Avis sur Occidental Caribe - All Inclusive
Occidental Caribe - All Inclusive
Carretera Macao - Arena Gorda, s/n, Punta Cana, La Altagracia
Avis
6,4
7,0/10
Propreté
6,8/10
Personnel et service
6,8/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,0/10
Écoresponsabilité
Avis
30 mars 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Álvaro Fontenla Director Occidental Caribe le 31 mars 2024
Dear Mathieu.Thank you very much for the courtesy of your time to rate Occidental Caribe.We are looking forward to your next visit.Best Regards,
10/10 Excellent
mathieu
Voyage en couple
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
mathieu
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Álvaro Fontenla Director Occidental Caribe le 7 mars 2024
Dear MathieuWe appreciate the time that you have invested in writing an overview of your recent stay with us and for taking the time to commend the service from our Team. We are happy to read that we were able to exceed your expectations. We sincerely look forward to welcoming you back on a future occasion and providing you with the exceptional quality and service that characterizes our brand and resort.Best Regards,
10/10 Excellent
Franck
Voyage en couple
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Franck
Séjour de 13 nuits en janvier 2024
Réponse de Álvaro Fontenla Director Occidental Caribe le 14 févr. 2024
Cher Franck.Nous tenons à vous exprimer notre gratitude pour vos commentaires sur votre récente visite, ceux-ci nous permettent de comprendre le ressenti de nos clients par rapport à nos services. Notre but principal est de garantir la totale satisfaction de notre clientèle et nous sommes ravis de lire que vos vacances au sein de notre Occidental Caribe ont été si agréables. Nous nous efforçons d'assurer de très hauts standards de service afin de garantir que nos clients repartent avec de merveilleux souvenirs de leur séjour parmi nous. Merci encore pour votre généreuse appréciation, ce fut un plaisir de vous avoir parmi nous et nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau prochaienment. Avec nos meilleures salutations.
4/10 Médiocre
carlos alberto, trois rivieres
31 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
carlos alberto
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Álvaro Fontenla Director Occidental Caribe le 2 janv. 2024
Dear Carlos alberto.We are really sorry to hear that you did not enjoy the experience in our hotel to the fullest as we strive to make each stay with us an unforgettable one. Discussions involving the respective team members and management have taken place to review your comments, and we would like to assure you that all of your concerns will be addressed and attended to.We were most concerned to read your remarks on the service you expérienced whilst staying among us, mostly because your comments do not reflect the usual standard of service we strive to ensure for our guests, nevertheless please rest assured that your review will be shared with our head of departments for information and further revision. Thank you again for making us your choice hotel on this occasion, we look forward to serving you again in the near future. Best regards,
2/10 Horrible
XAVIER
Voyage en famille
24 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Passez votre chemin
XAVIER
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Álvaro Fontenla Director Occidental Caribe le 24 oct. 2023
Cher Xavier.Nous sommes sincèrement décus de lire votre expérience pendant votre séjour parmi nous et bien que nous soyons conscients que des excuses ne changeront pas votre ressenti, nous vous les faisons parvenir avec toute sincérité. Soyez certain que vos commentaires ont bien été pris en sérieuse considération et qu'ils nous aideront à améliorer la qualité de nos services. Merci encore pour la courtoisie de votre temps, et malgré les imperfections vécues durant votre séjour, nous espérons que Occidental Caribe restera una option pour vos prochaines vacances et que nous aurons l'opportunité de restaurer votre confiance envers notre compagnie dans un futur proche.Avec nos meilleures salutations,
10/10 Excellent
Jean-Marc
10 juil. 2023
Jean-Marc
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Alvaro Fontenla le 30 juil. 2023
Estimado Jean-Marc;Gracias por su tiempo para puntuarnos, esperamos volver a recibirle pronto.Saludos cordiales, Alvaro FontenlaDirector Occidental Caribe
10/10 Excellent
Félix
9 juin 2023
Félix
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Alvaro Fontenla le 29 juin 2023
Estimado Sr. Felix;Muchas gracias por su puntuación, estamos encantados de que disfrutara de su estancia entre nosotros.Saludos cordiales,Alvaro FontenlaDirector Occidental Caribe
8/10 Bien
julie
7 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
julie
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de Alvaro Fontenla le 20 mai 2023
Madame Julie;En premier lieu nous voudrions vous remercier pour votre merveilleuse appréciation suite à votre visite au sein de notre hotel Occidental Caribe et sommes ravis de lire que nous avons su être à la hauteur de vos attentes en cette occasion. Salut,Alvaro FontenlaOccidental Caribe Directe
