Avis sur Bel Air Collection Resort & Spa Vallarta
Bel Air Collection Resort & Spa Vallarta
Blvd. Costero 800 Sur. Frac. Flamingos,, Nuevo Vall, 11, Nuevo Vallarta, NAY
Avis
7,0
Bien
7,6/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
25 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
10/10 Excellent
Yann
23 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yann
Réponse de Angel Zavala le 5 oct. 2015
Muchas Gracias Yann.
6/10 Satisfaisant
muriel, nouveau brunswick, canada
30 mars 2015
Les points forts : Personnel et service
Hotel avec bel accès à la plage et belle piscine.
muriel
Réponse de gerencia general le 27 oct. 2015
Dear Guest:
Thank you in advance for your comments, we have room change request that would of loved to offer to you . we hope to have you visit in the near future.
regards,
10/10 Excellent
jeunes retraité, L
17 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Directement sur la plage
jeunes retraité
Réponse de Gerencia General le 1 nov. 2015
Glad to know you choose our resort for a great vacation, and thank you for your wonderful comment. we are happy to hear each of your comments and that you had a traquil and relaxing stay.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 févr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 18 oct. 2016
Dear Guest,
We appreciate your time you have taken to give a feedback. It is a pleasure for to hear that we made your stay a memorable one. We hope to see you back here with us again.
Sincerely,
Angel Zavala
General Manager.
8/10 Bien
Jicebe
26 févr. 2012
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
séjour agréable mais certaines chambres à éviter
Jicebe
8/10 Bien
Stéphanie, Irapuato, GTO, Mexique
26 sept. 2011
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel Bel Air Resort Collection à Nuevo Vallarta
Stéphanie
Réponse de General Manager le 24 août 2016
Merci beaucoup pour vos commentaires et sont pris en compte.
Nous vous remercions de votre séjour, nous espérons à nouveau.
Salutations!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
17 janv. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
OFERTAN LO QUE NO DAN
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2017
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
4 janv. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2017
4/10 Médiocre
JS, San Jose, CA
16 nov. 2017
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
JS
Séjour de 8 nuits en novembre 2017
8/10 Bien
CHENG-SYUAN
5 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CHENG-SYUAN
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
8/10 Bien
omar
20 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Lo mejor el personal todos muy amables :)
omar
Séjour de 5 nuits en septembre 2017
8/10 Bien
GLORIA LETICIA
14 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
GLORIA LETICIA
Séjour de 3 nuits en août 2017
10/10 Excellent
Jose Delgado
5 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excelente
Jose Delgado
Séjour de 3 nuits en juillet 2017
Réponse de Alejandro Garcia le 11 août 2017
Hola José, nos da gusto que hayas disfrutado de tu estancia en el hotel, te invitamos a regresar pronto. El equipo Bel Air te desea un excelente regreso a casa.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
13 juin 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Poor quality for the price !!!!
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2017
Réponse de Angel Zavala le 18 juin 2017
Dear Guest, thanks for the time you have spent to write this review, all of your comments will be shared to the leaders of each department for inmediate correction.
kind regards
2/10 Horrible
Edgar, Mexico City
22 mai 2017
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Una verdadera decepción
Edgar
Réponse de Gerencia general le 18 juin 2017
Estimado Edgar, gracias por tomarse el tiempo de escribir estos comentarios, estoy compartiendo su experiencia con los departamentos correspondientes para su accion correctiva inmediata.
Saludos cordiales
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Muy bonito, , la playa súper.
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
Drew, Mexico City
2 mai 2017
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Take a pass on this place!
