Piscine extérieure, parasols de plage, chaises longues

Avis sur Natai Beach Resort

5 out of 5
Natai Beach Resort
55 Moo 6, Kok Kloi, Takua Thung, Phang Nga

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 88 avis sur 195." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 58 avis sur 195." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 31 avis sur 195." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 14 avis sur 195." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 4 avis sur 195." "

8,4/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

7,0/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

francoise

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en janvier 2019
Réponse de General Manager le 8 févr. 2019
Dear Khun Francoise, Sawadee Krub from Natai Beach Resort & Spa, thanks a lot for choosing us for your last stay and highly appreciated your review. We are looking forward to welcoming you back soon on your next trip to Phuket area. with best wishes the team and Josef Umenberger General Manager

10/10 Excellent

Pierre-Luc

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de General Manager le 22 déc. 2018
Dear Khun Pierre-Luc, Sawadee Krub from Natai Beach Resort & Spa , we thank you for staying with us and sharing your experiences. We are delighted to your been happy with our services and we are happy and delighted to share your experience with our hardworking team. once again thanks for staying with us and looking forward to welcome you back soon in the near future. with best regards the team and Josef Umenberger General Manager

6/10 Satisfaisant

PHILIPPE

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
L'ENVIRONNEMENT EST VRAIMENT PAS PLAISANT ET PAS PROPRE L'HOTEL ETAIT EN TRAVAUX CE QUI NUIT A SA TRANQUILITE
Séjour de 1 nuit en novembre 2017

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

Danièle, Sevran

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel sauvé par sa plage
Vacances reposantes au soleil et au calme dommage que l' hôtel soit un peu vieillissant . Peu de personnel pour les chambres donc celles ci étaient faites tardivement ( 17 heures environ ) Nourriture pas terrible sauf pour le petit déjeuner Belle plage mais pratiquement pas d'ombre et aucun parasol sur la plage donc dès le matin c'était la ruée vers l'or ( pas terrible lorsque l'on a une chambre "beach " )

6/10 Satisfaisant

sam, paris

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
un hotel sympa
l’accueil est super sympa, une équipe super souriante et cordiale . l’hôtel est super beau, de la musique Lounge au bord de la piscine se qui donne un un aspect de décontraction, lieu qui est paradisiaque.par contre de nombreux problèmes concernant une clim très bruyantes.j'ai été dans différentes chambre et les bondes de baignoires cassé donc pour vider l'eau suite à un bain cela est compliqué. le wifi désastreux. d'un agréable accueil l'on nous dit que les choses s'arrangeront mais rien ne fait sur les point persistants mais dès qu'ils peuvent réparer tout va bien . l’hôtel est conseillé pour les couples.PRÉVOIR UNE VOITURE DE LOC car loin de tout .le bar est super beau mais pas d'ambiances, personne le soir.j'ai fait beaucoup d'hotel de luxe et celui-ci est un 3 étoiles pas un 5

2/10 Horrible

amelie, Natai

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Evitez cet hôtel. N'est pas digne d'un 5 etoiles
C'est hôtel est tout sauf un 5 etoiles. Seul le bâtiment à l'entrée est en bon état. Dommage que le reste ne suive pas. La 1ere chambre que nous avons eu était sale et sentait le moisi. Nous avons eu une 2ème chambre: malgré qu'elle fusse plus récente, elle était toujours sale. Les cloisons des chambres sont tellement fines que l on entend tout ce qui se passe dans les chambres voisines Seulement 1 restaurant sur les 2 était ouvert. Aucune bouteille d'eau disponible au restaurant: c'est un comble surtout quand on a un enfant en bas âge La nourriture du restaurant est chère et très mauvaise. Hotel en travaux. Situé au milieu de nul part. Rien à faire aux alentours. Aucune activité proposée.

