Avis sur Motel 6 Santa Maria, CA - South
Motel 6 Santa Maria, CA - South
1007 E Main St, Santa Maria, CA
Avis
5,8
5,8/10
Propreté
6,4/10
Personnel et service
5,8/10
Équipements
5,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,4/10
Écoresponsabilité
Avis
21 nov. 2022
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Brand Experience Team le 16 févr. 2023
Hi Badr,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
6 mai 2019
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
4/10 Médiocre
Maria, Coalinga
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
4 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 17 avr. 2024
Hi Maria, , We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Natalie #Team6
8/10 Bien
Juan
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Juan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 févr. 2024
Hey Juan, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Jorge
7 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jorge
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
4/10 Médiocre
Rekha
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
26 nov. 2023
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté
Rekha
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 5 déc. 2023
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Josefina
11 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Josefina
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 20 nov. 2023
Hola Josefina,Gracias por brindar comentarios. Su experiencia es importante para nosotros y esperamos tener la oportunidad de mejorar su experiencia con nosotros. Por favor visite nuevamente.Lilith#Equipo6
8/10 Bien
Diana
4 nov. 2023
Diana
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
2/10 Horrible
Roberto
Voyage d’affaires
1 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roberto
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 14 nov. 2023
Hi Roberto,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. On our behalf, we would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6
8/10 Bien
Kenneth
Voyage d’affaires
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Kenneth
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Claude
Voyage en couple
23 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Claude
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 29 sept. 2023
Hi Claude,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Adabel, Queen Creek
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adabel
Séjour de 1 nuit en août 2023
6/10 Satisfaisant
Elissa
Voyage en couple
31 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Elissa
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 12 sept. 2023
Hi Elissa, Thank you for taking time to share your review with us. We also appreciate your feedback regarding ways we can provide an even more comfortable stay for our guests.Maz K.#Team6
8/10 Bien
Kyle
26 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Needs a refresh.
Kyle
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Nancy Y. le 6 sept. 2023
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6
6/10 Satisfaisant
Lee
Voyage en couple
23 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Lee
Séjour de 1 nuit en août 2023
8/10 Bien
Patrick
21 août 2023
Patrick
Séjour de 1 nuit en août 2023
4/10 Médiocre
Ashley
Voyage d’affaires
18 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ashley
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 29 août 2023
Hi Ashley,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
2/10 Horrible
Curtis
6 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Curtis
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Brandon
2 août 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brandon
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Virginia
23 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Virginia
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 1 août 2023
Hi Virginia, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Sanjeev
19 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sanjeev
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 1 août 2023
Hi Sanjeev,We would like to discuss your experience with you further and ask that you reach out to our Guest Relations Team by using the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Denice
18 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Denice
Séjour de 2 nuits en mai 2023
8/10 Bien
Grace
Voyage en famille
17 juil. 2023
Les points forts : Propreté
Grace
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 juil. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6
2/10 Horrible
Manuel
Voyage en couple
15 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Manuel
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 juil. 2023
Hi Manuel, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
6/10 Satisfaisant
Mikal
10 juil. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Mikal
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Chantele
4 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Chantele
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
Uwe
23 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Uwe
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Nancy Y. le 5 juil. 2023
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6
6/10 Satisfaisant
Daniel
Voyage en famille avec de jeunes enfants
22 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Daniel
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Nancy Y. le 5 juil. 2023
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Robert
Voyage en famille
22 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
"WHAT A N IGHTMARE STAY
Robert
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Nancy Y. le 5 juil. 2023
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Jessica
15 juin 2023
Jessica
Séjour de 6 nuits en juin 2023
4/10 Médiocre
Casey
Voyage d’affaires
13 juin 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Casey
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Brand Experience Team le 20 juin 2023
Hi Casey, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K. #Team6
10/10 Excellent
Daniel
12 juin 2023
Daniel
Séjour de 2 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
ixcatli
28 mai 2023
ixcatli
Séjour de 2 nuits en mai 2023
8/10 Bien
TAMI, Gilroy
25 mai 2023
TAMI
Séjour de 1 nuit en mai 2023
8/10 Bien
Janell, Stratford
23 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Janell
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Brand Experience Team le 31 mai 2023
Hi Janell, Thank you for positively rating your stay!! Maz K. #Team6
10/10 Excellent
Alan
21 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alan
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Brand Experience Team le 31 mai 2023
Hi Alan, Thank you for the perfect rating!! Maz K. #Team6
6/10 Satisfaisant
jasiu
Voyage en famille
11 mai 2023
Les points forts : Personnel et service
jasiu
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Nancy Y. le 23 mai 2023
We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Domingo
Voyage en famille
9 mai 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Domingo
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Brand Experience Team le 15 mai 2023
Hi Domingo,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Lilith#Team6
2/10 Horrible
Monica
Voyage d’affaires
18 avr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Monica
Séjour de 1 nuit en avril 2023
4/10 Médiocre
Mary
Voyage en couple
14 avr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Brand Experience Team le 24 avr. 2023
Hi Mary,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
8/10 Bien
Yolanda
Voyage en groupe
28 mars 2023
Les points forts : Propreté
Yolanda
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Brand Experience Team le 4 avr. 2023
Hi Yolanda,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6
4/10 Médiocre
Silverio
24 févr. 2023
Silverio
Séjour de 1 nuit en février 2023
6/10 Satisfaisant
Brian
19 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Brian
Séjour de 1 nuit en février 2023
4/10 Médiocre
JOHN
6 févr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JOHN
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Brand Experience Team le 16 févr. 2023
Hi John,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith #Team6
8/10 Bien
Benita
6 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Benita
2/10 Horrible
Jose
Voyage d’affaires
30 déc. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
He or she say
Jose
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Brand Experience Team le 16 févr. 2023
Hi Jose,Thank you for providing your feedback. Your experience is not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention and would like to discuss your experience further. Please use the Contact Us feature on our website to connect with us.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Daniela
28 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Daniela
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Brand Experience Team le 16 févr. 2023
Hi Daniela,Thank you for the excellent rating!Lilith#Team6
8/10 Bien
Anna
Voyage en couple
28 nov. 2022
Anna
Réponse de Brand Experience Team le 16 févr. 2023
Hi Anna,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6
8/10 Bien
Fred
26 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Fred
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Brand Experience Team le 16 févr. 2023
Hi Fred,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
10/10 Excellent
ROBERTO
Voyage d’affaires
19 nov. 2022
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
ROBERTO
Séjour de 1 nuit en novembre 2022