8/10 Bien
Martine
Voyage en couple
5 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martine
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Alvaro Fontenla le 5 mars 2023
Madame Martine;C'est toujours un grand plaisir pour nous de lire que nos clients rentrent chez eux avec de si bons souvenirs de leurs vacances et nous tenons à vous remercier pour le temps que vous avez consacré à partager votre expérience personnelle.Salut, Alvaro FontenlaDirector Occidental Caribe
6/10 Satisfaisant
veronique
Voyage en famille
26 févr. 2023
Les points forts : Propreté et équipements
veronique
Séjour de 7 nuits en février 2023
Réponse de Alvaro Fontenla le 1 mars 2023
Mon cher Veronique;Nous sommes navrés de lire que votre séjour n'ait pas été aussi plaisant qu'il aurait pu l'être et serions ravis de vous servir à nouveau dans un futur proche, vous assurant par avance notre meilleur engagement à garantir que votre prochaine expérience avec Occidental Caribe soit inoubliable pour les bonnes raisons. Salut, Alvaro FontenlaDirector Occidental Caribe
8/10 Bien
Cedric
Voyage en famille
25 févr. 2023
Le principal et top les a côté moyen
Cedric
Séjour de 14 nuits en février 2023
Réponse de Alvaro Fontenla le 1 mars 2023
Mere Cedric;Merci beaucoup pour le temps que vous avez consacré à partager vos impressions personnelles sur votre séjour au sein de notre hotel Occidental Caribe. Nous accueillons toujours de bon gré les commentaires de nos clients car ceux-ci nous permettent d'améliorer constamment les expériences que nous delivrons. Salut, Alvaro FontenlaOccidental Caribe Director
8/10 Bien
France-Lise
Voyage en famille
15 janv. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
France-Lise
Réponse de Alvaro Fontenla le 21 janv. 2023
Bonsoir France-Lise;Nous vous remercions pour avoir partagé votre opinion sur votre récent séjour parmi nous, notre objectif principal étant de garantir que nous offrons de mémorables expériences à nos clients, vos commentaires sont essentiels à cet effet, c'est pourquoi nous apprécions votre temps et vos critiques constructives. Salut, Alvaro FontenlaOccidental Caribe Director
6/10 Satisfaisant
Sarah
5 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Sarah
10/10 Excellent
Jean Eddy
Voyage en groupe
16 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonjour je suis passé une agréable séjour
Jean Eddy
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Alvaro Fontenla le 16 sept. 2022
Cher client,Recevez les salutations cordiales de l'Occidental Caribe.Notre objectif principal est de faire des vacances de nos visiteurs une expérience inoubliable et nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié votre séjour chez nous.Nous souhaitons vous accueillir à nouveau dans ce paradis des Caraïbes.Cordialement!Álvaro FontenlaDirecteur généralCaraïbes occidentales
8/10 Bien
Wilfried
Voyage en famille
20 août 2022
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wilfried
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Alvaro Fontenla le 22 août 2022
Dear Wilfried,We are convinced that there is always room for improvement and your comments will help our team in its continuous efforts to meet the expectations of our guests, so we greatly appreciate the time you have spent sharing your constructive criticism with us. You can be sure that your comments will be taken into consideration and that they will help us to improve our services. We hope to welcome you again very soon. Álvaro FontenlaGeneral ManagerOccidental Caribe
8/10 Bien
LESLIE CAROLINA TRIMINIO
Voyage en famille
10 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LESLIE CAROLINA TRIMINIO
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de Alvaro Fontenla le 22 août 2022
Estimada Leslie, Reciba un cordial saludo de Occidental Caribe.Nuestro principal objetivo es hacer de las vacaciones de nuestros visitantes una experiencia inolvidable y nos alegra saber que disfrutó mucho de su estadía con nosotros. Deseamos darle una cálida bienvenida nuevamente en este paraíso caribeño.¡Atentamente!Álvaro FontenlaGerente generalOccidental Caribe
6/10 Satisfaisant
cecile
19 juil. 2022
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
cecile
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de Alvaro Fontenla le 19 août 2022
Cher invité,Recevez les chaleureuses salutations de l'Occidental Caribe.Notre objectif principal est de faire une expérience inoubliable des vacances de nos visiteurs et nous sommes heureux de savoir que vous avez vraiment apprécié votre séjour chez nous.Nous souhaitons à nouveau vous accueillir chaleureusement dans ce paradis des Caraïbes.Meilleures salutations!Álvaro FontenlaDirecteur généralCaraïbes occidentales
8/10 Bien
Mousseline
Voyage en famille
16 avr. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Mousseline
Séjour de 7 nuits en avril 2022
Réponse de Alvaro Fontenla le 17 avr. 2022
Dear Mousseline,
We are convinced that there is always room for improvement and your comments will help our team in its continuous efforts to meet the expectations of our guests, so we greatly appreciate the time you have spent sharing your constructive criticism with us.
