Avis
8,2
Très bien
8,4/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
3 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
10/10 Excellent
Luis
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luis
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Heather Jackson le 25 mars 2024
Glad we could meet your expectations.
10/10 Excellent
Ms. Michelle, Maple Hts
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ms. Michelle
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Heather Jackson le 25 mars 2024
Thank you for being a loyal guest. Hope to see you again soon.
10/10 Excellent
ikyha
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ikyha
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nicole le 25 mars 2024
Dear Ikyha,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary.Thank you for being a valued guest.Nicole Trapp
8/10 Bien
Heather
Voyage en couple
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Heather Jackson le 25 mars 2024
Thank you for taking the time to review our property.
10/10 Excellent
Timothy
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Heather Jackson le 25 mars 2024
Thank you for staying with us , Hope to see you again soon!
6/10 Satisfaisant
Sara
Voyage en famille
17 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sara
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Heather Jackson le 19 mars 2024
Please accept our apologies for not meeting your expectations. we will share this info with our management team to better serve you in the future.
10/10 Excellent
Ricky
Voyage en famille
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ricky
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Heather Jackson le 19 mars 2024
Thanks for staying with us, hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en famille
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nicole le 15 mars 2024
Dear Andrew,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
6/10 Satisfaisant
Melissa A
11 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Melissa A
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Nicole le 12 mars 2024
Dear Melissa,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary.Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky.
8/10 Bien
Kelli
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelli
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Heather Jackson le 4 mars 2024
Thank you for taking the time to review our property, hope to see you again if you are ever in our area again!
8/10 Bien
Dave, Lake Milton
3 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dave
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Heather Jackson le 4 mars 2024
Thank you for taking the time to review our property!
10/10 Excellent
Stephanie
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Heather Jackson le 4 mars 2024
Hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Amanda
Voyage en famille
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Heather Jackson le 28 févr. 2024
Thank you for taking the time to review our property. Hope to see you again soon!
8/10 Bien
Brittany
25 févr. 2024
Brittany
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicole le 20 mars 2024
Dear Brittany,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary.Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
joshua
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
joshua
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nicole le 26 févr. 2024
Dear Joshua,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Nicole
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Nicole
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicole le 21 févr. 2024
Dear Nicole,Thank you so much for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary.Thank you for being a valued guest.Nicole Trapp, Quality Inn & Suites Sandusky
6/10 Satisfaisant
Jeff
Voyage en famille
19 févr. 2024
Jeff
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nicole le 20 févr. 2024
Dear Jeff,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary.Thank you for being a valued guest.Nicole Trapp, Quality Inn & Suites Sandusky
8/10 Bien
Cassandra
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cassandra
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicole le 14 févr. 2024
Dear Cassandra,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary. We appreciate your business. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Kaylen
13 févr. 2024
Kaylen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Heather Jackson le 25 mars 2024
Hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Shawna
Voyage en famille
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shawna
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicole le 9 févr. 2024
Dear Shawna,Thank you so much for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary.Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
8/10 Bien
Michael
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nicole le 8 févr. 2024
Dear Michael,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
8/10 Bien
Darcy, Manistique
Voyage en couple
6 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Darcy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicole le 6 févr. 2024
Dear Darcy,Thank you very much for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary.Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Ms. Michelle, Maple Hts
Voyage d’affaires
28 janv. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ms. Michelle
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nicole le 30 janv. 2024
Dear Michelle.Thank you so much for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary.Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Joe
28 janv. 2024
Joe
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nicole le 20 mars 2024
Dear Joe,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary.Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Lloyd
Voyage en famille
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lloyd
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Nicole le 25 janv. 2024
Dear Lloyd,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us, so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
8/10 Bien
Brittany
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brittany
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nicole le 23 janv. 2024
Dear Brittany,Thank you for your time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Mindy
Voyage en famille
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mindy
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nicole le 23 janv. 2024
Dear Mindy,Thank you for your time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
8/10 Bien
Pavel
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Pavel
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Nicole le 16 janv. 2024
Dear PavelThank you for your time to complete our online survey. Your feedback is important to us, so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Robinson, Cleveland
Voyage en famille
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robinson
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nicole le 16 janv. 2024
Dear Robinson,Thank you for your time to complete our online survey. Your feedback is important to us, so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Matthew
14 janv. 2024
Matthew
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nicole le 16 janv. 2024
Dear Matthew,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us, so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Ashley
12 janv. 2024
Ashley
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Nicole le 1 févr. 2024
Dear Ashley,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Marilyn
Voyage d’affaires
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marilyn
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Nicole le 11 janv. 2024
Dear Marilyn,Thank you for your time to complete our online survey. Yor feedback is important to us, so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole Trapp, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Aaliyah
6 janv. 2024
Aaliyah
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nicole le 11 janv. 2024
Dear Aaliyah,Thank you for your time to complete our online survey. Your feedback is important to us, so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole Trapp, Quality Inn & Suites Sandusky.
