Terrasse/Patio

Avis sur Miramar by Windsor Copacabana

5 out of 5
Miramar by Windsor Copacabana
Avenida Atlantica, 3668 - Copacabana, Rio de Janeiro, RJ

Avis

9,6

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 825 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 129 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 32 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 8 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 9 avis sur 1003." "

9,8/10

Propreté

9,8/10

Personnel et service

9,2/10

Équipements

9,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Marc-André, Saint-Alphonse-Rodriguez

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel and the staff are amazing. I’ve been here two times and I will go back without any hesitations. The rooftop is amazing with the pool and the views on the ocean. The room are very comfortable. The drinks and the food are really good. You definitely have to book with breakfast included, the buffet is amazing. The hotel is by the beach and there’s a beach service with umbrellas and chairs, the staff there is also amazing. Definitely going back next year.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de jferraz le 30 mars 2024
Hello Marc-André, Thank you so much for you amazing feedback and for choosing th Miramar once again. It is a great pleasure to serve you and to make sure that you enjoy staying with us. We look forward to having you as our guest again in the future. Your sincerely, João Ferraz (Night manager)

10/10 Excellent

Pierre

Voyage en couple
Excellent emplacement. Restaurant agréable et bon. Chambre de bonne taille, salle de bain très bien. Un excellent choix
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jferraz le 31 janv. 2024
Hello Pierre, Thank you so much for your kind words and for staying at the Miramar. We are glad to hear that you really enjoyed your room and the hotel restaurant. We hope to host you again when you visit Rio again. Yours sincerely, João Ferraz (Night manager)

10/10 Excellent

Xavier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Jferraz le 16 janv. 2024
Hello Xavier, Thank you so much for choosing the Miramar and for your positive rating. We hope to see you again next time you visit Rio. Yours sincerely, João Ferraz (Night manager)

10/10 Excellent

Luciene

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un magnifique séjour
Magnifique comme d’habitude Je recommande cette établissement Le personnel très réactif Au petit soin avec les clients Super séjour
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Jferraz le 10 janv. 2024
Hello Luciene, Thank you so much for taking the time to write your feedback. I am glad to know that your experience with us was a great success. We hope to have you as our guest when you visit Rio again. Yours Sincerely, João Ferraz (Night manager)

6/10 Satisfaisant

Sylvie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits. Lors de mon arrivée, déception de la chambre attribuée au 1er étage avec un arbre qui cachait la vue sur Copacabana. Alors que j’avais pris une chambre d’un certain prix pour justement avoir la vue sur cette mythique plage. Après deux nuits, la réception a consenti de me changer de chambre et m’a attribué la même chambre mais au 9ème étage. Point positif la qualité exceptionnelle du petit déjeuner.
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Jferraz le 16 déc. 2023
Hello Sylvie, Thank you for staying at the Miramar. I apologize for any inconvenience. We always guarantee the type of room that our guests reserve. Also, we do our best to provide room upgrades but always upon our availability. I am really sorry if we could not upgrade your reservation this time. I hope that next time you stay with us we do have availability to provide you an upgrade. Looking forward to hosting you again, João Ferraz (Night manager)

10/10 Excellent

Jean-Noel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Magnifique piscine. Excellent service, en particulier pour les bagages et réception de nuit
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Jferraz le 15 nov. 2023
Hello Jean-Noel, Thank you very much for your great feedbackand for your kind words. It would be a pleasure to welcome you back to the Miramar next time you visit Rio. Best regards, João Ferraz (Night manager)

6/10 Satisfaisant

Thibaut de

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre très triste, vieillotte…
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Jferraz le 30 oct. 2023
Hello Thibaut, Thank you for your feedback and for staying with us. I'm very sorry if your room did not meet your expectation. Best regards, João Ferraz (Night manager)

10/10 Excellent

Laura

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel au top bon établissement bon buffet et emplacement sur Copacabana bien situé. Seul bémol pour la salle de sport qui pourrait être améliorée
Séjour de 9 nuits en septembre 2023
Réponse de Jferraz le 2 oct. 2023
Hi Laura, Thank you very much for your feedback and for staying at the Miramar. We look forward to seeing you in a near future. Regards, João Ferraz (Night manager)