You can be sure that your comments will be taken into consideration and that they will help us to improve our services.
We hope to be able to welcome you again very soon.
Alvaro Fontenla
Director
Occidental Caribe
8/10 Bien
Peter
13 févr. 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Alvaro Fontenla le 15 févr. 2022
Estimado Cliente
Muchas gracias por la cortesía de su tiempo para calificar Occidental Caribe.
Esperamos su próxima visita.
Director
Occidental Caribe
4/10 Médiocre
Edwin
6 févr. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Edwin
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de Alvaro Fontenla le 7 févr. 2022
Cher client
Nous apprécions sincèrement le temps que vous avez pris pour partager votre opinion après votre visite dans notre hôtel. Les opinions de nos clients sont de la plus haute importance pour assurer le respect de nos normes de service en tout temps.
Veuillez accepter nos plus sincères excuses pour les désagréments rencontrés lors de votre séjour.
Nous sommes convaincus qu'il y a toujours place à l'amélioration et vos commentaires aideront notre équipe dans ses efforts continus pour répondre aux attentes de nos clients, nous apprécions donc grandement le temps que vous avez passé à nous faire part de vos critiques constructives.
Vous pouvez être sûr que vos commentaires seront pris en considération et qu'ils nous aideront à améliorer nos services. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.
Director
Occidental Caribe
8/10 Bien
steven
Voyage en famille
28 janv. 2022
steven
Séjour de 7 nuits en janvier 2022
Réponse de Alvaro Fontenla le 1 févr. 2022
Cher client
Nous tenons à exprimer notre gratitude pour les commentaires que vous avez faits au sujet de votre récente visite, car ils nous aident à comprendre comment nos clients apprécient leur séjour chez nous. Notre objectif est toujours d'atteindre la satisfaction maximale de nos clients et nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié vos vacances à l'hôtel. Nous nous efforçons continuellement d'offrir la meilleure qualité et de nous assurer que tous nos clients rentrent chez eux avec de beaux souvenirs de leurs vacances.
Nous sommes également convaincus qu'il y a toujours place à l'amélioration et vos commentaires aideront notre équipe dans ses efforts continus pour répondre aux attentes de nos clients, nous apprécions donc grandement le temps que vous avez passé à nous faire part de vos critiques constructives.
Vous pouvez être sûr que vos commentaires seront pris en considération et qu'ils nous aideront à améliorer nos services. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.
Director
Occidental Caribe
10/10 Excellent
Audrey-eve
10 janv. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Audrey-eve
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Alvaro Fontenla le 10 janv. 2022
Dear Guest
Thank you very much for the courtesy of your time to rate Occidental Caribe.
We are looking forward to your next visit.
Director
Occidental Caribe
8/10 Bien
claude
9 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
claude
Séjour de 6 nuits en septembre 2021
Réponse de Alvaro Fontenla le 9 sept. 2021
Cher client
Nous apprécions sincèrement le temps que vous avez pris pour partager votre opinion après votre visite dans notre hôtel. Les opinions de nos clients sont de la plus haute importance pour assurer le respect de nos normes de service en tout temps.