Drew
6/10 Satisfaisant
gabriela
2 mai 2017
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel en Construcción
gabriela
8/10 Bien
gerardo
4 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
gerardo
4/10 Médiocre
Jean
31 mars 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean
6/10 Satisfaisant
igor, las vegas nv
28 mars 2017
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Big construction going on
igor
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
27 mars 2017
Les points forts : Personnel et service
Awesome staff
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
26 mars 2017
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Stay somewhere else for the $ you would spend here
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Garry
14 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Garry
4/10 Médiocre
joce , c
13 mars 2017
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Decepcionante
joce
8/10 Bien
Moe & Candace, Denver, CO
8 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Great pool
Moe & Candace
4/10 Médiocre
Gerardo
28 févr. 2017
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Mala Experiencia Bel-Air
Gerardo
6/10 Satisfaisant
jim, denver
21 févr. 2017
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Building a new building.
jim
8/10 Bien
Cindy, Vernon, BC
10 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
All you need. An affordable vacation on the beach
Cindy
6/10 Satisfaisant
LV, chicago IL
8 févr. 2017
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Beautiful hotel Need new Staff
LV
6/10 Satisfaisant
Charlotte, Illinois
6 févr. 2017
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Relaxing resort
Charlotte
6/10 Satisfaisant
Jim, California
29 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very lovely hotel located right on the beach
Jim
8/10 Bien
Deb, Vancouver BC, Canada
29 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel close to the beach, nice pool
Deb
8/10 Bien
Guillermo S, México Df
26 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hotel ubicado en buena playa
Guillermo S
4/10 Médiocre
Adriana
11 janv. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No vale la pena
Adriana
Réponse de General Manager le 15 janv. 2017
Estimada Adriana:
Agradecemos el tiempo invertido para realizar sus comentarios
Lamentamos saber que no nos fue posible cumplir con sus altas expectativas y que se sintió decepcionada con la habitacion reservada,
Sus comentarios son muy importantes para nosotros ya que nos permiten detectar áreas de oportunidad y mejorar nuestros servicios continuamente.
Una vez mas gracias por compartir su reseña y esperamos tener el privilegio de hospedarle nuevamente para proporcionarle la experiencia excelente que espera y se merece.
Saludos cordiales
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
4 janv. 2017
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel descuidado y viejo
Voyageur vérifié
Réponse de Anwar S le 15 janv. 2017
Estimado Anonymous
Gracias por tomarse el tiempo de escribir esta reseña.
Lamento enormemente que no hayamos podido superar sus expectativas durante su visita, tenga seguro que hemos comunicado sus anotaciones con los gerentes departamentales correspondientes para asegurar su apropiado seguimiento.
Lamento no haber tenido la oportunidad de haberle conocido pero aun asi me gustaria ponerme a sus ordenes para poder tener la oportunidad de escucharle.
Cordialmente
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
29 déc. 2016
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Room was dirty. Bath tub was dirty
Voyageur vérifié
Réponse de Liaison le 3 janv. 2017
Dear Anonymous
Thank you for your feedback, wish we could have more information to have a proper follow up
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
5 déc. 2016
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 25 déc. 2016
Thank you for your review
2/10 Horrible
Martin
14 nov. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bottle of perfume stolen from my suitcase!!
Martin
Réponse de General Manager le 25 déc. 2016
Dear traveller: thank you for taking time to write this review.
I sincerely apologize for the experience you have had at our hotel.
We have consider all of your comments and proper actions have been taken.
Sincerely
2/10 Horrible
Cesar Armando
31 oct. 2016
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pésimo
Cesar Armando
Réponse de General Manager le 25 déc. 2016
Gracias por compartir sus comentarios.
Ya se canalizaron a los deptos. correspondientes y se realizaron acciones correctivas.
Saludos cordiales
6/10 Satisfaisant
Mrs. Jen, AL
13 sept. 2016
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
No peace
Mrs. Jen
Réponse de Angel Zavala le 16 sept. 2016
Dear Mrs. Jen,
Before all we want to thank you for taking the time to share you experience here at BelAir Resort & Spa. In addition we would like to mention that our remodeling and construction do not start until after 9:00 am.
In the other hand there are some guest that even after been warn, they do not fallow pool rules, we are really sorry you had to deal with loud music in the pool area during your stay.
Thank you again and we hope to see you soon.
