Avis sur Hampton Inn Portland Airport
Hampton Inn Portland Airport
171 Philbrook Ave, South Portland, ME
Avis
8,0
Très bien
7,8/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
7 nov. 2023
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
David
3 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de CJ Patel le 25 oct. 2023
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. Its something our staff takes pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
8/10 Bien
veronique
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
veronique
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de CJ Patel le 25 oct. 2023
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. Its something our staff takes pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
2/10 Horrible
Claire
Voyage en groupe
28 août 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Claire
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de CJ Patel le 25 oct. 2023
Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.
2/10 Horrible
helene
Voyage en famille
19 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
helene
Séjour de 1 nuit en août 2023
4/10 Médiocre
Floriane
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
6 août 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Floriane
10/10 Excellent
Serge
Voyage en couple
8 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Serge
Séjour de 2 nuits en avril 2023
8/10 Bien
Suzanne
Voyage en couple
19 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Suzanne
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Brianna le 24 avr. 2023
Thank you so much for taking the time to share your experience about your recent stay with us! I am so happy to hear that you enjoyed our hotel and staff members. We all work really hard to give our guest the most memorable experience we can. I hope that if you ever visit the area again we get the pleasure of having you stay here with us!
8/10 Bien
Kingsley Ovie
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kingsley Ovie
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Brianna le 24 avr. 2023
Thank you so much for your survey. We are happy you enjoyed your stay. It was a pleasure to have you stay with us here in South Portland. We look forward to your return
10/10 Excellent
Marie-andree
10 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie-andree
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Brianna le 11 avr. 2023
Thank you so much for your review. We are happy you enjoyed your stay. It was a pleasure to have your stay with us here in South Portland! We look forward to your return.
10/10 Excellent
André
3 mars 2023
André
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Brianna le 17 avr. 2023
Hi Andre, thank you for taking a moment to share your experience. As a guest here your feedback is extremely important to us. I am happy to hear you found the Hampton Inn Portland Airport to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
10/10 Excellent
danny
Voyage en famille
15 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
danny
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Maddy le 19 févr. 2023
Hello Danny,We're so happy to hear you enjoyed your stay! We're glad you were able to see the hard work that our employees put in to keep the hotel clean and running smoothly. We hope to see you again soon. Thank you!
10/10 Excellent
Nancy
15 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Jana le 27 mars 2023
Thank you for the perfect score, Nancy! Please visit us again soon!
8/10 Bien
France
5 janv. 2023
France
8/10 Bien
Huguette
Voyage en groupe
5 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Huguette
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Maddy le 7 janv. 2023
Hello Huguette,We're happy to hear you enjoyed your stay and hope to see you again soon!
8/10 Bien
Line
Voyage en couple
29 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Line
Réponse de Brianna le 29 déc. 2022
Hello Line, we're very happy you enjoyed your stay and we look forward to seeing you in the future!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Brianna le 6 déc. 2022
Hello, we are happy to hear you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon!
10/10 Excellent
Julie
28 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
10/10 Excellent
Gisele
Voyage en famille
15 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gisele
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Maddy le 16 oct. 2022
Hello Gisele,We're happy to hear that overall, you enjoyed your stay. If the room with 2 double beds does not fit what you need, I would recommend booking our suite which has a king bed and a pull-out couch as well as some more space to move around. We appreciate your feedback and hope to see you again soon!
2/10 Horrible
AYMEN
28 août 2022
AYMEN
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Maddy le 30 août 2022
Hello Aymen,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay. Please feel free to reach out to us with any ways we can improve or if there's anything we could do to do better. Thank you!
8/10 Bien
Chantale
Voyage en famille
4 août 2022
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Chantale
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Maddy le 4 août 2022
Hello Chantale,
We're so glad to hear you enjoyed your stay and hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Kathleen
29 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathleen
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Valérie
Voyage en couple
20 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Valérie
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Maddy le 30 avr. 2022
Hello Valerie,
We're glad to hear you enjoyed our breakfast and your stay. We are getting some work done in our gym at the moment so it's not looking it's best, but we are making progress! Thank you for your feedback and we hope to see you again soon!
8/10 Bien
Francois
10 avr. 2022
Francois
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Maddy le 12 avr. 2022
Hello Francois,
We're glad to hear you enjoyed your stay. We hope to see you again soon!
8/10 Bien
Francis
Voyage d’affaires
13 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Francis
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Maddy le 14 déc. 2021
Hello Francis,
We're glad to see you've noticed the hard work our cleaning staff does to keep the building clean and sanitary. We're also very happy to have our hot breakfast and waffles back. We hope to see you again soon!
8/10 Bien
Jean
Voyage en famille
13 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Jana le 13 déc. 2021
Thank you, Jean!
10/10 Excellent
Phyllis
Voyage en groupe
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Phyllis
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Josh Leeman- General Manager le 17 avr. 2024
Thank you for your review. We are glad to hear you enjoyed our Complimentary Breakfast offerings, and look forward to your next say with us.
