Extérieur

Avis sur Days Inn by Wyndham Middletown/Newport Area

2 out of 5
Days Inn by Wyndham Middletown/Newport Area
1185 W Main Rd, Middletown, RI

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 301 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 362 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 189 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 91 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 60 avis sur 1003." "

7,8/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

7,0/10

Équipements

7,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,2/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

Johanne

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Malpropre et et oreiller très inconfortable, climatisation très bruyante.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Kristin le 12 sept. 2023
Hello Johanne, Thank you for taking the time to share your experience. We're sorry to hear that your recent visit wasn't up to your expectations. We take all feedback seriously, and we appreciate your honest feedback. We hope to have the opportunity to serve you better in the future.

8/10 Bien

Manon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Gareyene le 20 août 2023
Thank you so much for taking the time to leave us a rating. We really appreciate your business.

8/10 Bien

Makhlouf

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Gareyene le 6 août 2023
Thanks so much for sharing your experience with us. We hope to see you again soon.

6/10 Satisfaisant

Muy ngo

Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Gareyene le 6 août 2023
Thanks so much for sharing your experience with us. We hope to see you again soon.

4/10 Médiocre

Annie

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
La propreté des lieux laisse à désirer. La salle de bain avait des taches de savons et le bas de la porte coulissante de la douche n’avait pas été nettoyé. La porte de la salle de bain avait des taches noires qui dataient de plus d’une visite. Nous avons trouvé un élastique à cheveux à un endroit très passant qui laisse croire que la balayeuse a été passée très sommairement. Le personnel que nous avons côtoyé a l’air de détester être sur place car est difficile d’obtenir un sourire de leur part. Pour ce qui est du coin déjeuner….Distributrice à jus défectueuse ( il y avait un pot de jus pour pallier) il manquait de sucre et on s’est fait dire qu’il n’y en avait juste plus. Distributrice à café donnait un goût de moisissure au café ce qui laisse supposer un mauvais nettoyage de la machine. Sirop pour gaufres était remit au compte goutte ainsi que tout le reste. J’ai demandé d’autre confiture de fraise et on m’a répondu qu’il n’y en avait plus. Les lits étaient propres et confortables.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Christina le 9 juil. 2023
Hello Nathaniel,Thank you for taking the time to share your experience. We're sorry to hear that your recent visit wasn't up to your expectations. We take all feedback seriously, and we appreciate your honest feedback. We hope to have the opportunity to serve you better in the future.

6/10 Satisfaisant

Marie Lucie

Les points forts : Propreté et personnel et service
Service courtois. Odeur forte d’humidité dans la chambre, même avec les fenêtres ouvertes.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de David le 19 sept. 2019
Dear Marie Lucie. Thank you for the feedback. I am glad you found our hotel staff pleasant. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. We look forward to seeing you in the future

10/10 Excellent

michel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une bonne étape parfait
Tranquille en retrait de la route, très bonne literie, petit déjeuners gratuits très complets. A 10 mn du centre de New Port
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de David le 17 août 2019
Dear Michel. Thank you for the great review. Our new bedding and hot breakfast is a great hit among the guest. I am happy that you and your family has a wonderful time at Days Inn of Newport/Middletown. We hope to see you back in the near future.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Près de tout. Désuet. Moisissures. Odeurs d’humidité.
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de David le 13 août 2019
Dear Guest. Thank you for the feedback. I will be sure to pass your comments to our maintenance team. We hope to see you again soon!

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de David le 8 août 2019
Thank you for the rating. We hope to have you back in the near future!

8/10 Bien

samuel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hotel pour un court séjour
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Guest Relations le 22 juil. 2019
Thank you for the great rating. I am glad that you found our hotel accommodating. We hope to see you back!

6/10 Satisfaisant

audrey

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ordinaire
Le bain était craqué en 2, ils ont mis un tapis collant pour camoufler. La pression n'arrêtait pas de diminuer dans la douche. Les seals étaient dû pr être refaits, plein de moissisiures noires autour du bain. On navait pas de papier mouchoir dans la chambre. On appelle à la réception ils nous disent de venir en chercher une, alors qu'ils sont 3 a se parler relax. La poignee de porte de la chambrede bain était brisée et tenait avec un fils de fer. L'air climatisée était installée croche, on voyait l'extérieur. Ordinaire. Au déjeuner la dame remplissait les ustensils un par un en les tenant par le.cote côté où l'on mange. Ordinaire.
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Guest Relations le 6 juil. 2019
Thank you for your feedback. I would like to apologize for not meeting your expectations. Guest satisfaction is very important to us, and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Manager le 18 mai 2019
Thank You for your feedback! We hope to see you again soon!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

B+
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Manager le 7 sept. 2018
Thank you for taking the time to provide your feedback. We appreciate your stay with us. We hope to see you again soon!

