Literie de qualité supérieure, bureau, rideaux occultants

Avis sur Country Inn & Suites by Radisson, Wilson, NC

3 out of 5

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 800 avis sur 1575." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 459 avis sur 1575." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 164 avis sur 1575." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 87 avis sur 1575." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 65 avis sur 1575." "

8,4/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Diane

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout etait tres bien, nous reviendrions .
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 16 avr. 2024
Thank you for taking the time to rate our hotel. We look forward to your next stay.

8/10 Bien

Suzanne

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 16 avr. 2024
Thank you for taking the time to rate our hotel. We look forward to your next stay.

10/10 Excellent

Marie-Claire

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 16 avr. 2024
Thank you for taking the time to rate our hotel. We look forward to your next stay.

8/10 Bien

Dorys

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 27 mars 2024
Thank you for taking the time to rate our hotel. We look forward to your next stay.

2/10 Horrible

josee

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de jj le 21 mars 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Country Inn & Suites by Radisson, Wilson, NC.Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations during your recent visit. Feedback from our guest on their experiences is what we use to further our constant improvement.Again, thank you for your time and valuable feedback. We hope for another opportunity to properly host you in the future.

6/10 Satisfaisant

Luc

correct
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 9 févr. 2024
Thank you for taking the time to rate our hotel. We look forward to your next stay.

6/10 Satisfaisant

Alain

Voyage en couple
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 16 janv. 2024
Thank you for taking the time to rate our hotel. We look forward to your next stay.

10/10 Excellent

sylvain

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Allison le 12 nov. 2023
Thank you!

10/10 Excellent

Silvy

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout était parfait comme d'habitude. Ça fait 5 ans que nous y revenons à chaque année.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Allison le 23 oct. 2023
Merci d'avoir pris un moment pour nous faire part de votre récent séjour. Nous continuerons à travailler pour fournir un excellent service à tous nos clients.

10/10 Excellent

Charles

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Booked online and check-in was super easy. Friendly staff and helpful. Plenty of parking.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 18 août 2023
Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We look forward to your next stay.

8/10 Bien

Mélanie

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 4 août 2023
Thank you!

6/10 Satisfaisant

JULIE

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et équipements
Hôtel qui vieilli. Je donnerais plus un 7. Par contre, personnel très gentil. Tapis avec odeur désagréable et plafond qui décolle dans la salle de bain
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Allison le 27 juil. 2023
Merci de nous faire part de vos commentaires. Nous sommes désolés d'apprendre que votre expérience n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Nous avons partagé l'information avec notre équipe et nous nous efforcerons de dépasser les attentes à l'avenir.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très satisfaite Je recommande.
Notre séjour a été très agréable ! Nous sommes restés 3 nuits et nous sommes entièrement satisfait. Hôtel très propre, chambre agréable lit et oreillers très confortable, petit déjeuner remarquable les employées étaient très aimable, à l'écoute et aux petits soin pour les clients, ils portaient même des gants et filet pour les cheveux, désinfectaient les tables après chaque clients.Merci beaucoup! Je recommande .
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Allison le 10 juil. 2023
Merci d'avoir pris le temps d'évaluer votre récent séjour. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau si vous êtes dans notre région.

8/10 Bien

pierre

Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 29 déc. 2022
Thank you for taking the time to rate our hotel. We look forward to your next stay.

8/10 Bien

Jacques

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Confortable et bon rapport qualité prix
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 18 nov. 2022
Thank you for sharing your recent experience at Country Inn & Suites by Radisson, Wilson, NC - WINC. We sincerely appreciate your feedback and are happy to hear you had a great experience with us. We hope see you again soon.

6/10 Satisfaisant

Mélanie

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et équipements
The ac unit was so loud that we barely sleep. The hotel was old, cracked tiles in the bathroom etc
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 8 août 2022
Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We look forward to your next stay.

8/10 Bien

Catherine

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre propre, bons déjeuners. La douche pourrait être rénovée mais c'était fonctionnel.
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 8 août 2022
Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We look forward to your next stay.

4/10 Médiocre

Manon

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre pas très propre et accueil très froid. Nous avions réservé le même endroit pour le retour et avons annulé.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 21 juil. 2022
Thank you for taking the time to rate our property. We are sorry your stay did not meet your expectations. Should you have any concerns during or after your stay, please reach out to any of our employees directly.

10/10 Excellent

Rémy, St Colomban

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien situé, propre et calme.
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 18 avr. 2022
Thank you for taking the time to rate out hotel. We look forward to your next stay.

10/10 Excellent

Linda

Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 18 avr. 2022
Thank you for taking the time to rate out hotel. We look forward to your next stay.

8/10 Bien

Daniel

Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 18 avr. 2022
Thank you for taking the time to rate out hotel. We look forward to your next stay.

8/10 Bien

marc andre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 10 janv. 2022
Thank you!

6/10 Satisfaisant

Lyne

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 11 nov. 2021
Thank you for taking the time to rate out hotel. We look forward to your next stay.

8/10 Bien

Patricia

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Brianna

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Great hotel for the price
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Dorothy

Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is clean and the staff friendly. If you're a Choice Privilege member, check around for the best price. The price for the room that I stayed in would have been $30 more per night through their reward program than making a reservation elsewhere!
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Jeanne

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
comfy bed cordial staff nice big clean room walking distance to my favorites starbucks bojangles jersey mikes close to chilkfila golden coral and gas
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 23 avr. 2024
Thank you and we hope to see you again the next time you are in the Wilson, NC area.

8/10 Bien

Roman, Leesburg

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Well worth at this price point.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 23 avr. 2024
Thank you!

8/10 Bien

Camille

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 23 avr. 2024
Thank you!

