Avis sur Aloft San Jose Hotel, Costa Rica
Aloft San Jose Hotel, Costa Rica
Forum 2 Business Park, Lindora, Pozos, San Jose
Avis
9,0
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
29 févr. 2024
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Manuel Brenes le 22 mars 2024
Estimada EstelleNos complace mucho saber que su estadía con nosotros fue de su agrado, deseamos recibirle de forma pronta con nosotros. Saludos cordiales,
8/10 Bien
Marie-Hélène
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie-Hélène
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Manuel Brenes le 12 févr. 2024
Dear Helene Thank you very much for your visit to Aloft San Jose, it was a pleasure to welcome you, we hope you return soon!Greetings
10/10 Excellent
Serge jr
Voyage en famille
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Serge jr
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Pamela Diaz le 31 déc. 2023
Dear Serje jr,We appreciate your faithful comments, we are pleased to know that you were able to enjoy your stay with us.We hope to see you very soon.Kind regards,
10/10 Excellent
Francis
Voyage en groupe, Voyage en couple
22 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Francis
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Luimar le 1 avr. 2022
Dear Francis,
On behalf of the entire Aloft San Jose team, we want to thank you for sharing your experience of your recent stay with us! It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most, you. Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We also recognize these are unusual times and we thank you for choosing to stay with us.
Sincerely
10/10 Excellent
RICHARD
21 févr. 2022
RICHARD
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Luimar le 22 févr. 2022
Dear Richard,
On behalf of the entire Aloft San Jose team, we want to thank you for sharing your experience of your recent stay with us! It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most, you. Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We also recognize these are unusual times and we thank you for choosing to stay with us. Sincerely,
Aloft Staff
10/10 Excellent
Lucie
7 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellente hotel
Lucie
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Pamela Diaz le 21 nov. 2019
Estimada Lucie, Saludo de Aloft San Jose. Agradecemos su preferencia y su recomendación. De hecho, el aura del hotel es muy moderna y juvenil, hace que nuestro huésped se sienta como si estuviera de vacaciones. De moda sin perder clases, informal sin ser descuidado ... Definitivamente esperamos verte pronto. Todo lo mejor. Pamela Diaz Guest Service.
8/10 Bien
Maud
30 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Moyen
Maud
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Pamela Diaz le 3 août 2019
Dear Moyen,
We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in San Jose.
It was a real pleasure to serve him.
We appreciate your business and value your honest comments.
Your comments have been shared with the hotel team as a critical way to understand how we can continue to provide exceptional service to guests like you.
Thank you for staying at the Aloft Hotel San Jose, Costa Rica and we hope you choose to create more memories with us every time your travels bring you back to San Jose.
Sincerely, Pamela Diaz Guest Services Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
30 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Pamela Diaz le 1 févr. 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing the Aloft San Jose Hotel, Costa Rica for your recent travels to San Jose.
Commitment to service and guest satisfaction is a main focus and we are delighted to hear you enjoyed your stay. The pride and dedication our hotel team takes in providing exceptional customer service to our valued guests speaks strongly to our company’s core values, “good service at a fair price.”
Thank you again for taking the time to provide your feedback on the Guest Satisfaction Survey and we look forward to serving you again soon!
Sincerely, Pamela Diaz Guest Services Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 déc. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Pamela Diaz le 31 déc. 2018
Dear Guest Many thanks for your review. We appreciate your comments and your recommendations. We are very happy to know that you enjoyed your visited to the hotel. Aloft is a very modern urban hotel, with many amenities and entertainment , great fitness center, fast internet, lovely lobby, confortable and spacious rooms, fabulous pool, exquisite food, and the best breakfast in the area. We look forward to seeing you soon. All the best Pamela Diaz Guest Service Manager
8/10 Bien
Christian
3 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel très propre et en excellent état excellent r
Christian
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Pamela le 7 nov. 2018
Dear Christian,Many thanks for your review at Expedia. We appreciate your comments and your recommendations. We are very happy to know that you enjoyed your visited to the hotel. Aloft is a very modern urban hotel, with many amenities and entertainment , great fitness center, fast internet, lovely lobby, confortable and spacious rooms, fabulous pool, exquisite food, and the best breakfast in the area. We look forward to seeing you soon. All the best Pamela Diaz Guest Service Manager
10/10 Excellent
Audrey
27 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mon hotel préféré de tout mon voyage!!
Audrey
Réponse de Salvador Soto, Guest Service. le 29 mars 2018
Ches Monsieur Andrey,
Merci, de nous avoir donné leurs experience. Pour nous at Aloft c'est très important per amoliorer le service.
Nous vous attendons à la prochaine visite, nous espérons que c'est mieux que le précédent.
