Déjeuner et dîner servis sur place

Avis sur Zleep Hotel Prindsen Roskilde

3 out of 5

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 245 avis sur 954." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 421 avis sur 954." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 195 avis sur 954." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 64 avis sur 954." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 29 avis sur 954." "

8,2/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

7,2/10

Équipements

7,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Bruno

Voyage en couple
Peoples so friendly . Excellent service !
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Reception le 22 oct. 2023
thank you so much fornyour excellent rating! we hope to see you another time

8/10 Bien

Anke

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Lisa le 18 juil. 2023
Kære Anke,Mange tak for den fine bedømmelse. Vi glæder os til at byde dig velkommen på Zleep Hotel Roskilde, Prindsen en anden gang.

8/10 Bien

Marie-Claude

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Rasmus le 7 août 2022
Dear Marie-Claude Thank you for taking your time to write this feedback. I'm glad you enjoyed your stay with us, we hope to see you soon again at Zleep Hotel Prindsen, Roskilde. Best regards Rasmus Thomsen

6/10 Satisfaisant

ERIC

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Lisa Dali le 1 juil. 2022
Kære Eric, Tusind tak for den fine bedømmelse. Vi er glade for, at du havde et godt ophold og vi håber, at vi kan byde dig velkommen på Zleep Hotel Prindsen, Roskilde en anden gang. Med Venlig Hilsen Lisa Dali

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Good short stay.
I stayed for 2 nights. One must self check-in and I do not like self check-in. The rooms could use an update but it does the job, mine was small but quiet and comfortable. The location was good on a pedestrian street in the middle of the town. The staff was nice and helpful and the breakfast varied and tasty. I will probably stay there again next time I am in Roskilde.
Séjour de 2 nuits en juin 2020
Réponse de Rasmus le 4 juil. 2020
Dear Guest Thank you for taking your time to write this feedback. I'm glad you enjoyed your stay with us, we hope to see you soon again at Zleep Hotel Prindsen, Roskilde. Best regards Rasmus Thomsen

8/10 Bien

Christophe

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
2 nights in Roskilde
I stayed for 2 nights. In short, I think it is good value for money. No frills but does the job. The room was small but quiet and comfortable, the location was good on a pedestrian street in the middle of the town, the building looks very good. I am not a fan of self check-in after a long trip but it is a minor disagreement. I will stay again next time I am in Roskilde.
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Rasmus le 20 déc. 2019
Dear Christophe Thank you for taking your time to write this feedback. Our hotel chain has switched over to primarily using electronic check-in, for environmentally friendly reasons, as the hotel industry consumes many tons of papers each year. At the same time, the machine also protects your personal information Our reception staff will of course be happy to assist you with check-in both with the machine or the traditional way if the machine has a technical problem or if there is a queue to the machines. I'm glad you enjoyed your stay with us, we look forward to welcoming you at Zleep Hotel Roskilde again soon. Best regards Rasmus Thomsen

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Emma le 6 oct. 2019
Thank you for choosing Zleep Hotel Roskilde and for your nice rating! We hope to see you another time.

6/10 Satisfaisant

Mélanie

Les points faibles : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Emma, Zleep Hotel Roskilde reception le 30 août 2019
Dear Melanie Thank you for staying with us. We appreciate your feedback! Please feel free to contact us directly if you want to comment on what we can du better.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Au centre ville, avec possibilite de se garer gratuitement dans la cour de l'hotel. Check in a faire soi meme
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Emma le 30 août 2019
Dear guest, Thank you for staying with us. We appreciate your feedback! Please feel free to contact us directly if you have any suggestions to what we can do better. Regards Emma Zleep Hotel Roskilde reception

8/10 Bien

Rémy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel mais chambre vieillottes
Hôtel très bien situé dans la rue piétonne principale. Check-in avec une borne automatique donc peu de service par le personnel. Les chambres sont très vieillottes et pourraient être rénovées (car l’entrée est très moderne) mais très fonctionnelles. Salle de bain qui résonne énormément. Mais chambre très grande, propre et bien insonorisée. Endroit calme.
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Emma le 5 juil. 2019
Dear Remy Thank you for choosing Zleep Hotel Roskilde and writing a review - we greatly appreciate your feedback. I hope you enjoyed your stay. We hope to be able to give the rooms a makeover in the near future. We hope to see you another time at one of our Zleep Hotels. Regards Emma Zleep Hotel Roskilde reception

8/10 Bien

Ingrid

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour très agréable. Emplacement hôtel idéal. Literie top !
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de la réception du Zleep Hotel Roskilde le 4 janv. 2019
Chère Ingrid Merci pour vos bons mots sur notre hôtel. Nous espérons que vous reviendrez nous voir à l'hôtel Zleep Roskilde. Cordialement, la réception du Zleep Hotel Roskilde

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Marta, Zleep Hotels le 20 juin 2018
Tak, fordi du har overnattet hos os. Vi sætter stor pris på din feedback!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2017
Tak, fordi du har overnattet hos os. Vi sætter stor pris på din feedback!