Nous regrettons également que notre gastronomie n'ait pas répondu à vos attentes, principalement parce que la qualité et la diversité de notre offre culinaire est l'un de nos atouts. Nous prenons très au sérieux vos commentaires sur notre cuisine, car nous voulons que notre gastronomie continue d'être très spéciale pour nos clients.
Encore une fois, nous apprécions vraiment le temps que vous avez pris pour nous faire part des inconvénients que vous avez rencontrés pendant votre séjour, et nous espérons sincèrement que vous nous donnerez une autre occasion de démontrer notre véritable niveau d'hospitalité et notre intérêt à vous servir correctement à l'avenir. .
Director
Occidental Caribe
8/10 Bien
Hardik Aniruddhasinh
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hardik Aniruddhasinh
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Álvaro Fontenla, General Manager le 16 avr. 2024
Dear Mr Aniruddhasinh, We appreciate the time you have taken to provide us with your opinion of your stay.We regret to hear that the food did not meet your expectations. Our resort strives to offer a variety of culinary options and flavors, and we're sorry if we fell short during your stay. However, we're delighted to know that you found our room cleanliness and hotel condition to be impeccable, and that our service met with your complete satisfaction. These are areas we take great pride in and continuously work to maintain the high standards our guests expect.We hope we have the opportunity of seeing you again in the future.Kind regards,Álvaro Fontenla, General Manager
8/10 Bien
Kevin, Mineola
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Álvaro Fontenla Director Occidental Caribe le 12 avr. 2024
Estimado Kevin.Muchas gracias por la cortesía de su tiempo para calificar Occidental Caribe.Esperamos su próxima visita.
6/10 Satisfaisant
Noemy
Voyage en famille, Voyage en groupe
9 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Noemy
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Álvaro Fontenla, General Manager le 10 avr. 2024
Dear Madam,Thank you for taking the time to provide us with your feedback.We're truly sorry to hear that certain aspects of your room did not meet your expectations, including the air conditioning issue and the condition of the bathroom. Please rest assured that our maintenance team is committed to ensuring all our facilities are up to standard and functioning correctly for the comfort of our guests. On a positive note, we're delighted that our ocean views provided you with some solace and that our staff made a lasting, positive impression. Your kind words regarding their friendliness are greatly appreciated and reinforce our commitment to excellent guest service.We hope to see you again in the future. Best wishes,Álvaro Fontenla, General Manager
8/10 Bien
Aryn
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Aryn
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Álvaro Fontenla Director Occidental Caribe le 10 avr. 2024
Dear Aryn.Thank you very much for the courtesy of your time to rate Occidental Caribe.We are looking forward to your next visit.Best Regards,
2/10 Horrible
Kristen Marie, Minnetonka
5 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristen Marie
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Álvaro Fontenla Director Occidental Caribe le 8 avr. 2024
Dear Kristen Marie.Muchas gracias por la cortesía de su tiempo para calificar Occidental Caribe.Esperamos su próxima visita.
