Avis
9,0
Merveilleux
9,0/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
17 sept. 2023
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 9 mai 2023
Thank you for the 8/10 stars. I hope we'll get to welcome you back next time you're in the city!
8/10 Bien
Rebecca
Voyage en couple
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Rebecca
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Wendy
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wendy
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 10 avr. 2024
Thank you for the 5/5, Wendy. I'm happy to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again next time you're in the city!
10/10 Excellent
Jose
Voyage en famille
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 10 avr. 2024
Jose,Gracias por tu reseña. ¡Me alegra que hayas disfrutado de tu estancia con nosotros!
2/10 Horrible
Selina
Voyage en famille
4 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Selina
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 10 avr. 2024
Selina,Thank you for the kind words about our staff. They'll be happy to know their efforts were noticed, even in the midst of the ongoing project. As part of the project we'll be replacing several of the mechanical components in the rooms as well as updating the bathrooms. The guestrooms will be also be getting all new furniture. I hope you'll consider staying with us again once the work is complete. I think you'll find it better than it ever was!
10/10 Excellent
Kate
Voyage en groupe, Voyage en couple
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kate
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 29 mars 2024
Kate,Thank you for the kind words. I'll be sure to let the team know. They'll be happy to hear they were able to make your stay more enjoyable. We look forward to welcoming you back on your next visit to Seattle!
10/10 Excellent
Tamara, Oregon City
Voyage en famille, Voyage en groupe
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tamara
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 19 mars 2024
Tamara,We try our best to provide the best service possible, and the team will be pleased to know they made an impact on your stay. Thank you for your review.
4/10 Médiocre
Brad
Voyage en famille
17 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brad
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 19 mars 2024
Brad,My apologies for the unappealing pullout couch. We almost always recommend our deluxe rooms with two queen beds for parties of 4. Also, we're currently in the process of renovating the hotel and replacing all the furniture in the guestrooms. I hope that once the project is complete, you may consider staying with us again.
4/10 Médiocre
Sandie
Voyage en famille
12 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandie
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 19 mars 2024
Sandie,I'm sorry you didn't enjoy your stay with us. As you know, we're in the process of making several improvements to the property, and we are making every effort to have the work be minimally impactful to our guests along the way. I'm very sorry for the inconvenience caused by the water shut off as well. It's unfortunate that unanticipated mechanical work is sometimes necessary when restoring an historic building. I hope that once the project is complete, you may consider giving us another chance to offer the type of experience we strive to provide.
10/10 Excellent
Angelica
11 mars 2024
Angelica
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 1 avr. 2024
Angelica,Thank you for the 5/5! I'm glad you enjoyed your stay with us!
10/10 Excellent
Miroslav
10 mars 2024
Miroslav
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 1 avr. 2024
Miroslav,Thank you for taking the time to rate your experience. We look forward to welcoming you back next time you're in Seattle!
10/10 Excellent
Ryan
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Ryan
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 19 mars 2024
Ryan,My apologies for any disturbance you experienced during your stay. Our team is working very hard to minimize the impact of the work we are doing on the south wing of the hotel. I'm glad you were able to still find your stay enjoyable, and I hope you'll come back and stay with us again once the project is complete.
10/10 Excellent
Kathleen
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathleen
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 29 mars 2024
Kathleen,Thank you for the 5/5! I'm glad you enjoyed your stay with us!
4/10 Médiocre
Jami
4 mars 2024
Jami
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 29 mars 2024
Jami,I'm sorry you didn't enjoy your stay with us. We're currently doing a number of improvements to the property, and I hope you'll give us another try after the work is done.
10/10 Excellent
Becca
Voyage en couple
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Becca
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 19 mars 2024
Becca,I'm very pleased to hear you had a nice time staying with us. We're very lucky to have so many great bars and restaurants within a few blocks from here and it's wonderful you were able to explore them during your stay. I'll be sure to share you regards with the staff as well. They'll be happy to hear them. Thank you for the 5/5!
6/10 Satisfaisant
Murray
Voyage en couple
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Murray
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 19 mars 2024
Murray,Being a couple blocks away from Climate Pledge Arena does make us a convenient "home base" for concert nights. I'm glad you enjoyed your stay, and I hope to see you again next time you're attending a show downtown.
10/10 Excellent
Gaby
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gaby
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 19 mars 2024
Gaby,It's great you were able to enjoy the convenience of our neighborhood location during your stay! We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Diana
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Diana
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 19 mars 2024
Diana,Thank you for the 5/5. I hope you'll come back and see us again next time you're in the city!
10/10 Excellent
Thalia
Voyage en famille
24 févr. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thalia
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 19 mars 2024
Thalia,Thank you for the 5/5! I'll be sure to share your kind words with the team. They'll be delighted to know they made your stay more enjoyable.
10/10 Excellent
Troy
20 févr. 2024
Troy
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 1 avr. 2024
Troy,Thank you for rating your stay with us. I'm happy you had a nice time. I hope you'll come back and see us again next time you're in the city.
10/10 Excellent
Sara
Voyage en couple
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sara
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 19 mars 2024
Sara, I'm happy to hear you enjoyed your stay with us, and were able to take advantage of the many great things the neighborhood has to offer. We look forward to seeing you again next time you're in the city!
8/10 Bien
Joanne
Voyage en groupe
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Joanne
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 19 mars 2024
Joanne,Thank you for the 4/5. I'm glad you enjoyed the historic appeal of the hotel. We look forward to seeing you again next time you're in the city.