10/10 Excellent

Arnaud

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bravo
Excellent hotel sur la première ligne de Copacabana et a 10' a pied d'Ipanema. Le descriptif est 100% exact et rien ne manque. Les chambres sont magnifiques et la vue pleine mer est superbe. Je conseille les chambres avec double vue pour profiter aussi de la baie de Copacabana - ex 1204, 1304... L'isolation phonique est bonne et pas de panique les musiques des bars de plage stoppent a 22h donc pas de soucis. Les attentions du personnel rendront votre sejour inoubliable. Le petit dejeuner est sympa mais pas extraordinaire non plus, un 8/10 max pour un 5*. Bref je recommande vivement et je reviendrai dans cet hotel avec grand plaisir
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Jferraz le 18 sept. 2023
Hello Arnaud, Thank you so very much for your enlivening feedback. I must agree with you that the 04 rooms have the best views of Copacabana, although there are people who prefer different ones. We would be very happy to have you as our guest again when you visit Rio next time. Sincerely, João Ferraz (Night manager)

8/10 Bien

Sylvia, JONGNY

Les points forts : Propreté et personnel et service
Propreté, le personnel est très aimable. L’emplacement est très bien. La taille des chambres sont correctes. Un petite coup de modernité dans un futur proche serait appréciable.
Séjour de 14 nuits en juillet 2023
Réponse de Jferraz le 3 sept. 2023
Hello Sylvia, Thank you for taking the time to review your stay with us. I am very pleased to hear that our staff made your stay a memorable one. Looking forward to seeing you again soon, João Ferraz (Night manager)

10/10 Excellent

Alain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon rapport qualité/prix
Vue agréable même au 3ème étage et sans bruit. Chambre confortable. Beaucoup de monde partout...mais cela reste supportable. Excellent petit déjeuner.
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Jferraz le 9 mai 2023
Thank you so much for your kind words, Alain. We are happy to hear that you had a great experience with us. We hope to see you again at the Miramar. Cordially, João Ferraz (Night manager)

10/10 Excellent

Thierry Robert

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was just perfect when we were here. We'll suerely come back ! Breakfast time was marvelous.
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Jferraz le 29 mars 2023
Hi Thierry Robert, We are really glad to hear you had a great experience with us. Thank you so much for your positive feedback and for choosing the Miramar. We hope to have you as our guest again. Best regards, João Ferraz (Night manager)

10/10 Excellent

Elie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour parfait. Emplacement idéal et piscine au top!
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Jferraz le 29 mars 2023
Thank you for your excellent review, Elie. I really appreciate it. I hope to see you again at the Miramar. Sincerely, João Ferrz (Night manager)

8/10 Bien

Sylvain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Qualité en baisse.
Habitués de cet hôtel depuis plusieurs années, avec une pause pendant le COVID, nous avons constaté une baisse de la qualité des services en général.
Séjour de 7 nuits en décembre 2022

10/10 Excellent

Béatrice

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The place to be in Rio
J'adore cet Hôtel c'est la 2ème fois que j'y viens rt j'y retournerai c'est sûre. Vue imprenable, services implacables. Une toute grande beauté et localisation parfaite tout est parfait.
Séjour de 3 nuits en janvier 2023

10/10 Excellent

Fabrice et Francois

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait parfait parfait
Un séjour à l’hôtel fantastique. Nous avons été pris en charge directement par la réception pour tous nos déplacements, en ce qui concerne notre sécurité. Nous quittions l’hôtel pour nous rendre sur Ile Grande . Le réceptionniste ainsi que le concierge se sont assurés de la bonne organisation du transfert jusqu’à L’isle. Mieux encore, Ile se sont assurer que notre retour. Dans cinq jours à l’aéroport organise correctement avec le même chauffeur. Je tiens à préciser qu’il s’agit d’un taxi que nous avons trouvé nous-mêmes et en aucun cas à Taxi que l’hôtel nous aurait conseillé. Aussi, ils ont tenu à rencontrer ce taximan pour s’assurer de son sérieux. Nous avons été vraiment impressionné par la rigueur et le sérieux de sept établissements ainsi que la bienveillance que cet établissement nous a apporté pendant notre séjour. On nous avait conseillé cet hôtel, ON VOUS LE CONSEILLE À NOTRE TOUR. Merci beaucoup pour votre professionnalisme dont beaucoup d’hôtel devrait prendre exemple. Le restaurant de l’hôtel est fantastique, ne perdez pas votre temps à courir ailleurs, c’est vraiment délicieux
Séjour de 2 nuits en décembre 2022