Sincerely,
Angel Zavala
General Manager.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
30 août 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horribly Rude Hotel Staff, Loud Construction
Voyageur vérifié
Réponse de Angel Zavala le 15 sept. 2016
Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to post and share your vacation experience and your impressions of BelAir Resort & Spa.
We are really sorry to know that the room did not fulfill your expectations, but we would like to mention that you only pay half the amount of what you have written in this comment to upgrade your room.
In the other hand, the construction that is taking place at our resort is a full remodeling of our rooms and grounds to be able to offer a better service to our guest.
We hope to welcome you back in order for you to see the new and remodel hotel and serve you as deserve.
Sincerely,
Angel Zavala
General Manager.
4/10 Médiocre
tim, idaho
3 août 2016
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Not the best
tim
Réponse de Angel Zavala le 12 août 2016
Dear Tim,
First of all we would like to thank you for choosing BelAir Resort & Spa to spend your well-deserved vacation, in the other hand, thank very much for the time you took to share with us your feedback. We apologize for the inconveniences you experienced during you visit, I will share this with the corresponding departments, especially with our maid service and F&B manager, for the immediate corrective actions to be taken, and avoid this situation to ever be repeated.
We hope to welcome you once again to our hotel.
Sincerely,
Ángel Zavala.
General Manager.
8/10 Bien
Diana, Mexico
29 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vacaciones inolvidables
Diana
Réponse de General Manager le 6 août 2016
Estimada Diana,
Agradecemos mucho su valoración hacia nuestro resort. Estamos muy complacidos de saber que cumplimos nuestro primordial objetivo que es la satisfacción de nuestros huéspedes. Esperamos pronto tenerle de regreso en esta su casa BelAir Resort & Spa.
Sinceramente,
Ángel Zavala.
Gerente General.
6/10 Satisfaisant
JJ, Hernandez
23 juil. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pool is very small and the jacuzzi is old fashion
JJ
Réponse de Angel Zavala. le 27 juil. 2016
Dear Guest,
We want to thank you for giving us your opinion about your stay here with us the resort. We hope you give us the opportunity to welcome you soon to BelAir Resort & Spa. We will gladly serve you.
Sincerely,
Angel Zavala.
General Manager.
2/10 Horrible
Ivonne, GDL
12 juil. 2016
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Hotel decepcionante
Ivonne
Estimada Ivonne,
Agradecemos su puntual observación sobre las áreas en que debemos de mejorar, en BelAir constantemente verificamos y auditamos nuestros procesos para ofrecer siempre un excelente servicio.
Esperamos que esta situación no sea obstáculo en sus próximas vacaciones y nos elija nuevamente como su destino final para disfrutar sus vacaciones.
Estaremos felices de servirle.
Sinceramente,
Angel Zavala.
Gerente General.
8/10 Bien
annie, zapopan
9 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agradable
annie
Estimada Annie,
Es para nosotros muy valioso su comentario y nos gustaria informarle que nuestro hotel ya se encuntra en remodelacion para poder dar un mejor servicio sobre los que usted menciona.
Esperamos vuelva a visitarnos para que usted disfrute de las nuevas instalaciones.
Sinceramente,
Angel Zavala.
Gerente General.
6/10 Satisfaisant
Yara, Queretar
4 juin 2016
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda vista pero pésima comida
Yara
Estimada Yara,
Agradecemos mucho su valioso comentario sobre su estancia en nuestro resort. Todos los comentarios son tomados en cuenta para nuestras constantes mejoras en servicio y calidad. Tenga usted en mente que trabajaremos en los puntos mencionados para poder ofrecerle un mejor servicio. Esperamos su pronta visita a BelAir Resort & Spa.
Sinceramente,
Ángel Zavala.
Gerente General.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
3 juin 2016
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Réponse de Angel Zavala. le 27 juil. 2016
Dear Guest,
It is so wonderful to know your wonderful experience at BelAir Resort & Spa Nuevo Vallarta, we always love to hear from guests their appraisals and recognition.
We will be delighted to serve you soon!
Sincerely,
Angel Zavala.
General Manager.