Terrasse/Patio

Avis sur Hilton Copacabana Rio de Janeiro

5 out of 5
Hilton Copacabana Rio de Janeiro
Avenida Atlantica, 1020, Rio de Janeiro, RJ

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 570 avis sur 1005." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 263 avis sur 1005." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 101 avis sur 1005." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 30 avis sur 1005." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 41 avis sur 1005." "

8,8/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

benoit

Séjour Brésil de Benoist et Béné.
Séjour très agréable. Nous avons découvert votre carte de cocktails sur votre superbe rooftop. Un regret : aucun service de boisson chaude tôt le matin. On est parti à 6h00 le ventre vide.
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 16 janv. 2024
Dear Guest;Thanks for your feedback! We are happy to know that you enjoyed our rooftop and cocktails. For the next time, we have breakfast to go available. Just let us know that you need it and we will be happy to help.Sincerely,

10/10 Excellent

William, Levallois-Perret

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 29 janv. 2024
Dear Guest:Thanks for your feedback! We are happy to know that you enjoyed your stay with us. See you next time!Sincerely,

8/10 Bien

gaetan

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 19 oct. 2023
Dear Guest:Thanks for your feedback. We are happy to know that you enjoyed your stay with us. See you next time!Sincerely,

10/10 Excellent

Claude

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon hôtel
L'hôtel est très bien situé au début de la plage de Copacabana, sur laquelle il offre, de la terrasse du 39ème étage, une vue superbe. Nous avons été très bien accueillis par un employé qui s'est donné de la peine pour nous trouver une chambre qui nous offre la meilleure vue possible (nous n'avions pas pris l'option vue sur la plage). Sinon, l'hôtel date d'une bonne quarantaine d'année, ce qui commence à se sentir, mais ne l'empêche pas d'offrir des conditions de séjour très agréables. Le petit-déjeuner, entre autres, est particulièrement varié et excellent, avec un stand où sont préparés des œufs et omelettes selon son goût, une grande variété de pains, charcuteries, fromages fruits et légumes, des viennoiseries et pâtisseries en tous genres. On trouve évidemment le service de conciergerie propre aux 5 étoiles. Notre avion étant à 21:55, nous avons pu bénéficier du stockage de nos bagages jusqu'à l'heure de départ de notre taxi et utiliser les services du SPA pour prendre une douche et nous changer avant de partir pour l'aéroport.
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 11 avr. 2023
Dear Guest:Thanks for your feedback and the compliments to our location, breakfast and facilities. We are happy to know that you enjoyed your stay with us. See you next time!

6/10 Satisfaisant

Yacine

Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 20 févr. 2023
Dear Guest:Thanks for your feedback. We are happy to know that you enjoyed your stay with us. We will working continuously to improve our service and product.Sincerely,

10/10 Excellent

Christophe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Très bien placé Bon rapport qualité prix Literie confortable chambre avec vue magnifique Bémol pour le petit déjeuner vraiment pas terrible !
Séjour de 7 nuits en mars 2022
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 5 avr. 2022
Dear Guest, Thanks for your feedback and apologize for the breakfast not be up to your standards. Thanks for bringing this point to our attention. Best regards,

4/10 Médiocre

François

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Décevant
Hôtel très décevant pour un 5 étoiles. La vue est magnifique. Mais il est décevant d’avoir des vitres sales qui gâchent la vue sur Copacabana depuis la chambre. Pas de service de plage malgré ce que nous avait dit la réception à l’arrivée. Après plusieurs aller-retour, la réception n’était pas au courant que les transats n’étaient pas sur la plage ! J’ai du porter moi meme mes chaises de plage !! De plus en cette période (covid), la chambre n’est nettoyée que les 2 jours. La piscine du 4eme n’est pas ouverte tous les jours.
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 27 oct. 2021
Dear Guest, We are very sorry to know that we were not able to be up of your expectation during your stay with us. The beach service of the hotel is not available in this period and I will check why that information was not in the confirmation of your booking. The cleanness of the room is been made every two days but if you request it, it will be provided daily. I know that our Manager on Duty offered to your family beach chairs in order to minimize the inconveniences but I understand that was not good enough. Please, accept our apologize. Sincerely,