10/10 Excellent

Giedre

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en octobre 2022

10/10 Excellent

NICOLAS

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une aide précieuse
En plus d'une qualité de service exemplaire par un accueil chaleureux, une suite luxueuse, un petit déjeuner très copieux, un emplacement idéal; mon frère et moi tenons à remercier toute l'équipe du Miramar hôtel by Windsor et plus particulièrement Joab Victor, Paulo Sergio, Raman et Elaine pour leur aide précieuse et leur générosité. A Rio nous avons été braqué, frappé et vandalisé; n'ayant plus d'argent et étant limité en communication l'hôtel nous a payé le uber pour nous rendre a poste de police, l'hôtel nous a offert le déjeuner et nous a affrété une voiture pour nous rendre en sécurité à l'aéroport. Par dessus tout je tiens à les remercier pour la générosité dont ils ont fait part le jour de notre départ. Je recommande cet hôtel pour son service et leur sourire :) Prenez soin de vous, Matthieu et Nicolas, les français !
Séjour de 2 nuits en juillet 2022

10/10 Excellent

pierre alexandre

Séjour de 6 nuits en juillet 2022

10/10 Excellent

Gilles

Séjour de 3 nuits en juillet 2022

10/10 Excellent

damien

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2022

10/10 Excellent

Carl, Verdun

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super endroit
Séjour de 3 nuits en avril 2022

10/10 Excellent

Bertrand

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tudo estava excelente
Hotel excelente!! Serviço, limpeza e café da manhã impecável. Funcionários super atenciosos. Continuem mantendo esse padrão, com certeza voltarei e já indiquei a amigos e família.
Séjour de 3 nuits en février 2022

10/10 Excellent

Enzo

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellente cuisine
Séjour de 3 nuits en janvier 2022

10/10 Excellent

Beatrice

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beau séjour de fêtes de fin d’année
Un bel hôtel moderne situé face à la plage de Copacabana. Personnel accueillant. Petit déjeuner en buffet très bien achalandé et restaurant proposant une cuisine italienne de très bonne qualité et copieuse.
Séjour de 7 nuits en décembre 2021

10/10 Excellent

Marcos

Séjour de 2 nuits en décembre 2021

10/10 Excellent

Maxime

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Amanda Vieira le 28 déc. 2021
Dear Maxime, Thank you very much for your time to leave your evaluations about our hotel. It was our pleasure to have you as our guest. Hope to welcome you again! Best Regards, Amanda Vieira Hospitality Manager

10/10 Excellent

J FRANCOIS

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel et superbe emplacement
Très bel hôtel - idéalement situé face à la plage et avec une vue du rooftop/piscine qui est splendide. Service discret. Dommage qu'en arrivant à 8h30 du matin on ne m'est pas attribué une chambre aux étages supérieurs et surtout qu'en partant de l'hotel à 16h on n'ai pas proposé de bénéficier d'un espace pour prendre une douche ou se changer. Privilégier les chambres avec vue sur mer
Séjour de 7 nuits en décembre 2021

10/10 Excellent

Dominique

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
All right
Really pleasant hôtel, beautiful place, excellent location
Séjour de 6 nuits en septembre 2021
Réponse de Amanda Vieira le 21 oct. 2021
Dear Dominique, We are happy to know that you had the best impression of our services. Looking forward to the next opportunity to welcome you again. Best Regards, Amanda Vieira Hospitality Manager