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Manager le 23 août 2018
Thank you for taking the time to provide your feedback. We appreciate your stay with us. We hope to see you again soon!

6/10 Satisfaisant

Jessica

Séjour de 4 nuits en août 2018
Réponse de Manager le 18 août 2018
Thank you for taking the time to provide your feedback. We appreciate your stay with us. We hope to see you again soon!

8/10 Bien

Boris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Manager le 12 août 2018
Thank you for taking the time to provide your feedback. We appreciate your stay with us. We hope to see you again soon!

4/10 Médiocre

gir83

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Motel minable
Une odeur désagréable dans une chambre spatieuse mais vilaine. Une remise à neuf sommaire. Petit déjeuner infect.
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Manager le 11 août 2018
Thank you for taking the time to provide your feedback. We appreciate your stay with us. We hope to see you again soon!

10/10 Excellent

Chantal, Laval

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel calme pas de bruit à 10 min de Newport
J'ai adoré l'hôtel, grande chambre, pas de bruit, endroit propre et près de Newport j'y retournerais sans hésiter très contente de mon choix.
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
Réponse de Manager le 1 août 2018
Thank you for taking the time to provide your feedback. We are so glad you enjoyed your stay with us! We hope to see you again soon!

8/10 Bien

Bernard , Montréal

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bon rapport qualité/prix
Tranquille, bien situé sur l’art Commerciale de Middletown. À 5 min du bord de l’eau à Newport (en voiture). Personnel jeune et sympathique . Le petit déjeuner manque de protéines: que des glucides au menu.
Séjour de 2 nuits en avril 2018
Réponse de Divya D le 13 avr. 2018
Thank you for taking the time to provide your feedback. We appreciate your stay with us and glad that we were accommodating. We hope to see you again soon!

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bett wurde nicht gemacht, Frühstück mickrig, sonst
King Size gebucht, 2 Queen bekommen. Dafür wurde das benutzte Bett aber nicht gemacht. Frühstück abgezähltes Toastbrot, 4er Toaster, von dem nur zwei Einschübe gingen. Dafür aber O-Saft. Toast wurde auf Nachfrage irgendwann nachgefüllt, aber nur 5 Scheiben, die danach kamen hatten wieder nichts...
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Pratima

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Chi Young

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Raechel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Just know there are NO TUBS in the entire hotel, beyond that it was an incredible stay, friendly staff, service dog friendly, closer to a bunch of different restaurants and shops. The breakfast they provide is subpar so plan ahead for that as well
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Mei

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is beyond my expectation. Everything is excellent and I am fully satisfied. Will stay again.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

David

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to everything and easy to get to/ park. Nice & Quiet
Séjour de 7 nuits en septembre 2023

4/10 Médiocre

Danielle

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
I see why it’s so cheap, but should be cheaper.
I saw cockroaches in the bathroom sink, the shower door opens on the opposite side of the shower so when you turn it on you get sprayed with cold water. The TV stops working in the middle of the night. Everything I wanted to eat during the breakfast was expired for 2 weeks- the milk and the yogurt. Floors and hallways were so dirty. No elevator. Room got super cold so you need to blast the heat all night. Poor insulation.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Trenton

I enjoyed my stay was very easy to staff to work with
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

John

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et équipements
I like the location

6/10 Satisfaisant

Stephen

Les points forts : Propreté
It was a perfectly adequate place to stay for an event I was attention. It was last minute so this was the only place I found to stay. It was fairly clean and easy to park. The place was just completely forgettable. Nothing horrible but certainly nothing special either. Bathroom was fairly nice and roomy. Totally fine but average place to stay.

6/10 Satisfaisant

Anthony

Séjour de 2 nuits en juillet 2023

10/10 Excellent

YURIY

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
Good place - recommend
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

wendy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The only problem we had was the window did not have a lock and we were on the ground level. Also breakfast did not have alot of choices.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Roland

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

4/10 Médiocre

Mary Jane

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

2/10 Horrible

Lisa

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Never again! Not a good experience!
I have stayed here before prior to covid and it was clean and quiet. This stay was awful. The room was not clean. There was a used beverage can behind our bed, dirty floors that made your feet dirty, and hot water in bathroom sink was shut off. Went to breakfast and no fruit and the yogurt expired in Sept (we are in Nov). Front desk staff was nice but would never stay there again. Our three rooms were only people at hotel on a Saturday night. That's weird! Lastly, there is no public space to seat and hang out as a group.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Diana