8/10 Bien

AnnB, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pour amoureux des belles plages
L' hotel se situe sur la plage d Natai a mi-chemin entre Phuket et Khaolak : situation de rêve sur une plage magnifique et quasi déserte, à l'écart des exploitations touristiques surpeuplées. L'hotel offre un shuttle journalier a 16 H vers la petite ville voisine qui a un petit supermarché. Le personnel est très serviable. La piscine et le jardin tropical qui l'entoure sont bien entretenus. Ambiance détendue et calme ... Espérons que Natai restera préservée des investisseurs immobiliers. Les environs sont authentiques et la population est accueillante : villages de pêcheurs ou agricoles. Pour visiter Phuket il faut mieux louer un taxi a la journée. Pour Khaolak nous vous recommandons les excursions proposées par l'agence Beautiful Khaolak de la polyglotte Ariane. Le restaurant de l'hotel offre un large choix de plats Thai ou cuisine internationale a la carte. Sur la plage, non loin de l'hotel il y a également un petit restaurant local, tres sympathique et bon, Rabiang Lay.

10/10 Excellent

vignaud, france

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
fabuleux hotel
presqu'un rêve et nous avons regretté de ne pas y avoir séjourné plus longtemps...on reviendrait presq'uniquement pour l'hotel ou tout est parfait

10/10 Excellent

MM, FRANCE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellent hotel service irréprochable
service irréprochable avec cependant un bémol ....Comme l'hotel est loin de tout et assez luxueux malgré un prix attractif les services additionnels sont extrêmement chers ..Un conseil , louez un petit scooter dans le petit village à côté en utilisant la navette gratuite et achetez à manger dans les petits restaurants de la petite ville et tous les à côtés (vin alcool etc) sinon l'addition va très vite grimper et finalement doubler votre prix du séjour ...Le sous-directeur de l'hotel est français et nous a upgradé lorsque nous avons eu quelques problèmes dans la première chambre dans une chambre avec piscine privée ...Hotel à recommander avec quelques précautions

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Hôtel sur la plage
Il n'y a rien à côté, sauf un restaurant thai et un lieu de massage en allant à droite pendant 5-10 min sur la plage qui est très bon et pas cher. Il y a une navette tout les jours qui peut vous emmener à 16:00 et revient vous chercher à 17:30 au centre ville le plus proche avec un supermarché tesco et un marche locale le samedi et le lundi. Sinon l'hôtel en lui même possède une belle piscine, l'hôtel donne directement sur la plage et la mer. Offre des services de transport depuis et jusqu'à l'aéroport à différent prix. Nous avons pris une chambre avec piscine privée, la chambre est humide, la piscine un peu petite et je la trouve bizarrement faite, mais elle est très agréable pour un bain du soir. Les restaurants et massage/Spa de l'hôtel sont cher. Le restaurant thaï de l'hôtel est bon mais cher , le petit déjeuner dans le restaurant intnatinal est simple et correct sans plus. Le spa je ne sais pas on ne l'a pas utilisé. Je ne dirais pas que c'est un hôtel 5 * de luxe mais plutôt un hôtel familial relaxant et simple avec un service très correct.

10/10 Excellent

Marco

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Executive Assistant Manager le 23 avr. 2024
Thank you very much for 5/5 score, and we hope you had a lovely stay with us.

10/10 Excellent

stephen

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful place. Beaches were very nice. Staff were always friendly and accommodating. Definitely reccomend.
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Kwanchai le 23 avr. 2024
Thank you very much for your kind given us 5/5 score, and would be great to hear from you if we can do something better with your constructive ideas.

8/10 Bien

marnett

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Most importantly, the resort itself is beautiful and the beaches are gorgeous. Highly recommend if you are going to stay on the resort for majority of your stay. This is a more laid back part of Phuket with less traffic. If you want to explore, this place is FAR AWAY from everything. The resort only offers a shuttle into town 3x a week. I’d recommend grocery shopping for snacks and such to bring back in town. Go on a Monday so you can take advantage of their local night market. The resort itself offers INCREDIBLY overpriced dining. Walk along the beach to a local spot for true Thai food at the costs you’d anticipate for Thailand. Outside of the location of the resort, the amenities are sparse. The TV has only a few channels and though it’s a smart TV, it’s not equipped for you to link your streaming accounts. Only in room water is free, so bring your water bottle with you if you dine in an on site restaurant to avoid the added charge. Also, they seemed to be out of many liquor options - again go to town and buy the liquor you want, make your own drinks. The room is beautiful. Nice, firm, large bed. Soaking tub. Good size shower. Awesome bidet. We got the pool room and we took advantage of the pool after hours - it’s not heated. Would I come back here? If I was looking to stay and relax, yes. To enjoy more of a Phuket, I’d choose a closer location to more off site amenities.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Executive Assistant Manager le 23 avr. 2024
Thank you for giving us the opportunity to serve you and be a part of your vacation, and thank you for your honest and useful comments on our hotel to fix and improve the various points to make it better and ready to serve all guests who will come to visit. Yes, our hotel is quiet and suitable. Especially for resting and recharge from its surrounding nature. We hope to welcome you back to stay with us again in the near future.

