Avis sur La Mer Deluxe Hotel & Spa - Adults only
La Mer Deluxe Hotel & Spa - Adults only
Kamari, Santorini, Santorini Island
Avis
9,2
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de The La Mer Deluxe Hotel & Spa Guest Relations Team le 2 oct. 2023
Dear Natnael,Thank you very much for your great rating, we are delighted that you found our Staff and Management services satisfying as well as the the quality of our rooms to be meeting your expectations. We hope to see you again soon.Kind regards,
4/10 Médiocre
Dominique
23 juin 2022
Dominique
Séjour de 7 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
5 août 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 juil. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
5 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mai 2019
6/10 Satisfaisant
JOEL
Voyage en couple
29 mai 2019
JOEL
Séjour de 7 nuits en mai 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en mai 2019
10/10 Excellent
Jessica
6 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour très agréable
Jessica
Séjour de 4 nuits en mai 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 mai 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2019
10/10 Excellent
Carine&Lisa, Juan les Pins
28 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carine&Lisa
Séjour de 7 nuits en octobre 2018
8/10 Bien
Jonathan
24 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jonathan
Séjour de 3 nuits en mai 2018
Réponse de Alexandros Karamolegkos le 7 juin 2018
Dear Jonathan,
Thank you for providing such a wonderful review of La Mer Deluxe Hotel following your recent stay with us. We at La Mer Deluxe Hotel, make every effort to ensure your expectations are exceeded. I sincerely appreciate the time you have taken to share your personal experience. Thank you for making La Mer Deluxe Hotel your destination of choice. We certainly look forward to welcoming you back again in the near future.
Kind Regards,
Alexandros Karamolegkos
General Manager
La Mer Deluxe Hotel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel tres agreable
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mai 2018
Réponse de Alexandros Karamolegkos le 7 juin 2018
Dear Guest,
Thank you for the detailed review about La Mer Deluxe Hotel that you have shared on Expedia. We were delighted to read that you were overall impressed by the facilities of our hotel and the quality of services provided during your stay. Your gracious comments will serve as an added inspiration for us to consistently maintain the high standards which you have experienced during your recent stay. We will be for sure looking forward to the next opportunity to welcome you back to La Mer Deluxe Hotel.
Kind Regards,
Alexandros Karamolegkos
General Manager
La Mer Deluxe Hotel
8/10 Bien
Eva, Geneva
25 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chaque année
Eva
Séjour de 7 nuits en octobre 2017
10/10 Excellent
Ghislain
31 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastique.
Ghislain
10/10 Excellent
Tommi
16 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tommi
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de The La Mer Deluxe Hotel & Spa Guest Relations Team le 20 sept. 2023
Dear Tommi,Thank you very much for your great rating, we are delighted that you found our services satisfying as well as the location and the quality of our rooms to be meeting your expectations. We hope to see you again soon.Kind regards,
8/10 Bien
Amanda Clare
Voyage en couple
8 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda Clare
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de the La Mer Deluxe Hotel & Spa Guest Relations Team le 8 août 2023
Dear Amanda Clare,Thank you for choosing to stay at La Mer Deluxe Hotel & Spa and for providing your honest feedback. Please note that all comments are taken seriously, and we appreciate all the feedback we can get. Please accept my sincere apologies if not having fully met your expectations regarding the room.On the other hand, we are pleased to read that you were satisfied with the Breakfast buffet and the service of our staff. Once again, we thank you for your valuable comments and we are looking forward to welcoming you again at the La Mer Deluxe Hotel & Spa.Sincerely Yours,
10/10 Excellent
Vincent
Voyage en couple
5 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vincent
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de The La Mer Deluxe Hotel & Spa le 10 juil. 2023
We sincerely appreciate the time taken to write your comments regarding your stay at the La Mer Deluxe Hotel & Spa. We are pleased to read that you were overall satisfied with the service of our staff and the hotel facilities. Once again, thank you for your valuable comment and we are looking forward to welcoming you back in the La Mer Deluxe Hotel & Spa. Yours Sincerely,
10/10 Excellent
Hayley Katherine
13 juin 2023
Hayley Katherine
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de The La Mer Guest Relations Team le 5 juil. 2023
