Restauration

Avis sur Hampton Inn Sidney

2.5 out of 5
Hampton Inn Sidney
1600 Hampton Ct, Sidney, OH

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 129 avis sur 261." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 92 avis sur 261." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 25 avis sur 261." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 11 avis sur 261." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 4 avis sur 261." "

9,2/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

TERRY

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
First thing we found when we got to the room was a dirty towel in the bathroom. TV did not work, and even though the button on the tv did not turn it on, their response was let's change the batteries on the remote. Maintenance won't be there until morning. Terrible squealing in the heater. Toilet did not flush right. Worst Hampton I have ever stayed at.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Gary

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

James

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Sihui

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

2/10 Horrible

Steven

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bed not washed
Found boxers at the end of my bed under the sheets so my bed was not clean
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Jennifer

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Convient hotel
Overall my stay was very good. Check in was super easy with the hilton app, I never even saw anyone who worked at the hotel. The door to my room i noticed right away didnt close all the way unless pushed really hard. The door inside that lead to the adjoining room was left unlocked which made me a little nervous upon entering, I locked it and no problem. Now for the bad part, it was loud, slamming doors all night long, probably because their doors wouldnt shut all the way either. Just bring ear plugs. The room was pretty clean, no major complaints, just really outdated and in need of some repairs.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

4/10 Médiocre

Renee

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Check in took an hour and a half. Too much money also. Bathtub is very slippery. Will not come back.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Kristine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

6/10 Satisfaisant

steve

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements
Lost our key & staff was very gracious & helpful. Interior is old & tired and needs a facelift, pool has been closed for several months, one of the elevators was out of order. Overpriced for the quality of the stay when comparing with friends who stayed at 2 new hotels in town.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

8/10 Bien

Steve

Séjour de 2 nuits en septembre 2023

6/10 Satisfaisant

Travis

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The shower was very poor.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Frederick le 11 sept. 2023
I am very sorry for the issue you faced. I will have the room serviced by our tech

8/10 Bien

Larry

Séjour de 2 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Douglas

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023

8/10 Bien

Joshua

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

10/10 Excellent

Ronald

Property was clean and quiet. Good breakfast every morning
Séjour de 3 nuits en juillet 2023

10/10 Excellent

Thomas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juin 2023

10/10 Excellent

Patrick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juin 2023

10/10 Excellent

Lynn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean and great staff
Séjour de 2 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

Kristen, Caledonia

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice hotel. Clean and comfortable. Staff was very friendly. Breakfast was very good. Kids were disappointed the pool was closed.
Séjour de 1 nuit en avril 2023

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2023

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel needs to be updated. Strange smells in the hallway.
Séjour de 1 nuit en mars 2023

8/10 Bien

MARGARET

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Convenient location. Rooms are dated but comfortable. Air conditioner too noisy. No sink drain plug.
Séjour de 1 nuit en mars 2023

10/10 Excellent

Carole

Séjour de 1 nuit en mars 2023

8/10 Bien

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2023

8/10 Bien

Ryan

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2023

10/10 Excellent

Derrick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice place with friendly staff
Excellent hotel. Easy to get to with a fair amount of restaurant choices close by. Very quiet in my room and the bed was super comfortable
Séjour de 2 nuits en février 2023

8/10 Bien

Janet

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2023

10/10 Excellent

Jane

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Quiet, close to interstate, just what i needed
Séjour de 1 nuit en janvier 2023

6/10 Satisfaisant

DONALD

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nice place with great staff and very nice breakfast but advertised a pool when the pool is definitely not open. To me that is false advertising, especially when the price reflects having a pool. If I am going to pay for a pool, there better be a pool available!
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

8/10 Bien

Matthew

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No frills for a Hampton. It was clean, everyone was pleasant. Looks like it may be due for updates, but otherwise fine.
Séjour de 3 nuits en septembre 2022

10/10 Excellent

Joe

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff exceptionally helpful and kind
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

10/10 Excellent

Rebecca

Séjour de 1 nuit en août 2022

8/10 Bien

Robert

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was an OK place to spend the night. Seemed like it needed updated. Bathtub in both my room and my brother's room had rusty spots where the porcelain was chipped away. Our toilet was clogged but front desk responded quickly to fix it.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

4/10 Médiocre

Lori

Voyage en groupe
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juin 2022

6/10 Satisfaisant

Katy

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
The pool was out of service with no water- in June…no vending machines anywhere to get drinks/snacks. The room was very clean and nice and staff was polite.
Séjour de 1 nuit en juin 2022

10/10 Excellent

Jim

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very adequate
Séjour de 1 nuit en mai 2022

10/10 Excellent

Andy

Séjour de 1 nuit en avril 2022

10/10 Excellent

Eldon

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en avril 2022

10/10 Excellent

Michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
As good as anywhere I've stayed
Séjour de 2 nuits en mars 2022

4/10 Médiocre

a t clark

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tired and in need of an update. Everything in room needs to be replaced. Motel 6 would have given me the same accommodation. Hampton Inns have certainly gone downhill. I would NOT recommend this hotel for the price charged.
Séjour de 1 nuit en mars 2022

10/10 Excellent

Jason

Séjour de 1 nuit en mars 2022

10/10 Excellent

Bobby

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Holiday Inn Erie PA. New location
Greet clean place with great people working there my A/C made noise but everything else was perfect.
Séjour de 1 nuit en janvier 2022

10/10 Excellent

Scott

Séjour de 1 nuit en janvier 2022

10/10 Excellent

Marko

.
Séjour de 1 nuit en décembre 2021

10/10 Excellent

Monnie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
EVERYTHING WAS REALLY NICE AND THE STAFF OMG WAS SO NICE
Séjour de 3 nuits en novembre 2021

8/10 Bien

Michael

Les points forts : Propreté et personnel et service
Would stay again
The hotel had just suffered a major fire system water leak and the lobby had ceiling torn down and fans everywhere. The staff was very courteous explaining what happened. Other than that the hotel was very clean and newly renovated. The room was decent but the AC kept going on and off without being constantly on to get to the desired temp. There were no vending machines and anything (limited supply) had to be purchased at the front desk (a little frustrating). Easy access in/out and would probably stay there again when we go back to the area in 2022.
Séjour de 1 nuit en octobre 2021

10/10 Excellent

Marissa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2021

8/10 Bien

Dennis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2021