Avis
7,8
Bien
8,2/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
21 oct. 2023
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Reception le 22 oct. 2023
thank you so much fornyour excellent rating! we hope to see you another time
8/10 Bien
Anke
16 juil. 2023
Anke
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Lisa le 18 juil. 2023
Kære Anke,Mange tak for den fine bedømmelse. Vi glæder os til at byde dig velkommen på Zleep Hotel Roskilde, Prindsen en anden gang.
8/10 Bien
Marie-Claude
4 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marie-Claude
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Rasmus le 7 août 2022
Dear Marie-Claude
Thank you for taking your time to write this feedback. I'm glad you enjoyed your stay with us, we hope to see you soon again at Zleep Hotel Prindsen, Roskilde.
Best regards
Rasmus Thomsen
6/10 Satisfaisant
ERIC
28 juin 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
ERIC
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Lisa Dali le 1 juil. 2022
Kære Eric,
Tusind tak for den fine bedømmelse. Vi er glade for, at du havde et godt ophold og vi håber, at vi kan byde dig velkommen på Zleep Hotel Prindsen, Roskilde en anden gang.
Med Venlig Hilsen
Lisa Dali
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
2 juil. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Good short stay.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2020
Réponse de Rasmus le 4 juil. 2020
Dear Guest
Thank you for taking your time to write this feedback. I'm glad you enjoyed your stay with us, we hope to see you soon again at Zleep Hotel Prindsen, Roskilde.
Best regards
Rasmus Thomsen
8/10 Bien
Christophe
Voyage d’affaires
16 déc. 2019
Les points forts : Propreté
2 nights in Roskilde
Christophe
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Rasmus le 20 déc. 2019
Dear Christophe
Thank you for taking your time to write this feedback.
Our hotel chain has switched over to primarily using electronic check-in, for environmentally friendly reasons, as the hotel industry consumes many tons of papers each year. At the same time, the machine also protects your personal information
Our reception staff will of course be happy to assist you with check-in both with the machine or the traditional way if the machine has a technical problem or if there is a queue to the machines.
I'm glad you enjoyed your stay with us, we look forward to welcoming you at Zleep Hotel Roskilde again soon.
Best regards
Rasmus Thomsen
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
5 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Emma le 6 oct. 2019
Thank you for choosing Zleep Hotel Roskilde and for your nice rating! We hope to see you another time.
6/10 Satisfaisant
Mélanie
25 août 2019
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Mélanie
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Emma, Zleep Hotel Roskilde reception le 30 août 2019
Dear Melanie
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback! Please feel free to contact us directly if you want to comment on what we can du better.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
22 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Emma le 30 août 2019
Dear guest,
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback! Please feel free to contact us directly if you have any suggestions to what we can do better.
Regards
Emma
Zleep Hotel Roskilde reception
8/10 Bien
Rémy
13 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel mais chambre vieillottes
Rémy
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Emma le 5 juil. 2019
Dear Remy
Thank you for choosing Zleep Hotel Roskilde and writing a review - we greatly appreciate your feedback. I hope you enjoyed your stay. We hope to be able to give the rooms a makeover in the near future. We hope to see you another time at one of our Zleep Hotels.
Regards
Emma
Zleep Hotel Roskilde reception
8/10 Bien
Ingrid
1 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ingrid
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de la réception du Zleep Hotel Roskilde le 4 janv. 2019
Chère Ingrid
Merci pour vos bons mots sur notre hôtel.
Nous espérons que vous reviendrez nous voir à l'hôtel Zleep Roskilde.
Cordialement, la réception du Zleep Hotel Roskilde
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Marta, Zleep Hotels le 20 juin 2018
Tak, fordi du har overnattet hos os. Vi sætter stor pris på din feedback!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2017
Tak, fordi du har overnattet hos os. Vi sætter stor pris på din feedback!