10/10 Excellent

Rouag

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vraiment incroyable le personnel sont vraiment incroyable tous le monde à l’écoute
Séjour de 9 nuits en septembre 2021
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 5 oct. 2021
Dear Guest, Thanks for your feedback and for the compliment to our staff. We are glad to know that you enjoyed your experience with us. See you next time! Best regards,

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté
Durant notre séjour, nous avons pu constaté des cafards dans la chambre à plusieurs reprise. Jai même pu le prouve en apportant un cafard écrasé a la réception. J’ai demandé le remboursement de la chambre, seulement une nuit m’a été remboursé. Je trouve ça totalement décevant de la part d’un hôtel d’une tel renommé. Plus jamais
Séjour de 5 nuits en janvier 2021
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 5 févr. 2021
Dear Mr. Ait Quamara, I apologize again for the issue you had in your room. We checked the fumigation report of that room and it is ok, but we perfectly understand this is not pleasant at all and we offered one night as a compensation for that problem. You just informed about that situation one night and when we offered a room move, you refused. I hope you accept our apologize for this issue Kind regards,

8/10 Bien

Amandine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un accueil chaleureux, un hôtel adapté à notre besoin... merci à toute l’équipe !
Séjour de 1 nuit en février 2020

8/10 Bien

Rym

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pas le standing d un hilton
Pas le meme standing que les autres hilton, beaucoup moins bien. La carte de la chambre se desactive 10× fois par jour et on doit refaire la queue... .l ascenceur est long a attendre aussi. Bref je conseille de prendre un autre hotel car j ai du perdre 1h par jour pour acceder a ma chambre. Pas digne d un 5 etoile
Séjour de 10 nuits en février 2020
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 24 févr. 2020
Dear Guest: Thanks for your feedback. Please, accept our apologize for the inconveniences with the key of your room. We will check the system to make the appropriated corrections.

8/10 Bien

Fabien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour au Hilton COPACABANA 👌
Très bon séjour au Hilton COPACABANA. L'hôtel est bien situé et facilement reconnaissable (le plus haut de la plage). Fitness center agréable au niveau 6 avec vue sur plage 👌. Les petits déjeuners sont très variés (fruits, jus, salé et sucré). J'y retournerai lors de mon prochain séjour à RIO.
Séjour de 4 nuits en août 2019

6/10 Satisfaisant

Jean Marc

Hôtel vieillissant
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Maria Elisa Lima le 5 août 2019
Dear Mr. Marc, Thank you very much for bringing to our knowledge important impressions regarding your recent stay at our hotel. It's very important to receive feedback from our guests. Since now, we would like to inform that during this year we are doing renovations in our accommodations and public areas. We reiterate our thanks for your valuable collaboration and look forward to a new opportunity to welcome you in Rio de Janeiro. Best Regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Hôtel sympathique
Hôtel plutôt agréable et bien situé pour ceux qui veulent se rendre à Copacabana par contre petit bémol on nous avait pas prévenu que la deuxième piscine et le spa était en travaux et point positif chambre très spacieuses est identique aux photos
Séjour de 6 nuits en avril 2019
Réponse de Maria Elisa Lima le 3 mai 2019
Dear Guest, Thank you for your comments and positive review about our location and accommodations! We hope to see you again in Rio, at Hilton Copacabana! Sincerely,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel, the view from our bedroom was fantastic! The only problem was that after a long trip, we haven't be able to get our room until 5:30PM and we had to wait 1:30. Hopefully they offered drinks.
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Maria Elisa Lima le 3 mai 2019
Dear Guest, Thank you for your comments and your positive review about our structure and views. We deeply sorry about your check in time. We are happy to know that your staff did a service recover to apologize our delay. We reiterate our thanks for your valuable collaboration and look forward to a new opportunity to welcome you in Rio de Janeiro.

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
On paie uniquement le prix pour être sur Copacaban
Chambre pas propre du tout, salle de bain tachée de sang, trace d’excréments dans les toilettes meubles très poussiéreux .franchement je ne laisse jamais de commentaire mais j’ai fait des 5etoiles un peu partout dans le monde et je n’ai jamais eu ce type de prestation.
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de Maria Elisa Lima le 18 avr. 2019
Dear Guest, Thank you very much for bringing to our knowledge important impressions referring to your recent stay at our hotel. It's very important to receive feedback from our guests. We present our sincere apologies, although we understand that nothing can recover the inconvenience in their precious leisure time. We reported your comments to our Housekeeping Manager and we are reviewing all procedures to avoid these problems in the future. We reiterate our thanks for your valuable collaboration and look forward to a new opportunity to welcome you in Rio de Janeiro.

