Extérieur

Avis sur Comfort Inn & Suites Scarborough - Portland

2.5 out of 5
Comfort Inn & Suites Scarborough - Portland
329 US Route 1, Scarborough, ME

Avis

6,2
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 174 avis sur 1008." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 235 avis sur 1008." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 222 avis sur 1008." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 203 avis sur 1008." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 174 avis sur 1008." "

6,4/10

Propreté

6,8/10

Personnel et service

5,4/10

Équipements

6,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Francis

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très confortable
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Services, Comfort Inn & Suites Scarborough le 20 sept. 2023
Hello Francis,We're truly honored to earn such a wonderful review. We're glad you've made us your home away from home while visiting Scarborough. As you discovered, our entire Comfort Inn & Suites team takes great pride in ensuring each guest is enjoying a lovely experience. From our Housekeeping colleagues to our front desk team, everyone is fully invested. We thank you for sharing accolades of their gracious hospitality and your very comfortable guest room, and we look forward to you visiting again soon.Regards,Guest Services Team

8/10 Bien

François

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Services, Comfort Inn & Suites Scarborough le 12 sept. 2023
Hello Francois,I’m delighted you found comfort at our Comfort Inn & Suites Scarborough! We work hard to add value to your stay through attentive service and detailed upkeep of our spaces. We are fortunate to be in one of Scarborough’s most vibrant neighborhoods, while easily accessible to the best and brightest attractions our fine city offers. We greatly appreciate your review and hope to welcome you back on another relaxing trip.Regards,Guest Services Team

4/10 Médiocre

Jaclyne

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
L'exterieur est beau ! Mais la chambre n'était pas propre. C'est désuet, ça sentait la vieille cigarette, il camouflait avec des branchés air wick, c'était poussiéreux et un manque de nettoyage ! La piscine ne sentait même pas un once de chlore, c'est épeurant! En plus pour le déjeuner, il ne restait plus rien a 8h. C'était vraiment trop cher. Le tier du prix aurait été correcte.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Services, Comfort Inn & Suites Scarborough le 12 sept. 2023
Dear Jaclyne,Please afford us the chance to apologize for the housekeeping lapses, and issues with the pool and breakfast that hampered your experience. Your business is greatly valued and leads us to commit ourselves to more efficiently managing these issues moving forward. We appreciate you making us aware of the areas in need of attention and sincerely hope to be given another opportunity to surpass your expectations the next time you come to town.Best Regards,Guest Services Team

8/10 Bien

Yvan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Calm place! Restful!
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Services, Comfort Inn & Suites Scarborough le 12 sept. 2023
Hello Yvan,Thank you for choosing Comfort Inn & Suites Scarborough-Portland.Learning of your enchanting experience makes us smile from ear to ear and we look forward to providing a similar impression the next time you make yourself at home. If we can assist in planning your next hotel visit, we invite you to be in touch.Regards,Guest Services Team

4/10 Médiocre

Melanie

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et équipements
Pas de tv, car le décodeur avait disparus… la première chambre octroyée sentait la cigarette nous avons demander de nous faire changer de chambre… la propreté laisse à désirer.. douche crasseuses plein de détritus par terre.. pour moi la balayeuse ne se passe pas souvent… je voyages au moins une fois par mois dans les comfort inn et première fois que je suis aussi dessus de la propreté et dès commodité
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Guest Services, Comfort Inn & Suites Scarborough le 26 août 2023
Dear Melanie,Thank you for responding to our survey. Reviews allow us to identify areas in which a guest's stay can be further elevated. The experience you have highlighted is dismaying and certainly not reflective of the lasting impressions we strive to create. Thank you for bringing these issues to our attention. We would be honored to welcome you back to our hotel in order to show you this experience is not typical of our property.Regards,Guest Services Team

4/10 Médiocre

Pablo

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Poor maintenance of the hotel. No housekeeping service. Filthy bathrooms full of fungus and a very strong odor.
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Guest Services, Comfort Inn & Suites Scarborough le 15 août 2023
Dear Pablo,Thank you for your feedback. I was sorry to hear of the inconsistencies you encountered. Please be assured that the issues highlighted have been shared with our Maintenance and Housekeeping teams who will take corrective action to avoid similar feedback.I am truly disheartened to read your visit with us did not echo the perfect experience we want each of our guests to have here. We have examined where we might make adjustments to ensure a perfect next visit.Please come visit us again!Regards,Guest Services