8/10 Bien

jean michel

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
bon emplacement pas d'ascenceur
un accès voiture assez difficile malgré l'usage d'un GPS. de nombreux escaliers et pas d’ascenseurs pratiques, pas de service de port de bagages. chambre et parties communes très bien avec un emplacement excellent pour la visite de la ville
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
Thank you for your review of your recent stay at Zleep Hotels. The Hotel is placed in the city centre, next to the main walking street. If our guest are travelling by car, they are able to park free at Sankt Ols Gade 5 - the hotel parking behind the building. Best Regards, Marta, Zleep Hotel Roskilde

8/10 Bien

Henri

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel hyper bien placé et sympathique
Nous sommes resté une nuit pour visiter la cathédrale et le musée Viking. Séjour un peu trop court. La ville en elle-même n'a rien de particulier.

8/10 Bien

Daniel, Luxembourg

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien situé
En plein centre ville. Hotel est rénové. La chambre est confortable. Le parking est gratuit. Le petit déjeuner en supplément est vraiment succinct.

8/10 Bien

Karen

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
De ligging, de kamer, het personeel perfect. We misten we lekkere stoelen in de kamer en een plankje in de badkamer tzetten spulletjes op
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Zleep Hillerød le 4 avr. 2024
Thank you for the good review! We're thrilled to hear you enjoyed your stay and found comfort in our accommodations. Our staff looks forward to welcoming you back in the future!

6/10 Satisfaisant

Guillaume

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Dear Guillaume, Thank you for your feedback. Best regards

8/10 Bien

Mark

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Kære Mark, Mange tak for din feedback,

6/10 Satisfaisant

Ólafur Dagur

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
god beliggenhed/slidt/dårlig rengøring
Beliggenheden er i top. Rengøring blev enten glemt eller var virkelig dårlig. Morgenmaden var slet ikke pengene værd. Personalet var meget venlige og hjælpsomme. Komforten var ok men hotelværelsets interiør var i dårlig stand og meget slidt. Overordnet alt for dyrt hotel baseret på ovenstående forhold.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Kære Ólafur, Mange tak for din feedback, det giver os muligheden for at vide hvad vi kan forbedre.

10/10 Excellent

Panagiotis

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Dear Panagiotis, Thank you for your feedback. Best regards

6/10 Satisfaisant

Bjarke

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Kære Bjarke, Mange tak for din feedback

4/10 Médiocre

Per

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté et équipements
Det er knap så lækkert at affaldsspanden på toilettet ikke er tømt for gamle bind
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Kære Per, Mange tak for din feedback, det hjælper os til at vide hvad vi kan forbedre.

2/10 Horrible

Magnus

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Kære Magnus, Mange tak for din feedback

10/10 Excellent

Gilbert

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Dear Gilbert, Thank you for your dpositive feedback. Best regards

8/10 Bien

Peter Aaby

Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Kære Peter, Mange tak for din feedback,

10/10 Excellent

Mette

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Kære Mette, Mange tak for din feedback,

8/10 Bien

John Overgaard

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dejligt central beliggenhed
Værelse var som forventet og hotellets beliggenhed perfekt midt i centrum
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Kære John, Mange tak for din feedback,

10/10 Excellent

Lasse

Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Kære Lasse, Mange tak for din flotte feedback,

6/10 Satisfaisant

Jesper Brix

Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Kære Jesper, Mange tak for din feedback,

6/10 Satisfaisant

Ulla

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Kære Ulla, Mange tak for din feedback,

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Under middel
Meget slidt, træt udseende indvendigt. Kunne godt trænge til en overhaling på værelset. Koldt i både foyer og på værelset. Gammeldags radiator stod og brummede ved døren og kunne ikke varme værelset op
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Receptionen le 10 déc. 2023
Kære gæst,Tak for din feedback. Vi er kede af at jeres ophold ikke levede op til forventningerne. Vi hører rigtig gerne fra dig/jer igen, hvis I ønsker at gå i detaljer med hvad vi kan gøre bedre fremover.Med venlig hilsenReceptionen

4/10 Médiocre

torben

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Receptionen le 5 déc. 2023
Kære TorbenTak for din feedback. Vi er kede af at jeres ophold ikke levede op til forventningerne. Vi hører rigtig gerne fra dig/jer igen, hvis I ønsker at gå i detaljer med hvad vi kan gøre bedre fremover.

8/10 Bien

Maria

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Receptionen le 5 déc. 2023
Kære Maria,Tak for feedback. Vi er glade for, at du/i tog jer tid til at skrive til os. Vi håber at byde dig/jer velkommen på Zleep Hotel Roskilde snart igen.

6/10 Satisfaisant

Rafi

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Receptionen le 5 déc. 2023
Kære Rafi.Tak for din feedback.

