Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de DC le 25 janv. 2024
Dear Guest, Thank you very much for having shared your feedback. We love to see that you enjoyed your stay at Starhotels Metropole Rome! Looking forward to welcome you back in the near future! Lorenzo NenciniGeneral Manager
10/10 Excellent
Johanne
Voyage en couple
2 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Johanne
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de DC le 5 juin 2023
Dear Guest,it’s a great pleasure to read your comment regarding your last stay in Rome, and the positive impression received from our Starhotels Metropole.Thanking you for the time dedicated to us, we hope to welcome you once more in the “Eternal City”!Yours faithfullyLorenzo Nencini General Manager
10/10 Excellent
Léa DI
25 avr. 2023
Léa DI
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de DC le 17 mai 2023
Dear Guest,We cannot but to thank you for taking the time to review so nicely your recent stay at the Starhotels Metropole in Rome. We are very glad we succeeded in making your stay an “experience to cherish”.We look forward to welcoming you back in the future.Lorenzo Nencini General ManagerStarhotels Metropole Rome
8/10 Bien
Rodica
Voyage en famille
6 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très confortable
Rodica
Séjour de 5 nuits en décembre 2022
Réponse de DC le 19 janv. 2023
Cher client, Nous vous remercions pour avoir choisis Starhotels Metropole et de nous informer de votre expérience positive chez nous. Sincèrement. Lorenzo NenciniDirecteurStarhotels Metropole Roma
10/10 Excellent
Crescenza
Voyage en groupe
5 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Crescenza
Réponse de DC le 7 nov. 2022
Madame, Monsieur, Nous vous remercions pour l'avis formidable que vous avez laissé sur notre hôtel! Nous sommes ravis que vous ayez tellement apprécié votre séjour et nous espérons vous revoir très bientôt. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées. Monsieur Lorenzo Nencini – Directeur
10/10 Excellent
Xavier
19 oct. 2022
Xavier
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de DC le 24 oct. 2022
Dear Guest,thank you for the time dedicated us in giving your score to our hotel. We hope to welcome you again for your next roman stay,With our best regards.Mr Lorenzo NenciniGeneral ManagerStarhotels Metropole Rome
10/10 Excellent
diane
Voyage en couple
30 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
diane
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de AA le 4 oct. 2021
Cher diane,
Nous vous remercions pour avoir choisis Starhotels Metropole et de nous informer de votre expérience positive chez nous.
Sincèrement.
Graziano Luddi
Directeur
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne prestation
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mai 2021
Réponse de DC le 28 avr. 2022
Dear Guest,
It is a pleasure for us to read your comments about our hotel. We are happy that your stay in Rome was as pleasant as you expected.
We would be very pleased to welcome you again and we send you our best kindest regards.
Graziano Luddi
General Manager
Starhotels Metropole
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 oct. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de AA le 23 oct. 2019
Dear Guest,
Thanks a lot for your fantastic score regarding our Starhotels Metropole in Rome!
Hoping to see you once more in the next future, in the meantime we send you our best regards
Mauro Polmonari
General Manager
Starhotels Metropole Roma
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en octobre 2019
Réponse de AA le 11 oct. 2019
Dear Guest,
we thank you for the time dedicated to us in writing your review about our Starhotels Metropole, and hoping to welcome you again in our hotel for your next roman stay, we send you our best regards.
Mauro Polmonari
General Manager
Starhotels Metropole Rome
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de AA le 13 août 2019
Thank you for your great feedback of our Hotel.
We are pleased that you appreciated our hotel and our services.
Hoping to welcome you back soon!
Mauro Polmonari
General Manager
Starhotels Metropole
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
27 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de QQ le 1 août 2019
Cher Client,
Nous sommes vraiment désolés pour les critiques négatives sur notre hôtel et pour le mauvais service que vous avez subi. Nous nous en excusons beaucoup, car nous souhaitons sincèrement offrir à nos clients un séjour inoubliable et nous avons échoué.
Pour les points que vous avez soulignés, je rencontrerai tout mon personnel afin que ces problèmes soient résolus immédiatement et ne se reproduisent plus.
Dans l'espoir d'un prochain séjour qui puisse nous mettre à l'épreuve pour lui montrer notre valeur, en attendant, nous vous adressons nos salutations cordiales.
Monsieur Mauo Polmonari
Directeur
10/10 Excellent
Lhocine
27 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hôtel en plein centre de Rome
Lhocine
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de ZZ le 1 août 2019
Cher Lhocine,
Nous vous remercions pour avoir choisis Starhotels Metropole et de nous informer de votre expérience positive chez nous.