8/10 Bien

Chakriya

Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Guest Services, Comfort Inn & Suites Scarborough le 15 août 2023
Dear Chakriya,Thank you for your great review. We are delighted you had a great stay and hopefully enjoyed exploring our beautiful and vibrant Portland. It was an absolute delight to host you and we cannot be happier to read the experience you had was outstanding with all elements of your stay being up to standard. Our team at Comfort Inn & Suites Scarborough will be elated to learn that they were able to create such a memorable experience for you. We look forward to welcoming you back soon!Regards,Guest Services

8/10 Bien

Isabelle

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Établissement correct
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Guest Services, Comfort Inn & Suites Scarborough le 8 août 2023
Bonjour Isabelle!Merci beaucoup! I am hoping that during your stay, you enjoyed the amenities while exploring our fine city - perhaps taking a little time for a rejuvenating swim and a delicious breakfast to start the day. I am often told that these amenities ensure a stay at our Comfort Inn & Suites Scarborough is like none other. I sincerely wish for the honor of welcoming you back to our recently renewed hotel where our goal is always to provide gracious hospitality. Warm regards,Guest Services

6/10 Satisfaisant

David

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Services, Comfort Inn & Suites Scarborough le 6 août 2023
Hi David,We are sorry to hear that you were not completely satisfied with your recent stay with us at Comfort Inn & Suites Scarborough and do apologize if we came short of meeting your expectations on this particular occasion. Should you choose to stay with us again, I invite you to speak with our Front Desk who would happily recommend an itinerary encompassing a sampling of the most enjoyable of our amenities, whether it's a refreshing swim, a distinctively delicious breakfast, a workout in our gym, or an informative guide showcasing the best of Portland! Please do give us another try.Best,Guest Experience Team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Services, Comfort Inn & Suites Scarborough le 28 juil. 2023
Thank you for your great review. We are delighted you had a great stay and hopefully, took the time to explore our beautiful and vibrant city. It was an absolute delight to host you and we cannot be happier to read the experience you had was outstanding with all elements of your stay being up to standard. Our team at Comfort Inn & Suites Scarborough will be elated to learn that they were able to create such a memorable experience for you. We look forward to welcoming you back soon!Warm regards,Guest Services Team

10/10 Excellent

Cedric

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Guest Services, Comfort Inn & Suites Scarborough le 26 juil. 2023
Dear Cedric,What a pleasure to read your lovely review about your recent stay at our Comfort Inn & Suites Scarborough!We were delighted to see how much you enjoyed your time with us. We imagine you were impressed with the quality of your room and our facilities, and most importantly the attentive and thoughtful service from all our team members. We will certainly share your kind words with all our colleagues and thank them for providing you with a great and memorable experience!There is so much to see and do in Scarborough and some sights are definitely worthy of a repeat visit so we look forward to welcoming you back in the near future!Warm regards,Guest Services Associate

8/10 Bien

Jean François

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pour le prix c est une place très correct, petit déjeuner parfait pour se débrouiller
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Services le 20 juil. 2023
Dear Jean François,Thank you for your rating. I am thrilled our team made such a positive impression during your stay with us. The guest experience is the most important aspect of a hotel stay and that can't be achieved without a passionate team! Thank you so much for your kind words. We can't wait to welcome you back!Regards, Guest Services

2/10 Horrible

William

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mauvais
Chambre sale (rideau douche sale, poil dans le lit), staff pas très professionnel et refuse d’annuler une journée à la réservation pour accommoder
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Services le 20 juil. 2023
Dear William,Thank you for your review. I was disappointed to read that some aspects of your stay were not up to the highest standards. It is our goal to ensure that we deliver comfortable, safe, and personalized experience. Please be assured your feedback is important to us and will be used to ensure we are always refining and expanding the service we deliver our valued guests. As you know, your most recent experience is not reflective of our high standards which will be confirmed during your next stay with us. I hope you can give us another chance in the future to show you how wonderful our property really is.Regards, Guest Services

