7 piscines extérieures, parasols de plage, chaises longues

Avis sur The Fives Beach Hotel & Residences - All Inclusive

4.5 out of 5
The Fives Beach Hotel & Residences - All Inclusive
Predio El Limonar Fraccion 2, Xcalacoco, Municipio De Solidaridad, Playa del Carmen, QROO

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 512 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 224 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 115 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 72 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 81 avis sur 1004." "

8,8/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Maxime

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres bon service
Séjour de 9 nuits en février 2024
Réponse de Management le 5 mars 2024
Nous vous remercions sincèrement d'avoir partagé votre expérience positive. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre service. C'est un plaisir de savoir que nous avons répondu à vos attentes. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans un proche avenir.Bien à vous.

6/10 Satisfaisant

ali

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Je
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Anna , Head of Customer Care. le 24 févr. 2023
Dear Aliwe'd love to know more about your stay experience and what influenced your rating. we are very sorry to know your stay was not as you envisaged.

10/10 Excellent

benoit

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel assez récent bien entretenu , personnel courtois , bon divertissements, belle plage et piscine. Les structures placées dans la mer pour arrêter les vagues sont superflues
Réponse de Customer Care Coordinator le 20 déc. 2022
Dear Benoit, We appreciate the time taken for your kind evaluation. Your preference is highly appreciated, and we are glad to learn that you had a truly unforgettable experience. We hope to host you again at The Fives Beach Hotel & Residences

4/10 Médiocre

DOROTHEE

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service
Une pompe à Fric par excellence.
Ce complexe à tout du All exclusive à l’américaine avec un service déplorable. Malgrès un status gold, le surclassement disponible est payant et idem pour le late check out. Les excursions sont calculées à la tête du client et à des prix indécents. Les piscines et restaurants sont bons et bien entretenus. La Clim était bloquée à 20° sans aucun moyen de la régler et la reception s’en foutait royalement malgré mes multiples demandes.. Refus de nous changer de chambre ou moyennant un supplement. Mon fils de 6 ans à attraper froid dés la première nuit. Nous avons dû tout couper et écourter notre séjour. Le spa est extraordinaire. Les massages sont tops mais l’indécence des prix y est encore. Comme une impression d’être une vache à lait. La formule All exclusive est top mais on se sent juste faire parti d’un troupeau de moutons. Pas d’aide pour les taxis, pas de tarifs négocié, Aucune aide pour se rendre au shopping center. Tout est basé sur le nombre de pesos que l’on va débourser à la fin du séjour. Au vue du nombre d’hôtels dans la zone, allez en s’essayer un autre. IL n’y a aucun service dans celui-ci
Séjour de 6 nuits en février 2022
Réponse de Customer Care Coordinator le 2 avr. 2022
Chère Dorothée, Au nom de l'ensemble du personnel et de l'équipe de direction, nous tenons à vous remercier d'avoir partagé votre commentaire détaillant votre expérience la plus récente avec nous. Nous sommes très heureux de lire que vous avez trouvé de nombreux aspects de notre station agréable. Nous nous excusons sincèrement s'il y a eu confusion sur nos services. Sachez que des mesures seront prises pour améliorer l'attention portée par notre personnel afin que ces aspects soient communiqués efficacement à nos clients. En ce qui concerne nos services supplémentaires, notre hôtel s'adresse aux clients qui nous rendent visite avec un plan tout compris ou un plan européen. Pour tous les clients qui souhaitent étendre leurs expériences à un niveau supérieur, nous offrons des services et des commodités à des coûts supplémentaires tels que les services de spa, les forfaits de célébration, les lits disponibles sur la plage, le café, le glacier, etc. Nous tenons à vous remercier pour vos commentaires utiles. Nous sommes vraiment désolés pour les désagréments rencontrés ; malgré cela, nous espérons que vous avez passé un excellent séjour. Nous espérons avoir le privilège de vous accueillir à nouveau à l'avenir afin de vous offrir le séjour que vous aviez imaginé. Cordialement, L'équipe de direction The Fives Beach Hotel and Residences

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 5 nuits en mars 2020
Réponse de Customer Service Mgr le 9 mars 2020
Dear guest, We appreciate the time taken in your kind evaluation. We hope to host you again at The Fives Beach Hotel & Residences Cordially, Management team The Fives Beach Hotel and Residences