10/10 Excellent

Marie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Proche de la plage, vue magnifique, Petit déjeuner superbe. Personnel bienveillant mais un peu absent.
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Maria Elisa Lima le 24 janv. 2019
Dear Marie, Thank you for your comments and your positive review about our location, views and service! We are happy to hear you also enjoyed our extensive buffet breakfast. We hope to see you again in Rio! Sincerely,

10/10 Excellent

Bin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 24 avr. 2024
Dear Guest,Thanks for your feedback! We are very happy to know that you enjoyed your stay with us! See you next time!Best regards,

8/10 Bien

Jovica

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et équipements
Our stay was enjoyable, stunning views from the property, and the breakfast was an A plus. Hotel could get upgraded in their facilities.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 22 avr. 2024
Dear Guest;Thanks for your feedback! We are really happy to know that you enjoyed your stay with us and we are already working in the refurbishment of the building to be 100% up to your expectations.See you next time!

10/10 Excellent

sofia, Mexico

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Normal
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Alina Arroyo / Gerente de Serviço ao Hóspede le 20 avr. 2024
Prezado Hóspede,Obrigada pelo feedback! Ficamos felizes em saber que desfrutou de sua estadia conosco.Até a próxima!Atenciosamente.

2/10 Horrible

Serhii

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
All is very old,service,reception all is very very bad
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 18 avr. 2024
Dear Guest:Thanks for your feedback and please, accept our apologise. We are already working in the refurbishment of the building to be 100% up to your expectations.Sincerely,

10/10 Excellent

ROYES

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Todo increible
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 17 avr. 2024
Dear Guest:Thanks for your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. See you next time!!!Best regards,

8/10 Bien

Thomas

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
This Hilton is very well located by Copacabana beach, however it is very dated. Needs refurbishment as it is the most dated Hilton property I have been to.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 8 avr. 2024
Dear Guest:Thanks for your feedback! We are happy to know that you enjoyed your stay with us and we are already working in the refurbishment of the building to be 100% up to your expectations. See you next time!Sincerely,

8/10 Bien

Antonio

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice.
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 3 avr. 2024
Dear Guest:Thanks for your feedback! We are happy to know that you enjoyed your stay with us. See you next time!Sincerely,

4/10 Médiocre

Jose Luis

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 4 avr. 2024
Dear Guest:Thanks for your feedback. We are deeply sorry to know that we were unable to full fill your expectation. Please, accept our apologise. We remain at your disposal in case you want to share more information about your experience at the Hotel.Sincerely,

10/10 Excellent

Catherine Andrea

Voyage en famille
Service was great! Needs to maintain the rusty off the bathrooms faucets in the bathtubs and jacuzzis!
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 27 mars 2024
Dear Guest:Thanks for your feedback and the compliment to our customer service. We are already working in the refurbishment of the building to improve the bathrooms conditions. Thanks for bringing this point to our attention and please, accept our apologise for any negative impression caused. It was a pleasure to host you with us!

10/10 Excellent

YELAINE, MIAMI

Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 17 avr. 2024
Dear Guest:Thanks for your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. See you next time!!!Best regards,

10/10 Excellent

edson

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 27 mars 2024
Dear Guest:Thanks for your feedback! We are very happy to know that you enjoyed your stay with us. See you next time!Sincerely,

10/10 Excellent

MARK, San Francisco

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean comfortable hotel in great location right by Copacabana beach. Great facilities and helpful staff.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Alina Arroyo / Gerente de Serviço ao Hóspede le 25 mars 2024
Dear Guest:Thanks for your feedback and the compliments to our location, facilities and the service provided by our team. It was a pleasure to host you with us. See you next time!Sincerely,

6/10 Satisfaisant

Felipe

Les points forts : Propreté et personnel et service
I thought it was just ok. The breakfast as well was mediocre.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 22 mars 2024
Dear Guest:Thanks for your feedback! We appreciated you comments and our team will be working to improve our service in other to be 100% up to your expectations.Sincerely,

10/10 Excellent

Abel

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location and staff
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 18 mars 2024
Dear Guest:Thanks for your feedback and the compliments to our staff and location! We are absolutely delighted to know that you enjoyed your stay with us. See you next time!Best regards,

8/10 Bien

Pedro

Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Alina Arroyo / Gerente de Serviço ao Hóspede le 25 mars 2024
Prezado Sr. Pedro:Muito obrigada pelo feedback. Ficamos felizes em saber que desfrutou de sua estadia conosco. Até a próxima!Atenciosamente.