6/10 Satisfaisant

Jacob

Les points faibles : Propreté
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Services, Comfort Inn & Suites Scarborough le 26 juil. 2023
Dear Jacob,Thank you for sharing this feedback on your recent stay at Comfort Inn & Suites Scarborough. We are hopeful that you loved our safe and central location for exploring all the great neighborhoods and attractions nearby. Your rating suggests there were some missed opportunities to ensure a stellar and seamless stay and we hope to have the pleasure of welcoming you back again soon to ensure a greatly-improved experience. Regards,Guest Services Team

6/10 Satisfaisant

Julie

On a eu un problème et les employés ont de la misère à nous comprendre. Ils ne parlent ni anglais ni français.
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Guest Services le 26 juil. 2023
We truly appreciate your visit. We pride ourselves on offering signature experiences, so I apologize for any communication issues you encountered. We’re always seeking out ways to improve our guests’ experience, and feedback like this helps us do this, so I appreciate you sharing this with us. We would love nothing more than to have another chance to deliver to you a truly memorable and impeccable experience.Regards, Guest Services

8/10 Bien

Sylvain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Il y manque le manque d'eau chaude le matin du 18 juin.
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Guest Services le 26 juil. 2023
I am incredibly disappointed to hear your experience was not ideal. Your comments will be evaluated with full and intricate detail by our hotel management to prevent it from reoccurring. Naturally we aspire to deliver faultless service and I can see that there were many aspects of your stay that were truly disappointing. I hope you can give us another chance in the future to show you how wonderful our property really is.Regards, Guest Services

4/10 Médiocre

Lynthia

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
L’hôtel n’est pas propre, odeur de cigarettes, poubelles qui traîne dans les couloirs. Même déjeuner à chaque jour, et aucune journée les patates étaient cuites. Aucunes variétés.
Séjour de 3 nuits en mai 2023

6/10 Satisfaisant

martin

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lobby ascenseur et passage sale, MUFFIN PASSER DÛE de 3 semaines nous avons avisé et elle a regarder dans la boîte et toute la boîte était ainsi. Ascenseur non légal avis du maine depuis 1 an. Chambre sale bouchon de boisson au sol de la personne avant. Pas de débarbouillette dans la chambre. 2e matin la femme d’entretien grand cheveux brun fais la balayeuse à 7:30am super réveil. Hôtel à éviter!!!
Séjour de 2 nuits en février 2022

6/10 Satisfaisant

Céline

Deception
J’étais déjà aller il y a environ 3 ans mais je constate que l’excellence en as prit un coup . Piscine non baignable Chauffage bruyant . Souvent sans personnelle a l’accueil . Déçu de mon séjour
Séjour de 2 nuits en novembre 2019

2/10 Horrible

mohamed salim, MontrEal

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel de base, pas propre
Séjour de 2 nuits en août 2019

4/10 Médiocre

Rog

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté
Les draps des lits étaient tachés et malpropres. De la nourriture des anciens clients laissés dans le frigo et une paire de jeans traînait dans le garde robe au sol.
Séjour de 1 nuit en août 2019

6/10 Satisfaisant

Martin

Les points forts : Confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en juillet 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en juillet 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Confort de la chambre
Déception
Pourtant nous en sommes pas à notre première visite à cet endroit Le lit avait beaucoup de vécu, mou et pas confortable, le climatiseur était très bruyant son ventilateur avait certainement un problème, nous avons dormi avec ce bruit toute la nuit et aussi la présence de quelques fourmis dans la salle de bain
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

2/10 Horrible

Louise, Quebec

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Il y avait des polis dans l’évier de la salle de bain et des cheveux sur le plancher à notre arrivée, ainsi que des taches jaunâtres à la base la toilette qui semblait être de l’urine séchée... a donné une bonne idée de l’état de propreté général de la chambre. Il y a un gros fauteuil dans la chambre, quand mon père s’est assis dedans, une patte a cassé. Nous séjournions 2 nuits, et malgré l’affiche sur la porte demandant de faire la chambre, celle-ci n’a pas été nettoyée. Hôtel très bruyant, il a y avait un groupe d’environ 40 personnes , incluant des enfants et des ados, qui courraient partout, jasaient assis par terre dans les corridors devant les chambres , et malgré le fait qu’ils dérangeaient visiblement les autres clients, le personnel de l’hôtel n’a jamais rien fait pour améliorer la situation. Clairement pas à la hauteur des autres hôtels de la même chaîne. Malgré le prix abordable et sa location, je vous conseille fortement de payer plus cher et de séjourner à un autre endroit.
Séjour de 2 nuits en mai 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Propreté de la chambre. Petit déjeuner très bien avec un bon choix.
Séjour de 1 nuit en mars 2019