Salut,
10/10 Excellent
BRUNO
25 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel calme et propre, je recommande.
BRUNO
Réponse de Pamela Villalobos le 3 mars 2018
Dear Bruno. Our locations is definitely one of the things we are very proud of about our hotel. We are so lucky to have a property in the heart of the capital and a very strategic location that brings our guest just a few steps away from must-see attractions and modern-day conveniences.
All the best,- Guest Service - t. 506 2205 3535
10/10 Excellent
AH, Québec, Canada
22 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
WoW
AH
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
Réponse de María José Herrera. Guest Service Manager le 24 nov. 2017
Dear Guest,
Thank you so much for taking the time to share your experience at Aloft San José.
We are more than happy to know you had a really good visit. Nevertheless, we are very sorry your experience with the Front Desk clerk wasn't the best. Thank you for bringing this matter to my attention.
Hope to see you soon!
10/10 Excellent
CLEMENCE
2 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CLEMENCE
Séjour de 4 nuits en juillet 2017
Dear Guest,
Thank you for sharing your experience at the Aloft San Jose Hotel, Costa Rica.
We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations.
Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. Thank you again for your time and come visit us again soon!
Regards,
María José Herrera
Guest Service Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Jean Loup, nice
2 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très bien placé , moderne, neuf
Jean Loup
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Spacieux et confortable
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Jasen
21 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jasen
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
SERGE, Bruxelles
29 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Aloft San José
SERGE
10/10 Excellent
Lucie, Montreal, Canada
18 mars 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait !
Lucie
10/10 Excellent
Ariana
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ariana
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Manuel Brenes le 19 mars 2024
Dear Ariana We are very pleased to know that your stay with us was memorable, we appreciate your comments and we hope to see you soon at Aloft San Jose Costa Rica.GreetingsTeam Aloft
10/10 Excellent
yoselin
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
yoselin
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Manuel Brenes le 12 mars 2024
Estimada Yoseline Nos hace muy feliz saber que su estancia con nosotros fue agradable deseamos poder recibirle pronto!Saludos cordiales
10/10 Excellent
Susan
Voyage en famille
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Manuel Brenes le 6 mars 2024
Dear Susan Thank you for your appreciate, were happy your comment, its apleasure service you!Greetings
2/10 Horrible
SUCHANDRA
1 mars 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
SUCHANDRA
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Manuel Brenes le 8 mars 2024
Dear Suchara, I understand the situation well and we are very sorry that you had an unpleasant experience.We would like to know more about your situation, would you be kind enough to tell us what email address we could contact you at!Greetings
10/10 Excellent
Arlett
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Arlett
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Manuel Brenes le 1 mars 2024
Dear ArlettIt was a pleasure to have your stay at Aloft San Jose.Greetings
2/10 Horrible
alison
29 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
alison
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Jorge, San Diegi
Voyage en famille
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jorge
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Manuel Brenes le 29 févr. 2024
Estimado Jorge Apreciamos y valoramos sus comentarios al respecto, nos agrada saber que su experiencia fue enriquecida con nuestro servicio, esperamos contar con su estadía nuevamente. Saludos cordiales, Equipo Aloft
6/10 Satisfaisant
Horacio
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Horacio
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Manuel Brenes le 23 févr. 2024
Dear HoracioThank you for your comments, we are committed to improving our proposal, looking forward to having you again at Aloft San José.Greetings
10/10 Excellent
Jaria C
Voyage en groupe
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaria C
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Manuel Brenes le 23 févr. 2024
Dear JariaThank you for your comments, we are very pleased to have provided the best Aloft experience.Greetings
10/10 Excellent
Laura R
Voyage en groupe
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Laura R
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Manuel Brenes le 21 févr. 2024
Dear Laura We are pleased to know that your stay and the place, we acoording to what you espected!Best regards
10/10 Excellent
Ivette
Voyage d’affaires, Voyage en couple
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ivette
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Manuel Brenes le 21 févr. 2024
Estimada Ivette Nos complacemos en saber que su estadia y la plaza fue acorde a lo que esperaba!Saludos cordiales,
2/10 Horrible
Peter
20 févr. 2024
Peter
Réponse de Manuel Brenes le 21 févr. 2024
Estimado Sr Peter Lamentamos que no hayamos podido ayudarle con su reserva, nuestra ocupación a su solicitud se encontraba ya al 100%, deseamos poder contar con una nueva oportunidad de manera pronta, nos encantaría tenerlo en Aloft San Jose. Saludos cordiales
10/10 Excellent
Meagan
Voyage en famille
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Meagan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Manuel Brenes le 15 févr. 2024