8/10 Bien

Smitha

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly staffs and speak English too. View from the room was amazing. Roof top bar, pool and view!!! We enjoyed the stay well including our kids.. Very conveniently located near beach and other shopping options including food.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 1 mars 2024
Dear Guest:Thanks for your feedback and the compliment to our location, facilities and customer services. We are really glad to know that you enjoyed your stay with us! See you next time!Sincerely,

10/10 Excellent

Eduardo

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Buena conexion, vista, al frente de la playa
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Alina Arroyo / Gerente de Servicio al Huésped le 29 févr. 2024
Estimado Huésped:Muchas gracias por el feedback y por los elgios para nuestra localización. Estamos muy felices por saber que disfrutó de su estadía con nosotros. Hasta la próxima!Atentamente.

10/10 Excellent

Bisceglia, Clover

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We really enjoyed staying here. It's right off the beach. It's close to several restaurants. The facility is beautiful. The rooftop pool has an amazing view of the city. The food at the hotel was also good. We were a family of 4 that included 2 kids. This is THE HOTEL to stay at.
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 26 févr. 2024
Dear Guest:Thanks for your feedback and the wonderful compliment to our location and facilities. We are absolutely delighted to know that you enjoyed your stay with us. See you next time!Sincerely,

10/10 Excellent

Brittany

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The view from the Hilton in Rio is absolutely breath taking! We didn’t want to leave the room. Extremely helpful and friendly staff, quality food and felt very safe. Highly recommend! (We stayed in a Copacabana facing room and you could see the beach, water, cliffs AND the statue of Christ redeemer, just amazing)
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 26 févr. 2024
Dear Guest:Thanks for your feedback and the wonderful compliment to our location and customer service. We are absolutely delighted to know that you enjoyed your stay with us. See you next time!Sincerely,

10/10 Excellent

Malik, Atyrau

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stayed many times at this hotel. This time at a room without much view, facing the nearby house wall outside. They are generally cheaper but if possible try to get Copacabana view rooms instead, part of Rio experience. Rooms as usual nice and clean. Staff members are helpful. Thanks a lot.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 19 févr. 2024
Dear Guest:Thanks for your feedback and the compliments to our staff and room conditions. We are happy to know that you came back to stay with us and we hope to receive you again anytime!Sincerely,

10/10 Excellent

Malik, Atyrau

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stayed many times at this hotel. Location is perhaps the best in the area. Try to get Copacabana view rooms at higher floors. Rooms are clean, nice and comfortable. Staff members are very helpful. Thanks a lot.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 19 févr. 2024
Dear Guest:Thanks for your feedback and the compliments to our staff and room conditions. We are happy to know that you came back to stay with us and we hope to receive you again anytime!Sincerely,

8/10 Bien

Debra, Apopka

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Beach was dirty. Hotel is old. Amazing views and very nice staff
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 19 févr. 2024
Dear Guest:Thanks for your feedback and the compliments to our staff and location. We are happy to know that you enjoyed your stay with us and we are already working in the refurbishment of the Hotel to be 100% up to your standards. See you next time!Sincerely,

10/10 Excellent

Malik, Atyrau

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This place is about location, location and location. Very good hotel, comfortable, clean, staff members were helpful. The place was very popular during the carnival. Everything was good. Thanks for a memorable stay during the carnival.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 15 févr. 2024
Dear Guest:Thanks for your feedback! We are absolutely delighted to know that you enjoyed your stay with us. See you next time!Sincerely,

8/10 Bien

Vedat

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 13 févr. 2024
Dear Guest:Thanks for your feedback! We are happy to know that you enjoyed your stay with us. See you next time!Sincerely,

