Avis sur Insotel Tarida Beach Resort & SPA - All inclusive
Insotel Tarida Beach Resort & SPA - All inclusive
C/ La Morena s/n, Sant Josep de sa Talaia, Ibiza
Avis
8,2
Très bien
8,4/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
21 oct. 2022
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
4/10 Médiocre
Kevin
Voyage en famille
16 sept. 2022
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Kevin
Séjour de 4 nuits en août 2022
8/10 Bien
Luminita Iaz
Voyage en couple
3 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luminita Iaz
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
Réponse de Manager le 9 sept. 2022
Dear guest,Thank you for sharing youre opinion.Kind regards from Ibiza
8/10 Bien
Fanny
Voyage en famille
1 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fanny
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
10/10 Excellent
Thomas
21 août 2021
Thomas
Séjour de 7 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Jana H. le 6 sept. 2019
Dear Guest,
sincere thanks on your fantastic review.
We do appreciate your time to share your marvelous experience with us.
We are glad that you liked your room and everything in general.
We look forward to welcoming you back another time.
Kind regards
Jana H.
Assistant Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
2 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Jana H. le 2 sept. 2019
Dear Guest,
thank you for posting your comment.
We are glad that you enjoyed it in general.
We appreciate each insights and suggestions of our valued guest.
We hope to be able to welcome you back again.
Kind regards
Jana H.
Assistant Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
6 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Jana H. le 6 août 2019
Dear Guestm
thank you for your time to share your impressions.
We are glad that you liked your overall stay in general and appreciate yoour comments.
We have also noted your point to improve on in the future, we will pass it to the Housekeeping department.
We hope to be able to welcome you back again.
Kind regards
Jana H.
Assistant Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
9 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mai 2019
Réponse de Jana H. le 14 juin 2019
Dear Guest,
this is a resort and it is not just one building, so the guests have to walk more to get to the beach.
We are sorry to hear it is not so convenient in general for you.
Thank you for choosing our resort.
Kind regards
Jana H.
Assistant Manager
10/10 Excellent
Guillaume
16 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Guillaume
Séjour de 5 nuits en mai 2019
Réponse de Jana H. le 19 mai 2019
Dear Guillaume,
thank you very much for this excellent comments.
We are looking forward to welcoming you back again.
Kind regards
Jana H.
Assistant Manager
10/10 Excellent
Amelie
12 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super séjour
Amelie
Séjour de 5 nuits en mai 2019
Réponse de Jana H. le 16 mai 2019
Chere Amelie,
merci beaucoup pour votre comment.
Au revoir en la prochaine fois chez nous.
Mis meilleurs saluts
Jana
Assistant Manager
10/10 Excellent
catherine
13 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
catherine
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
Réponse de Jana H. le 26 oct. 2018
Dear catherine, unfortunately we can not see any comments. Your post is completely empty.
Can you please send it again?
Thank you
Kind regards
Jana H.
Assistant Manager
10/10 Excellent
christophe, PARIS
23 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellente vacances à ibiza
christophe
Séjour de 6 nuits en septembre 2018
Réponse de Jana H. le 23 sept. 2018
Dear Christophe,
thank you for letting us know what has made your stay with us a comfortable and memorable experience.
it is a great pleasure to read your compliments to our team and facilities.
We hope to continue do deliver great experiences to you whenever you decide to return to Ibiza.
Kind regards
Jana Harustiakova
Assistant Manager
10/10 Excellent
Arkaitz
20 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tout y est!
Arkaitz
Séjour de 7 nuits en septembre 2018
Réponse de Jana H. le 23 sept. 2018
Dear Akraitz,
thank you for posting your kind feedback following your stay.
It is a pleasure to hear that you had an overall great stay and enjoyed the location.
We hope to see you back another time in the future.
Kind regards
Jana H.
Assistant Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
28 mai 2018
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mai 2018
Réponse de Jana H. le 2 oct. 2018
Dear Guest,
thnak your for taking time to share your feedback following your stay.