4/10 Médiocre

s

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The beach is the nicest thing about this hotel. Too many mosquitoes in the rooms, bath water is yellow, everything needs an update. Rooms look nothing like the beautiful lobby. Pool is good. Overpriced. Need a car to get local food.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Executive Assistant Manager le 24 avr. 2024
We are terribly sorry for the inconvenience caused to you during your stay this time. Of course, several issues are our challenges to keep improving things in the resort. Thank you very much as given us the feedback that we have to do hard works fixing them and ensure the improvement plans are going well and accomplished this year as planned.

10/10 Excellent

Andrea

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Everything was fine
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Executive Assistant Manager le 24 avr. 2024
Thank you very much for your 5/5 score given us for your recent visit. We do hopefully to welcome you back again for your next holiday.

8/10 Bien

EMILY

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Executive Assistant Manager le 19 mars 2024
Thank you very much for your review scored 8/10. I do hopefully to get some constructive idea and comments from you for us to improve and make it 10/10 or a chance for us to welcome you back to Natai Resort again in the near future.

6/10 Satisfaisant

Chris

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Unfortunately this is a very outdated resort. It has an amazing location, but the interior is from the past and long time no refurbishment. The service personal is friendly, but lack tremendously on knowledge in food and beverage. Food takes too long and often require a reminder, the quality of drinks is medium, the folks doesn’t know basic recipes for drinks.
Séjour de 7 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Casey

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The beach and serenity is first class
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Florence

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en décembre 2023

2/10 Horrible

sanne

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dårligt hotel
Hotellet er ikke et 5 stjernet hotel , det er helt nedslidt og beskidt , det eneste der var godt var restauranten og stranden
Séjour de 4 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Denise

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Weinig te doen in de omgeving
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Bernard

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent beach and pool. Breakfast and a la carte menu of the poolside resturant are great.
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Kwanchai le 15 déc. 2023
Thank you very much for your review and score 5/5 that gave us with full of joy to what you have experienced while staying with us. We do hopefully and looking forward to your return visit in the near future.

8/10 Bien

Niranchana

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 13 nuits en novembre 2023
Réponse de Kwanchai le 15 déc. 2023
Thank you very much for your kindness review with 4/5. It is meaningful to us, the Natai team. Let us know please if you would like to give a suggestion for our improvement or how could we serve you better. Thank you and kind regards.

10/10 Excellent

Lara

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I loved the location to be alone. It was very quiet and empty and the beach is incredible. Sunsets were fabulous! I was a little surprised that the staff did not speak much English - they could get by but because of the language barrier I double checked two reservations and both were not made. This was important and I caught it in time. If u want mixed drinks, don’t. Not good w then and wine was over priced. However I loved the yoga and Mui thai fitness classes I took. No one else did so they were one on one w the great instructor. Overall incredible place to get away and be alone. Breakfast buffet was Very Nice!
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Kwanchai le 29 oct. 2023
It was our great pleasure to have you stayed with us recently and thank you very much for your kind gave us 5/5 this time. We are appreciated your kind concerned with experienced of English communication with our team members and apologize for this happened. We therefore having the internal department training during low season and there are slightly improving. The drinks issue that also needs attention and I will re check the quality while making sure it's all up to standard, wine price we set them up similar to another local resorts and keep the price the same for almost 2 years while we did not have plan to increase for this. Perhaps, if you could describe the quality and price with comparison then we can learn from you for our improvements.It is great to hear you loved exercises and enjoyed the time with us this time and we are looking forward to your return visit soon. All the best and take care