8/10 Bien
Janette
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Janette
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Josh Leeman-Operations Manager le 14 avr. 2024
Thank you for your review, and thank you for bringing this to our attention. We take bed bugs very seriously. If you could provide us with your room number, we will have our pest control look at it.We hope you enjoyed your stay otherwise, and look forward your next visit.
10/10 Excellent
Sonya
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sonya
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Josh Leeman-Operations Manager le 14 avr. 2024
Thank you for your review. We're glad to hear you enjoyed your stay. We always appreciate positive feedback, and look forward to your next stay with us.
6/10 Satisfaisant
Jeffrey
Voyage en famille
12 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffrey
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Josh Leeman-Operations Manager le 12 avr. 2024
Thank you for your review. I am sorry your stay with us did not meet expectations. We appreciate your feedback, and our leadership team will use it to improve the experience of our guests moving forward. We hope you will give us a chance to earn back your trust in the future.
2/10 Horrible
Paul
Voyage en couple
8 avr. 2024
Paul
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Laurie
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Laurie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
mindy
Voyage en famille
6 avr. 2024
mindy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jason R. Gerard - Regional Director of Operations le 6 avr. 2024
I am sorry that your experience did not meeting your expectations. Thank you for sharing your experience. Safe Travels.
8/10 Bien
Tiffany
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Tiffany
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jason R. Gerard - Regional Director of Operations le 4 avr. 2024
Thank you so much for sharing your experience. We are so glad you were able to enjoy your time with us. Safe Travels
4/10 Médiocre
Nancy, Centennial
Voyage en couple
3 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Nancy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jason R. Gerard - Regional Director of Operations le 3 avr. 2024
Thank you so much for sharing your recent experience with us. I am a bit confused regarding your comment about breakfast. We served breakfast on the morning of the 2nd and today April 3rd until almost 1030 am. There was hot food on the buffet and all three items were full until we closed breakfast. In additional the baked pastries, hard boiled eggs, waffle mix and all the bread choices were also available until 10:30 am. I am sorry that you are feeling this way, but there appears to be some confusion. Safe Travels.
6/10 Satisfaisant
mindy
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
mindy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jason R. Gerard - Regional Director of Operations le 2 avr. 2024
Thank you for your feedback. Your comments have been shared with the Property Leadership Team. Safe Travels
6/10 Satisfaisant
Nancy, Moncton
1 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jason R. Gerard - Regional Director of Operations le 3 avr. 2024
Thank you for your feedback
6/10 Satisfaisant
Colleen
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Colleen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jason R. Gerard - Regional Director of Operations le 1 avr. 2024
Thank you for sharing your feedback. Safe Travels
8/10 Bien
Paula
Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Paula
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jason R. Gerard - Regional Director of Operations le 1 avr. 2024
Thank you for being with us
8/10 Bien
Janiya
28 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Janiya
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jason R. Gerard - Regional Director of Operations le 1 avr. 2024
Thank you for being with us. We really appreciate it. Safe Travels.
4/10 Médiocre
Liza
Voyage en famille
27 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Liza
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jason R. Gerard - Regional Director of Operations le 6 avr. 2024
Thank you for sharing your experience. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Safe Travels
8/10 Bien
Matthew
Voyage en famille
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Matthew
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Josh Leeman Operations Manager le 25 mars 2024
We appreciate your feedback. Thank you for staying with us and we hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Tracie
Voyage en couple
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jason R. Gerard - Regional Director of Operations le 24 mars 2024
Thank you so much for your review. We really appreciate it. Please visit again soon. Safe Travels.
6/10 Satisfaisant
Kenric
24 mars 2024
Kenric
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Christie, sebago
Voyage en famille, Voyage en couple
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jason R. Gerard - Regional Director of Operations le 22 mars 2024
We are so happy to hear that you enjoyed your time with us. Please visit again soon. Safe travels.
6/10 Satisfaisant
Kristin
13 mars 2024
Kristin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jason R. Gerard - Regional Director of Operations le 3 avr. 2024
Thank you for your rating. Safe Travels.
6/10 Satisfaisant
Renaud
Voyage en couple
9 mars 2024
Les points forts : Équipements
Renaud
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jason R. Gerard - Regional Director of Operations le 11 mars 2024
Thank you for sharing your recent experience. I am sorry that your experience did not meet your expectation. Safe Travels.
10/10 Excellent
Jadecyn
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jadecyn
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jason R. Gerard - Regional Director of Operations le 26 févr. 2024
Thank you so much for sharing your recent experience with us. We are so glad to hear that you were able to settle in and enjoy your time. Please visit again soon. Safe Travels.
6/10 Satisfaisant
Aaliyah
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Aaliyah
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jason R. Gerard - Regional Director of Operations le 21 févr. 2024
Thank you so much for rating your recent experience with us. I am sorry that your experience did not meet your expectations. We would love to learn more. Safe travels
2/10 Horrible
margaret
Voyage en couple
18 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
margaret
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jason R. Gerard - Regional Director of Operations le 20 févr. 2024
Thank you for sharing your recent experience with us. We are sorry that your experience did not meet your expectations. Safe travels.