6/10 Satisfaisant

david

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en août 2018

4/10 Médiocre

Caroline, Québec

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
L’hôtel est vieux et pas très bien entretenu, le tapis est taché la tête de lit était pleine de trace de jus collant. La porte de la salle de bain ne fermait pas et l’air climatisé était tellement bruyante qu’on ne pouvait pas la laisser allumer. Il y avait des taches de sang sur la couette. Aucun recouvrement sur la couette sauf le drap du lit donc tu dors avec les résidus de la personne précédente. La pièce où se trouve La piscine sent la moisissure et les murs tombent en ruine. L’eau était brouillée et ne donnait pas envie de s’y glisser. Pour 200$ en haute saison c’est du vol, je trouve inconcevable qu’une bannière comme comfort in n’oblige pas les propriétaires à rénover et nettoyer leurs installations. Sincèrement trouvez autre chose et n’encouragez pas cet établissement.
Séjour de 1 nuit en août 2018

8/10 Bien

Jean Pierre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
First 2 days in suite # 121 was OK. The bed was very confortable and the AC very noisy. Second 2 days we had to be relocated in a different room # 313 right by the elevator. Why this since the price was the same as room # 121. 315 had a shower curtain issue (mold); carpet is not great but this time a brand new AC. Every corridor needs to be vacuum, it is dirty. AC in corridors only works for a period of time than it is SHUT OFF by the owner. A major issue happen at 11;30 at night as we could not get into our room. 5 times we tried with different card and then Peter night employee came to the third floor to replace the handle battery. This took 1hr as customers were waiting in the lobby to registrer. Thanks to Peter he did a great job. My wife and l sat in the lobby till this was done. On the next morning customers were in line waiting for the owner to show up as they did not look satisfied....
Séjour de 2 nuits en juillet 2018

2/10 Horrible

Mathieu

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ridicule
Établissement entretenu au minimum et encore! Propreté dégoutante, aucune air climatisée dans les corridors, insectes à l’intérieur (pas des moiches la!), eau du bain qui ne s’écoules presque pas (bouchée par des poils), rideau de douche noirci par pa crasse des gens, piscine avec de l’eau brouillée presque verte, déjeuner n’ayant pas la note de passage et pour terminer les gens avec nous leur serrure de chambre ne fonctionnait plus à notre arrivée d’une soirée à minuit. Ils ont attendu presque deux heures avant d’avoir accès à leur chambre. Ah oui! j’oubliais, il y a avait des immenses boites dans notre corridors et ils ont été laissé en place toute la semaine. À ne pas conseiller, allez ailleurs!!!!!! Le propriétaire n’a aucun respect pour les gens.......
Séjour de 2 nuits en juin 2018

6/10 Satisfaisant

Jay, Quebec

Les points forts : Confort de la chambre
Bel hôtel mauvais entretien
Cet hôtel serait bien s'il serait entretenu. La propreté était minimal, il y avait des toiles d'araignées dans la chambre. La piscine est douteuse. Il restait rien pour le déjeuner. Le personnel avait oublié leur sourire et répondait minimalement à nos questions.
Séjour de 2 nuits en mai 2018

10/10 Excellent

Michel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mike et c'est amis
Nous avons été au courses d'auto a beechridge motifs speedway et manger au texas steak house c'était super
Séjour de 1 nuit en juillet 2017

8/10 Bien

Mathieu

Les points faibles : Propreté et personnel et service
Hôtel récent qui vieilli mal!!!
Bel hôtel mais mal entretenu. Nous avions un voyage en famille dans ce secteur et j'hésiterai à reccomander. Pour le prix c'est passable et service très ordinaire.
Séjour de 1 nuit en juillet 2017

6/10 Satisfaisant

ALAIN C., Magog, QC

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Excellent rapport qualité prix pour la région
Accueil exceptionnel pour ce genre d'établissement. Piscine manquait cruellement de l'entretien quotidien minimal. Chambre impeccable. Aurions aimé bénéficier d'un petit réfrigérateur. Les cartes magnétiques pour la porte constamment démagnétisées nécessitant de multiples retour à la réception.