Dear Katherine,Thank you for taking the time to share your feedback in regards to your recent visit to La Mer Deluxe Hotel & Spa.We have shared your kind words with the entire team at the La Mer Hotel in recognition of the service provided.We hope to welcome you soon again.Kind regards,
10/10 Excellent
Cassandra
8 juin 2023
Cassandra
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de The La Mer Guest Relations Team le 15 juin 2023
Dear Cassandra,Thank you very much for your great rating, we are delighted that you found our services satisfying as well as everything else to be meeting your expectations. We hope to see you again soon.Kind regards,
10/10 Excellent
Maura, Sun valley
26 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maura
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
10/10 Excellent
Dale
24 oct. 2022
Dale
Séjour de 7 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Donald
Voyage en famille
18 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donald
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Réponse de Front Office Manager le 18 sept. 2022
Dear Mr. Donald, First and foremost we would like to thank you for the praising review you shared following your recent visit to La Mer Deluxe Hotel & Spa, we are delighted to read that we were able to match your expectations. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. Again, we thank you for reviewing our hotel and we look forward to serving you again in the future. Kind regards, Galene Theodoridou Front Office Manage
10/10 Excellent
Kamaljeet
Voyage en groupe
16 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kamaljeet
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Front Office Manager le 16 sept. 2022
First and foremost we would like to thank you for the praising review you shared following your recent visit to La Mer Deluxe Hotel & Spa, we are delighted to read that we were able to match your expectations. We are thrilled to read your praising review about our services as we strive to provide our guests with a caring and personalized service & we lay high value on our personnel being guest orientated & welcoming at all times. Again, we thank you for reviewing our hotel and we look forward to serving you again in the future. Kind regards,Galene Theodoridou
10/10 Excellent
THOMAS
6 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
THOMAS
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Front Office Manager le 7 sept. 2022
Thank you very much for taking the time to share your wonderful feedback following your most recent experience at La Mer Deluxe Hotel & Spa. It makes us so happy to hear that your experience was 5-stars as our staff takes a lot of pride in the service we provide on a daily basis. It was our immense pleasure to host you and we look forward to welcoming you back again soon - till then all the best to you & your beloved ones!Kind regards,Galene Theodoridou
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
25 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Wolfgang
Voyage en couple
27 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wolfgang
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de La Mer Deluxe Hotel & Spa - Front Office le 13 juin 2022
Dear Mr. Wolfgang,
Thank you for your kind review and for choosing to stay at the La Mer Deluxe Hotel & Spa. We thrive on providing great memories for our guests and your comment shows that we are hitting the mark. Please be assured we will certainly share and recognize your kind review with our team. We look forward to welcoming you back to La Mer Deluxe Hotel & Spa soon.
Kind regards,
Galene Theodoridou
Front Office Manager
10/10 Excellent
Morvarid
Voyage en groupe
18 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Morvarid
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de La Mer Deluxe Hotel & Spa - Front Office le 10 juin 2022
Dear Mrs. Morvarid,
Thank you so much for your kind words. We can't wait to welcome you back at La Mer Deluxe Hotel & Spa, till then all the best to you and your beloved ones!
Kind regards,
Galene Theodoridou
Front Office Manager
4/10 Médiocre
KERIM LUTFU
Voyage en couple
16 mai 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
KERIM LUTFU
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Front Office Manager le 16 mai 2022
Good evening Mr. Lutfu,
We really do appreciate feedbacks like yours as they are constructive and they help us to improve ourselves. Please let us clarify the fact that all the rooms have coffee machines & the first two are complimentary, if there’s need for replenishment we’re always available to do it with extra charge as per our Mini-bar catalogue. Please accept our sincere apologies relating to the raised issues. Your input is taken into consideration and reviewed with our Hotel’s management team. Once again thank you for being our guest. We do hope you could reconsider and give us another opportunity in future to welcome you back.