8/10 Bien

Serkan, west des moines

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
When guests check in, it's crucial for there team to provide clear guidance on restaurant reservations. While the Italian restaurant requires prior booking, other areas may have distinct policies. Certain sections are reserved exclusively for hotel club members, necessitating advanced arrangements. However, the buffet welcomes all on a first-come, first-served basis. This transparency ensures a smooth dining experience, eliminating any uncertainty or inconvenience for valued patrons. Who might want to come back!!!!
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Dear Serkan, Thank you for sharing your insights regarding your recent stay. We appreciate your feedback, and we understand the importance of clear guidance to enhance our guests' dining experiences. We will certainly review our procedures to ensure that all guests receive transparent information upon check-in, allowing for a smoother and more enjoyable dining experience. Your feedback is invaluable to us, and we look forward to welcoming you back in the future.Sincerely, Management Team

8/10 Bien

Mark, Olathe

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The kids enjoyed seeing the monkeys on the property and walking the bridge in the jungle. Restaurants were difficult to get into and the pullout Sofia bed mattress wasn’t very good. Overall we enjoyed our stay. The staff did an excellent job as well.
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Dear Mark, Thank you for taking the time to share your experience with us. We're delighted to hear that your kids enjoyed the opportunity to see monkeys and explore. Your feedback regarding the restaurant availability and the pullout sofa bed mattress is duly noted, and we apologize for any inconvenience caused.We're thrilled that despite these minor issues, you still enjoyed your stay overall. It's gratifying to hear that our staff provided excellent service throughout your visit. Your kind words will be shared with the team, who will be encouraged by your positive feedback.We hope to welcome you back for another memorable stay in the future.Cordially, Management Team

6/10 Satisfaisant

Danny

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
I did not get the room I was promised, and I was 15 mins away from the group of friends that I booked the trip with. The toilet quit working every morning and had to be reset by maintenance, the air conditioning was no working well.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
Dear Danny, We sincerely apologize for the inconvenience and disappointment you experienced during your recent stay with us. Your feedback is invaluable to us, and we will take immediate steps to address these issues to prevent any recurrence in the future.We understand the importance of a seamless and enjoyable stay, and we apologize for falling short of your expectations. Should you choose to stay with us again, we will ensure that every effort is made to provide you with the experience you deserve.Thank you for bringing these concerns to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back and make amends.Sincerely, Management Team

10/10 Excellent

Rebecca

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
From the minute of getting out of the taxi, the friendly staff are busy taking care of you. Large property with activities scheduled throughout the day and night. Plenty of different food options at multiple restaurants. Clean rooms and outdoor spaces. The icing on the cake was the staff. Friendly, knowledgeable, amd always going above and beyond to make your stay the best. Highly recommend!
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 8 mars 2024
Dear Rebecca, Thank you for your amazing review. We look forward to the honor of hosting you again!

8/10 Bien

Jim

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
The beachfront Hotel service was fabulous!
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Management le 8 mars 2024
Dear Jim, Thank you for your kind review!

10/10 Excellent

Alycia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Management le 8 mars 2024
Dear Alycia, Thank you for your amazing 5-star rating. We look forward to your next visit!

8/10 Bien

Maciej

Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Management le 23 mars 2024
Dear Maciej, Thank you for your kind evaluation. We look forward to your next visit!

10/10 Excellent

Jill

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Management le 5 mars 2024
Dear Jill, Thank you for your amazing evaluation. We look forward to your next visit!

8/10 Bien

Elizabeth

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property is very pretty. The staff was super friendly. The only drawback was that it was difficult to get into the resturants (vs. the buffet) as they do not take reservations (except the italian place which was very good). So they give you a pager when you sign in and you wait. One night we waited 2 1/2 hours. We found out that residence owners go ahead of everyone else.
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Management le 5 mars 2024
Dear Elizabeth, Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your kind words about our property, friendly staff, and the quality of the Italian restaurant. We apologize for the challenges you faced with restaurant wait times, and we'll take your concerns into consideration for future improvements. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide an even better experience.

10/10 Excellent

Deyanira

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
servicio y atencion excelente
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Management le 28 févr. 2024
Estimada Deyanira, Gracias por su amable reseña. Esperamos tener el honor de recibirle muy pronto nuevamente.

6/10 Satisfaisant

Elden

Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Management le 22 mars 2024
Dear Elden, Thank you for taking the time to share your rating with us. If you would like to share with us what we could have done better to improve your experience, please contact us.