8/10 Bien

Daniel, Lac-Mégantic, Qc

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Excellent rapport qualité-prix
excellent choix pour le prix, hotel familial. Nous avions prix des chambres communicantes, c'était très bien. Le lit et la chambre sont confortables. Le petit-déjeuner est très bien aussi. Nous sommes à proximité du centre commercial, du centre-ville de Portland, de l'aéroport international. Aussi, à 10 minutes de la plage de Old Orchard Beach.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hôtel bien situé et près de tout
Bon rapport qualité-prix Chambre confortable Petit déjeuner varié Piscine OK

8/10 Bien

Stephane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement

6/10 Satisfaisant

Jonathan

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Stephanie

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I truly enjoyed my 2 night stay. I was very pleased with the cleanliness of the property. The swimming pool was a huge plus as I was there during an ice storm. Most of coastal Maine lost power including this property. But you would never have known as their generator kept everything going. I was also pleased that their breakfast choices included waffles, eggs and home fries along with the usual muffins, toast and bagels. I would highly recommended this property and will look forward to staying again in the future.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nick le 27 mars 2024
Dear Stephanie,Thank you so much for your glowing review! We're thrilled to hear that you enjoyed your two-night stay with us and that you were pleased with the cleanliness of our property. It's wonderful to know that you found our swimming pool to be a huge plus, especially during the ice storm, and that our generator ensured everything continued to run smoothly despite the power outage.We're delighted that you appreciated our breakfast choices, including the waffles, eggs, and home fries, along with the usual options. Providing a variety of breakfast options is important to us, and we're glad you enjoyed them.Your recommendation means the world to us, and we can't wait to welcome you back for another stay in the future. If there's anything we can do to make your next visit even more enjoyable, please don't hesitate to let us know.Warm regards,Guest services.

10/10 Excellent

Melissa, Danville

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was helpful and friendly.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de nick le 26 mars 2024
Dear Melissa,Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear that you found our staff to be helpful and friendly during your stay. Providing excellent service is our top priority, and we're delighted that our team was able to assist you with your needs.Your kind words mean a lot to us, and we truly appreciate your recognition of our staff's efforts. If there's anything else we can do to make your future stays even more enjoyable, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back for another wonderful experience in the future!Warm regards,Guest services.

4/10 Médiocre

Danai

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Property is dirty, soon as you get in at the reception there is a strange odor. A/C unit in the room very noisy, shower curtain very filthy at the bottom. Most accommodations in the area didn’t have power due to winter snow storm so this being one of the few with it, I had limited choice .
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de nick le 25 mars 2024
Dear Danai,Thank you for sharing your feedback with us. We sincerely apologize for the issues you encountered during your recent stay. Maintaining a clean and comfortable environment for our guests is a top priority, and we regret that we fell short of your expectations in this regard.We take cleanliness and maintenance concerns seriously, and we will address the issues you mentioned with our housekeeping and maintenance teams to ensure improvements are made promptly.We also apologize for any inconvenience caused by the strange odor in our reception area and the noisy A/C unit in your room. Your comfort is important to us, and we will investigate these issues further to prevent similar occurrences in the future.We understand that your options were limited due to the winter snowstorm, and we appreciate your understanding. If there's anything else we can do to make amends for your experience or if you would like to discuss your stay further, please don't hesitate to contact us directly.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a much-improved experience.Warm regards,Guest services.

