Avis
8,6
Excellent
8,4/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
14 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en janvier 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très gd appartement
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 août 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
Stephanie
Voyage en couple
15 févr. 2024
Stephanie
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Kellie | Guest Service Manager le 16 févr. 2024
Hi Stephanie,Thanks for your feedback, this is very important to us.We are happy to hear that you loved the beautiful views & our helpful staff.We are located a short walk from the main street of Airlie.
6/10 Satisfaisant
steven
6 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
steven
Séjour de 11 nuits en décembre 2023
Réponse de Kellie | Guest Service Manager le 12 janv. 2024
Thanks for leaving your feedback
6/10 Satisfaisant
Alexandra
Voyage en groupe
6 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Alexandra
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kellie | Guest Service Manager le 12 janv. 2024
Thanks for leaving your feedback.We're in the process of getting a whole need cleaning team trained up so hopefully if you get the chance to visit again you will notice the difference.Happy Holidays
6/10 Satisfaisant
Eduard
4 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eduard
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Kellie | Guest Service Manager le 12 janv. 2024
Thanks for leaving your review.
6/10 Satisfaisant
Inês
Voyage en famille
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Personnel et service
Inês
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Kellie | Guest Service Manager le 12 janv. 2024
Hi Ines,Thanks for your feedback.We will defiantly follow up your concerns.
8/10 Bien
Ryan
22 déc. 2023
Ryan
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kellie | Guest Service Manager le 12 janv. 2024
Thanks for leaving your review.
10/10 Excellent
Nello
21 déc. 2023
Nello
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Kellie | Guest Service Manager le 12 janv. 2024
Thanks for your review, so happy you enjoyed your stay.Hope to see you again in the new year.
8/10 Bien
Jay
Voyage en couple
17 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Jay
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Kellie | Guest Service Manager le 12 janv. 2024
Thanks for your feedback.Hope to see you again in the new year.
10/10 Excellent
Caroline
Voyage en famille
7 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Caroline
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Kellie | Guest Service Manager le 12 janv. 2024
Hi Caroline,Thanks for taking the time to leave us your feedback.Hope to see you again in the new year.
8/10 Bien
Jordan
Voyage en couple
20 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Jordan
Réponse de Kellie | Guest Service Manager le 16 févr. 2024
Hi Jordan,Thanks for taking the time to leave us a review.We are so happy to hear you enjoyed your stay.Your feedback is appreciated.Hope to see you again on your next stay in the Whitsundays.
6/10 Satisfaisant
Jennifer
13 nov. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Jennifer
Séjour de 9 nuits en octobre 2023
Réponse de Kellie | Guest Service Manager le 12 janv. 2024
Hi Jennifer,Thanks for leaving your feedback.We are happy you enjoyed the location and the helpful reception staff.We have forwarded your concerns about the furniture onto the owners in hopes they will replace the furniture.Hope to see you again in the New Year.
10/10 Excellent
Vicki
Voyage en famille
10 nov. 2023
Vicki
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
2/10 Horrible
Peter
6 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup.com le 7 nov. 2023
Thank you Peter for your feedback. I'm sorry we didn't meet your expectations. I will follow up with the team as to what cleaning products they are using. Kind regards.
10/10 Excellent
David
Voyage en couple
2 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
2/10 Horrible
Kelly
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelly
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de Kellie | Guest Service Manager le 1 nov. 2023
Hi Kelly,Thanks for your feedback, which is very important to us to keep up our high standards.We have been in contact with the apartment owners to update their furniture as it is a little dated yet no damages that we could find.All bedrooms have curtains, the lounge areas don't all have curtains as the previously from the balcony means they don't need them but will bring it up with the owners also.We are very sorry about the board walk construction but out of our control as it is council property as should have been finished before your stay.We did refund you for your nights not stayed at our property and hope you give us another chance to impress in the future.ThanksKellie Guest Services. atHotelGroup
6/10 Satisfaisant
Isabel
22 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Isabel
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup.com le 24 oct. 2023
Thank you for your stay, Isabel. We do hope we can welcome you back. Kind regards.
6/10 Satisfaisant
ho
Voyage en couple
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ho
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup.com le 24 oct. 2023
Thank you for mentioning our good waterfront location. We are very lucky, especially at sunset. Kindest regards.
10/10 Excellent
Christopher
Voyage en couple
20 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup.com le 24 oct. 2023
Thank you, Christopher for the 5 out of 5 review. We are sorry the council work that is upgrading the board walk disturbed your stay. So far it is on schedule due to the fabulous weather we have been having. Please contact the property directly should you wish to return to the Whitsundays. We can do some turtle watching in the bay once the public boardwalk is complete. Kind regards.
6/10 Satisfaisant
Sarah
Voyage en famille
5 sept. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Sarah : Guest Experience le 6 sept. 2023
Thank you Sarah for your feedback. I will pass onto the team.
8/10 Bien
Lesley
Voyage en groupe, Voyage en couple
24 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Lesley
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup le 25 août 2023
So happy you enjoyed your stay with us in Airlie Beach.
4/10 Médiocre
Tina
Voyage en famille
2 août 2023
Les points faibles : Propreté
Tina
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup le 19 août 2023
I'm sorry to read we did not meet your expectations. All feedback is appreciated. Thank you for your stay.
6/10 Satisfaisant
Narelle
Voyage en famille, Voyage en couple
18 juil. 2023
Narelle
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup le 19 août 2023
Narelle this is very unlike the Marina Shores team. I'm sorry this was what you experienced. We do hope though you enjoyed your time in the Whitsundays.