Sincèrement.
Mauro Polmonari
Directeur
10/10 Excellent
Martin
21 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Martin
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de DC le 24 juin 2019
Dear Martin,
Thank you for your kindly review regarding our Starhotels Metropole in Rome.
We are very pleased that you enjoy your stay with us.
Hoping to Welcome you once more in the meantime, we send you our best regards
Mauro Polmonari
GM Starhotels Metropole
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
8 mai 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de AA le 11 mai 2019
Madame, Monsieur,
Nous vous remercions pour l'avis formidable que vous avez laissé sur notre hôtel! Nous sommes ravis que vous ayez tellement apprécié votre séjour et nous espérons vous revoir très bientôt. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.
Monsieur Mauro Polmonari – Directeur
Starhotels Metropole
10/10 Excellent
Dominique
3 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Du plaisir
Dominique
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de DC le 3 mai 2019
Monsieur Dminique,
Nous vous remercions pour l'avis formidable que vous avez laissé sur notre hôtel! Nous sommes ravis que vous ayez tellement apprécié votre séjour et nous espérons vous revoir très bientôt. Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.
Monsieur Mauro Polmonari – Directeur
Starhotels Metropole
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
2 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de AA le 2 mai 2019
Dear Guest,
even if you has not expressed opinions on our structure, we thank you for the time dedicated to us.
Seeing the three stars evidently, the stay has not been of your complete liking and we are sorry. More information would have helped us better understand why and helping us to improve our service.
Hoping to have you back with us, in the meantime we send you best regards
Mauro Polmonari
General Manager
Starhotels Metropole Rome
4/10 Médiocre
Fsaf, Paris
Voyage en famille
29 avr. 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
Fsaf
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de AA le 30 avr. 2019
Dear FSAF,
We're sorry that you were unhappy – we'll work hard to fix the issue that you experienced. Thanks for letting us know. In the meantime we send you our best regards
Mauro Polmonari
General Manager
Starhotels Metropole
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
18 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de AA le 30 avr. 2019
Chers clients
Nous vous remercions de partager votre avis avec nous et la communauté Expedia.
En espérant vous comptez à nouveau parmi nos clients prochainement, nous vous adressons nos chaleureuses salutations.
Monsieur Mauro Polmonari
Directeur
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de AA le 19 juin 2019
Dear Guest,
thank you for the time dedicated us in giving your score to our hotel. We hope to welcome you again for your next roman stay,
With our best regards.
Mr Mauro Polmonari
General Manager
Starhotels Metropole Rome
10/10 Excellent
sylfran
7 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
sylfran
Séjour de 6 nuits en décembre 2018
Réponse de Mauro Polmonari - General Manager le 11 janv. 2019
Dear Sylfran,
Thank you for sharing your great feedback with us. We hope to see you again soon.
Best Wishes,
Mauro Polmonari - General Manager
8/10 Bien
Antoine
4 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Antoine
Séjour de 5 nuits en décembre 2018
Réponse de Mauro Polmonari - General Manager le 11 janv. 2019
Dear Antoine,
Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel.
Best regards,
Mauro Polmonari - General Manager
8/10 Bien
Clémence
10 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clémence
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Mauro Polmonari - General Manager le 2 janv. 2019
Dear Clémence,
thank you so much for your kindly feedback! We hope to hosting you again as our guest!
Our warmest regards,
Mauro Polmonari - General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 oct. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de Mauro Polmonari - General Manager le 7 nov. 2018
Dear Guest,
Thank you so much for giving us such a good rate!
We hope to host you again in our hotel for your next trip to Rome.
Best regards,
Mauro Polmonari - General Manager
8/10 Bien
Nathalie, Le Chesnay
4 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel propre. Emplacement pratique.
Nathalie
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Mauro Polmonari - General Manager le 20 oct. 2018
Dear Nathalie,
It’s a pleasure to read your kind words regarding your stay at Starhotels Metropole, but most importantly, we would like to thank you for dedicating some of your personal time to us. We look forward to welcome you back in near future!
With our warmest regards,
Mauro Polmonari - General Manager
10/10 Excellent
Jean-Robert, Moirans-en-Montagne
25 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel
Jean-Robert
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de Mauro Polmonari - General Manager le 20 oct. 2018
Dear Jean-Robert,
Thank you for have chosen Starhotels Metropole for your stay in Rome. As you have appreciated, we are located close to Termini station and also from other main historical sites like the Basilica of Santa Maria or the Opera House.
