Les notes se basent sur un nombre total de 320 avis vérifiés

4,0 sur 5
Recommandé par 77 % des clients
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Services et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 Conditions de l'hôtel
Avis Expedia vérifiés
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de St-Amable,Qc,Canada

Bon rapport/qualité/prix

Publié le 21 févr. 2016
Les - : J'aurai aimé plus de diversité pour le déjeuner.
C'est un hôtel simple mais quand même bien. Les chambres sont équipés de frigo, four, four à micro-onde. Tout les équipements comme assiette, fourchette, verre, grille-pains sont disponible sur demande. Femme de chambre passe seulement le samedi, sinon des frais sont chargés. Produit de salle de bain, un savon à la fois mais si ont demande à la réception,il nous en redonne. C'est bien pour le gaspillage mais à l'hôtel j'aime moins. L'hôtel est bien situé, il y a trois bon Resto qui ce font à pieds. Un centre d'achat juste à côté qui ce fait aussi à pieds. Près des boulevards et de l'autoroute 95.
3 sur 5
par Guillaume de France

Bien pour une nuit

Publié le 21 mars 2013 sur Hotels
Hôtel vieillot, mauvaise odeur dans les chambres et rien à voir autour. Seul raison d'y séjourner : la proximité de l'aéroport, le prix. Le petit déjeuner se limite à quelques gâteaux sous vides et un café (à manger sur la route).
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Publié le 11 févr. 2018
People were very easy to work with. I neeed to check in early and then we’re very helpful.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
11 févr. 2018 par Hotel Management, Direction de l'hôtel
Thank you for the positive review and for taking the time to recognize our hotel. We are delighted to know how much you enjoyed the excellent service provided by our staff. Thanks for being our guest. We can't wait to welcome you back to Extended Stay America. Sincerely, Hotel Management
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 27 nov. 2017
Room was less than clean. Air conditioning didn’t work and staff was not very friendly about it. Didn’t want to do anything about it at first but we instead that they do something. Overall stay was disappointing. We have stayed at other Extended Stays before and were really happy with them but not this one.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
29 nov. 2017 par Hotel Management , Direction de l'hôtel
Thank you being our guest. We are sorry you experienced so many difficulties during your stay with us, and please accept our sincerest apology for what transpired. Our respective team members are taking steps to ensure future guests do not encounter the same issues. We regret the inconvenience caused and truly hope you will give us another chance to prove that we are committed to providing outstanding service. Sincerely, Hotel Management
5 sur 5
par Tahnia

Publié le 19 nov. 2017 sur Hotels
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
21 nov. 2017 par Manager, Direction de l'hôtel
Wow - Tahnia, thanks for being our guest. Our top priority is for you to have an enjoyable stay and from your five-star rating, it appears that we succeeded in that. It was a pleasure having you at Extended Stay America, and we look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Hotel Management
4 sur 5
par Elizabeth

Nice room

Publié le 6 nov. 2017 sur Hotels
The room was nice. I thought it was odd that the room had a kitchen but we had to request dishes and such if we wanted to cook.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
8 nov. 2017 par Manager, Direction de l'hôtel
Elizabeth, thank you for being our guest at Extended Stay America. We are happy to know your stay with us was satisfactory. It was good to have you here, and we hope to welcome you back soon. Sincerely, Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 5 nov. 2017 sur Hotels
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
7 nov. 2017 par Manager, Direction de l'hôtel
We appreciate you taking the time to share your wonderful rating with fellow travelers online. Thank you for choosing us, and we look forward to welcoming you back to Extended Stay America. Sincerely, Hotel Management
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de Connecticut

Up grade

Publié le 30 oct. 2017
We originally had reservations at a different hotel, but after realizing the pictures were clearly misleading expedia was great at assisting us with this hotel. They allowed us to check in at 2 am. It was definitely an up grade. Very pleased with everything.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
1 nov. 2017 par Hotel Management , Direction de l'hôtel
Debbie, thanks for the wonderful feedback. We are glad to know your stay with us was satisfactory. It was a pleasure serving you at Extended Stay America, and we hope to welcome you back soon. Sincerely, Hotel Management
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Nice location!

Publié le 25 oct. 2017
Short but pleasant stay. Very close to all we needed.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
26 oct. 2017 par Hotel Management, Direction de l'hôtel
Thank you for choosing to stay at Extended Stay America. We are delighted to know you were comfortable here and that you enjoyed the convenience of our location. It was a pleasure hosting you, and we look forward to seeing you again soon! Sincerely, Hotel Management
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de Orlando Florida

Publié le 14 oct. 2017
Nick was at the desk and use very nice. He help me with anything I needed
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
15 oct. 2017 par Hotel Management, Direction de l'hôtel
Steve, thank you so much for the wonderful review, most especially the kind comments about Nick. It's important to us that all our guests have a great experience, and we're delighted you enjoyed your stay with us. Thanks for your business to Extended Stay America, and we look forward to having you as our guest again in the near future. Sincerely, Hotel Management