Avis sur Riu Naiboa All Inclusive
Riu Naiboa All Inclusive
Playa Arena Gorda, Punta Cana, La Altagracia
Avis
7,4
Bien
7,6/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
31 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Riu Naiboa Online Reputation Manager le 7 sept. 2023
Dear Marc,Thank you very much for your great ratings and your kind remarks about our hotel.We will continue working to improve our services, in order to meet all our guest expectations.It is great to learn you had a nice time.Wishing to welcome you again.Kindest Greetings,Hotel Riu NaiboaOnline Reputation Manager
8/10 Bien
Laurie
Voyage en groupe
12 août 2023
Les points forts : Équipements
Laurie
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Marie Christine
Voyage en famille
9 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour dans l'ensemble.
Marie Christine
Séjour de 9 nuits en juillet 2023
2/10 Horrible
Mohamed
23 juil. 2023
Mohamed
Séjour de 10 nuits en juillet 2023
2/10 Horrible
Edler
25 avr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Edler
Séjour de 5 nuits en avril 2023
8/10 Bien
Axel
Voyage en groupe
10 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Axel
Séjour de 7 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Carolan Bond
3 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolan Bond
Séjour de 7 nuits en mars 2023
2/10 Horrible
Maude
15 déc. 2022
Maude
Séjour de 7 nuits en décembre 2022
10/10 Excellent
Robins, Laval
30 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robins
Séjour de 5 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Marianne
16 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marianne
Séjour de 5 nuits en mars 2022
8/10 Bien
Christiane
Voyage en famille
15 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christiane
Séjour de 10 nuits en octobre 2021
8/10 Bien
Mohamed
12 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohamed
Séjour de 11 nuits en septembre 2021
10/10 Excellent
Girland
31 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Girland
Séjour de 9 nuits en août 2021
8/10 Bien
claude
29 août 2021
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
des sauvage
claude
Séjour de 3 nuits en août 2021
8/10 Bien
Paul
16 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super séjour
Paul
Séjour de 14 nuits en août 2021
8/10 Bien
LAURA
8 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
LAURA
Séjour de 5 nuits en novembre 2020
8/10 Bien
Fériel, Paris
Voyage en famille
27 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fériel
Séjour de 7 nuits en février 2020
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en couple
26 févr. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en janvier 2020
8/10 Bien
Ines
Voyage en groupe
9 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Ines
Séjour de 7 nuits en avril 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en février 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
2 mars 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en février 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en février 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en février 2018
10/10 Excellent
Francis, Bessan
9 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mes séjours au complexe RIU.
Francis
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 nov. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel agreable les familles
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Céline
6 mai 2012
Le Riu Naiboa est un hotel tres moyen.....
Céline
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 mai 2011
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Jérôme, Annecy
14 févr. 2010
Les points forts : Personnel et service
Sympa mais....
Jérôme
6/10 Satisfaisant
Tracy
Voyage en famille
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté
Tracy
4/10 Médiocre
Dayarie
1 sept. 2023
Dayarie
Séjour de 4 nuits en août 2023
8/10 Bien
Damaris
Voyage en couple
28 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Damaris
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Online Reputation Manager le 29 août 2023
Apreciada Damaris,Muchas gracias por compartir su maravillosa experiencia y por elegir RIU Hotels & Resorts. Estamos muy contentos de saber que fuimos capaces de superar sus expectativas y que disfrutó de su estancia. ¡Esperamos volver a darle la bienvenida en un futuro próximo!Nuestros mejores deseos, Cordialmente, Hotel Riu NaiboaOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Kimanie
27 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimanie
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Riu Naiboa Online Reputation Manager le 6 sept. 2023
Dear Kimanie,We are very grateful for your wonderful review.It is very rewarding for our beautiful staff members to read you enjoyed your stay.Thank you very much for choosing us!Looking forward to hosting you again, Kimanie.Kindest wishes,Hotel Riu NaiboaOnline Reputation Manager
8/10 Bien
Samir
Voyage en famille
22 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Samir
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Online Reputation Manager le 4 sept. 2023