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Buen opcion muy cerca de New Port.
Estuvimos en la parte principal del edificio, así que fue como hotel. Sino están las habitaciones del exterior que son como motel. La habitación era cómoda, grande, buena ducha. El desayuno bien. Hay muchos restaurantes cerca.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023

8/10 Bien

Thelma

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice stay.
We arrived early and were offered early checkin at no extra cost, and were given a nice quiet room, close to the main entrance. Beds are comfortable. I might suggest maintenance person to rearrange the furniture as the huge TV screen blocked the mirror. We did not find any info packet in the drawer.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Clean room and friendly staff. Bedding was clean.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Georgette

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
the breakfast selection was limited, not much abundance
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Danny

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
We were able to check in easily even though arriving late around 10, room was comfortable and cozy exactly as described. Hotel was very quiet and peaceful. Very short drive to downtown Newport as well!
Réponse de Kristin le 13 nov. 2023
Thank you so much for taking the time to leave us a rating & sharing your experience with us. We hope to see you again soon.

8/10 Bien

Joel, Somerville

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pretty bland area.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Kristin le 13 nov. 2023
We really appreciate your business and we look forward to serving you in the future.

10/10 Excellent

ALEXANDER

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Weekend getaway
Beautifully renovated room and clean. Staff was super friendly, excellent stay.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kristin le 6 nov. 2023
Thank you for leaving such a beautiful revie. We are glad you enjoyed your stay. Have a nice day.

10/10 Excellent

Megan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kristin le 6 nov. 2023
Thank you for the excellent rating. We appreciate your business. Have a nice day.

6/10 Satisfaisant

Edward

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Upon check in, I explained that I extended my stay, booking two nights separately. The attendant at the desk said, “Don’t worry about a thing, we just extend the stay and there’s no need to change rooms”. When we came back from our day, our keys didn’t work so, assuming it was just a timing issue, we went back to the desk. The attendant then says, Well you didn’t check back in during the day”. My wife and I told him he never said we had to and he proceeded to tell us, inappropriately that we were wrong, saying “I remember that conversation and I definitely told you that”. Not wanting to argue, knowing full well he just didn’t want to be wrong, he then stepped into a side room and brought out all our belongings that they packed up on us from the room we were in. He then gives us keys back and says we can just go back to the same room. I can think of a half dozen ways this could have been handled differently and no of them include him lying to us and telling us we were wrong. I would not not stay here again, even though the rooms were fine, service just terrible!!
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kristin le 6 nov. 2023
Thank you for taking the time to express your experience with us. We take all feedback seriously. Naturally you are supposed to stop to the front desk to extend any additional reservations. I do apologize for the inconvenience this may have caused for you. We do hope to serve you better in the future.

6/10 Satisfaisant

Donna

Voyage en famille
Only OK
It was a neat comfortable king sized bed . I slept well but my hubby heard people and heater all night long . Also , there was an old broken microwave inside our room by the door on floor that somone forgot about . Kleenex Paper Tissue box in bathroom was restuffed with messy tissues. I wanted to go to sleep and get right out in the morning . No one was around at check out so had to leave hotel key in basket at front . That made me uncomfortable because I gave my CC info for damage caused in room but MY checkout was not firmly acknowledged. Overall it was a freshly firm clean king bed to sleep in over night but that was it .
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kristin le 8 nov. 2023
Thanks so much for sharing your experience with us. We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. We hope to see you again soon.

8/10 Bien

Yi

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Seems nicely renovated. Easy parking. Breakfast was not good, fruits were not fresh. We had noisy neighbors, talking aloud during the night. The restaurant Chilis around is a good option for dinner.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kristin le 5 nov. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Days Inn by Wyndham Middletown/Newport Area. It is always a pleasure to receive positive feedback.

10/10 Excellent

Marissa

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

Roseanne

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

2/10 Horrible

Ida

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horrible accommodation
First accomodation room bathroom flooded within one hour, toilet backed up from flushing. Second room uncleaned hairs all over the bathroom floor and in shower. Upstairs customers up until 2 AM moving furniture? I asked for a partial refund and was ignored by management
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kristin le 8 nov. 2023
Thank you for taking the time to share your experience. We're sorry to hear that your recent visit wasn't up to your expectations. We take all feedback seriously, and we appreciate your honest feedback. We hope to have the opportunity to serve you better in the future. Please feel free to reach us at our management email- daysinnnewport1185, where we can better assist you.

8/10 Bien

Joan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kristin le 5 nov. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Days Inn by Wyndham Middletown/Newport Area. It is always a pleasure to receive positive feedback.