10/10 Excellent
Bander
5 janv. 2024
Bander
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Nicole le 30 janv. 2024
Dear Bander,Thank you very much for taking the time to complete our online survey. Yor feedback is important to us so we can make improvements where necessary.Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Kathryn
Voyage en couple
3 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathryn
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nicole le 11 janv. 2024
Dear Kathryn,Thank you for your time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvement where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole Trapp, Quality Inn & Suites Sandusky
8/10 Bien
Nicole
1 janv. 2024
Nicole
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nicole le 23 janv. 2024
Dear Nicole,Thank you for your time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
8/10 Bien
Brandon
Voyage en famille
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brandon
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nicole le 2 janv. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey. Feedbacks are very important to us so we can make improvement where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
8/10 Bien
Kathy
Voyage en couple
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathy
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nicole le 26 déc. 2023
Dear Kathy,Thank you for taking the time to complete our online survey. Feedbacks are very important to us so we can make improvements where necessary.Thank you for being a valued guest.Nicole Quality Inn & Suites Sandusky
2/10 Horrible
Rashad
8 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rashad
Réponse de Nicole le 8 févr. 2024
Dear Rashad,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky
2/10 Horrible
Jason
7 déc. 2023
Jason
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Nicole le 2 janv. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey. I am very sorry that your stay with us did not meet your expectation. Your feedback is important to us so we can make improvements where necessary. Thank you for being a valued guest.Nicole, Quality Inn & Suites Sandusky.
10/10 Excellent
Susan
5 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de Nicole le 6 déc. 2023
Dear Susan,Thank you for taking the time to complete our online survey. Feedbacks are very important to us so we can make improvements where necessary. We appreciate you being a valued guest. We hope to see you again soon.Nicole Quality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
William
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nicole le 5 déc. 2023
Dear William,Thank you for taking the time to complete our online survey. Feedbacks are very important to us so we can make improvements where necessary.We appreciate your business. Thank you for staying with us.NicoleQuality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Alejandra
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alejandra
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nicole le 5 déc. 2023
Dear Alejandra,Thank you for completing our online survey. Your feedback is important to us so we can make improvement s where necessary. Thank you for being a valued guest.NicoleQuality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Laurel
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Laurel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nicole le 28 nov. 2023
Dear Laurel,Thank you for completing our online survey. Feedbacks are very important to us so we can make improvements where necessary.Thank you for being a valued guest.Nicole Quality Inn & Suites Sandusky
2/10 Horrible
Latoria
Voyage en famille, Voyage en groupe
25 nov. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Latoria
Réponse de Nicole le 28 nov. 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey. Feedbacks are important to us so we can make improvement where necessary.NicoleQuality Inn & Suites Sandusky
2/10 Horrible
ciera
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 nov. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ciera
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Nicole le 21 nov. 2023
Dear Ciera,Thank you for taking the time to complete our online survey. Feedbacks are very important to us so we can make improvement where necessary.Thank you for being a valued guest.NicoleQuality Inn & Suites Sandusky.
4/10 Médiocre
Monique
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en couple
12 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Monique
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Nicole le 14 nov. 2023
Dear Monique,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us to make improvements where necessary.Thank you for being a valued guest.NicoleQuality Inn & Suites Sandusky
8/10 Bien
Robert
Voyage en famille
4 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Nicole le 4 nov. 2023
Dear Robert,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us to make improvements where necessary.Thank you for being a valued guest.Kind regards,NicoleQuality Inn & Suites Sandusky
10/10 Excellent
Jason
2 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Nicole le 2 nov. 2023
Dear Jason,Thank you for taking the time to complete our online survey. Your feedback is important to us. We are glad that you had a great time.Thank you for being a valued guest.Nicole Quality Inn & Suites Sandusky