10/10 Excellent
Guillaume
16 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cosy and very comfy appartement
Guillaume
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup le 19 août 2023
Apologises about the WIFI. It's not been a quick fix to have the whole system replaced. But we are upgrading so we can provide a better service. So happy you found the apartment comfort and cosy. Not to mention the views....
8/10 Bien
Meagan
Voyage en couple
5 juil. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Meagan
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup le 19 août 2023
Thank you for your feedback, Meagan. All is taken onboard seriously. So happy to read you made use of the newly refurbished boardwalk. Its stunning both at sunrise and sunset.
6/10 Satisfaisant
Alana
2 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alana
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup le 19 août 2023
Thank you for your stay Alana.
10/10 Excellent
Grestt
29 juin 2023
Grestt
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Jeff Aquilina - Managing Director le 30 juin 2023
Dear Grestt,Thank you for your 5 out of 5 review, the team and I are so pleased you enjoyed your stay. Nice to read you found the apartment clean and a nice place to stay, lovely to read you found it great value for money. Hope you can visit us again.Kind regards Jeff Aquilina - Managing Director
8/10 Bien
Homayoun, Norman Gardens
27 juin 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Homayoun
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Jeff Aquilina - Managing Director le 29 juin 2023
Dear Homayoun,Thank you for your review, we are so please you enjoyed your stay. Hope you can visit us again soon.Kind regards Jeff Aquilina - Managing Director
6/10 Satisfaisant
Paul
Voyage en couple
24 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Jeff Aquilina - Managing Director le 29 juin 2023
Dear Paul,Thank you for your review, I am sorry you did not enjoy every aspect of your stay. I have passed your feedback to our management team to review. If you had a moment to contact the hotel, we would like to clarify your room number as room 318 does not exist. Hope you can visit us again.Kind regards Jeff Aquilina - Managing Director
10/10 Excellent
Kylie
Voyage en couple
13 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kylie
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Jeff Aquilina - Managing Director le 13 juin 2023
Dear Kylie,Thank you for your sensational 5 out of 5 review, the team and I are thrilled you enjoy your stay. So pleased you visited us over and over, we look forward to your next visit.Kind regards Jeff Aquilina - Managing Director
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage en groupe
4 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Jeff Aquilina - Managing Director le 13 juin 2023
Dear Stephanie,Thank you for your stunning review, the team and I are so pleased you enjoyed your stay. So nice to read the apartment was well presented and comfortable. Hope you can visit us again.Kind regards Jeff Aquilina - Managing Director
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Marina Shores le 24 mai 2023
Thank you for your review, this is appreciated from the team at Marina Shores Apartments
6/10 Satisfaisant
Michelle
14 mai 2023
Michelle
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Jeff Aquilina - Managing Director le 29 mai 2023
Dear Michelle,Thank you for your review, I am sorry we did not meet your expectations, I have passed on your feedback to our management team. Hope you can visit us again in the future.Kind regards Jeff AquilinaManaging Director
2/10 Horrible
Gary
Voyage d’affaires
12 mai 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gary
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Jeff Aquilina - Managing Director le 29 mai 2023
Hi Gary,Thank you for your review and feedback. A pre auth is common practice at hotels, we also included information in the email confirmation sent by the team. I am sorry you did not enjoy every aspect of your stay, we will certainly use your feedback to improve. Pleased to read you enjoyed our seaside location.Kind regards Jeff AquilinaManaging Director
10/10 Excellent
Glen
29 avr. 2023
Glen
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Marina Shores le 24 mai 2023
Thank you Glen for your review, this is appreciated from the team at Marina Shores Apartments
10/10 Excellent
Alana
Voyage en groupe
27 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alana
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Gorgia le 6 mai 2023
Thank you for your response, this is much appreciated!
4/10 Médiocre
Laura
Voyage en couple
21 avr. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Marina Shores le 8 mai 2023
Thank you for your review, this is much appreciated. Your review will be taken into account and reviewed within the team on where we can improve.
8/10 Bien
Anita
Voyage en famille, Voyage en groupe
20 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anita
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Gorgia le 6 mai 2023
Thank you for your response, this is much appreciated! I am glad you enjoyed your stay with us.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Schönes Zimmer, renovationsbedürftige Badezimmer
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Marina Shores le 8 mai 2023
Thank you for your review, this is much appreciated. Your review will be taken into account and reviewed within the team on where we can improve.
6/10 Satisfaisant
Melanie
Voyage en famille
16 avr. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Melanie
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Marina Shores le 8 mai 2023
Thank you for your review, this is much appreciated. Your review will be taken into account and reviewed within the team on where we can improve.Kind Regards, Marina Shores
8/10 Bien
S m
15 avr. 2023
S m
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Gorgia le 6 mai 2023
Thank you for your response.
10/10 Excellent
Chris
Voyage en famille
10 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chris
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Gorgia le 6 mai 2023
Thank you for your response, this is much appreciated.
8/10 Bien
Wendy
28 mars 2023
Wendy
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Gorgia le 6 mai 2023
Thank you for your response, this is much appreciated.
8/10 Bien
Casey
27 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Casey
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Gorgia le 6 mai 2023
Thank you for your response, this is much appreciated.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de Gorgia le 6 mai 2023
Thank you for your response, this is much appreciated.
10/10 Excellent
Stephen, Coto De Caza
23 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Gorgia le 8 mai 2023
Thank you for your review.
10/10 Excellent
Jenni
Voyage en famille
14 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jenni
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Garry le 18 févr. 2023
Hi JenniThanks for your kind words. Glad you enjoyed your stay with us. Hope to see you in the future.Regards Garry Guest Services Manager
10/10 Excellent
Marina
31 janv. 2023
Marina
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de Guest Services le 31 mars 2023
Thank you.