4/10 Médiocre

Manuel Alejandro Arias

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It is incredible how Hilton hotels are so different in Latam and particularly in Brazil. If you compare this hotel to Hilton Sao Paulo, the hotel in Rio is bad. And I'm not saying the Sao Paulo hotel is great, but just to illustrate. This Hilton Rio is neither a resort hotel neither a hotel for business travelers, which I believe it creates all the issues. It is really difficult to tackle both audiences. If you are planning to work I do not suggest the hotel, lack of amenities and services. The hotel is old, rooms are outdated and need to do significant investments to keep the pace for a 5 starts hotel
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 1 févr. 2024
Dear Guest:We are deeply sorry to know that we were not able to be up to your expectations. Please, accept our apologies. We are already working in the refurbishment of the Hotel and we hope to have a new chance to change the negative memory left by your last stay.Sincerely,

8/10 Bien

Peter, Middlesex

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
One of the largest hotel rooms I have stayed in. Super comfortable bed and very nice bathroom. Excellent location by Copacabana beach. Very good facilities though gym was on the small side. Hotel is very busy and felt the food choices and quality wasn’t quite up to Hilton standards. Overall, very happy with my stay.
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 29 janv. 2024
Dear Guest:Thanks for your feedback and the compliments to our facilities and location. We are happy to know that you enjoyed your stay with us and we are going to work in the food choices to be 100% up to your standards. See you next time!Sincerely,

8/10 Bien

Edson

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Boa Estadis
Boa experiencia. Cade da manha excelente, atendimento de alguns integrantes bom. Outros sofrivel, a exemplo da concierge que estava com ma vontade em responder aos hospedes. Localizacao excelente porem quartos pequenos
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Alina Arroyo / Gerente de Serviço ao Hóspede le 22 janv. 2024
Prezado Hóspede,Muito obrigada pelo feedback e pelos elogios para nossa localização e serviço de café da manhã. Também percebemos seu comentário sobre o atendimiento do Concierge e peço desculpas pelo incomodo causado. Vamos verificar o acontecido e tomar as devidas providências, Obrigada por trazer esse ponto a nossa atenção.Cordialmente.

8/10 Bien

Wendy

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 13 févr. 2024
Dear Guest:Thanks for your feedback! We are happy to know that you enjoyed your stay with us. See you next time!Sincerely,

10/10 Excellent

Jagdish

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
As above. Safe, good location good restaurant
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 18 janv. 2024
Dear Guest:Thanks for your feedback and the compliments to our security, location and restaurant. We are happy to know that you enjoyed your stay with us. See you next time!Sincerely,

10/10 Excellent

William

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Hotel is in severe need of renovation in the rooms. We changed to a Proto type room which we as nice but still had several shortcomings which I have feedback on.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 18 janv. 2024
Dear Guest:Thanks for your feedback! We are happy to know that you enjoyed your stay with us and we are already working in the refurbishment of the Hotel to be 100% up to your expectations. See you next time! Sincerely,

6/10 Satisfaisant

Steffen

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Standardzimmer mit sehr störenden Aufzugslärm
Location super cool und gutes Frühstück. Das Hotelpersonal besonders Frontdesk ist gar nicht serviceorientiert und scheint vom Kunden genervt zu sein. Für den aufgerufenen PReis geht das gar nicht. Die Standardzimmer befinden direkt hinter dem Aufzugsschacht und somit ist mit großer Lärmbelästigung verbunden. Dem Hotel ist dies ehr bewußt und reagiert aufgrund Beschwerde eher solala... War gar nicht zufrieden....
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 17 janv. 2024
Dear Guest:Thanks for your feedback. We are deeply sorry to know that your stay did not meet your expectations. Rest assured we will review the details of your comments with the Front Desk team to take the appropriated actions and avoid this issues in the future. Thanks for bringing those points to our attention.Sincerely,

10/10 Excellent

Nicola

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente!!!
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Réponse de Alina Arroyo / Gerente de Servicio al Huésped le 15 janv. 2024
Estimado Huésped:Gracias por su feedback! Estamos muy felices por saber que disfrutó de su estadía con nosotros. Hasta la próxima!Atentamente,

10/10 Excellent

GAGANPRIT

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean property, and great customer service.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Alina Arroyo / Guest Service Manager le 12 janv. 2024
Dear Guest:Thanks for your feedback and the compliments to our cleanness and customer service. We are very happy to know that you enjoyed your stay with us. See you next time!Sincerely,