6/10 Satisfaisant
Mark
Voyage en famille
3 avr. 2024
Mark
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Álvaro Fontenla, General Manager le 4 avr. 2024
Dear Sir, We appreciate that you took the time to share your experience with us.We're sorry to hear that there were inconsistencies with the towel service in your room; it is our standard to provide a sufficient number for all our guests, and we'll look into this matter. Additionally, we want to clarify that our room descriptions accurately reflect the bed sizes offered, and we regret any confusion there may have been. On a brighter note, we are thrilled that you enjoyed our expansive beach area and found it to be a highlight of your stay.We look forward to welcoming you back again for an improved experience. Kind regards,Álvaro Fontenla, General Manager
6/10 Satisfaisant
Aly
Voyage en famille, Voyage en couple
31 mars 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Aly
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Álvaro Fontenla Director Occidental Caribe le 31 mars 2024
Dear Aly.Thanks you for taking the time to write a review about your stay in our resort. Please receive our apologies for falling short of your expectations. Please be certain that we’ve taken your comments seriously and we will ensure that situations like these will not happen in the future. We do however hope that, as we continue to work towards enhancing our product, you may decide to give us another opportunity to serve you better in the future.Best Regards,
2/10 Horrible
ashley
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
30 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
ashley
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Álvaro Fontenla Director Occidental Caribe le 31 mars 2024
Dear Ashley.nk you for taking the time to write a review about your stay in our resort. Please receive our apologies for falling short of your expectations. Please be certain that we’ve taken your comments seriously and we will ensure that situations like these will not happen in the future. We do however hope that, as we continue to work towards enhancing our product, you may decide to give us another opportunity to serve you better in the future.Best Regards,
6/10 Satisfaisant
Kirk
Voyage en famille
30 mars 2024
Les points faibles : Équipements
Kirk
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Álvaro Fontenla Director Occidental Caribe le 31 mars 2024
Dear Kirk.Thank you very much for the courtesy of your time to rate Occidental Caribe.We are looking forward to your next visit.Best Regards,
6/10 Satisfaisant
Jana
Voyage en famille
25 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jana
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Álvaro Fontenla Director Occidental Caribe le 26 mars 2024
Dear Jana.We appreciate the time that you have invested in writing an overview of your recent stay with us and for taking the time to commend the service from our Team. We are happy to read that we were able to exceed your expectations. We sincerely look forward to welcoming you back on a future occasion and providing you with the exceptional quality and service that characterizes our brand and resort.Best Regards,
10/10 Excellent
Hector
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hector
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Álvaro Fontenla Director Occidental Caribe le 25 mars 2024
Estimado Hector.Gracias por el tiempo dedicado en compartir sus comentarios con respecto a su reciente estancia en nuestro hotel.Puede estar seguro de que sus comentarios serán tomados en consideración y que nos ayudarán a mejorar nuestros servicios. Una vez más, gracias por su tiempo y a pesar de los problemas surgidos en su estancia, esperamos seguir siendo una opción para poder tener la oportunidad de restaurar su fe en nuestra empresa en un futuro próximo.Saludos Cordiales,
8/10 Bien
Gerald
24 mars 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerald
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Álvaro Fontenla Director Occidental Caribe le 25 mars 2024
Dear Gerald.We greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel, at Barceló we always strive to exceed guests' expectations and your comments will help our teams reaching that goal. Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future. Best regards,
10/10 Excellent
Anna
22 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Álvaro Fontenla Director Occidental Caribe le 25 mars 2024
Estimada Anna.Muchas gracias por la cortesía de su tiempo para calificar Occidental Caribe.Esperamos su próxima visita.
10/10 Excellent
Maria
Voyage en famille
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Álvaro Fontenla Director Occidental Caribe le 22 mars 2024
Dear Maria.We appreciate the time that you have invested in writing an overview of your recent stay with us and for taking the time to commend the service from our Team. We are happy to read that we were able to exceed your expectations. We sincerely look forward to welcoming you back on a future occasion and providing you with the exceptional quality and service that characterizes our brand and resort.Best Regards,
8/10 Bien
Bernd
Voyage en groupe
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bernd
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Álvaro Fontenla Director Occidental Caribe le 25 mars 2024
Dear BerndThank you for taking the time to write a review about your stay in our resort. Please receive our apologies for falling short of your expectations. Please be certain that we’ve taken your comments seriously and we will ensure that situations like these will not happen in the future. We do however hope that, as we continue to work towards enhancing our product, you may decide to give us another opportunity to serve you better in the future.Best Regards,
8/10 Bien
Stacy
Voyage en couple
22 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Stacy
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Álvaro Fontenla Director Occidental Caribe le 22 mars 2024