We the hope that during your next visit in Rome, we can welcome you once again at our property, we wish you Best Regards,
Mauro Polmonari - General Manager
8/10 Bien
juan, paris
30 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ras
juan
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de AA le 19 juin 2019
Dear Guest,
we thank you for the time dedicated to us in writing your review about our Starhotels Metropole, and hoping to welcome you again in our hotel for your next roman stay, we send you our best regards.
Mauro Polmonari
General Manager
Starhotels Metropole Rome
8/10 Bien
Alex, Vallauris
29 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Trés bien
Alex
Séjour de 3 nuits en juin 2018
Réponse de AA le 19 mai 2022
Dear Guest,
Thanks a lot for your fantastic score regarding our Starhotels Metropole in Rome!
Hoping to see you once more in the next future, in the meantime we send you our best regards
Graziano Luddi
General Manager
Starhotels Metropole Roma
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Mauro Polmonari - General Manager le 26 juin 2018
Dear Guest,
Thank you for your feedback. I am pleased that overall you had an enjoyable stay and I hope that we will have the opportunity of welcoming you back sometime in the future.
Kind Regards
Mauro Polmonari - General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2018
Réponse de Mauro Polmonari - General Manager le 21 juin 2018
Dear Guest,
Thank you for taking your precious time to write a review about us. We are happy to read that you appreciated our central location, close also to some of cultural attractions like Teatro dell’Opera. We hope to welcome you back in the future as our guest during your next stay in Rome. Kindest Regards,
Mauro Polmonari - General Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
18 juin 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Mauro Polmonari - General Manager le 21 juin 2018
Dear Guest,
Thank you for your review. Please be sure to visit us in the future.
Best Regards,
Mauro Polmonari - General Manager
10/10 Excellent
Buki, Mahomet
Voyage en couple
24 avr. 2024
Buki
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Howard, Hudson
Voyage en groupe, Voyage en couple
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Howard
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de DC le 24 avr. 2024
****Dear GuestWow! What a wonderful review, we truly appreciate your business and your trust in us. I am very happy to hear that our staff and service met your needs and expectations. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Best regards, Lorenzo NenciniGeneral Manager
10/10 Excellent
Christa
Voyage en famille
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christa
Réponse de DC le 22 avr. 2024
Dear Guest, Thank you very much for having shared your feedback. We love to see that you enjoyed your stay at Starhotels Metropole Rome! Looking forward to welcome you back in the near future! Lorenzo NenciniGeneral Manager
8/10 Bien
Dennis
Voyage en famille, Voyage en groupe
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dennis
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de DC le 22 avr. 2024
Dear Guest,thanks for choosing Starhotels and our Metropole! We appreciated your comments about our hotel and for the time dedicated to us in reviewing your stay.Hoping to Welcome you soon, in the meantime we send you ourbest regardsLorenzo NenciniGM - Starhotels Metropole
10/10 Excellent
Howard, Hudson
Voyage en groupe, Voyage en couple
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Howard
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de DC le 16 avr. 2024
Dear Customer,Thank you for choosing Starhotels Metropole and giving us your comments about your stay in Rome. It is always a pleasure for us to read a good impression about the services we provide. Hoping to welcome you again among our guests, we address you our best regards. Mr. Lorenzo Nencini – General ManagerStarhotels Metropole
10/10 Excellent
Howard, Hudson
Voyage en groupe, Voyage en couple
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Howard
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de DC le 10 avr. 2024
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to leave your review and expressing your opinion about Starhotels Metropole.It’ a pleasure for us to read about the positive impressions received during your stay in Rome about our hotel service and Starhotels’ hospitality!We sincerely hope to welcome you once again in the “Caput Mundi”.Best regardsLorenzo NenciniGeneral ManagerStarhotels Metropole Roma
10/10 Excellent
SANDRA
Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SANDRA
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de DC le 10 avr. 2024
Estimado Cliente, Gracias por su evaluación y por ser nuestro huésped en nuestro Starhotels Metropole. Esperamos darle la bienvenida nuevamente, mientras tanto, le enviamos nuestros mejores deseos. Lorenzo NenciniGerente
10/10 Excellent
Giuseppe Antonio Di
Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Giuseppe Antonio Di
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de DC le 10 avr. 2024
Dear Guest,thank you for having chosen our STARHOTELS METROPOLE for your stay in Rome.It is a real pleasure for us to read your positive feedback.We look forward to welcoming you again soon.We remain at your disposal for any future request.Best regards,Lorenzo NenciniGeneral Manager