6/10 Satisfaisant

Shawn Michele, Windsor

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The property is beautiful and staff are great. The restaurants are small and don’t take reservations. Dinner every night was chaotic. The infinity pool was the most active but seating there was limited. They have put Bibb Eads everywhere in charge you an absorbent fee to be able to use them. So seating at the main pool is extremely limited and a real pain to get they charged you money for ice cream and special coffees instead of having it as part of the all inclusive. They just nickel and dime you wherever they could. I would not go back.
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Management le 28 févr. 2024
Dear Shawn, Thank you for sharing your experience with us. We're pleased to hear that you enjoyed the beauty of our property and the excellent service provided by our staff.We apologize for the challenges you encountered with dinner reservations, seating availability, and additional charges. Your feedback is important, and we will certainly review these aspects to enhance our guest experience.We understand your concerns, and we regret any inconvenience caused. We appreciate your valuable input and hope to have the opportunity to welcome you back in the future, providing an improved and more enjoyable stay.

10/10 Excellent

Ilana Megan, Toronto

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Management le 28 févr. 2024
Dear Ilana Megan, Thank you for your amazing 5 rating. We look forward to the honor of hosting you again!

6/10 Satisfaisant

Langdon Philip

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Management le 5 mars 2024
Dear Langdon, Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your input. Could you kindly provide more details about your experience so that we can address your concerns more effectively? Your insights are important to us, and we want to ensure your satisfaction.

10/10 Excellent

Kelly Scott

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was so polite and always willing to help out and meet our needs. Each staff member would say “It’s a pleasure” Great location and resort.
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Management le 26 févr. 2024
Dear Kelly, Thank you for taking the time to share your positive experience with us! We're delighted to hear that our staff's politeness and willingness to meet your needs made your stay enjoyable. It's a pleasure to receive such kind words about our team. We're also glad you enjoyed our great location and resort facilities.We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back for another pleasurable stay in the future!

8/10 Bien

Carlos

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
It's a relatively large resort. It could have been the specific week, but it was crowded. Lineups to get food. Could never get into a restaurant. Do not go there as a solo traveller unless you like torture. Very loud, all families with young kids. You'll fee isolated. The gym was great.
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Management le 5 mars 2024
Dear Carlos, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your observations, and we apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We take your comments seriously and will use them to improve our services. We hope you enjoyed the gym and would welcome the opportunity to host you again, providing a more satisfying experience.

10/10 Excellent

Elana

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property was very clean and eco friendly- our villa was off to the beaten path with natural forest settings and local wildlife to catch glimpses of. Kendy, our butler at the pool cabana, was super nice and made excellent recommendations on drink requests for the adults and children alike. Our suite was very large and felt like my husband and I had our own space in the evenings while our kids relaxed and watched tv from the sofa bed in living room. The food options are plenty- definitely recommend going early to place your name on wait list for the non buffet restaurants. Beach side was the place to be for lunch options- burgers were the best! We had tons of fun with the kids at pool and beach side - didn’t get a chance to go to the kids activities but we do plan on coming back next year.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Management le 26 févr. 2024
Dear Elana, Thank you for sharing your wonderful experience at our hotel! We're delighted to hear that you enjoyed the clean surroundings of our property, especially the natural settings and local wildlife. It's fantastic that Kendy provided excellent service and made great drink recommendations.We're glad you found the suite spacious and comfortable. It's also heartening to know that the diverse food options, especially the beachside burgers, left a positive impression.We're thrilled that the pool and beachside activities brought tons of fun for you and your kids. Looking forward to welcoming you back next year for another memorable stay!

8/10 Bien

Christopher

Les points forts : Propreté et personnel et service
Réponse de Management le 21 févr. 2024
Thank you for your amazing rating. We look forward to your next visit!

10/10 Excellent

Wanda, Chicago

Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Management le 22 mars 2024
Dear Wanda, Thank you for your kind evaluation. We look forward to your next visit!

10/10 Excellent

Dayren

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel con un concepto europeo,es como una mini ciudad,todo muy actualizado y muy limpio Muy bonito hotel
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Management le 21 févr. 2024
Estimada Dayren, Agradecemos sinceramente su amable reseña sobre su reciente estancia en nuestro hotel. Nos complace saber que apreció nuestro concepto y que encontró todas las instalaciones muy actualizadas y limpias. Su elogio sobre la belleza del hotel es muy gratificante para nosotros.En The Fives Beach Hotel and Residences nos esforzamos por ofrecer experiencias excepcionales a nuestros huéspedes, y es alentador saber que cumplimos con sus expectativas. Valoramos su preferencia y esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro.

4/10 Médiocre

Yajaira

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Food was not good. Always cold and no variety. Although the room /residence was big there was no view and it needs some tlc. Staff was very nice and accommodating.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Management le 21 févr. 2024
Dear Yajaira,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your positive comments about our staff and their accommodating service.We apologize for any disappointment regarding the food temperature and variety. Your input is valuable, and we will address this matter with our culinary team to ensure improvements are made. We value your perspective and hope to have the opportunity to welcome you back for an improved experience.Warm regards

10/10 Excellent

Daniel Gerard

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Y
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Management le 8 févr. 2024
Dear Daniel, Thank you for your amazing evaluation. We look forward to your next visit!