8/10 Bien

Michael

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel avec une super vue en rooftop
Très bon séjour dans cet hôtel qui est très confortable et propre. Le petit déjeuner est très bien aussi ainsi que le service voiturier. Petit bémol pour le checkout le personnel doit s'occuper d'un client à la fois sinon forcément il se passe des problèmes. Autre point que j'aimerais partager on nous envoie des mails et des mails sur le statut gold avec des avantages petit déjeuner offert surclassement etc... Mais au final il y a rien pouvez vous expliquer pourquoi car ce n'est jamais la faute d'hôtel. Com ou de l'hôtel.????
Séjour de 2 nuits en septembre 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très belle établissement avec des services et personnels au top.
Séjour de 7 nuits en août 2021
Réponse de Amanda Vieira le 15 oct. 2021
Thank you very much for having stayed at the Miramar Hotel by Windsor during your stay in Rio de Janeiro and for the time invested in leaving us your feedback.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon hôtel sur Copacabana et proche d’ipanema.
Séjour de 5 nuits en mars 2021
Réponse de Erico Guedes le 8 avr. 2021
Dear Guest, We would like to thank you for staying with us at the Miramar Hotel by Windsor, and for taking the time to send us your valuable comments. It´s always gratifying to receive positive feedback, We do hope to have the opportunity in the near future to welcome you, your friends and family back at our hotel. Thank you again for having shared your experience with us. Yours Sincerely, Erico Guedes Night Manager

10/10 Excellent

Karyn

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very courteous staff, great breakfast buffet.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Jferraz le 18 avr. 2024
Hello Karyn, Thank you so much for taking the time to leave us a your positive feedback. We are glad to know that you had a great experience at the Miramar. It would be a pleasure to have you again as our guest in the future. Regards, João Ferraz (night manager)

10/10 Excellent

Ruth Mae

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The view from the pool was the most impressive thing
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jferraz le 17 avr. 2024
Hello Ruth Mae, Tnak you so much for staying at the Miramar and for your impressive feedback. I totally agree with you that the views from our rooftop are fantastic. We look forward to seeing you again in the future, Regards, João Ferraz (

10/10 Excellent

Portia

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel was beautifully decorated, had amazing views and lovely facilities. We stayed for 7 nights and the staff were friendly and attentive. The food was excellent with a range of choices for breakfast. Our room was perfectly clean and the bed was comfortable. The rooftop pool/bar is a lovely place to relax, eat and drink with gorgeous views. You can walk across the road outside and you’re immediately on Copacabana Beach where the hotel provides free beach chairs, towels and a parasol for guests. While on the beach, the hotel handed out free pots of fruit which was a lovely touch. It was easy to get a taxi/ Uber from the hotel at all times. Staying at this hotel played a huge part in making our holiday fun and relaxing.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Jferraz le 14 avr. 2024
Hello Portia, Thank you so much for your amazing review. We greatly appreciate your kind words and are thrilled to know that you had a wonderful experience with us. We are indeed looking forward to welcoming you again soon. Yours sincerely, João Ferraz (Night manager)

10/10 Excellent

Lucette

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The service was top and the staff at guess service goes above and beyond to ensure that your stay is the best. They’re friendly and spoke perfect English. Highly recommended property.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jferraz le 17 avr. 2024
Hello Lucette, thank you so much for your amazing feedback. We work hard to make sure that our guests feel special so it is so good to know that we made it. Next time you visit Rio, please consider staying with us again. Special guests deserve special services. Yours sincerely, João Ferraz (Night manager)

10/10 Excellent

Paulo

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall it was very nice. Just a small remark on the gym: very small and totally different from it's shown on the photos...
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Jferraz le 15 avr. 2024
Hello Paulo Thank you so much for your comments and for choosing the Miramar. We hope to have you again as our guest in the future. Best regards, João Ferraz (Night manager)

10/10 Excellent

Lorrin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was welcoming and assisted with all inquiries. Would definitely recommend to anyone needing a Cococabana hotel stay.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jferraz le 17 avr. 2024
Hello Lorrin, Thank you so much for your feedback and for your compliments. It's a pleasure to know that you really enjoyed your stay with us. We hope that next time you visit Rio you stay at the Miramar again. Yours sincerely João Ferraz (Night manager)

8/10 Bien

sheila

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Posizione ottimale per raggiungere anche Ipanema a piedi. Personale attento e preparato, camera spaziosa e pulita. Ristorante interno con Chef italiano ottima qualità. Gentili con la mia cagnolina hanno provveduto a tutto quello che le serviva.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Jferraz le 14 avr. 2024
Hello Sheila, Thank you so much for your positive review and for staying at the Miramar. We are glad to know that you had a great experience with us. We hope to welcome you again soon. Yours sincerely, João Ferraz (Night manager)

10/10 Excellent

Stacy

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic service, location, and room. Everything was better than expected for the price.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jferraz le 15 avr. 2024
Hello Stacy, Thank you so much for your kind words. It was a pleasure to have you as our guest and we look forward to having you again as our guest again. Yours sincerely, João Ferraz , (Night manager)