4/10 Médiocre
Andrew, Indian Harbor Beach
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de DC le 3 avr. 2024
Dear Andrew,thanks for your review. Please note that the air condition is not allowed during this period as per Municipality of Rome disposal as respect for the environment!Yours faithfullyLorenzo NenciniGeneral Manager
10/10 Excellent
Rosa María Baez
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosa María Baez
Séjour de 8 nuits en mars 2024
Réponse de DC le 4 avr. 2024
Dear Guest,It’s such a pleasure to read your kind words regarding our hotel and its staff, but most importantly, for dedicating some of your personal time to us. We are very happy to contribute to make your stay in Rome a memorable one, and we do hope to welcome you in the near future!Best regards,Lorenzo NenciniGeneral ManagerStarhotels Metropole Rome
10/10 Excellent
Francesca, Kingston Upon Thames
Voyage en couple
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Francesca
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de DC le 27 mars 2024
Dear Guest, Thank you very much for having shared your feedback. We love to see that you enjoyed your stay at Starhotels Metropole Rome! Looking forward to welcome you back in the near future! Lorenzo NenciniGeneral Manager
8/10 Bien
YUKO
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
YUKO
Réponse de DC le 26 mars 2024
Dear Guest,Thank you for your great feedback of our Hotel.We could not feel more satisfied by your positive comments. We are pleased that you appreciated our hotel and our services. We hope to welcome you back soon!Lorenzo NenciniGeneral ManagerStarhotels Metropole Rome
10/10 Excellent
ANDREA, PIACENZA
Voyage en famille
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ANDREA
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de DC le 4 mars 2024
Gentile Cliente,grazie per le belle parole ed il punteggio, che riassumono la bella esperienza vissuta con noi.AverLe dato l'opportunità di vivere il soggiorno secondo Le Sue aspettative è qualcosa che ci riempie di felicità ed orgoglio.Confidando in un prossimo soggiorno a Roma, e nel darLe presto di nuovo il nostro benvenuto, nel frattempo La raggiunganoCordiali salutiLorenzo NenciniDirettore Starhotels Metropole
10/10 Excellent
ANNA
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ANNA
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de DC le 4 mars 2024
Dear Guest,thanks for choosing Starhotels and our Metropole! We appreciated your comments about our hotel and for the time dedicated to us in reviewing your stay.Hoping to Welcome you soon, in the meantime we send you ourbest regardsLorenzo NenciniGM - Starhotels Metropole
6/10 Satisfaisant
Jack
Voyage en famille
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Jack
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de DC le 28 févr. 2024
Dear Customer,We regret having to inform you that air conditioning is not permitted at this time of year by the municipality of Rome. In defense of the planet, air conditioning is only permitted during the summer period. We abide by this provision. Regarding the complete set for the third person, we apologize and offer our apologies.In thanking you for your feedback, we send our best regardsLorenzo NenciniGeneral Manager
8/10 Bien
Sam
25 févr. 2024
Sam
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de DC le 26 mars 2024
Dear Guest,Thank you for your great feedback of our Hotel.We are pleased that you appreciated our hotel and our services.Hoping to welcome you back soon!Lorenzo NenciniGeneral ManagerStarhotels Metropole
10/10 Excellent
egidio de
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
egidio de
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de DC le 22 févr. 2024
Gentile Cliente,grazie per le 5 stelle ricevute e per aver voluto lasciare il Suo giudizio a disposizione della Community. E' sempre un piacere per noi, ricevere simili attestati di gradimento, ed è di grande soddisfazione l'aver potuto soddisfare le aspettative di un nostro ospite.Nella speranza di poterLe presto dare il Bentornato, nel frattempo inviamoCordiali salutiLorenzo NenciniDirettore
8/10 Bien
Hajime
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hajime
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de DC le 20 févr. 2024
Dear Guest,we thank you for the time dedicated to us in writing your review about our Starhotels Metropole. Regarding what you pointed out we take in consideration your suggestion, and we will work in order to improve our service. Hoping to welcome you again in our hotel for your next roman stay, we send you our best regards.Lorenzo NenciniGeneral ManagerStarhotels Metropole Rome
4/10 Médiocre
giovanni
Voyage en groupe
20 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
giovanni
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de DC le 22 janv. 2024
Dear Guest,we are truly shocked by your review! We have remained faithful to the type of room you booked (executive) and have assigned you an executive with balcony. We were unable to give you room 702 as it is a Junior Suite already occupied by another customer. We have therefore proposed an upgrade from deluxe to Junior Suite for the following day, asking you for the difference of 30.00 per day. Sorry, but we are not the liars....Lorenzo NenciniGeneral Manager