We are sorry that we could not meet your expectations in all areas, esp. regarding the room size.
We are glad that you found our a la carte restaurants to your liking.
Thank you for choosing our resort.
Kind regards
Jana Harustiakova
Assistant Manager
2/10 Horrible
Patrick
24 août 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patrick
Séjour de 4 nuits en août 2017
Dear Patrick, thank you for your rating and we are sorry to not be able to meet your expectations.
Kind regards
Jana H.
Assistant Manager
10/10 Excellent
ALEXANDRE
13 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ALEXANDRE
Séjour de 7 nuits en août 2017
Dear Alexandre,
thank you so much for sharing this fantastic review on Expedia.
We are delighted to read that you had an overall great experience in many areas, esp. F&B.
We are very grateful for your compliments on service as well.
We hope to welcome you back for another memorable stay at Insotel Tarida Beach Sensatori Resort Ibiza.
Kind regards
Jana H.
Assistant Manager
8/10 Bien
MSM, France
29 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour au Sensatori
MSM
10/10 Excellent
Anne Marie, Vilvorde
5 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
pension complete mais encore faut il payer!!!
Anne Marie
10/10 Excellent
raquel, paris
24 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel magnifique
raquel
10/10 Excellent
chloe, montpellier
6 sept. 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel moderne accueillant et confortable
chloe
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 sept. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Mark
8 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 6 nuits en août 2023
8/10 Bien
Amanda
Voyage en groupe
25 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
4/10 Médiocre
Manfred
Voyage en couple
16 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Manfred
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
2/10 Horrible
Adam
Voyage en couple
22 mai 2023
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Adam
Séjour de 4 nuits en mai 2023
4/10 Médiocre
Jay
Voyage en famille
24 oct. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jay
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
8/10 Bien
Ravinder
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ravinder
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
Giuseppe
14 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Giuseppe
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
Marian
Voyage en couple
12 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marian
Séjour de 6 nuits en août 2022
4/10 Médiocre
Pamela
Voyage en groupe
9 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Pamela
Séjour de 5 nuits en août 2022
Réponse de Manager le 9 sept. 2022
Dear guest,Thank you for sharing youre opinion.Kind regards from Ibiza
10/10 Excellent
Elle
Voyage en famille avec de jeunes enfants
31 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elle
Séjour de 6 nuits en août 2022
Réponse de Manager le 9 sept. 2022
Dear guest,Thank you for sharing youre opinion.Kind regards from Ibiza
2/10 Horrible
RJ
25 mai 2022
RJ
Séjour de 4 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Bryan
18 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bryan
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
6/10 Satisfaisant
alexander
Voyage en couple
16 oct. 2021
Les points faibles : Personnel et service et équipements
alexander
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Sesatori Recepcion le 17 oct. 2021
Good morning, let us know your room number and a mobile phone number to contact you.
Regards
Sensatori reception team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
5 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2021
Réponse de Manager le 5 oct. 2021
Dear guest,
Thank you for youre wonderfull evaluation .
Kind regards from Ibiza
6/10 Satisfaisant
Enes, Chicago
Voyage en famille avec de jeunes enfants
26 sept. 2021
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Enes
Séjour de 8 nuits en septembre 2021
Réponse de Manager le 26 sept. 2021
Dear guest,
Thank you for sharing youre experience.
Kind regards form Ibiza
8/10 Bien
Mikeala, Flushing
Voyage en groupe
9 sept. 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mikeala
Séjour de 4 nuits en septembre 2021
Réponse de Manager le 14 sept. 2021
Dear guest,
Thank you for sharing youre experience in our resort.
We will forward youre coments to the bartenders and we will also work what could of hapen with the front desk however we do apologize for any incovenient you may have had.
Hoping to have the chance to greet you once again in a near future in our resort.
Kind regards from Ibiza
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
27 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Jana H. le 30 oct. 2019
Dear Guest,
thank you veyr much for sharing your excellent feedback.
We are very pleased to know that you liked your room and comfy beds.
