Avis
9,6
Exceptionnel
9,6/10
Propreté
9,8/10
Personnel et service
9,4/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,6/10
Écoresponsabilité
Avis
21 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
Réponse de General Manager le 21 oct. 2019
Amazing review, thank you for staying with us, thrilled you had the most memorable experience. Do hope you shall return to our little paradise again soon.
Best regards,
Graham Grant
General Manager - Six Senses Yao Noi
10/10 Excellent
Franck
29 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un séjour top relaxant !
Franck
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de General Manager le 14 oct. 2019
Dear Khun Franck,
Thank you for your outstanding rating and review. We are delighted you had an amazing experience and do hope you may return to see us again soon.
Best regards,
Graham Grant
General Manager - Six Senses Yao Noi
8/10 Bien
philipe , monaco
23 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
philipe
Réponse de General Manager le 26 août 2017
Dear Philipe
Thank you for choosing Six senses Yao Noi and for great review. Well note remark on boat journey to resort through spectacular Phang Nga Bay and the view of iconic limestone carsts; we do hope you found to be of value. Hope to welcome you back to our little paradise again soon.
Best regards,
Graham Grant
General Manager - Six Senses Yao Noi
10/10 Excellent
stephanie, singapour
11 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un des meilleurs resorts de l'Asie du Sud Est
stephanie
10/10 Excellent
BEATRICE
25 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel
BEATRICE
10/10 Excellent
Aurélie, Paris
28 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Aurélie
10/10 Excellent
J.Marc, France
6 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
C'était magique ...
J.Marc
10/10 Excellent
Carine, Belgique
19 mars 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nous avons trouvé le paradis
Carine
8/10 Bien
Deborahloo, Lyon, France
29 janv. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel idéal pour couples
Deborahloo
10/10 Excellent
FRANCOIS, Saint-Cloud, France
4 janv. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A beautiful place - a magical hotel
FRANCOIS
10/10 Excellent
Betty
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Betty
Séjour de 5 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Gordon, New York
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gordon
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
yooseob
1 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
yooseob
Séjour de 2 nuits en août 2023
10/10 Excellent
kazuhiro
5 août 2023
kazuhiro
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
tomoko
Voyage en couple
10 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
tomoko
Séjour de 3 nuits en mai 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
Mona
25 janv. 2023
Mona
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
10/10 Excellent
Haim
11 déc. 2022
Haim
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Stefan Zich le 13 déc. 2022
Sawadee ka from Six Senses Yao Noi!Thank You very much for your kind review and we look forward to welcoming you back to our beautiful little island soon.Kind RegardsStefan ZichResort ManagerSix Senses Yao Noi
10/10 Excellent
Julien
19 nov. 2022
Julien
Séjour de 5 nuits en novembre 2022
Réponse de Graham le 21 nov. 2022
Thank you for your sensational review.Best regards,Graham General Manager - Six Senses Yao Noi
10/10 Excellent
Melanie
Voyage en couple
10 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Melanie
Réponse de Graham le 21 nov. 2022
Thank you for your sensational review. Appreciate the feedback on dining outlets and wine availability which is being reviewed.Best regards,GrahamGeneral Manager - Six Senses Yao Noi
10/10 Excellent
Mark
16 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Relaxed paradise
Mark
Séjour de 7 nuits en octobre 2022
Réponse de Stefan Zich le 13 déc. 2022
Dear Khun MarkSawadee ka from Six Senses Yao Noi! Thank You for taking the time to write this review and for the amazing photos which I will personally share with the team. We love hearing about how our Six Senses service, pool villas, dining and GEM made your stay with us a truly exceptional experience. Most of all, we look forward to welcoming you back again to Six Senses Yao Noi.Warm RegardsStefan ZichResort ManagerSix Senses Yao Noi
10/10 Excellent
jeffrey, Issaquah
9 août 2022
jeffrey
Séjour de 5 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Lindsey, Slough
Voyage en couple
31 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lindsey
Séjour de 9 nuits en juillet 2022
Réponse de Graham le 4 août 2022
Dear Khun Lindsey,
Sensational review thank you, hope to welcome you back soon.
Best regards,
Graham Grant
General Manager - Six Senses Yao Noi
10/10 Excellent
James Bates
Voyage en famille
13 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James Bates
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Graham Grant le 14 juil. 2022
Dear Khun James,
Thank you for your sensational review, hope to welcome you back soon.
Best regards,
Graham
General Manager - Six Senses Yao Noi
10/10 Excellent
Aurielle Marie
6 juin 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aurielle Marie
Séjour de 4 nuits en mai 2022
6/10 Satisfaisant
Israel
Voyage en couple
8 mai 2022
Les points forts : Propreté
Israel
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Stefan le 18 mai 2022
Dear Israel,
Firstly, thank you again for your recent stay with us and as well for the conveyed feedback.
Please let me apologize again for the noise disturbance on your first afternoon,
that was clearly not well planned from our side.
In regards to the late checkout, as communicated to you, we were fully booked on your departure day
and not able to offer you a late checkout in your villa. That said, we were offering one of our day use rooms to you to use until your departure, which you declined.
We do also have a lounging area at our Hilltop restaurant as well as the living room, besides the library you choose.
It is true that most of our guests are enjoying swimming in our hilltop pool as it offers a stunning view across the Krabi islands.
Still a good number of our guests enjoy a swim at our Mai Thai beach.
Hoping to welcome you back one day to show you a sunnier side of our small island.
Kind regards,
Stefan
10/10 Excellent
Sean
Voyage en couple
18 janv. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sean
Séjour de 8 nuits en janvier 2022
Réponse de Graham Grant / Regional General Manager le 26 janv. 2022
Thank you for staying with us and your sensational rating, hope we shall see you again soon.
