Avis sur Miramar by Windsor Copacabana
Miramar by Windsor Copacabana
Avenida Atlantica, 3668 - Copacabana, Rio de Janeiro, RJ
Avis
9,6
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,8/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de jferraz le 30 mars 2024
Hello Marc-André, Thank you so much for you amazing feedback and for choosing th Miramar once again. It is a great pleasure to serve you and to make sure that you enjoy staying with us. We look forward to having you as our guest again in the future. Your sincerely, João Ferraz (Night manager)
10/10 Excellent
Pierre
Voyage en couple
27 janv. 2024
Pierre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jferraz le 31 janv. 2024
Hello Pierre, Thank you so much for your kind words and for staying at the Miramar. We are glad to hear that you really enjoyed your room and the hotel restaurant. We hope to host you again when you visit Rio again. Yours sincerely, João Ferraz (Night manager)
10/10 Excellent
Xavier
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Xavier
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Jferraz le 16 janv. 2024
Hello Xavier, Thank you so much for choosing the Miramar and for your positive rating. We hope to see you again next time you visit Rio. Yours sincerely, João Ferraz (Night manager)
10/10 Excellent
Luciene
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un magnifique séjour
Luciene
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Jferraz le 10 janv. 2024
Hello Luciene, Thank you so much for taking the time to write your feedback. I am glad to know that your experience with us was a great success. We hope to have you as our guest when you visit Rio again. Yours Sincerely, João Ferraz (Night manager)
6/10 Satisfaisant
Sylvie
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sylvie
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Jferraz le 16 déc. 2023
Hello Sylvie, Thank you for staying at the Miramar. I apologize for any inconvenience. We always guarantee the type of room that our guests reserve. Also, we do our best to provide room upgrades but always upon our availability. I am really sorry if we could not upgrade your reservation this time. I hope that next time you stay with us we do have availability to provide you an upgrade. Looking forward to hosting you again, João Ferraz (Night manager)
10/10 Excellent
Jean-Noel
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-Noel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Jferraz le 15 nov. 2023
Hello Jean-Noel, Thank you very much for your great feedbackand for your kind words. It would be a pleasure to welcome you back to the Miramar next time you visit Rio. Best regards, João Ferraz (Night manager)
6/10 Satisfaisant
Thibaut de
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Thibaut de
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Jferraz le 30 oct. 2023
Hello Thibaut, Thank you for your feedback and for staying with us. I'm very sorry if your room did not meet your expectation. Best regards, João Ferraz (Night manager)
10/10 Excellent
Laura
Voyage en couple
28 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 9 nuits en septembre 2023
Réponse de Jferraz le 2 oct. 2023
Hi Laura, Thank you very much for your feedback and for staying at the Miramar. We look forward to seeing you in a near future. Regards, João Ferraz (Night manager)
10/10 Excellent
Arnaud
Voyage d’affaires
13 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bravo
Arnaud
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Jferraz le 18 sept. 2023
Hello Arnaud, Thank you so very much for your enlivening feedback. I must agree with you that the 04 rooms have the best views of Copacabana, although there are people who prefer different ones. We would be very happy to have you as our guest again when you visit Rio next time. Sincerely, João Ferraz (Night manager)
8/10 Bien
Sylvia, JONGNY
13 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Sylvia
Séjour de 14 nuits en juillet 2023
Réponse de Jferraz le 3 sept. 2023
Hello Sylvia, Thank you for taking the time to review your stay with us. I am very pleased to hear that our staff made your stay a memorable one. Looking forward to seeing you again soon, João Ferraz (Night manager)
10/10 Excellent
Alain
8 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon rapport qualité/prix
Alain
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Jferraz le 9 mai 2023
Thank you so much for your kind words, Alain. We are happy to hear that you had a great experience with us. We hope to see you again at the Miramar. Cordially, João Ferraz (Night manager)
10/10 Excellent
Thierry Robert
Voyage en couple
27 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thierry Robert
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Jferraz le 29 mars 2023
Hi Thierry Robert, We are really glad to hear you had a great experience with us. Thank you so much for your positive feedback and for choosing the Miramar. We hope to have you as our guest again. Best regards, João Ferraz (Night manager)
10/10 Excellent
Elie
26 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elie
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Jferraz le 29 mars 2023
Thank you for your excellent review, Elie. I really appreciate it. I hope to see you again at the Miramar. Sincerely, João Ferrz (Night manager)
8/10 Bien
Sylvain
7 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Qualité en baisse.