4/10 Médiocre

martin

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Kære Martin, Mange tak for din feedback,

10/10 Excellent

Martin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beliggenhed
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Lisa D. le 29 nov. 2023
Kære Martin,Tak for den flotte feedback. Vi er glade for, at I havde et godt ophold. Vi håber at byde jer velkommen på Zleep Hotel Roskilde snart igen.Med venlig hilsenReceptionen

6/10 Satisfaisant

søren

Les points forts : Personnel et service
Meget slidt men rent
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Lisa D. le 29 nov. 2023
Kære Søren,Tak for feedback. Vi er glade for, at I tog jer tid til at skrive til os. Vi håber at byde jer velkommen på Zleep Hotel Roskilde snart igen.Med venlig hilsenReceptionen

10/10 Excellent

Lise

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Kære Lise, Mange tak for din feedback,

2/10 Horrible

Søren

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service
Meget larm, selv efter 23. Iskoldt rum Upersonlig velkomst
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Receptionen le 2 déc. 2023
Kære Søren, tak for din feedback. Vi er kede af at jeres ophold ikke levede op til forventningerne. Husk at vi står altid klar i receptionen til at rykke gæster til andre værelser, blev I ikke tilbudt dette hører vi meget gerne fra jer igen.

8/10 Bien

Anne Thybo

Voyage en couple
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fint gammelt hotel med super central beliggenhed, serviceminded personale og ok -dog almindelig (hverdagsagtig)- morgenbuffet.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Receptionen le 27 nov. 2023
Hej Anne,Tusinde tak for den flotte anmeldelse, vi håber på at kunne velkomme dig tilbage en anden gang.

10/10 Excellent

Vita

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alt
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Lisa D. le 23 nov. 2023
Kære Vita,Tak for din feedback. Vi er kede af at jeres ophold ikke levede op til forventningerne. Vi hører rigtig gerne fra dig igen, hvis I ønsker at gå i detaljer med hvad vi kan gøre bedre fremover.Med venlig hilsenReceptionen

10/10 Excellent

Pia erna

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Super god service og meget hjælpsomt personale
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Receptionen le 17 nov. 2023
Kære gæst,Tak for den flotte feedback. Vi er glade for, at du/i havde et godt ophold. Vi håber at byde dig/jer velkommen på Zleep Hotel Roskilde snart igen.Må I have en fantastisk dag/sommer. Med venlig hilsen

10/10 Excellent

Charlotte

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Lisa D. le 18 nov. 2023
Kære gæst,Tak for den flotte feedback. Vi er glade for, at du/i havde et godt ophold. Vi håber at byde dig/jer velkommen på Zleep Hotel Roskilde snart igen.Må I have en fantastisk dag/sommer. Med venlig hilsenReceptionen

8/10 Bien

Chris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Receptionen le 17 nov. 2023
Kære gæst,Tak for din feedback. Vi er kede af at jeres ophold ikke levede op til forventningerne. Vi hører rigtig gerne fra dig/jer igen, hvis I ønsker at gå i detaljer med hvad vi kan gøre bedre fremover.Med venlig hilsen

2/10 Horrible

Lars

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Receptionen le 17 nov. 2023
Kære gæst,Tak for din feedback. Vi er kede af at jeres ophold ikke levede op til forventningerne. Vi hører rigtig gerne fra dig/jer igen, hvis I ønsker at gå i detaljer med hvad vi kan gøre bedre fremover.Med venlig hilsen

6/10 Satisfaisant

Johan

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Receptionen le 16 nov. 2023
Hej Johan, tak for din rating. Hvad kan vi gøre bedre næste gang?

8/10 Bien

Kirsten

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Ida le 13 nov. 2023
Hej Kirsten,Tusinde tak for den flotte anmeldelse, vi sætter virkelig pris på det! Vi vil glæde os til at byde dig velkommen en anden gang.

6/10 Satisfaisant

Lina

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Booker andetsteds næste gang.
Blev placeret i det værelse, der nok var længst væk af alle værelser. Op af trapper, ned af trapper lange uhyggelige og slidte gange, meget slidt gulvtæppe med masser af pletter. Gamle sepia billeder, der minder om noget fra filmen The Shining (Ondskabens Hotel). Parkeringsmulighederne var yderst ringe. Meget lidt plads og GPS viser ikke en det rigtige sted hen, da det støder op til gågaden ig er virkelig ringe skiltet. Morgenmaden var yderst kedelig. Der er iøvrigt heller ingen hårtørre eller Shampoo og Balsam. Du kan vaske dit hår i hotellets håndsæbe. Personalet var dog flinke og deres restaurant Florentz var ganske fin.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Sarwan.F le 12 nov. 2023
Tak for din feedback. Vi er kede af at værelset ikke levede op til forventningerne. Vi er i en proces med at få renoveret værelser samt badeværelser og er ikke i mål endnu. Ønsker i at besøge os en anden gang er i velkomne til at kommentere at I ønsker de nyere værelser. Vi er kede af at morgenmaden ikke levede op til forventningerne, vi arbejder hele tiden på at forbedre denne.Med venlig hilsenReceptionen