Avis sur DoubleTree by Hilton Richmond - Midlothian
DoubleTree by Hilton Richmond - Midlothian
1021 Koger Center Blvd, Richmond, VA
Avis
8,0
Très bien
8,2/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille, Voyage d’affaires
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Jessie
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Jessie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Dale
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dale
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Ebone
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ebone
Séjour de 2 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Yanina
Voyage en famille
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Yanina
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Ebone
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ebone
10/10 Excellent
David
31 mars 2024
David
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Alecia
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alecia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
4/10 Médiocre
Dorothy
10 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dorothy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Cody le 12 mars 2024
Hi, Dorothy. Thank you for taking the time to leave us a review. Feedback from valued guests like you helps us to improve. We take feedback given to us very seriously. We are sorry you did not have a pleasant experience with us. This is certainly not the standard we strive to provide to our guests. In the future, please bring this to our attention so that we can move you to a room you find to be more pleasant and comfortable. We sincerely apologize for this experience. We hope you will give us another chance to deliver the experience we aim to. Please mention this to the front desk upon arrival and we will ensure you are completely satisfied.
6/10 Satisfaisant
nicole
20 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
nicole
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Front Desk le 25 févr. 2024
Hi, Nicole.Thank you so much for taking the time to leave us a review. Feedback from valued guests like you is what helps us to improve. We're sorry that you did not have a 5-star experience with us. We are starting renovations to our hotel this year, so we hope the things you found to be dated will be refreshing instead! Our parking charge is relatively new, so we are sorry that caught you off guard. Thank you again for your review. We are glad you chose to stay with us at the DoubleTree and hope you choose to stay with us again in the near future.
6/10 Satisfaisant
Dawn
Voyage d’affaires, Voyage en couple
15 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dawn
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Jason
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
NATHALIE
Voyage d’affaires
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
NATHALIE
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Deborah
28 déc. 2023
Deborah
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Chetric
Voyage d’affaires
15 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Chetric
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Rodney
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rodney
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
eric
3 déc. 2023
eric
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
kristy
Voyage en famille, Voyage d’affaires
26 nov. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
kristy
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
4/10 Médiocre
Charlene
Voyage en famille
25 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Charlene
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Tony
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tony
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
John
Voyage d’affaires
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
Christopher
Voyage en famille
12 nov. 2023
Christopher
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Kathryn
29 oct. 2023
Kathryn
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
2/10 Horrible
Terry
Voyage d’affaires, Voyage en couple
22 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Terry
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Denis James
5 oct. 2023
Denis James
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Katharine
Voyage en famille
30 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Katharine
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Matt
Voyage d’affaires
28 sept. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Matt
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Katharine
Voyage en famille
26 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Katharine
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Xiomara
Voyage en famille, Voyage d’affaires
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Xiomara
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Jonathan
21 sept. 2023
Jonathan
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
raymond
Voyage en famille
11 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
raymond
10/10 Excellent
Daniel
Voyage d’affaires
10 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
5 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Jas le 5 sept. 2023
Dear Anonymous,Thank you so much for taking the time in sharing your experience here at the Doubletree Richmond-Midlothian! We are glad we were able to accommodate your needs and we look forward to welcoming you back!
2/10 Horrible
Jennifer
20 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BOOK THIS AT OUR OWN RISK! You have been warned!
Jennifer
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Jas le 31 août 2023
Dear Jennifer,Thank you for taking the time to share your recent experience her at our property. Your feedback is extremely important to us. It is our goal to exceed the expectations of all of our guests and it is clear we fell short during your stay. Please accept my sincere apologies for not meeting your expectations and know that I have reviewed your feedback with my Executive Housekeeper to address the cleanliness issues you experienced during your recent stay with us. Our hotel will be undergoing renovations at the end of 2023 to give our guests a better experience than ever before. We are convinced that our upcoming refresh will make your future stays with us even more enjoyable. We do hope you will stay with us next time you are in the area and give us the opportunity to make your stay memorable.
6/10 Satisfaisant
Nephateria
Voyage en famille
7 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Nephateria
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Jas le 9 août 2023
Dear Nephateria,Thank you for taking the time in sharing your experience of your stay. All feedback is important as we continually work to improve our guest experiences and amenities. We are expected to go through a full renovation later this year to provide all our guests with a better stay experience. We are convinced that our upcoming refresh will make your future stays with us even more enjoyable. We hope you will consider staying with us again in the future.
