again in future.
Best Regards
Aldo Schembri Adami
Duty Manager
8/10 Bien
Julie
7 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Agréable je le recommande
Julie
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Duty Manager le 7 juin 2019
Dear Guest
We do appreciate your feedback and experience while you were in The Alexandra Hotel.
We all look forward to see you in the coming future, should you return in future.
Best Regards
Aldo Schembri Adami
Duty Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
7 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Duty Manager le 7 juin 2019
Dear Guest
Your comments regarding your stay are a valid indication to any tourists coming over to Malta.
We fully agree with your feedback and thank you for your time sending your review.
Best Regards
Aldo Schembri Adami
Duty Manager
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
2 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Duty Manager le 2 juin 2019
Dear Guest
Seems that according to your rating, our hotel did not meet your expectation.
Could you be kind enough an give us more information in order to solve and see what went wrong.
Best Regards
Aldo Schembri Adami
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mai 2019
Réponse de Duty Manager le 29 mai 2019
Dear Guests
We thank you for your leaving your score,which is highly appreciated.
Best Regards
Aldo Schembri Adami
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
22 mai 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Duty Manager le 29 mai 2019
Dear Guest
We regret to hear that you had your room was ready with 4 beds. We apologise for this matter , however housekeeping staff solve it out add added amount of beds that you needed.
Best Regards
Aldo Schembri Adami
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
18 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Duty Manager le 29 mai 2019
Dear Guest
Could you kindly inform us what was not to your liking, resulting to just send such low rating.
Best Regards
Aldo Schembri Adami
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
12 avr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Duty Manager le 29 mai 2019
Dear Guest
We thank you for your feedback.Your comments have been noted.
Best Regards
Aldo Schembri Adami
6/10 Satisfaisant
Estelle
6 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Estelle
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Duty Manager le 29 mai 2019
Dear Guest
We thank you for your balanced review. Your comments have been noted.
Best Regards
Aldo Schembri Adami
8/10 Bien
Victor
30 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Victor
Séjour de 2 nuits en mars 2019
8/10 Bien
Romain
12 mars 2019
Les points forts : Personnel et service
Romain
Séjour de 3 nuits en mars 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
17 févr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2019
8/10 Bien
Carmelo
26 déc. 2018
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carmelo
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
10/10 Excellent
Abdennasser Lakhyali
24 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Abdennasser Lakhyali
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
10/10 Excellent
Huguette, WAVRE
24 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Huguette
Séjour de 5 nuits en novembre 2018
6/10 Satisfaisant
Fanny
20 nov. 2018
Fanny
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
10/10 Excellent
Erika
16 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Erika
Séjour de 7 nuits en octobre 2018