Dear Samir,we appreciate you taking the time to share your great review here!We are happy to know that you were so pleased with our service and we look forward to hosting you again in the near future. We wish you all the best,Hotel Riu NaiboaOnline Reputation Manager
8/10 Bien
Julieann Pagan
Voyage en famille
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julieann Pagan
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Online Reputation Manager le 22 août 2023
Apreciad@ Julieann Pagan,Muchas gracias por dedicar el tiempo de dejarnos su valoración.Estamos muy contentos de que haya disfrutado en nuestras instalaciones y sobre todo, nos sentimos halagados, al saber que sus vacaciones, fueron satisfactorias, sobre todo, gracias a la atención de nuestro maravilloso servicio prestado.Esperamos que nos vuelva a elegir para pasar unos días con nosotros.Cordialmente, Hotel Riu NaiboaOnline Reputation Manager
8/10 Bien
Mihirbhai
13 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Mihirbhai
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Riu Naiboa Online Reputation Manager le 25 août 2023
Dear Mihirbhai,It makes our efforts worthwhile when we read that our beautiful guests enjoyed a much-deserved holiday.Thank you very much for your fantastic review, our staff feels rewarded.Wishing you a great day!Thank you for choosing us, see you soon!Kindest Greetings,Hotel Riu NaiboaOnline Reputation Manager
8/10 Bien
Santiago
Voyage en groupe
12 août 2023
Les points forts : Propreté et équipements
Santiago
Séjour de 9 nuits en août 2023
Réponse de Online Reputation Manager le 25 août 2023
Dear Santiago,We appreciate this feedback! We are very happy to hear that you enjoyed the room and the gastronomic offer, however, we lament to hear that the drinks were not to your satisfaction.We look forward to sharing another great experience with you soon. Greetings,Hotel Riu NaiboaOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Timothy
Voyage en groupe, Voyage en couple
9 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Timothy
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Online Reputation Manager le 23 août 2023
Dear Timothy,Thank you so much for your review!We are happy to know how much you enjoyed your stay, in the Hotel Riu Naiboa. It is our hope to be able to welcome you back for many stays to come!Best wishes, Hotel Riu NaiboaOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Probando
8 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Probando
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Online Reputation Manager le 16 août 2023
Apreciado Probando,Gracias por su comentario,Valoramos profundamente su reseña positiva y detallada de su estancia reciente en nuestro hotel y nos llena de satisfacción haber sido parte de una experiencia tan placentera para usted.Siempre nos complace saber que disfrutó su tiempo con nosotros. Esperamos sinceramente que nos brinde otra oportunidad de recibirle en nuestras instalaciones para poder así proporcionarle la experiencia altamente satisfactoria que nos distingue.Cordialmente, Hotel Riu NaiboaOnline Reputation Manager
6/10 Satisfaisant
orain
Voyage en couple
6 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
orain
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Online Reputation Manager le 10 août 2023
Dear orain,Many thanks for sharing your feedback with us.We are truly sorry we did not live up to the standards you expected and for the disappointing experience you had. We regret to hear that we could not find a solution that could help you to enjoy your time at our hotel.All your comments have been shared with the corresponding department for further follow up as we are looking forward to having the opportunity to better serve you in the future.We remain sincerely,Hotel Riu NaiboaOnline Reputation Manager
2/10 Horrible
Yasmin
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 août 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yasmin
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Riu Naiboa Online Reputation Manager le 9 août 2023
Dear Yasmin,Thank you for taking the time to provide us your detailed feedback on your stay at our property.In our pursuit of excellence, it certainly saddens us to learn that you were left disappointed with some aspects of your experience. Please let us explain that when a booking is made through a third party and not RIU, it is the agency with whom the guests have booked, who is in charge of the reservation, unfortunately, we cannot reply on their behalf. Your review will be passed on to the departments in charge.We hope we have the opportunity to welcome you again soon.Best Regards,Hotel Riu NaiboaOnline Reputation Manager
2/10 Horrible
Noel
4 août 2023
Noel
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
2/10 Horrible
Sifth
3 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sifth
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Riu Naiboa Online Reputation Manager le 8 août 2023