Dear Stacy.We appreciate the time that you have invested in writing an overview of your recent stay with us and for taking the time to commend the service from our Team. We are happy to read that we were able to exceed your expectations. We sincerely look forward to welcoming you back on a future occasion and providing you with the exceptional quality and service that characterizes our brand and resort.Best Regards,
2/10 Horrible
Susan
21 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Álvaro Fontenla Director Occidental Caribe le 22 mars 2024
Dear Susan.Thank you very much for the courtesy of your time to rate Occidental Caribe.We are looking forward to your next visit.Best Regards,
2/10 Horrible
Jennifer S
Voyage en couple
20 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer S
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Álvaro Fontenla Director Occidental Caribe le 21 mars 2024
Dear Jennifer S.Thank you for taking the time to write a review about your stay in our resort. Please receive our apologies for falling short of your expectations. Please be certain that we’ve taken your comments seriously and we will ensure that situations like these will not happen in the future. We do however hope that, as we continue to work towards enhancing our product, you may decide to give us another opportunity to serve you better in the future.Best Regards,
10/10 Excellent
Krystin
Voyage en groupe
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Krystin
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Álvaro Fontenla Director Occidental Caribe le 15 mars 2024
Dear Krystin.We appreciate the time that you have invested in writing an overview of your recent stay with us and for taking the time to commend the service from our Team. We are happy to read that we were able to exceed your expectations. We sincerely look forward to welcoming you back on a future occasion and providing you with the exceptional quality and service that characterizes our brand and resort.Best Regards,
6/10 Satisfaisant
Tazewell
Voyage en groupe
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tazewell
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Álvaro Fontenla Director Occidental Caribe le 15 mars 2024
Dear Tazewell.In Occidental Caribe we strongly believe that there is always room for improvement and your comments will assist our team in their continuous efforts aimed at meeting our guests' expectations, therefore we greatly appreciate the time you took out of your day to share your constructive critics. Best regards,
10/10 Excellent
Ricardo
13 mars 2024
Ricardo
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Álvaro Fontenla Director Occidental Caribe le 4 avr. 2024
Estimado Ricardo,Gracias por clasificar nuestro hotel.Saludos cordiales,
2/10 Horrible
EISLAN
Voyage en couple
12 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
EISLAN
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Álvaro Fontenla Director Occidental Caribe le 13 mars 2024
Dear Eislan.Thank you for taking the time to write a review about your stay in our resort. Please receive our apologies for falling short of your expectations. Please be certain that we’ve taken your comments seriously and we will ensure that situations like these will not happen in the future. We do however hope that, as we continue to work towards enhancing our product, you may decide to give us another opportunity to serve you better in the future.Best Regards,
10/10 Excellent
Frank
Voyage en groupe, Voyage en couple
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frank
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Álvaro Fontenla Director Occidental Caribe le 12 mars 2024
Dear Frank.Firstly we would like to thank you for taking the time to share your impressions regarding your recent stay at our Occidental Caribe hotel. It is only through feedback such as yours that we are able to maintain and improve upon the service that we provide to our guests.We have taken note of your various constructive comments and please be assured that we value all our guests' feedback to be of utmost importance to us and will ensure that the necessary corrective measures are taken accordingly to avoid any similar situations in the future.Best regards,
2/10 Horrible
Erik
12 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Erik
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Álvaro Fontenla Director Occidental Caribe le 13 mars 2024
Dear Erik.Thank you very much for the courtesy of your time to rate Occidental Caribe.We are looking forward to your next visit.Best Regards,
6/10 Satisfaisant
Chris
Voyage en couple
11 mars 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chris
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Álvaro Fontenla Director Occidental Caribe le 12 mars 2024
Dear Chris.We are really sorry to hear that you did not enjoy the experience in our hotel to the fullest as we strive to make each stay with us an unforgettable one. Discussions involving the respective team members and management have taken place to review your comments, and we would like to assure you that all of your concerns will be addressed and attended to.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Best regards,
10/10 Excellent
Jose, Levittown
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Álvaro Fontenla Director Occidental Caribe le 12 mars 2024
Dear Jose.We appreciate the time that you have invested in writing an overview of your recent stay with us and for taking the time to commend the service from our Team. We are happy to read that we were able to exceed your expectations. We sincerely look forward to welcoming you back on a future occasion and providing you with the exceptional quality and service that characterizes our brand and resort.Best Regards,
2/10 Horrible
Marilyn
10 mars 2024
Marilyn
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Álvaro Fontenla Director Occidental Caribe le 12 mars 2024
Estimada Marilyn.Muchas gracias por la cortesía de su tiempo para calificar Occidental Caribe.Esperamos su próxima visita.