Avis
6,6
6,6/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
5,4/10
Équipements
6,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
21 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Alexander
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexander
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Tara
3 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Tara
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Star
24 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Star
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
We apologize your experience was anything less than completely satisfying. Most guests find our rooms clean and comfortable. We are sorry we could not meet your expectations.
2/10 Horrible
Frank
Voyage en famille avec de jeunes enfants
22 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Frank
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
We apologize your experience was anything less than completely satisfying. Most guests find our rooms clean and comfortable. We are sorry we could not meet your expectations.
10/10 Excellent
Destiny
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Destiny
Séjour de 8 nuits en février 2024
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for your positive evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
2/10 Horrible
Chris
Voyage d’affaires
7 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chris
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
We apologize your experience was anything less than completely satisfying. Most guests find our rooms clean and comfortable. We are sorry we could not meet your expectations.
2/10 Horrible
Ascension, Sleepy Hollow
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ascension
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
We apologize your experience was anything less than completely satisfying. Most guests find our rooms clean and comfortable. We are sorry we could not meet your expectations.
2/10 Horrible
Lee
5 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lee
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
We apologize your experience was anything less than completely satisfying. Most guests find our rooms clean and comfortable. We are sorry we could not meet your expectations.
10/10 Excellent
Hannah
28 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Hannah
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for your positive evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
2/10 Horrible
Najhea
27 janv. 2024
Najhea
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
We apologize your experience was anything less than completely satisfying. Most guests find our rooms clean and comfortable. We are sorry we could not meet your expectations.
10/10 Excellent
matthew
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
matthew
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Megha le 26 janv. 2024
Dear Guest,Thank you for your positive comments. We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay and just around the corner. Call us if there is anything we can help you with.Thank youMegha
10/10 Excellent
matthew
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
matthew
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for your positive evaluation and feedback. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Kristen
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Kristen
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for your positive evaluation and feedback. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Brad
10 janv. 2024
Brad
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for your positive evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
2/10 Horrible
Andrew
7 janv. 2024
Andrew
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
We apologize your experience was anything less than completely satisfying. Most guests find our rooms clean and comfortable. We are sorry we could not meet your expectations.
8/10 Bien
Charlton, Blue bell
7 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Charlton
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for your positive evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Anna
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for your positive evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
Steve
Voyage en groupe
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Steve
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for your positive evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
6/10 Satisfaisant
Diane
23 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Diane
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for evaluating our property. We look forward to seeing you again soon.
6/10 Satisfaisant
Linda
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ok, but probably won't go back
Linda
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for evaluating our property. We hope to see you again in the future,
6/10 Satisfaisant
Caliope
19 déc. 2023
Caliope
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for evaluating our property. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Roland
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roland
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hope le 19 déc. 2023
Thank you for the great score. Our staff is very pleased you enjoyed your stay! We hope to see you again!
10/10 Excellent
Lendeira
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lendeira
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Hope le 19 déc. 2023
Our staff is so very happy you had a good stay. Thank you for being our guest, and we hope to see you again!
10/10 Excellent
Roger
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roger
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hope le 11 déc. 2023
Thank you for being our guest, we hope to see you again soon!
4/10 Médiocre
Kennedy
Voyage d’affaires, Voyage en couple
7 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kennedy
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Megha le 7 déc. 2023
Hi Guest,Thank you very much for making time to give us feedback. We’re really sorry for the inconvenience you had. We have addressed this straight away to our staff to ensure that this incident is not repeated again. At present we’re taking steps to upgrade our room facilities, and also implementing utmost care in our appliance maintenance. We’d like to invite you again at our hotel and experience the improved stay.Thank you
8/10 Bien
Gage
5 déc. 2023
Gage
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for your positive evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
Chesley
Voyage d’affaires
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Chesley
Réponse de Hope le 11 déc. 2023
We are so pleased that you enjoyed your stay. Thank you for being our guest. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Carlos
Voyage en famille
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carlos
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for your positive evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
2/10 Horrible
Mario
19 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mario
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
We apologize your experience was anything less than completely satisfying. Most guests find our rooms clean and comfortable. We are sorry we could not meet your expectations.
10/10 Excellent
Christine
16 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Hope le 16 nov. 2023
We are very happy you enjoyed your stay here. Thank You for being our Guest! Come back soon!
6/10 Satisfaisant
Norberto
13 nov. 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Disappointed stay
Norberto
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
We apologize your experience was anything less than completely satisfying. Most guests find our rooms clean and comfortable. We are sorry we could not meet your expectations.
10/10 Excellent
SapphirRose
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SapphirRose
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for your positive evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Janine
11 nov. 2023
Janine
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Hope le 19 déc. 2023
Thank you for the 5 out of 5 review!! We hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
Debby Finnessy
Voyage en famille, Voyage d’affaires
9 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Debby Finnessy
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for evaluating our property. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Christine
9 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for your positive evaluation and feedback. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
2/10 Horrible
Xavier
Voyage en famille
8 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Xavier
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
We apologize your experience was anything less than completely satisfying. We hope you will give us another opportunity to exceed your expectations.
6/10 Satisfaisant
sharon
Voyage en groupe
6 nov. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
sharon
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
We apologize your experience was anything less than completely satisfying. Most guests find our rooms clean and comfortable. We are sorry we could not meet your expectations.
10/10 Excellent
Lauren
5 nov. 2023
Lauren
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Megha le 6 nov. 2023
Hello Ms. Lauren,Thank you for sharing your rating with us and the community. We’re so grateful for your 10 out of 10 review. We strive to offer the best experience possible, and your review tells us that we’re on the right path. We look forward to welcoming you back soon! -Megha
10/10 Excellent
Christine
Voyage en couple
4 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Hope le 4 nov. 2023
Dear Christine,We really appreciate your wonderful feedback. Thank you for being our guest, and we look forward to having you in the future!
8/10 Bien
lisa
4 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
lisa
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Hope le 4 nov. 2023
Thank you for being our guest! We hope to see you again soon.
4/10 Médiocre
Chris
Voyage en famille
27 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Chris
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
We apologize your experience was anything less than completely satisfying. Most guests find our rooms clean and comfortable. We are sorry we could not meet your expectations.
8/10 Bien
Ed
Voyage en famille
26 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
Ed
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Megha le 26 oct. 2023
“Thank you so much for taking the time to post a review!Glad that our beds and towels were particular highlights, Things have put in place regarding vacuuming the floor going forward. We work really hard to give our guests the finest experience possible, so comments like yours are truly rewarding to hear.We’d love to welcome you back soon, Thanks again!Front DeskMegha
8/10 Bien
Elizabeth
21 oct. 2023
Elizabeth
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for your positive evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
John
Voyage en famille
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de GM le 21 oct. 2023
Hello John,Thank you for being our guest! We are happy you enjoyed your stay!
8/10 Bien
Luisa
20 oct. 2023
Luisa
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de GM le 21 oct. 2023
We are so glad you enjoyed your stay. Thank You for being our Guest!
10/10 Excellent
Michael
14 oct. 2023
Michael
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de GM le 15 oct. 2023
We are glad you enjoyed your stay, thank you for being our guest!
10/10 Excellent
jessica
14 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
jessica
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de GM le 14 oct. 2023
We really appreciate your kind feedback, and I will share this with my staff! Thank you for being our Guest!
10/10 Excellent
Edel
30 sept. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Edel
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for your positive evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Francis
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Francis
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de H.O. General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for your positive evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.