10/10 Excellent

Ryan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The beach view from the window of the hotel room is only so-so, mostly blocked by the trees and landscaping around the pool, which is nice. The hotel is well designed with a Thai Buddhist theme in the lobby and modern standard hotel rooms. There was a bit of a smell in the room when we arrived but it may have just been the cleaning chemicals in preparation for us as it seemed to go away after the room aired out. The area is majority muslim so it wasn’t difficult for us to find halal restaurants but the hotel is far from everything but the beach so be prepared to spend a significant amount on and time arranging taxis compared to hotels on Phuket. Only hotel subsidized transportation is to/from the airport every other day. Concierge was helpful in finding informal driver Nikki to take us to local pier to visit James Bond Island and Koh Panyee for 1500 Baht round trip plus 3500 to rent a boat with pilot for a day. But the 1700 one way trip to Phuket Town felt more expensive. Overall I think this hotel is mainly for those who could use the pool and quiet beautiful beach much more than we did and don’t plan on going many other places.
Séjour de 2 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Patrik

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Riktigt nöjd
Trevligt hotell med bra personal
Séjour de 2 nuits en juillet 2023

8/10 Bien

Sonya

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Think it was the off season so not a lot of people. It’s very quiet and peaceful didn’t have to walk far the beach was right there. I really enjoyed it.
Séjour de 4 nuits en juin 2023

8/10 Bien

Mrs TN

Séjour de 1 nuit en avril 2023

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en avril 2023

4/10 Médiocre

Petri

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotelli josta ei kannata varata näitä mökkejä
Osa hotellin huoneista on näitä jonkilaisia mökkejä - suomeksi voisi sanoa kaatopaikka röttelöitä. Hotelli näytti paremmalta mutta nämä huoneet oli aika lailla huonoja. Joksiselle selviää kun katsoo patjan alle haluaako nukkua. Ranta oli hyvä ja siisti mutta rantatuoleja oli vain 10 sataa ihmistä kohden joten jokainen tietää miltä se tuntuu. Aamupala oli kohtuullinen mutta ravintolapalvelut oli hiukan huonot yleisesti. Jostain syystä hotellilla ei moni henkilökuntaa kuuluva puhunut englantia.
Séjour de 1 nuit en février 2023

6/10 Satisfaisant

robert

Voyage en couple
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The breakfast was great, restaurant staffs were very nice and attentive. Beach is calm and clear. The room was very dated, smelly and moldy, there were mold everywhere in the bathroom, shower area, bath tub. Front desk staff was not welcoming.

6/10 Satisfaisant

Margaret

Voyage en groupe
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel rooms are dated, stains here & there. Time for renovation. Rooms do not provide toothbrush & toothpaste - have to go reception to ask for it. Given only 1 shower cap in room even though we've two pax staying in the room. But front desk service staff are helpful. Was served a cool welcome drink when we first arrived.
Séjour de 4 nuits en janvier 2023

8/10 Bien

Joakim

Voyage en famille
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Fin strand - slitet hotell
Hotellet ligger på en mycket fin strand. På stranden finns två mysiga strandrestauranger och massage. Hotellet däremot väldigt nedgånget och slitet. Ligger lite ensamt om man önskar något alternativt att göra på kvällarna.
Séjour de 6 nuits en décembre 2022

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Pool var mysig.
Hotel resturangen var inte ok. Dyrt och dålig kvalite. Skickade tillbaka en del av maten. Inte ens barnet åt upp sin spaggetti köttfärsås. Några år på nacken så har den lustiga lukten smygit sig in i rummet. Annars härligt ställe förutom att de inte riktigt kommit igång efter pandemin. Poolområdet funkade för barn. Barnklubben inställd.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent Service from all the staff and great food.
Séjour de 8 nuits en novembre 2021

10/10 Excellent

Tawatchai

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
หาดทรายขาว ทะเลสวย ฟ้าใส ได้ใจไปเต็มๆ
ประทับใจมากค่ะ. วิว/สระว่ายน้ำ/พนักงาน/ห้องพัก/อาหาร. ชวนเพื่อนๆให้ไปเที่ยวค่ะ
Séjour de 2 nuits en décembre 2020

10/10 Excellent

Robert

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best beach in Thailand
Great place, awesome stay. Place needs a lick of paint. But very well lriced and awesome hotel
Séjour de 6 nuits en décembre 2019