6/10 Satisfaisant
Chenoweth
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Chenoweth
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Jas le 25 juil. 2023
Dear Chenoweth,Thank you for taking the time in sharing your experience here at the DoubleTree Richmond-Midlothian. I sincerely apologize for the noise disturbance you've encountered during your visit. I have reviewed your feedback with my team, and we are excited to share that we are expected to go through a renovation at the end of the year! We hope you will consider staying with us in the future.
10/10 Excellent
Turone
23 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Turone
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Jas le 25 juil. 2023
Dear Turone,Thank you so much for taking the time in sharing your recent visit here at the DoubleTree Richmond-Midlothian. Your feedback truly helps us as we continually work to improve our guests' experiences and amenities. I have reviewed your feedback with our housekeeping team to address the cleanliness of our carpets. We look forward to welcoming you back in the near future!
4/10 Médiocre
Julie
9 juil. 2023
Julie
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Jas le 11 juil. 2023
Dear Julie,Thank you for taking the time in giving us a review. Is there anything further we could have assisted with during your stay that could have warranted us a 10/10 rating? All feedback is appreciated as we continually work to improve our guests' experiences. We hope you consider staying with us again in the future.
8/10 Bien
Greg
Voyage d’affaires
9 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Greg
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Jas le 10 juil. 2023
Dear Greg,Thank you for taking the time to give us a review! Is there anything further we could have assisted with during your stay that could have warranted us a 10/10 rating? All feedback is appreciated as we continually work to improve our guests' experiences. We look forward to welcoming you back to the DoubleTree Richmond-Midlothian in the near future!
10/10 Excellent
Bahador
9 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bahador
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Jas le 1 sept. 2023
Dear Bahador,Thank you so much for taking the time in leaving a positive review of your most recent stay here at the DoubleTree Richmond-Midlothian! We look forward to welcoming you back!
2/10 Horrible
Daphney
9 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daphney
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Jas le 10 juil. 2023
Dear Daphney,Thank you for taking the time in sharing your experience here at the DoubleTree Richmond-Midlothian. We are sorry we fell short during your stay due to the age of our property. We hope you will consider staying with us again in the future.
8/10 Bien
Chantal
8 juil. 2023
Chantal
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Jas le 10 juil. 2023
Dear Chantal,Thank you for taking the time to give us a review! Is there anything further we could have assisted with during your stay that could have warranted us a 10/10 rating? All feedback is appreciated as we continually work to improve our guests' experiences. We look forward to welcoming you back to the DoubleTree Richmond-Midlothian in the near future!
10/10 Excellent
kelly
Voyage en groupe
20 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
kelly
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Jas le 21 juin 2023
Dear Kelly,Thank you for taking the time and sharing your experience here at the DoubleTree in Richmond-Midlothian! We are pleased to know you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back!
8/10 Bien
Tadeus
Voyage d’affaires
19 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tadeus
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Jas le 19 juin 2023
Dear Tadeus,Thank you for taking the time in sharing your experience here at the DoubleTree Richmond-Midlothian and your positive review! Is there anything we could have assisted with further during your stay that would have warranted us a 5/5 rate? All feedback is appreciated as we continually work to improve our guests' experiences. Thank you for staying with us and we look forward to welcoming you in the near future!
8/10 Bien
Nekia
19 juin 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nekia
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Jas le 19 juin 2023
Dear Nekia,Thank you for taking the time in sharing your experience of your stay. I will follow up with my housekeeping team to address your feedback as we continually work to improve our guest experiences. We are expected to go through renovation in the near future and look forward to welcoming you back. Thank you for choosing our hotel as your home away from home!
6/10 Satisfaisant
CANDACE
18 juin 2023
CANDACE
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Jas le 21 juin 2023
Dear Candace,Thank you for taking the time in giving our hotel a review! Is there anything further we could have assisted with that could have warranted us a 10/10 rating? Any feedback is appreciated as we continually work to improve our guests' experiences and we hope to welcome you back in the future.
10/10 Excellent
Kelly
Voyage en famille
16 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelly
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Jas le 17 juin 2023
Dear Kelly,Thank you so much for your feedback and positive review! We look forward welcoming you back in the near future!
10/10 Excellent
Eduardo
13 juin 2023
Eduardo
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Jas le 3 juil. 2023
Dear Eduardo,Thank you for taking the time in giving us a 5/5 review! We are very happy we were able to provide you with great service and that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back to the DoubleTree Richmond-Midlothian.
10/10 Excellent
Neftali, Durham
12 juin 2023
Neftali
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Jas le 2 juil. 2023
Dear Neftali,Thank you so much for taking the time in giving us a 5/5 review! We hope to see you again and look forward to welcoming you back at the DoubleTree Richmond-Midlothian.