10/10 Excellent
Jctc, Newcastle
Voyage en couple
17 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jctc
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de General Manager le 17 févr. 2020
Dear Jctc
Thank you for spectacular review, thrilled we inspired a sensational stay and hope you may return soon.
Best regards,
Graham Grant
General Manager - Six Senses Yao Noi
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
30 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en janvier 2020
Réponse de General Manager le 31 janv. 2020
Thank you for this perfect review!
Hope to see you again soon.
Best regards,
Graham Grant
General Manager - Six Senses Yao Noi
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de General Manager le 15 janv. 2020
Thank you for outstanding rating. Hope to see you again soon on our little paradise.
Best regards,
Graham Grant
General Manager - Six Senses Yao Noi
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 janv. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en décembre 2019
Réponse de General Manager le 8 janv. 2020
Thank you for amazing rating. Do hope to see you back at our little paradise soon.
Best regards,
Graham Grant
General Manager - Six senses Yao Noi
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de General Manager le 11 déc. 2019
Amazing rating, thank you from all the team at Six Senses Yao Noi.
Best regards,
Graham Grant
General Manager
10/10 Excellent
Zach
Voyage en groupe
28 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A Great Time!
Zach
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de General Manager le 28 nov. 2019
Dear Zach
Outstanding review thank you. Thrilled you had a sensational stay and hope you return to our little paradise soon.
Best regards
Graham Grant
General Manager - Six Senses Yao Noi
10/10 Excellent
Stefan
27 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paradise found
Stefan
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de General Manager le 27 oct. 2019
Dear Khun Stefan,
Amazing review and we are thrilled you had a breathtaking experience with us.
Hope you shall return soon.
Best regards,
Graham Grant
General Manager - Six Senses Yao Noi
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de General Manager le 27 août 2019
Thank you for sensational rating. Do return soon to our little paradise.
Best regards,
Graham Grant
General Manager - Six Senses Yao Noi
10/10 Excellent
Nao, 東京
Voyage en groupe
20 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Nao
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Graham Grant le 22 août 2019
Dear Khun Nao,
Thank you for your outstanding rating, we look forward to welcoming you back to our natural paradise soon.
Best regards,
Graham Grant
General Manager - Six Senses Yao Noi
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
14 août 2019
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Not the 5 star experience we were expecting
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Alicia Denning le 22 août 2019
Dear Anonymous,
Many thanks for reviewing your stay with us here at Six Senses Yao Noi.
It is our intention to provide guests with a unique journey that will create fabulous memories and we are sorry to read that we did not impress on this occasion.
As mentioned when you were on site and via email after departure, we truly appreciate the points you raised concerning housekeeping and the spa and as such we have been proactive in implementing an action plan.
On a personal note, I very much appreciate your comments. I am very proud and passionate about our property and I can assure you that your comments were taken constructively as this will allow us the opportunity for further improvement.
Thank you once again and we do hope you choose Six Senses Yao Noi again in the future.
Kind regards,
Alicia Denning
Six Senses - Resort Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de General Manager le 13 août 2019
Thank you for sensational rating. Please come back to our little paradise soon.
Best regards,
Graham Grant
General Manager- Six Senses Yao Noi
10/10 Excellent
Ya
30 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ya
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de General Manager le 5 août 2019
Thank you for outstanding rating! Hope to see you on our little paradise again soon.
Best regards
Graham Grant
General manager - Six Senses Yao Noi
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juin 2019
Réponse de General Manager le 5 août 2019
Sensational rating thank you. Do come back and see us again soon on our little paradise.
Best regards,
Graham Grant
General Manager - Six Senses Yao Noi
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 mai 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de General Manager le 7 mai 2019
Thank you for wonderful rating, hope we see you again soon on our little paradise.
Best regards,
Graham Grant
General Manager - Six Senses Yao Noi
10/10 Excellent
Levi
3 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Levi
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de General Manager le 3 mai 2019
Dear Levi,
Thank you for outstanding rating, hope to see you again soon on our little paradise.
Best regards,
Graham Grant
General Manager - Six Senses Yao Noi
10/10 Excellent
Karel
15 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Six senses top!!
Karel
Séjour de 3 nuits en avril 2019
10/10 Excellent
john
2 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
john
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de General Manager le 2 avr. 2019
Thank you for your fantastic review, hope to welcome you back soon to our little paradise.
Best regards,
Graham Grant
General Manager- Six Senses Yao Noi
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de General Manager le 2 avr. 2019
Sensational rating, thank you, do hope to see you again soon.
Best regards,
Graham Grant
General Manager- Six Senses Yao Noi
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
15 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de General Manager le 19 févr. 2019
Thank you for wonderful rating, thrilled you had a great stay.
Best regards,
Graham Grant
General Manager - Six Senses Yao Noi
10/10 Excellent
Tim, London
6 févr. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Tim
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de General Manager le 13 févr. 2019
Dear Tim,
Thank you for outstanding rating and review, hope to see you again soon on our little paradise.
Best regards,
Graham Grant
General Manager - Six Senses Yao Noi
10/10 Excellent
Angelica
14 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Angelica
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de General Manager le 14 janv. 2019
Dear Angelica,
Thank you for outstanding rating. Do hope to welcome you back to our little paradise soon.
Best regards,
Graham Grant
General Manager - Six Senses Yao Noi
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
17 déc. 2018
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de General Manager le 24 déc. 2018
Thank you for rating us, sorry to see did not get top marks, however trust there was some wonderful memories from stay with us.
Best regards,
Graham Grant
General Manager - Six Senses Yao Noi