10/10 Excellent

Katie Lynn

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
WOW. This resort is truly top notch. The staff is truly incredible, the grounds are stunning and the resort had so much variety in food and entertainment. We cannot wait to come back!
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Management le 6 févr. 2024
Dear Katie, Thank you for your review! We're delighted to hear that you had a top-notch experience at our hotel. Our team is thrilled to be recognized for their incredible service, and we're glad you enjoyed our stunning grounds, diverse food options, and entertainment offerings.We can't wait to welcome you back for another fantastic stay!

8/10 Bien

Arianna

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Muy bonito el lugar, muy comodo, la gente muy amable, solo que un restaurante yucateco la comida esta mosqueada por ser al aire libre y para las cenas esperas de hasta 1 hora para comer, muy amable el personal pero el servicio muy lento, tambien contratamos todo incluido pero algumas cosas se terminan y ya no ponen mas.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Management le 6 févr. 2024
Estimada Arianna,Agradecemos sinceramente sus comentarios sobre su reciente estancia en nuestro hotel. Nos complace saber que disfrutó de la belleza del lugar y que encontró el ambiente cómodo. Valoramos sus amables palabras hacia nuestro personal.Lamentamos sinceramente cualquier inconveniente que pueda haber experimentado en nuestro restaurante yucateco. Tomamos nota de sus observaciones sobre la comida al aire libre y las demoras en el servicio durante las cenas. Le pedimos disculpas por no haber cumplido con sus expectativas en este aspecto. Estamos comprometidos a mejorar y revisar nuestros procesos para garantizar una experiencia gastronómica más eficiente y placentera para nuestros huéspedes.Respecto a la situación de algunos elementos agotados en el plan todo incluido, le ofrecemos nuestras disculpas por cualquier inconveniente causado. Tomaremos medidas para abordar este asunto y asegurarnos de que se realicen reposiciones oportunas para brindar un servicio integral y satisfactorio.Agradecemos sus comentarios constructivos, ya que nos ayudan a mejorar continuamente. Esperamos que, a pesar de estos inconvenientes, haya tenido una estancia agradable en general.Atentamente,Equipo directivoThe Fives Beach Hotel and Residences

8/10 Bien

Colin Wade

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Management le 24 janv. 2024
Dear Colin, Thank you for your evaluation. We look forward to the honor of hosting you again.

10/10 Excellent

FELIX DE LA CRUZ

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Muy bonito hotel, la comida es deliciosa, personal amable y las albercas y la playa muy bonita
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Management le 23 janv. 2024
Estimado Félix, Muchas gracias por tomarse el tiempo en compartirnos su reseña. Esperamos tener el honor de recibirle nuevamente.

8/10 Bien

Nabila, Toronto

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Management le 23 janv. 2024
Dear Nabila, Thank you for your kind rating!

6/10 Satisfaisant

William

Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Management le 22 janv. 2024
We appreciate the time taken in sharing your evaluation with us.

10/10 Excellent

Emily

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Management le 22 janv. 2024
Thank you for your kind evaluation!

10/10 Excellent

Mac

Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Management le 19 janv. 2024
Dear Mac, Thank you for your kind evaluation.

10/10 Excellent

Monce

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was perfect, even that the TV was no working properly.
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Réponse de Management le 12 janv. 2024
Dear Monce, Thank you for your kind words and positive feedback. We sincerely apologize for any inconvenience caused by the TV issue. Please rest assured that we are addressing the matter to ensure a flawless experience for your future visits. We appreciate your understanding.

6/10 Satisfaisant

Dana, Huntley

Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Management le 1 févr. 2024
Dear Dana, Thank you for your review. We are very sorry for the inconvenience encountered, despite them; we hope you had an overall good experience.

2/10 Horrible

Claudia

Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Management le 30 janv. 2024
Estimada Claudia, Gracias por compartirnos su reseña. Lamentamos los inconvenientes ocasionados. Nos gustaría conocer más sobre su experiencia para saber qué aspectos podemos mejorar de nuestros servicios, si desea compartirnos sus comentarios, no dude en contactarnos.