Dear Sifth,We would like to apologize for any inconvenience.Please let us explain that when reservations have been arranged and charged by a third company, it is the guest’s booking channel who is in charge of the reservation. Regrettably, we cannot reply on their behalf.We kindly recommend you to get in touch with your booking channel in order to inform them about your discomfort and place a formal complaint.When reservation have been made directly with Riu, we recommend them to place a formal complaint in our After Customer Care.Sincerely,Hotel Riu NaiboaOnline Reputation Manager
8/10 Bien
Javier
31 juil. 2023
Javier
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
4/10 Médiocre
Joseph
Voyage en groupe
31 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Joseph
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Riu Naiboa Online Reputation Manager le 4 août 2023
Dear Joseph,We appreciate you took the time to leave your impressions regarding your recent stay with us.It is disappointing to read that despite our efforts we could not fulfil your expectations in some areas. The management will be informed in order to apply the right measures.Please accept our apologies.Best Regards,Hotel Riu NaiboaOnline Reputation Manager
4/10 Médiocre
Damaris
Voyage en couple
30 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Damaris
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Online Reputation Manager le 2 août 2023
Estimado Damaris, Gracias por su visita y por compartir su experiencia con nosotros. Lamentamos que hayamos pasado por alto algunos detalles y que no haya quedado plenamente satisfecho con su reciente experiencia.Le aseguramos que nos tomamos muy en serio sus comentarios y que comentaremos sus preocupaciones con nuestros jefes de equipo, ya que realmente esperamos que nos vuelva a dar la oportunidad de recibirle de nuevo para ofrecerle una experiencia inmejorable.Respetuosamente,Hotel Riu NaiboaOnline Reputation Manager
6/10 Satisfaisant
gloria
Voyage en famille
29 juil. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
gloria
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Online Reputation Manager le 31 juil. 2023
Dear gloria,Thank you for providing your honest feedback.It is unfortunate to hear you weren't completely satisfied with your recent experience, as our policy is to make every attempt to please our guests. We do hope you will understand that it is difficult for us to comment on individual tastes or opinions, when the majority of customers do appear to be satisfied with the overall quality of the food offered.You may rest assured that we will share all your impressions with our management team for a proper follow up as guest service is our absolute main priority and we sincerely hope that we will have the opportunity to welcome you back again for a more satisfying experience.With our best wishes we remain,Hotel Riu NaiboaOnline Reputation Manager
6/10 Satisfaisant
Roland
28 juil. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roland
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Luan
25 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Luan
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Online Reputation Manager le 3 août 2023
Dear Luan,Thank you so much for your kind words and your good rating on Expedia. We are glad we were able to assist you and make your stay enjoyable.We would also like to thank you for bringing to our attention the matters with which you were not so satisfied. It is our hope that we can have the opportunity to serve you again in the future.With appreciation, Hotel Riu NaiboaOnline Reputation Manager
2/10 Horrible
Francis
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Francis
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Online Reputation Manager le 27 juil. 2023
Dear Francis,Thank you for taking the time to give us your feedback and for expressing your concerns.We work incessantly to ensure our facilities are well maintained and we try our hardest to provide not just good value, but friendly hospitality and comfortable accommodations from start to finish. For this reason we are deeply sorry you found our hotel less than satisfactory.However, our guests’ reviews are always truly appreciated as a valuable contribution to our process of continuous improvement, and therefore, your observations will be shared with involved departments for further consideration.We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back to one of our worldwide available hotels in the future, and to show you a better and excellent service. Until then, we wish you all the best.With our best wishes we remain,Hotel Riu NaiboaOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Janice Ortiz
Voyage en couple
21 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Janice Ortiz
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Online Reputation Manager le 25 juil. 2023
Apreciada Janice Ortiz,Mil gracias por escribir esas palabras como un reconocimiento a nuestra labor de cada día.Sepa que nos gustaría que volviera a visitarnos en alguna de nuestras instalaciones distribuidas en el mundo y, poder así brindarle una nueva y maravillosa estancia entre nosotros.Cordialmente, Hotel Riu NaiboaOnline Reputation Manager