Dear Megan It is a pleasure to know your opinions, it fills us with great happiness to know that our plaza as well as the facilities of Aloft San Jose were to your liking. We hope to welcome you again soon and extend that wonderful experience with us, we are here to serve you.Greetings
10/10 Excellent
Eduardo
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eduardo
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Manuel Brenes le 15 févr. 2024
Dear Eduardo Thank you for you comment, its apleasure serve you!Best Regards
10/10 Excellent
Rodrigo
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rodrigo
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Manuel Brenes le 12 févr. 2024
Dear Rodrigo!We are very pleased that your experience at Aloft San Jose has been the most pleasant, we hope to have your visit again soon.Greetings
10/10 Excellent
Cameron
Voyage en groupe
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cameron
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Manuel Brenes le 12 févr. 2024
Dear Cameron Thank you very much for your visit to Aloft San Jose, it was a pleasure to welcome you, we hope you return soon!Greetings
6/10 Satisfaisant
Monica
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Monica
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Manuel Brenes le 12 févr. 2024
Dear Monica Thank you very much for your visit to Aloft San Jose, it was a pleasure to welcome you, we hope you return soon!Greetings
8/10 Bien
Larry
4 févr. 2024
Larry
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Manuel Brenes le 7 févr. 2024
Dear Larry We appreciate your comments, we are preparing to make specific changes to the property, and we are also committed to your observations to work under the excellence that we represent, thank you!Best Regards
10/10 Excellent
Andrew
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Manuel Brenes le 5 févr. 2024
Dear Andrew!Thank you for you stay with to Aloft San Jose, is a pleasure server you!Best Regards
6/10 Satisfaisant
Ingrid
Voyage d’affaires
22 janv. 2024
Ingrid
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Manuel Brenes le 5 févr. 2024
Dear Ingrid Thank you for your contact, it is a pleasure to serve you!Best Regards
10/10 Excellent
toni
22 janv. 2024
toni
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Manuel Brenes le 5 févr. 2024
Dear ToniThank you for your contact, it is a pleasure to serve you!Best Regards
6/10 Satisfaisant
Hamidreza
15 janv. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hamidreza
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Pamela Diaz le 16 janv. 2024
Dear Hamidreza Thanks, for you comunication at Hotel Alof San Jose it is a pleasure serve you!!Best Regards!
10/10 Excellent
Linda, miami
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Pamela Diaz le 15 janv. 2024
Dear Linda,Thank you for choosing the Aloft San Jose Hotel for your stay! Commitment to service and guest satisfaction is a main focus and we are delighted to hear you enjoyed your stay. Thank you again for taking the time to provide your feedback and we look forward to serving you again soon! Sincerely
6/10 Satisfaisant
JALIA
Voyage en famille
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
JALIA
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Pamela Diaz le 12 janv. 2024
Dear Jalia,We appreciate your comments, we are very sorry that you were not able to enjoy your stay, we apologize for all the inconveniences that occurred during your stay.We hope to serve you in a better way.Kind regards,
8/10 Bien
Dallen Michael
Voyage en groupe
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dallen Michael
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Pamela Diaz le 11 janv. 2024
Dear Miachael,On behalf of the entire Aloft San Jose team, we want to thank you for sharing your experience of your recent stay with us! It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most, you. Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. Sincerely,
4/10 Médiocre
Carmencita
Voyage en couple
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Carmencita
Séjour de 8 nuits en décembre 2023
Réponse de Pamela Diaz le 8 janv. 2024
Dear Carmencita,Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay in Aloft and thank you for your feedback. We are glad you stayed with us. We apologize for any inconvenience you experienced. Your observations are most useful in our pursuit of total guest satisfaction and comments from customers such as yourself allow us to make improvements. It is our goal to provide to all our guests with a great experience while staying with us in Aloft. Your feedback has been noted and will help us to get better our services. We look forward to serving you again soon! Sincerely
10/10 Excellent
Danielle
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Danielle
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Manuel Brenes le 5 févr. 2024
Dear DanielleWe are very pleased to know that your stay and gastronomic experience with us was appropriate, we will be happy to welcome you soon!Best Regards
10/10 Excellent
Sonja
Voyage en couple
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sonja
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Pamela Diaz le 31 déc. 2023
Estimada Sonja,Gracias por compartir su reciente esxperincia de su estadia con nosotros.Gracias por tomarse de su tiempo taan valioso para completar la encuesta de satisfaccion del cliente, la cual fue compartida con el equipo del hotel.Esperamos volver seguir coleccionando experiencias Aloft..Saludos Cordiales,
10/10 Excellent
Fernando
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fernando
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Pamela Diaz le 28 déc. 2023
Dear Fernando,We appreciate your kindness for responding to the survey and providing your comments, we hope to see you very soon.Kind regards