Sylvain
Séjour de 7 nuits en décembre 2022
10/10 Excellent
Béatrice
6 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The place to be in Rio
Béatrice
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
10/10 Excellent
Fabrice et Francois
Voyage en famille
9 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait parfait parfait
Fabrice et Francois
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
10/10 Excellent
Giedre
24 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Giedre
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
NICOLAS
Voyage en famille
16 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une aide précieuse
NICOLAS
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
pierre alexandre
6 août 2022
pierre alexandre
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Gilles
19 juil. 2022
Gilles
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
damien
Voyage en groupe
25 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
damien
Séjour de 2 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Carl, Verdun
17 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carl
Séjour de 3 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Bertrand
24 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tudo estava excelente
Bertrand
Séjour de 3 nuits en février 2022
10/10 Excellent
Enzo
Voyage en couple
26 janv. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Enzo
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
10/10 Excellent
Beatrice
5 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beau séjour de fêtes de fin d’année
Beatrice
Séjour de 7 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
Marcos
30 déc. 2021
Marcos
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
Maxime
Voyage d’affaires
14 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maxime
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Amanda Vieira le 28 déc. 2021
Dear Maxime,
Thank you very much for your time to leave your evaluations about our hotel. It was our pleasure to have you as our guest.
Hope to welcome you again!
Best Regards,
Amanda Vieira
Hospitality Manager
10/10 Excellent
J FRANCOIS
12 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel et superbe emplacement
J FRANCOIS
Séjour de 7 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
Dominique
4 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
All right
Dominique
Séjour de 6 nuits en septembre 2021
Réponse de Amanda Vieira le 21 oct. 2021
Dear Dominique,
We are happy to know that you had the best impression of our services.
Looking forward to the next opportunity to welcome you again.
Best Regards,
Amanda Vieira
Hospitality Manager
8/10 Bien
Michael
Voyage en groupe
28 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel avec une super vue en rooftop
Michael
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
23 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2021
Réponse de Amanda Vieira le 15 oct. 2021
Thank you very much for having stayed at the Miramar Hotel by Windsor during your stay in Rio de Janeiro and for the time invested in leaving us your feedback.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
7 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mars 2021
Réponse de Erico Guedes le 8 avr. 2021
Dear Guest,
We would like to thank you for staying with us at the Miramar Hotel by Windsor, and for taking the time to send us your valuable comments. It´s always gratifying to receive positive feedback, We do hope to have the opportunity in the near future to welcome you, your friends and family back at our hotel. Thank you again for having shared your experience with us.
Yours Sincerely,
Erico Guedes
Night Manager
10/10 Excellent
Karyn
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karyn
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Jferraz le 18 avr. 2024
Hello Karyn, Thank you so much for taking the time to leave us a your positive feedback. We are glad to know that you had a great experience at the Miramar. It would be a pleasure to have you again as our guest in the future. Regards, João Ferraz (night manager)
10/10 Excellent
Ruth Mae
Voyage en couple
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruth Mae
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jferraz le 17 avr. 2024
Hello Ruth Mae, Tnak you so much for staying at the Miramar and for your impressive feedback. I totally agree with you that the views from our rooftop are fantastic. We look forward to seeing you again in the future, Regards, João Ferraz (
10/10 Excellent
Portia
Voyage en famille, Voyage en couple
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Portia
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Jferraz le 14 avr. 2024
Hello Portia, Thank you so much for your amazing review. We greatly appreciate your kind words and are thrilled to know that you had a wonderful experience with us. We are indeed looking forward to welcoming you again soon. Yours sincerely, João Ferraz (Night manager)
10/10 Excellent
Lucette
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lucette
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jferraz le 17 avr. 2024
Hello Lucette, thank you so much for your amazing feedback. We work hard to make sure that our guests feel special so it is so good to know that we made it. Next time you visit Rio, please consider staying with us again. Special guests deserve special services. Yours sincerely, João Ferraz (Night manager)
10/10 Excellent
Paulo
Voyage en famille
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paulo