6/10 Satisfaisant

Abdul-Aziz

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
An average resort for the Playa area. Nothing remarkably good or bad about it. Food is mediocre at the buffets. The Japanese and Mexican specialty ones were the best. The best part of the resort is the entertainment team who are really fun. My kids loved Julian. The Michael Jackson show was the highlight of the night entertainment. Kids club is suitable for preschoolers but not older. One thing to watch out for is a lot of things are NOT included like the only ice cream shop, the only pool bar without a long line, and lots of the seating areas around the pool and beach. Overall, clean resort, well kept, best suited to teens and adults not looking for a lot of frills.
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 9 janv. 2024
Dear Abdul-Aziz, Thank you for sharing your thoughts on your recent stay. We appreciate your feedback regarding our hotel and are pleased to hear that you enjoyed the Japanese and Mexican restaurants, as well as the entertainment provided by Julian.Your observations about the Kids Club and the Michael Jackson show are duly noted. We apologize for any inconvenience regarding the additional charges for certain amenities. Your insights are valuable as we continually strive to enhance our guest experience.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.

8/10 Bien

Angeli

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I hated that reservations were REQUIRED in order to dine. Almost everyday we were there dinner times were booked until at least 930pm. There was always the buffet as an option but as the worst dining outlet there, we choose to dine offsite. I would have stayed at a non All Inclusive Hotel had I known that dining options were so limited.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 9 janv. 2024
Dear Angeli, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We regret to hear that the reservation requirement for dining negatively impacted your experience. We sincerely apologize for any inconvenience caused by the limited availability during your stay. Your comments are valuable, and we will review our policies to enhance the overall guest experience. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a more seamless dining experience.

6/10 Satisfaisant

Alicia

Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 9 janv. 2024
¡Gracias por evaluarnos!

10/10 Excellent

Andrea

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We enjoyed our Christmas vacation at The Fives. The staff was wonderful from Jose Luis who helped with our bags to Gustavo at the Thai restaurant and of course the fantastic staff at the activity pool to include David, Daniel, and Mr. Super Sexy! The whole family enjoyed water volleyball and water aerobics. For a break and relaxation, the adult pool was great. One change I would make would be to heat the pools more this time of year. The activity pool and others were very cold.
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 4 janv. 2024
Dear Andrea, Thank you for choosing The Fives for your Christmas vacation and taking the time to share your positive experiences. We're delighted to hear that our staff contributed to making your stay enjoyable. It's fantastic that the entire family had a great time with activities.We appreciate your feedback regarding the pool temperatures, and we will certainly take your suggestion into consideration for improvements. Your satisfaction is our priority, and we look forward to the opportunity of welcoming you and your family back for another memorable stay.

8/10 Bien

Ankur Devendra

Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 27 déc. 2023
Thank you for your helpful evaluation!

8/10 Bien

Honey

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 28 déc. 2023
Thank you for your kind evaluation. We look forward to your next visit!

6/10 Satisfaisant

Shannon

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 27 déc. 2023
Thank you for your evaluation!

10/10 Excellent

Bernice

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful accommodations; great landscaping; friendly & engaging staff
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 27 déc. 2023
Thank you for your kind review. We look forward to your next visit!

10/10 Excellent

Joseph

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was amazing. I couldn’t be happier. I just wish playa del Carmen was closer.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 19 déc. 2023
Thank you for your incredible review. We look forward to your next visit!

4/10 Médiocre

Bahman

Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 30 déc. 2023
Thank you for your evaluation. We are very sorry for the inconveniences encountered.

10/10 Excellent

Perla

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We loved our stay here. Our room was clean, comfortable and really close to the beach and the plaza. Our embassador Arturo was the best.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 19 déc. 2023
Thank you for your wonderful review!

8/10 Bien

Yolanda, Chicago

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The Bad: The transportation to and from the airport isn’t included in stay. The children’s food options are not great. It’s not all inclusive they like to offer you things not included so they can charge you. Some restaurants are not included and some bars are not included so be mindful. You have to make restaurant reservations ahead of time and are rude about walkins. There seems to be a lot of weddings and they close parts of the resort for them. including access to the only store in the resort. At the restaurants it’s hard to get good service getting refills are hard. The Good: The resort is beautiful and well kept. The staff is friendly. All areas are kept clean! The rooms are spacious (we had a 2br suite). The resort is kid friendly! Great for families. They do have several activities and things to do. The beach is well kept and gorgeous!
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Management le 5 déc. 2023
Dear Yolanda, Thank you for your feedback. We're delighted you enjoyed the beautiful, kid-friendly resort, spacious rooms, and friendly staff.We apologize for any inconvenience with transportation, limited children's options, and non-inclusive aspects. Your input on reservations and service is noted, and we'll address these concerns.We appreciate your understanding and hope to welcome you back for an improved experience.