Avis sur Leonardo Hotel Köln Bonn Airport
Leonardo Hotel Köln Bonn Airport
Waldstr. 255, Cologne, NW
Avis
8,2
Très bien
8,6/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
7 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Your Leonardo Cologne Airport Team le 9 mai 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Kind regards
10/10 Excellent
Cécile
20 mai 2022
Cécile
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Your Leonardo Cologne Airport Team le 24 mai 2022
Dear Cecile,
Thank you very much for your great review about your recent stay at our hotel.
We hope to see you soon again and wish you all the best.
Kind regards from Cologne,
6/10 Satisfaisant
Rodrigo
Voyage en famille
9 avr. 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Très déçu
Rodrigo
Séjour de 1 nuit en avril 2022
10/10 Excellent
Eatis
Voyage d’affaires
4 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eatis
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Your Leonardo Cologne Airport Team le 28 févr. 2022
Dear Eatis,
Thank you very much for your great review about your recent stay at our hotel.
We hope to see you soon again and wish you all the best.
Kind regards from Cologne,
8/10 Bien
Laurent
Voyage d’affaires
19 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Laurent
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Your Leonardo Cologne Airport Team le 21 oct. 2021
Dear Laurent,
Thank you very much for your great review about your recent stay at our hotel.
We hope to see you soon again and wish you all the best.
Kind regards from Cologne
10/10 Excellent
Thierry
Voyage en famille
26 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kurze Nacht im Leonardo Hotel
Thierry
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Ihr Leonardo Köln Airport Team le 30 août 2021
Lieber Thierry,
herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung, über die wir uns sehr gefreut haben. Wir hoffen Sie schon bald wieder einmal als Gast bei uns begrüßen zu dürfen.
Viele Grüße aus Köln,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 juin 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Meike M. le 21 juil. 2021
Lieber Gast,
herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung, über die wir uns sehr gefreut haben. Wir hoffen Sie schon bald wieder einmal als Gast bei uns begrüßen zu dürfen.
Viele Grüße aus Köln
10/10 Excellent
jorg
Voyage d’affaires
8 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon établissement
jorg
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Meike M. le 28 oct. 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your great review about your recent stay at our hotel.
We hope to see you soon again and wish you all the best.
Kind regards from Cologne
8/10 Bien
guillaume
Voyage d’affaires
12 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
guillaume
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Meike M. le 17 sept. 2019
Dear Guillaume,
thank you very much for your kind feedback.
We are looking forward to welcoming you again soon!
All the best and kindest regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Meike M. le 3 juin 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your great review about your recent stay at our hotel.
We hope to see you soon again and wish you all the best.
Kind regards from Cologne,
10/10 Excellent
Patrick
22 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patrick
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de M.Touihri le 23 avr. 2019
Dear Patrick, Thank you very much for your great review about your recent stay at our hotel. We hope to see you soon again and wish you all the best. Kind regards from Cologne,
6/10 Satisfaisant
Steven
8 avr. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Taxe et parking
Steven
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de M.Touihri le 13 juin 2019
Monsieur Steve,
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour.
Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Meike M. le 11 févr. 2019
Dear Guest,
thank you for taking your time to evaluate your stay.We are surprised by your statement because our hotel offers a 24 hour shuttle service. Please contact our reception the next time and our shuttle will pick you up. Kind regards from Cologne
10/10 Excellent
Pascale
10 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bel hotel calme et tout près de l'aéroport
Pascale
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Meike M. le 14 janv. 2019
Dear Pascale,
thank you very much for your review. We are happy that you had a great time at our Leonardo Hotel Köln Airport and we hope to see you soon again. Best regards
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
19 déc. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Meike M. le 27 déc. 2018
Dear Guest,
thank you for taking your time to evaluate your stay.We are looking forward to welcome you again. Best regards from Cologne
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 nov. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de Meike M. le 26 nov. 2018
Dear Guest,
Thank you very much for your great review about your recent stay at our hotel.
We hope to see you soon again and wish you all the best.
Kind regards from Cologne
10/10 Excellent
Jean-Philippe
14 sept. 2018
A recommander
Jean-Philippe
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Meike M le 17 sept. 2018
Dear Jean-Philippe, thank you for taking your time to evaluate your stay. We are happy that you were content with our service. Best regards from Cologne
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
20 janv. 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de MeikeM le 22 janv. 2018
Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to evaluate our hotel and for your feedback.We hope to see you soon again and wish you all the best. Best regards from Cologne
10/10 Excellent
mika, Belgique
4 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
rapport qualité prix imbattable
mika
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
Réponse de DM le 18 sept. 2017
Dear Mirka,
Thank you very much for your nice feedback.We are very happy that you enjoyed your stay with us and that our service met your expectations. Your feedback is a great motivation for our team as it shows that our daily efforts and engagement are paying off.
Best regards, M.Mahat
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 12 janv. 2017
Lieber Gast,
Herzlichen Dank für Ihr positives Feedback, über das wir uns sehr gefreut haben. Wir hoffen Sie schon bald wieder einmal als Gast bei uns begrüßen zu dürfen.