6/10 Satisfaisant

Pierre

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
We were influenced by the rating, where this hotel was rated as very good. This hotel is good at best. When we entered our room, the curtains were ripped, the toilet seat was broken. Also you can hear all the other rooms around. Not exactly what I would consider a very good hotel. We will definitely not return there on our next trip next year.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 23 avr. 2024
Thank you for taking the time to rate our property. We are sorry your stay did not meet your expectations. Should you have any concerns during or after your stay, please reach out to any of our employees directly.

10/10 Excellent

Wayne, Portsmouth

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 23 avr. 2024
Thank you!

2/10 Horrible

Dana

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Would not recommend at all
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 23 avr. 2024
We are so sorry to hear this however we do hope you will consider Choice Hotels for your future lodging needs.

10/10 Excellent

John

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great spot in Wilson, very helpful staff.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 23 avr. 2024
So glad you enjoyed your stay with us!

8/10 Bien

Brian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel rooms are a bit dated and show lots of wear. The breakfast was chaotic and very few choices so we skipped that entirely.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 23 avr. 2024
Thank you for taking the time to rate your stay with us. We hope you will consider us again the next time you are in the area.

10/10 Excellent

Oswaldo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
All good!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 23 avr. 2024
Perfect! and thank you :-)

10/10 Excellent

BARTHOLOMEW

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Pool was gross. It needs chemicals and a good scrubbing. Steps and bottom were slimey and water was cloudy with stuff floating on top that i tried to skim out but it didnt help. Learn how to maintain your pool please. We wanted to swim but it was too dirty. The rest of the hotel was ok
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 23 avr. 2024
We are very sorry the cleanliness of our pool wasn't up to our typical standards and I apologize for the negative impression we gave you. We will use your comments as a training opportunity with our maintenance team.

8/10 Bien

Irwin, MARLBORO

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 23 avr. 2024
Thank you!

10/10 Excellent

Lilian

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Neat, clean and quiet for a late night stop. Great breakfast with a friendly hostess. Thanks!!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 17 avr. 2024
We are thrilled to hear you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon.

8/10 Bien

Todd

Les points forts : Personnel et service
Clean & quiet
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 16 avr. 2024
Thank you for taking the time to rate our hotel. We look forward to your next stay.

10/10 Excellent

Diane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 17 avr. 2024
Thank you!

2/10 Horrible

Leon

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Personnel et service
I reserved a room they Expedia for one night, and got my confirmation by text and email. When I presented my confirmation to the desk clerk, he looked in the computer and said they did not have the confirmation. They only had a single bed room available, which wouldn’t do for us and our two grandchildren. Plus it was more expensive. He told me there was nothing he could do, and I needed to take the problem up with Expedia. Thankfully, Expedia got us booked is a much nicer Comfort Suites across the street at the same rate I originally booked. Will not be staying at any Country Inn anywhere if this is how they train their staff!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 16 avr. 2024
Thank you for taking the time to reach out to us. We apologize for any inconveniences you encountered. Your feedback helps us prevent situations such as this in the future. We hope you will give us another chance if you are in the area again.

4/10 Médiocre

Elizabeth

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The entire place smelled like marijuana, it was disgusting. I had my kids with me so that was fun to explains that horrible & nauseating smell. The pull out couch was awful. The mattress had no padding & the metal was hard & poking through. The overall room cleanliness was questionable & I had to wipe surfaces down. It was a really disappointing stay & we won’t be making this same mistake again.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 16 avr. 2024
We are very sorry the cleanliness of your room wasn't up to our typical standards and I apologize for the negative impression we gave you. We will use your comments as a training opportunity with our housekeeping team.

6/10 Satisfaisant

Peter

Voyage en couple
Room was moderately clean. If you really looked around you would see a few dead bugs on the floor. The linens were clean. The breakfast was redundant and pretty bland, not big on fresh fruits, just apples, and selections of yoghurt was just two and nothing special about cereals or bread products. Overall, it was worth the price paid.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 16 avr. 2024
Thank you for taking the time to rate our property. We are sorry your stay did not meet your expectations. Should you have any concerns during or after your stay, please reach out to any of our employees directly.

10/10 Excellent

John

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Check in was super easy. My wife was not feeling well so we asked to stay an additional day and there was no problem.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 16 avr. 2024
Thank you for taking the time to rate our hotel. We look forward to your next stay.

6/10 Satisfaisant

Zachary

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Not very welcoming and needs better maintenance
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 16 avr. 2024
Thank you for taking the time to reach out to us. We apologize for any inconveniences you encountered. Your feedback helps us prevent situations such as this in the future. We hope you will give us another chance if you are in the area again.

4/10 Médiocre

Edward

Les points forts : Personnel et service
Found cockroach in room when we entered. Management did nothing to rectify
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 16 avr. 2024
Thank you for taking the time to reach out to us. We apologize for any inconveniences you encountered. Your feedback helps us prevent situations such as this in the future. We hope you will give us another chance if you are in the area again.

10/10 Excellent

Mark

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 16 avr. 2024
Thank you for taking the time to rate our hotel. We look forward to your next stay.

10/10 Excellent

Celia

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
All was good. Clean room, helpful staff, very reasonable pet fee )$30). Included full breakfast was much better than that at the Sheraton in Edison NJ, which was $22 buffet per person.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 16 avr. 2024
Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to your next stay.

10/10 Excellent

Sean

Les points forts : Équipements
Very clean with a very friendly staff
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 16 avr. 2024
Thank you for taking the time to rate our hotel. We look forward to your next stay.

8/10 Bien

Shari

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The property was convenient.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer Jones - General Manager le 16 avr. 2024
Thank you for taking the time to rate our hotel. We look forward to your next stay.