8/10 Bien
jean michel
25 juil. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
bon emplacement pas d'ascenceur
jean michel
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
Thank you for your review of your recent stay at Zleep Hotels. The Hotel is placed in the city centre, next to the main walking street. If our guest are travelling by car, they are able to park free at Sankt Ols Gade 5 - the hotel parking behind the building. Best Regards, Marta, Zleep Hotel Roskilde
8/10 Bien
Henri
28 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Henri
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel hyper bien placé et sympathique
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Daniel, Luxembourg
8 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien situé
Daniel
8/10 Bien
Karen
Voyage en couple
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Karen
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Zleep Hillerød le 4 avr. 2024
Thank you for the good review! We're thrilled to hear you enjoyed your stay and found comfort in our accommodations. Our staff looks forward to welcoming you back in the future!
6/10 Satisfaisant
Guillaume
Voyage d’affaires
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Guillaume
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Dear Guillaume, Thank you for your feedback. Best regards
8/10 Bien
Mark
Voyage d’affaires
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Kære Mark, Mange tak for din feedback,
6/10 Satisfaisant
Ólafur Dagur
14 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
god beliggenhed/slidt/dårlig rengøring
Ólafur Dagur
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Kære Ólafur, Mange tak for din feedback, det giver os muligheden for at vide hvad vi kan forbedre.
10/10 Excellent
Panagiotis
12 janv. 2024
Panagiotis
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Dear Panagiotis, Thank you for your feedback. Best regards
6/10 Satisfaisant
Bjarke
1 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bjarke
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Kære Bjarke, Mange tak for din feedback
4/10 Médiocre
Per
Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et équipements
Per
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Kære Per, Mange tak for din feedback, det hjælper os til at vide hvad vi kan forbedre.
2/10 Horrible
Magnus
1 janv. 2024
Magnus
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Kære Magnus, Mange tak for din feedback
10/10 Excellent
Gilbert
30 déc. 2023
Gilbert
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Dear Gilbert, Thank you for your dpositive feedback. Best regards
8/10 Bien
Peter Aaby
27 déc. 2023
Peter Aaby
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Kære Peter, Mange tak for din feedback,
10/10 Excellent
Mette
22 déc. 2023
Mette
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Kære Mette, Mange tak for din feedback,
8/10 Bien
John Overgaard
Voyage d’affaires
19 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dejligt central beliggenhed
John Overgaard
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Kære John, Mange tak for din feedback,
10/10 Excellent
Lasse
12 déc. 2023
Lasse
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Kære Lasse, Mange tak for din flotte feedback,
6/10 Satisfaisant
Jesper Brix
10 déc. 2023
Les points faibles : Propreté
Jesper Brix
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Kære Jesper, Mange tak for din feedback,
6/10 Satisfaisant
Ulla
10 déc. 2023
Ulla
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Kære Ulla, Mange tak for din feedback,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
7 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Under middel
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Receptionen le 10 déc. 2023
Kære gæst,Tak for din feedback. Vi er kede af at jeres ophold ikke levede op til forventningerne. Vi hører rigtig gerne fra dig/jer igen, hvis I ønsker at gå i detaljer med hvad vi kan gøre bedre fremover.Med venlig hilsenReceptionen
4/10 Médiocre
torben
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
torben
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Receptionen le 5 déc. 2023
Kære TorbenTak for din feedback. Vi er kede af at jeres ophold ikke levede op til forventningerne. Vi hører rigtig gerne fra dig/jer igen, hvis I ønsker at gå i detaljer med hvad vi kan gøre bedre fremover.
8/10 Bien
Maria
3 déc. 2023
Maria
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Receptionen le 5 déc. 2023
Kære Maria,Tak for feedback. Vi er glade for, at du/i tog jer tid til at skrive til os. Vi håber at byde dig/jer velkommen på Zleep Hotel Roskilde snart igen.
6/10 Satisfaisant
Rafi
1 déc. 2023
Rafi
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Receptionen le 5 déc. 2023
Kære Rafi.Tak for din feedback.