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Jferraz le 15 avr. 2024
Hello Paulo Thank you so much for your comments and for choosing the Miramar. We hope to have you again as our guest in the future. Best regards, João Ferraz (Night manager)
10/10 Excellent
Lorrin
Voyage en couple
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lorrin
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jferraz le 17 avr. 2024
Hello Lorrin, Thank you so much for your feedback and for your compliments. It's a pleasure to know that you really enjoyed your stay with us. We hope that next time you visit Rio you stay at the Miramar again. Yours sincerely João Ferraz (Night manager)
8/10 Bien
sheila
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
sheila
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Jferraz le 14 avr. 2024
Hello Sheila, Thank you so much for your positive review and for staying at the Miramar. We are glad to know that you had a great experience with us. We hope to welcome you again soon. Yours sincerely, João Ferraz (Night manager)
10/10 Excellent
Stacy
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stacy
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jferraz le 15 avr. 2024
Hello Stacy, Thank you so much for your kind words. It was a pleasure to have you as our guest and we look forward to having you again as our guest again. Yours sincerely, João Ferraz , (Night manager)
10/10 Excellent
Derrick Scott
Voyage en couple
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Derrick Scott
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Jferraz le 11 avr. 2024
Thank you so much for your kindwords, Derrick Scott . I am glad to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We look forward to seeing you again soon. Regards, João Ferraz (Night manager)
10/10 Excellent
Amado, Doral
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amado
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de jferraz le 30 mars 2024
Hello Amado, Thank you so much for your feedback and for staying with us. I am glad to hear that you enjoyed our restaurant. We look forward to seeing you again soon at the Miramar. Yours sincerely, João Ferraz (Night manager)
10/10 Excellent
Craig, Cumming
Voyage en couple
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Craig
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de jferraz le 30 mars 2024
Hello Craig, Thank you so much for your wonderful review. It is always a great pleasure to welcome our guests to the Miramar and to provide them an unforgettable experience. We hope to have you as our guest next time you come to Rio. Best regards, João Ferraz (Night manager)
10/10 Excellent
Tia
Voyage en famille, Voyage en groupe
17 mars 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tia
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de jferraz le 20 mars 2024
Hello Tia, Thank you so much for your wonderful feedback. I greatly appreciate your compliments and kind words. It will be our pleasure to have you again as our guest in the future. Yours sincerely, João Ferraz (Night manager)
8/10 Bien
Howard, Ellicott City
Voyage en couple
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Howard
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jferraz le 18 mars 2024
Hello Howard, Thank you so much for staying at the Miramar. I apologize if towels were not changed accordingly. Rooms are daily served unless if a dnt card is hanging outside the door. During the current month our hotel occupancy have been really high. I sincerely hope to have you again as our guest next time you visit Rio. Best regards, João Ferraz (Night manager)
10/10 Excellent
Romy
Voyage en couple
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Romy
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jferraz le 18 mars 2024
Hello Romy, Thank you so much for taking the time to give us your valuuable feedback. It is a pleasure to hear that you enjoyed your stay at the Miramar. We hope to see you again soon. Yours sincerely, João Ferraz (Night manager)
8/10 Bien
Maria Cristina
Voyage en famille
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria Cristina
Séjour de 15 nuits en février 2024
Réponse de jferraz le 18 mars 2024
Hello Maria Cristina, Thank you so much for choosing the Miramar and for your kind words. We are really happy to know that your enjoyed our staff service. We hope to see you soon again. Best regards, João Ferraz (Night manager)
10/10 Excellent
Kimberley
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberley
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Jferraz le 15 mars 2024
Hello Kimberley, thank you so much for taking the time to write your review. I am glad to hear that you had great experience at the Miramar. We hope to see you next time you come to Rio.. Yours sincerely, João Ferraz (Night manager)
10/10 Excellent
Christopher
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Jferraz le 13 mars 2024
Hello Christopher, Thank you so much for taking the time to write your review. I really appreciate your kind words and I am happy to know that you did enjoy your experience with us. It would be a great pleasure to welcome you back to Miramar next time you visit Rio. Yours sincerely, João Ferraz (Night manager)
10/10 Excellent
Maria
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Jferraz le 13 mars 2024
Hello Maria, Thank you so much for your positive rating and for sharing your experience at the Miramar We hope to see you again soon. Yours sincerely, João Ferraz (Night manager)