10/10 Excellent

Derrick Scott

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great staff, great hotel, perfect location
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Jferraz le 11 avr. 2024
Thank you so much for your kindwords, Derrick Scott . I am glad to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We look forward to seeing you again soon. Regards, João Ferraz (Night manager)

10/10 Excellent

Amado, Doral

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place, great staff, Alloro is amazing for dining. The place just needs a bit of maintenance and refurbishing on their rooms.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de jferraz le 30 mars 2024
Hello Amado, Thank you so much for your feedback and for staying with us. I am glad to hear that you enjoyed our restaurant. We look forward to seeing you again soon at the Miramar. Yours sincerely, João Ferraz (Night manager)

10/10 Excellent

Craig, Cumming

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arrived at 10am following a sleepless overnight flight and despite the 3:00pm check in time they found us a room right away. Also don’t miss the great view from the rooftop pool and bar.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de jferraz le 30 mars 2024
Hello Craig, Thank you so much for your wonderful review. It is always a great pleasure to welcome our guests to the Miramar and to provide them an unforgettable experience. We hope to have you as our guest next time you come to Rio. Best regards, João Ferraz (Night manager)

10/10 Excellent

Tia

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We truly enjoyed our stay and can't wait to come back. The staff were very friendly and accommodating. Our room was beautiful witj excellent views of the ocean. The location was perfect and with only a short walk or bike ride there was so much to do and see.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de jferraz le 20 mars 2024
Hello Tia, Thank you so much for your wonderful feedback. I greatly appreciate your compliments and kind words. It will be our pleasure to have you again as our guest in the future. Yours sincerely, João Ferraz (Night manager)

8/10 Bien

Howard, Ellicott City

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stay was good - only issue other than not getting upgrade was housekeeping only had correct # towels etc 1 of 3 nights. Also food discount on!y offered on last night of stay - too late to use
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jferraz le 18 mars 2024
Hello Howard, Thank you so much for staying at the Miramar. I apologize if towels were not changed accordingly. Rooms are daily served unless if a dnt card is hanging outside the door. During the current month our hotel occupancy have been really high. I sincerely hope to have you again as our guest next time you visit Rio. Best regards, João Ferraz (Night manager)

10/10 Excellent

Romy

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Impeccable customer service!
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jferraz le 18 mars 2024
Hello Romy, Thank you so much for taking the time to give us your valuuable feedback. It is a pleasure to hear that you enjoyed your stay at the Miramar. We hope to see you again soon. Yours sincerely, João Ferraz (Night manager)

8/10 Bien

Maria Cristina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The kindness of all the staff and the good service they provide!!!
Séjour de 15 nuits en février 2024
Réponse de jferraz le 18 mars 2024
Hello Maria Cristina, Thank you so much for choosing the Miramar and for your kind words. We are really happy to know that your enjoyed our staff service. We hope to see you soon again. Best regards, João Ferraz (Night manager)

10/10 Excellent

Kimberley

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice staff. Good location. Clean rooms.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Jferraz le 15 mars 2024
Hello Kimberley, thank you so much for taking the time to write your review. I am glad to hear that you had great experience at the Miramar. We hope to see you next time you come to Rio.. Yours sincerely, João Ferraz (Night manager)

10/10 Excellent

Christopher

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ideally situated on the beachfront roughly at the point where Copacabana and Ipanema meet. Excellent service with modern, clean rooms and surrounded by restaurants, bars and more. It has a great restaurant in the ground floor and rooftop pool. Staff are very thoughtful and accommodating and the hospitality was excellent. I would definitely recommend this hotel and would certainly stay again.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Jferraz le 13 mars 2024
Hello Christopher, Thank you so much for taking the time to write your review. I really appreciate your kind words and I am happy to know that you did enjoy your experience with us. It would be a great pleasure to welcome you back to Miramar next time you visit Rio. Yours sincerely, João Ferraz (Night manager)

10/10 Excellent

Maria

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel and services
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Jferraz le 13 mars 2024
Hello Maria, Thank you so much for your positive rating and for sharing your experience at the Miramar We hope to see you again soon. Yours sincerely, João Ferraz (Night manager)