Herliche Grüße aus Köln
M.Mahat
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Leonardo aéroport
Voyageur vérifié
Dear Guest,
thank you for your nice feedback. We are looking forward to welcome you again. Warm regards from Cologne
8/10 Bien
Bob
16 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Très près de l'aéroport
Bob
Réponse de M.Mahat le 17 mai 2016
Dear Bob,
thank you for your nice feedback.
We are looking forward to welcome you again. Best regards from Cologne
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
17 mars 2016
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Not even a real bed, and noisy
Voyageur vérifié
Réponse de DM le 4 juin 2016
Dear Guest,
thank you very much for your comments on our Hotel. We appreciate your feedback and you critical comments.
I’m sorry for the inconveniences you had. I have forwarded your comments also to our housekeeping department to make sure, that this will not happen again.
We would be very happy to welcome you again in our hotel.
6/10 Satisfaisant
Anke
1 janv. 2016
Anke
Réponse de DM le 26 janv. 2016
Dear Mr. de Meyer,
thank you very much for your comments on our Hotel.
We appreciate your positive feedback and would be very happy to welcome you again in our hotel.
Best regards,
M.Touihri
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
14 sept. 2015
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de DM le 16 oct. 2015
Thank you very much for your feedback. We are looking forward to welcoming you again in the near future.
Best regards
D.Meyer
Front Office Manager
8/10 Bien
lebon, metz
20 avr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
lebon
10/10 Excellent
Lebon, France
6 févr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Lebon
4/10 Médiocre
Cdsv, Le Havre
27 août 2013
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pas terrible. Bien pour une nuit mais pas plus.
Cdsv
8/10 Bien
Farshad
19 sept. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Avion/hotel
Farshad
8/10 Bien
Annelies
Voyage en famille
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Annelies
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Your Leonardo Köln-Bonn Airport Team le 23 avr. 2024
Dear Annelies,It's truly heartening to hear your commendations about our shuttle service drivers. They are indeed dedicated to providing excellent service to our guests, and your words are a testament to their efforts.We have taken note of your thoughts on having a second deskhelp. Your comfort and satisfaction are our top priority, and we continuously strive to refine our services to make your check-in/out process as smooth as possible.We're also glad to know that you found our rooms to be up to your expectations, as we aim to provide a comfortable and relaxing environment for our guests.Your feedback is valuable to us and we look forward to serving you again soon.Kind regards,
8/10 Bien
Andre
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Andre
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Your Leonardo Köln-Bonn Airport Team le 18 avr. 2024
Dear Andre,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
10/10 Excellent
Yasar
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yasar
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Your Leonardo Köln-Bonn Airport Team le 18 avr. 2024
Dear Yasar,It is truly uplifting to learn that you found our hotel clean and comfortable, with a pleasant view and fresh air. We are glad you also enjoyed our breakfast and found our staff friendly. Your positive feedback is very encouraging for us.Regarding the issue you faced with the smell of smoke, we sincerely apologize for any inconvenience this may have caused. We understand how such experiences can impact one's stay, and we hope that it did not overshadow the overall positive aspects of your visit.We look forward to welcoming you back soon for an even better experience.Kind regards,
6/10 Satisfaisant
Werner
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Werner
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Your Leonardo Köln-Bonn Airport Team le 18 avr. 2024
Dear Werner,We regret to hear about your recent experience with noise during your stay. Our establishment aims to provide a serene and comfortable atmosphere for all our guests. We value your feedback as it helps us understand the areas where we can improve. Please accept our apologies for any inconvenience caused. We hope this doesn't discourage you from choosing Hotel Leonardo Köln Bonn Airport for your future stays.Kind regards,
10/10 Excellent
Kathrin
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathrin
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Your Leonardo Köln-Bonn Airport Team le 11 avr. 2024
Liebe Kathrin,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,
4/10 Médiocre
sunil
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
sunil
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Your Leonardo Köln-Bonn Airport Team le 11 avr. 2024
Dear Sunil,We understand that comfort is a crucial factor when choosing a hotel, and we truly regret that you experienced discomfort due to the lack of air conditioning. While we recognize that every detail contributes to a memorable stay, please be reminded that we are committed to providing a quality experience with the most comfortable and pleasant environment possible.We hope that you were able to enjoy the other aspects of your stay at our hotel, and we look forward to the opportunity to serve you again under better circumstances. Kind regards,
10/10 Excellent
Meli
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Meli
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ihr Leonardo Köln-Bonn Airport Team le 25 mars 2024
Liebe Meli,es freut uns zu hören, dass Sie unsere Nähe zum Flughafen und den Shuttle-Service geschätzt haben. Wir sind stets bemüht, den Aufenthalt unserer Gäste so angenehm und praktisch wie möglich zu gestalten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns im Hotel Leonardo Köln Bonn Airport begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße,
8/10 Bien
Andrea
Voyage d’affaires
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Your Leonardo Köln-Bonn Airport Team le 25 mars 2024
Dear Andrea,Thank you for sharing your kind words about your experience at our hotel. We hope to have the opportunity to welcome you again in the future.Best regards,