6/10 Satisfaisant

Justin

Voyage en famille
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Rates are reasonable but there’s a lot of funny smells about this place. Lots of space heaters in hallways. Breakfast was questionable.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de nick le 25 mars 2024
Dear Justin,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your comments regarding our reasonable rates, but we're disappointed to hear about the issues you encountered during your stay.We apologize for any unpleasant smells you noticed during your time with us. We take cleanliness and maintenance seriously, and we will investigate the source of these odors to address them promptly.Regarding the space heaters in the hallways, we apologize for any inconvenience caused. We utilize these heaters to ensure the comfort of our guests during colder periods, but we will review their placement and effectiveness to improve the overall atmosphere of our property.As for the breakfast, we regret that it did not meet your expectations. We strive to offer a variety of options to cater to different tastes, and we will take your feedback into consideration as we continue to improve our offerings.We appreciate your honesty and value your input as it helps us identify areas for improvement. If you have any further concerns or if there's anything else we can do to enhance your experience, please don't hesitate to reach out to us directly.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a much-improved stay.Warm regards,Guest services.

8/10 Bien

Tara

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Then staff was super nice. My room was clean. I checked it late with with no issues. The bed was huge and very comfortable.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de AJ le 18 févr. 2024
Thank you so much for your positive feedback. We love to hear about satisfied customers as we work hard to ensure that our management service is the best it can be. We aim for our guests to have wonderful experiences so I am thrilled this was the case.

8/10 Bien

Marilyn

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de nick le 23 mars 2024
Dear Marilyn,Thank you for your positive rating! We're glad to hear that you had a pleasant experience during your stay. If there's anything we can do to make your next visit even better, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back soon!Best regards,Guest services.

10/10 Excellent

Theresa

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I went for a weekend getaway with my daughter; we had an absolute great time! The guys at front desk were some of the nicest people I have ever met! Rooms were clean and fresh! The property is clean and very friendly staff. Thank you!
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Guest Services le 9 févr. 2024
Thank you very much! We’re glad you enjoyed our property and that overall you had a great stay with us. We aim for our guests to have wonderful experiences so I am thrilled this was the case. It will be a pleasure to share your kind words with everyone who helped to create such a positive, lasting impression. Thank you again for sharing your review. It sure has been a pleasure to have you stay with us.Regards, Guest Services

6/10 Satisfaisant

Rachel, Bradley

Voyage en couple
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The people at the desk were nice, but the property itself was dirty and sketchy, the elevator was even sketchy. It was also a ghost town in the hotel
Réponse de Guest Services le 11 janv. 2024
Thank you for sharing your feedback on your stay with us. Your rating helps us improve and maintain our high service standards. We regret any inconveniences experienced during your stay. Our goal is to offer an inviting, comfortable, and bespoke guest experience. Please be assured that your comments are integral to our continuous improvement efforts. Despite these aspects, we're pleased to know that you enjoyed the remainder of your stay. We're grateful for your patronage and look forward to a future chance to fully reveal the true quality of our property.Regards, Guest Services

10/10 Excellent

Donald

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
They staff was great very kid friendly breakfast is great ❤️
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Services, Comfort Inn & Suites Scarborough le 31 déc. 2023
Hi Donald,Thanks for sharing this amazing feedback on your recent visit to Comfort Inn & Suites Scarborough. We are delighted to hear you found our location perfect for exploring all the great sites nearby and our staff was there to provide friendly and helpful service when needed. We appreciate these kind comments and hope to welcome you back and impress you on a future stay. Regards,Guest Services Manager

10/10 Excellent

Kimberly, West Paris

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pool, breakfast, candlepin bowling across the street, mall and food options within 10 minutes.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Guest Services, Comfort Inn & Suites Scarborough le 31 déc. 2023
Thank you for taking the time to review your stay and for the wonderful rating. It's true that the Comfort Inn & Suite Scarborough's coveted location is quite convenient! Combined with our spacious and comfortable guest rooms, our wonderful amenities, and a genuinely caring staff committed to personalized service, our Comfort Inn & Suites Scarborough is dedicated to creating exceptional stay experiences. We are hopeful we have become your "go-to choice in Scarborouhg," and look forward to welcoming you back once again.Regards,Guest Services Manager

10/10 Excellent

Gilberto

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Services, Comfort Inn & Suites Scarborough le 31 déc. 2023
Hello Gilberto,Thank you for taking the time to share your feedback, we sincerely appreciate it. As you discovered, there is much to love about our Comfort Inn & Suites Scarborough where relaxing and recharging is the order. We are humbled by your marvelous review and we will be sure to share your rating with our staff. On behalf of all of us, the pleasure was ours and we invite you to join us again in the months and years ahead.Regards,Guest Experience Manager