Kind regards,
Galene Theodoridou
Front Office Manager
10/10 Excellent
Simon
Voyage en groupe
14 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Simon
Séjour de 5 nuits en octobre 2021
Réponse de Warm regards, Kallirroi Tzoulaki le 15 oct. 2021
Dear Mr. Simon,
Thanks so much for choosing La Mer Deluxe and Spa Hotel.
We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience and we look forward to seeing you again.
8/10 Bien
Lanitra
Voyage en famille
6 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lanitra
Séjour de 7 nuits en août 2021
Réponse de Kind regards, Kallirroi Tzoulaki le 6 sept. 2021
Dear Mrs. Lanitra,
Thank you for leaving us such a wonderful review and for choosing our hotel. We are thrilled that you love your experience. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So thanks again for your kind words and we look forward to seeing you again.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
13 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juin 2021
Réponse de Warm regards, Kallirroi Tzoulaki le 14 août 2021
Dear guest,
Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback and your kind words. Looking forward to see you again soon.
8/10 Bien
Mikko
8 août 2021
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Showing a little wear
Mikko
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Warm regards, Kallirroi Tzoulaki le 8 août 2021
Dear Mr. Mikko,
Thank you for taking the time to give your feedback. I'm sorry to hear the cleanliness weren't up to the standard you've come to expect from us. Had we known about that, we'd have grandly taken care of this right away. Nevertheless, I would like to inform you that your contribution has been sent directly after its publication to our management. Please note that, the housekeeping were cleaning your jacuzzi twice per day but since you had an outdoor jacuzzi, it is normal to find some dirtiness during the day from the wind. Hence, we are making more than two times jacuzzi cleaning available during the stay ''by request'' only due to covid19 regulations. Also, I'm sorry to hear the planes fly almost directly overhead. I wish you would have addressed this with us as we do offer free earplugs at the front desk which could have helped. Regarding the Covid19 guidelines, there are always gloves, masks and signs on the table next to the door of the restaurant. Hope your stay in was otherwise enjoyable and hope to see you back some day.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en couple
30 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juillet 2021
Réponse de Kind regards, Kallirroi Tzoulaki le 31 juil. 2021
Dear guest,
Thank you for taking the time to share your review about your recent experience at the La Mer Deluxe Hotel and Spa. I am glad you had a great stay with us and hope we see you again.
10/10 Excellent
Ewelina
20 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Piekny klimatyczny hotel
Ewelina
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Kind regards, Kallirroi Tzoulaki le 21 juil. 2021
Dear Mrs. Ewelina,
We would like to thank you for choosing to stay at La Mer Deluxe & Spa Hotel.
We really appreciate your comments for the staff and our facilities.
It's something we've worked hard on and we are pleased our efforts resonated with you. We're sorry to hear of your less-than-satisfactory experience with the pool service and hope you will accept our sincerely apologies. We value our guests' opinions and would like to thank you for bringing this to our attention. It was an uncommon instance and we'll do better in the future.
10/10 Excellent
Anthony
26 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
6 STAR PARADISE....VIVA SANTORINI
Anthony
Séjour de 14 nuits en juin 2021
Réponse de Warm regards, Kallirroi Tzoulaki le 21 août 2021
Dear Mr. Anthony,
Thank you so much for placing your trust in us and your willingness to share. We're grateful for guests like you. Your daily comments, jokes and recommendations made us feel like family with you. I am really happy that you liked the breakfast and our staff. Your feedback is very important to us, as it helps us to grow. Hope you'll come and see us again soon.
Greetings to your family.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mai 2021
Réponse de Kind regards, Kallirroi Tzoulaki le 17 juin 2021
Dear guest,
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
Kind regards,
Kallirroi Tzoulaki
8/10 Bien
Silvia
12 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing hotel
Silvia
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
8/10 Bien
Marco, Milano, Italy
Voyage en couple
25 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marco
Séjour de 7 nuits en août 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 août 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2020
10/10 Excellent
Lorraine
22 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lorraine
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 oct. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
19 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 oct. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
Jorge
18 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jorge
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
John
10 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Santorini
John
Séjour de 8 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
10 oct. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2019