10/10 Excellent
Michael
Voyage en couple
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 12 mars 2024
Michael,Thank you for your review. I'm glad to hear you enjoyed your stay and appreciate the quirks of an old hotel. We'll be a little less quirky soon, as we're currently renovating a section of the property. I hope you'll come back and stay with us again when the work is done.
10/10 Excellent
John
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 12 mars 2024
John,Thank you for the 5/5! We look forward to welcoming you back next time you're in the city.
6/10 Satisfaisant
Greg
6 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Greg
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 12 mars 2024
Greg,I'm sorry you didn't enjoy your stay with us. I must say, I'm a bit surprised to hear about your experience. More often than not, guests find our ghosts to be quite friendly. In any case, I'm glad you found our staff to be pleasant. I'll be sure to share your experience with them. Thank you for your review, and all the best!
10/10 Excellent
Lee Ellen
Voyage en couple
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lee Ellen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 12 mars 2024
Lee Ellen,I also often wonder what stories the walls here may tell. We certainly have a long and storied past. Thank you for your review. I'm glad you enjoyed your stay.
8/10 Bien
Mark
4 févr. 2024
Mark
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 1 avr. 2024
Mark,Thank you for the 4/5!
10/10 Excellent
Dr Kathy
Voyage en famille
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dr Kathy
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 31 janv. 2024
Dr Kathy,I'm pleased to hear you found your stay to be a good value, and our location to be convenient. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Douglas
Voyage en couple
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Douglas
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 31 janv. 2024
Douglas,I was very happy to hear you enjoyed your stay with us, and the ambiance of the hotel. We look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
Michele
27 janv. 2024
Michele
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 1 avr. 2024
Michele,Thank you for sharing your experience. I hope we'll get the chance to welcome you back next time you're in Seattle!
10/10 Excellent
Steph
Voyage en couple
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steph
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 31 janv. 2024
Steph,Thank you for the 5/5! I'm glad you enjoyed your stay with us, and I know our staff will be happy to hear they played a part in it. I hope we'll see you again next time you're in town for an event!
10/10 Excellent
Patricia
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Love this place!
Patricia
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 31 janv. 2024
Patricia,Thank you so much for the 10/10, and for coming back to stay with us again. I'll be sure to share your kind words with staff. They'll be happy to know they were able to make your stay more enjoyable. We look forward to seeing you again next time you're in the city!
8/10 Bien
Parminder, Santa Clara
Voyage en couple
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Parminder
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 31 janv. 2024
Parminder,Thank you for your review. We will be renovating the hotel this year, and updating all the furniture in the guestrooms. Your feedback is helpful in knowing where to direct our efforts for the project. Thank you again, and we hope to see you again next time you're in the city.
10/10 Excellent
Ian
15 janv. 2024
Ian
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Samantha
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Samantha
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 31 janv. 2024
Samantha,Thank you for your review! We certainly pride ourselves on the nostalgic charm of the hotel and I'm glad to hear you enjoyed it too. Also, I'll be sure to share your kind words with the staff. They'll be very pleased to know they were able to make your stay more enjoyable.
10/10 Excellent
Jocelyn
Voyage en couple
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jocelyn
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 31 janv. 2024
Jocelyn,Thank you for coming back to stay with us. We look forward to seeing you again next time you're in Seattle!
6/10 Satisfaisant
Edward
7 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Edward
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Kim
Voyage en couple
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kim
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Clark
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clark
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 4 janv. 2024
Thank you for your kind words, Clark. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Tami
2 janv. 2024
Tami
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 31 janv. 2024
Tami,Thank you for the 10/10! I'm glad you enjoyed your stay.
8/10 Bien
John
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
John
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 4 janv. 2024
Thank you for the 8/10, John. I'm glad you enjoyed your stay!
6/10 Satisfaisant
Bryan
Voyage en groupe
1 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Bryan
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 31 janv. 2024
Bryan,I'm happy to hear you found our location to be convenient. We're very happy to have so many great bars and restaurants within walking distance. I hope you'll come see us again next time you're in the city.
8/10 Bien
Deborah, Seattle
Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deborah
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 4 janv. 2024
Deborah,You're right! The MarQueen started life as apartments, specifically the Seattle Engineering School. They were apartments for Ford employees learning how to manufacture Model Ts. Thank you for your review! We appreciate you staying with us.
8/10 Bien
Jennifer
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect Location
Jennifer
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 4 janv. 2024
Jennifer,Thank you so much for sharing your experience. I'm very happy to hear you enjoyed our convenient location and the historical ambiance of the property. I hope we'll get to see you again next time you're in the city.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Disappointing service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 4 janv. 2024
I'm very sorry about the poor service you received from our new receptionist. As you might imagine, this is not the type of service we strive to provide. Nonetheless, it does provide a valuable training opportunity, so our team will be better equipped to handle this type of situation moving forward. If time allows, please give me a call at the hotel 206-282-7407 so we can further discuss the situation and see about making things right. Thank You!
10/10 Excellent
Nancy
Voyage en famille
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nancy
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 4 janv. 2024
Thanks for the 10/10, Nancy. I'm glad you enjoyed your stay!
10/10 Excellent
Denise
23 déc. 2023
Denise
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Pete
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pete
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
James, Woodinville
Voyage en famille
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Alex Vinson, General Manager le 4 janv. 2024
James,Thank you for the 5 stars!