4/10 Médiocre
martin
28 nov. 2023
martin
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Kære Martin, Mange tak for din feedback,
10/10 Excellent
Martin
Voyage en famille
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Lisa D. le 29 nov. 2023
Kære Martin,Tak for den flotte feedback. Vi er glade for, at I havde et godt ophold. Vi håber at byde jer velkommen på Zleep Hotel Roskilde snart igen.Med venlig hilsenReceptionen
6/10 Satisfaisant
søren
26 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
søren
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Lisa D. le 29 nov. 2023
Kære Søren,Tak for feedback. Vi er glade for, at I tog jer tid til at skrive til os. Vi håber at byde jer velkommen på Zleep Hotel Roskilde snart igen.Med venlig hilsenReceptionen
10/10 Excellent
Lise
26 nov. 2023
Lise
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Receptionen le 29 janv. 2024
Kære Lise, Mange tak for din feedback,
2/10 Horrible
Søren
Voyage d’affaires
25 nov. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Søren
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Receptionen le 2 déc. 2023
Kære Søren, tak for din feedback. Vi er kede af at jeres ophold ikke levede op til forventningerne. Husk at vi står altid klar i receptionen til at rykke gæster til andre værelser, blev I ikke tilbudt dette hører vi meget gerne fra jer igen.
8/10 Bien
Anne Thybo
Voyage en couple
24 nov. 2023
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anne Thybo
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Receptionen le 27 nov. 2023
Hej Anne,Tusinde tak for den flotte anmeldelse, vi håber på at kunne velkomme dig tilbage en anden gang.
10/10 Excellent
Vita
Voyage en couple
23 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vita
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Lisa D. le 23 nov. 2023
Kære Vita,Tak for din feedback. Vi er kede af at jeres ophold ikke levede op til forventningerne. Vi hører rigtig gerne fra dig igen, hvis I ønsker at gå i detaljer med hvad vi kan gøre bedre fremover.Med venlig hilsenReceptionen
10/10 Excellent
Pia erna
17 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Pia erna
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Receptionen le 17 nov. 2023
Kære gæst,Tak for den flotte feedback. Vi er glade for, at du/i havde et godt ophold. Vi håber at byde dig/jer velkommen på Zleep Hotel Roskilde snart igen.Må I have en fantastisk dag/sommer. Med venlig hilsen
10/10 Excellent
Charlotte
17 nov. 2023
Charlotte
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Lisa D. le 18 nov. 2023
Kære gæst,Tak for den flotte feedback. Vi er glade for, at du/i havde et godt ophold. Vi håber at byde dig/jer velkommen på Zleep Hotel Roskilde snart igen.Må I have en fantastisk dag/sommer. Med venlig hilsenReceptionen
8/10 Bien
Chris
15 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chris
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Receptionen le 17 nov. 2023
Kære gæst,Tak for din feedback. Vi er kede af at jeres ophold ikke levede op til forventningerne. Vi hører rigtig gerne fra dig/jer igen, hvis I ønsker at gå i detaljer med hvad vi kan gøre bedre fremover.Med venlig hilsen
2/10 Horrible
Lars
15 nov. 2023
Lars
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Receptionen le 17 nov. 2023
Kære gæst,Tak for din feedback. Vi er kede af at jeres ophold ikke levede op til forventningerne. Vi hører rigtig gerne fra dig/jer igen, hvis I ønsker at gå i detaljer med hvad vi kan gøre bedre fremover.Med venlig hilsen
6/10 Satisfaisant
Johan
14 nov. 2023
Johan
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Receptionen le 16 nov. 2023
Hej Johan, tak for din rating. Hvad kan vi gøre bedre næste gang?
8/10 Bien
Kirsten
Voyage d’affaires
8 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kirsten
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Ida le 13 nov. 2023
Hej Kirsten,Tusinde tak for den flotte anmeldelse, vi sætter virkelig pris på det! Vi vil glæde os til at byde dig velkommen en anden gang.
6/10 Satisfaisant
Lina
Voyage d’affaires
8 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Booker andetsteds næste gang.
Lina
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Sarwan.F le 12 nov. 2023
Tak for din feedback. Vi er kede af at værelset ikke levede op til forventningerne. Vi er i en proces med at få renoveret værelser samt badeværelser og er ikke i mål endnu. Ønsker i at besøge os en anden gang er i velkomne til at kommentere at I ønsker de nyere værelser. Vi er kede af at morgenmaden ikke levede op til forventningerne, vi arbejder hele tiden på at forbedre denne.Med venlig hilsenReceptionen