Your compliments about our hard-working staff are highly appreciated.
We are glad that you are tempted to come back.
It will be our pleasure to welcome you here again.
Kind regards
Jana H.
Assistant Manager
10/10 Excellent
Eliana Noelia
29 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excelente todo.
Eliana Noelia
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Jana H. le 30 sept. 2019
Estimada Eliana,
muchas gracias por compartir su excellente valoración. Nos sentimos muy orgullosos al poder ver las sensaciones que dejamos en nuestros clientes. Y es nuestro máximo premio recibir vuestras felicitaciones, ya sean en persona directamente o a través de las redes.
Sera un placer de volver a verle de nuevo.
Saludos,
Jana H.
Asistente Dirección
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SUPERO NUESTRAS EXPECTATIVAS
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Jana H. le 18 sept. 2019
Estimado Cliente,
muchas gracias por su excelente valoración de su estancia.
Estamos encantados de conocer su comentario y saber que ha disfrutado de nuestro resort y sus servicios.
Sera un placer recibirle de nuevo los proximos años.
Saludos
Jana H.
Asistente Dirección
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Jana H le 16 sept. 2019
Dear Guest,
just to inform you that we haven´t received any comments, we can´t see anything.
Kind regards
Jana H
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
24 août 2019
Les points faibles : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de Jana H le 24 août 2019
Dear Guest,
unforunately we can´t see any comments.
Kind regards
Jana H
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
19 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Jana H. le 12 oct. 2019
Estimado Cliente,
muchas gracias por compartir su experiencia bonita y por su recomendacion.
Agradecemos sus comentarios positivos.
Estaremos encantados de volver a verle de nuevo.
Saludos
Jana H.
Asistente Direccion
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
10 juil. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en juin 2019
Réponse de Jana H. le 10 juil. 2019
Dear Guest,
thank you for taking time in sharing your comments about the swim up room.
We are glad that the aircon is working properly, however we can not check the state of your room, as we don´t know your room number.
In case you are still staying in our resort, please don´t hesitate to contact me or my colleague Sara, our Public relations. We would like to help you if we can.
The hotel is full, so the pool areas are busier in high season.
Thank you for choosing our resort.
Kind regards
Jana H.
Assistant Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
11 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juin 2019
Réponse de Jana H le 14 juin 2019
Dear Guest,
thank you for taking time in sharing your impressions.
We are glad to hear that you liked our location and faciltities in general. We are sorry we could not achieve your expectations about the food.
All in all we are pleased to read that after some problems with expedia, the option to rebook and stay with us was convenient for you.
Thank you for being our Guest.
Kind regards
Jana H.
Assistant Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2018
Réponse de Jana H. le 26 sept. 2018
Dear Guest,
thank you so much for sharing these glowing comments with us.
We are thrilled to hear that you found your paradise with us.
We look forward seeing you again and continue to be at your service.
Kind regards
Jana Harustiakova
Assistant Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 sept. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2018
Réponse de Jana H. le 23 sept. 2018
Dear Guest,
thank you for sharing these kind comments with us.
We hope to welcome you back again in the future.
Kind regards
Jana
Assistant Manager
2/10 Horrible
Amy
10 sept. 2018
The rudest and most vindictive staff I've even enc
Amy
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Jana H. le 13 sept. 2018
Dear Amy,
thank you for sharing your comments.
We are very sorry that you didn´t agree with the general booking conditions that you have already accepted whilst making your booking. It was not our intention at all to make you feel unwelcome, we just informed you that it was not possible to change these general conditions after checking with our Head Reservation Manager, who also contacted your travel agency.
We apologize that you found our staff rude for this reason, as we always try to make our best to provide the professional customer service.
Kind regards
Jana H.
Assistant Manager
10/10 Excellent
Catherina
9 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Catherina
Séjour de 6 nuits en septembre 2018
Réponse de Jana H. le 12 sept. 2018
Dear Catherine, I am sorry but we can not read anything. it is completely empty.
Kind regards
Jana H.
Assistant Manager