8/10 Bien
Nicolai
18 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nicolai
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ihr Leonardo Köln Bonn Airport Team le 20 mars 2024
Lieber Nicolai,Vielen Dank für Ihre positive Rückmeldung. Es freut uns sehr, dass Sie unseren Shuttleservice schätzen. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch.Herzliche Grüße,
10/10 Excellent
Salomo
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Salomo
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Your Leonardo Cologne Airport Team le 29 févr. 2024
Dear Salomo,we are very pleased to hear that you were satisfied with your stay at our hotel. We particularly appreciate your positive feedback regarding the size of our rooms and the easy accessibility of our location.It is our utmost concern to make our guests' stay as pleasant as possible. We are therefore particularly pleased that our service met your expectations.We look forward to your next visit to the Hotel Leonardo Köln Bonn Airport.Best regards
8/10 Bien
Günter
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Günter
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Ihr Leonardo Köln Bonn Airport Team le 5 févr. 2024
Lieber Günter,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Herzliche Grüße
10/10 Excellent
Rafal
Voyage d’affaires
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rafal
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Your Leonardo Cologne Airport Team le 29 janv. 2024
Dear Rafal,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Best regards,
4/10 Médiocre
Ulrike
1 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ulrike
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ihr Leonardo Cologne Airport Team le 4 janv. 2024
Liebe Ulrike,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben unser Hotel zu bewerten.Offensichtlich waren Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns nicht zufrieden. Da uns die Zufriedenheit unserer Gäste sehr wichtig ist, hätten wir gerne den Grund hierfür erfahren, denn nur dies gibt uns die Möglichkeit unseren Service zu überprüfen und zu verbessern.Wir würden uns sehr freuen, wenn wir Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt wieder von unserer vollen Leistungsfähigkeit überzeugen können.Viele Grüße aus Köln,
2/10 Horrible
Cengiz
22 déc. 2023
Cengiz
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Ihr Leonardo Köln Flughafen Team le 4 janv. 2024
Lieber Cengiz,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben unser Hotel zu bewerten.Offensichtlich waren Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns nicht zufrieden. Da uns die Zufriedenheit unserer Gäste sehr wichtig ist, hätten wir gerne den Grund hierfür erfahren, denn nur dies gibt uns die Möglichkeit unseren Service zu überprüfen und zu verbessern. Wir würden uns sehr freuen, wenn wir Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt wieder von unserer vollen Leistungsfähigkeit überzeugen können.Viele Grüße aus Köln,
8/10 Bien
Alexandra
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexandra
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Ihr Leonardo Cologne Airport Team le 1 déc. 2023
Liebe Alexandra,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,
8/10 Bien
Olga
19 nov. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Olga
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Ihr Leonardo Cologne Airport Team le 21 nov. 2023
Liebe Olga,Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Hotel Leonardo Köln Bonn Airport genießen konnten. Ihr Lob an unser Personal und die Bequemlichkeit unserer Betten werden wir gerne weitergeben. Wir nehmen Ihre Anmerkungen bezüglich der Ausstattung des Bades und der Zimmerpreise zur Kenntnis. Wir bemühen uns stets, ein optimales Preis-Leistungs-Verhältnis zu bieten und unsere Ausstattung den Bedürfnissen unserer Gäste anzupassen.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße,
10/10 Excellent
Byron
Voyage d’affaires
1 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
100% recommended
Byron
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Your Leonardo Cologne Airport Team le 3 nov. 2023
Dear Byron,We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel and praised our service and rooms. Your positive review is a wonderful confirmation for our team that we are on the right track. We hope to welcome you again soon at the Hotel Leonardo Köln Bonn Airport.Best regards,
10/10 Excellent
Andrezza
Voyage en famille
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing
Andrezza
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Your Leonardo Cologne Airport Team le 30 oct. 2023
Dear Andrezza,we are very pleased that you enjoyed your stay at our Hotel Leonardo Köln Bonn Airport. Your positive words regarding the convenient location close to the airport and easy access to the city center are very valuable to us. It is always our goal to offer our guests a pleasant and comfortable stay.We are looking forward to your next visit.Best regards,
8/10 Bien
Edith
18 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Edith
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Ihr Leonardo Cologne Airport Team le 20 oct. 2023
Wir freuen uns, dass Sie unseren Service für Ihre Übernachtung genutzt haben. Es ist wahr, unser Haus hat eine reiche Geschichte, was ihm seinen einzigartigen Charakter verleiht.Wir hoffen, Sie bald wieder im Hotel Leonardo Köln Bonn Airport begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße
8/10 Bien
Charles
Voyage d’affaires
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Charles
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Your Leonardo Cologne Airport Team le 20 oct. 2023
Dear Charles,thank you very much for your feedback. We are very pleased that you found our staff and food excellent. Cleanliness is very important to us, so we are glad that this met your expectations.We note your feedback regarding the facility and hope this did not affect your stay. We always strive to provide our guests with a pleasant stay.Kind regards
8/10 Bien
Abdi
Voyage d’affaires
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Abdi
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Ihr Leonardo Cologne Airport Team le 4 oct. 2023
Lieber Gast,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,