10/10 Excellent

Mark

Séjour de 3 nuits en février 2020

8/10 Bien

P

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et personnel et service
Good Beautiful sea. Good staffs. 100 baht round trip to the market because nothing around. The nearby Thai restaurant is delicious. Bad Wi-Fi signal is too bad. Guide mainly in Russian.
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de General Manager le 31 janv. 2020
Dear Khun P, Sawadee Krub, greetings from Natai Beach Resort & Spa. Thanks a lot for choosing us for your current stay with us, highly appreciated to provide us with your rating during your stay ,we thank you for this evaluation! We are looking forward to welcoming you back soon for another relaxing stay with us in the near future. best regards The team of Natai Beach Resort & Spa

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de General Manager le 2 déc. 2019
Dear Khun Anonymous, Sawadee Krub, greetings from Natai Beach Resort & Spa. Thanks a lot for choosing us for your current stay with us, highly appreciated to provide us with your rating! We as a team is very delighted to hear about the same. We are striving to improve on our self and we thank you for letting us know ! We are looking forward to welcoming you back soon for another relaxing stay with us in the near future. best regards The team and Josef Umenberger General Manager

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 8 nuits en juillet 2019
Réponse de Josef Umenberger le 25 juil. 2019
Dear Khun Anonymous, Sawadee Krub, greetings from Natai Beach Resort & Spa. Thanks a lot for choosing us for your current stay with us, highly appreciated! We would like to thank you for your feedback and review. As we are striving to improve our self and we as a team working hard on this on daily base,would be great to hear back from your end where we did not meet your expetation during your stay ! Once again thanks for staying with us and sharing your experience and looking forward to your feedback. We are looking forward to welcoming you back soon and provide us a second opportunity to improve our self. best regards The team and Josef Umenberger General Manager

4/10 Médiocre

Carsten

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mold and cockroaches
The European staff was not polite! No smile, no hi - nothing! We had the biggest cockroaches in the bathroom , I have ever seen and there was mold in the shower! But the beach and breakfast was good!
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de General Manager le 1 mai 2019
Dear Khun Carsten, Sawadee Krub from Natai Beach Resort & Spa, thanks a lot for staying with us and sharing your experience with us. We highly appreciate your feedback on regards of the shortfalls you experienced during your stay with us. Friendliness should be a paramount in our daily routines and we will work on this hard to have more smiles on our faces. we investigated your comment on the Cockroaches as described in your comment to upgrade our pest-control we do have notice some bugs which are bug and look very similar as decripted as Palm tree beetles which we are collecting around resort on daily base. The rooms especially the bathroom it was started to re- silicon which we had already started since month. Thanks for sharing with us the great breakfast you enjoyed and the beach which we are very proud off. once again we thank you for your feedback and it will be used to improve our self in the future. best regards the team and Josef Umenberger General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Super Strand und die Lage Freundliches Personal. Ist die reise Wert
Séjour de 16 nuits en février 2019
Réponse de General Manager le 27 févr. 2019
Sehr Geehrte/r Anonymus, Sawadee Krub vom Natai Beach Resort & Spa,! Vielen Dank das Sie uns als Hotel Ihrer Wahl entschieden haben und das wir Ihnen einen angehmen Aufenthalt bereiten konnten. Ihr Kommentar wird mit dem ganzen team geteilt , bestimmt jeder wird sich freuen. Hoffen Sie bald wieder bei uns begruessen zu duerfen. Mit freundlichen Gruessen Das Team und Josef Umenberger General Manager

2/10 Horrible

Gary

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
This is a very tired resort in a beautiful location. Apart from the large pool area which is great and the adjoining beach most of the resort is in very poor condition and in many places some of the buildings would be condemned. The local staff were friendly and helpful but the amount of maintenance required was overwhelming.
Séjour de 7 nuits en janvier 2019
Réponse de General Manager le 22 janv. 2019
Dear Gary, Sawadee Krub from Natai Beach Resort & Spa, first of all thanks for your stay and your feedback. We will share your comment about our team on there friendliness and being helpful highly appricated. Indeed we are aware on our condition and we are in the planning stage to overcome the same in the upcoming year 2019. once again for your comments and looking forward to seeing you back with us after our improvment have taken place with best regards the team and Josef Umenberger

10/10 Excellent

Manna

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de General Manager le 21 janv. 2019
Dear Khun Mana, Sawadee Krub, greetings from Natai Beach Resort & Spa. First of all thanks for choosing us for your recent stay in Phuket,Highly appreciated, The entire team would like to thank you for your rendered review on our service provided. we are looking forward to welcome you back soon again on your next trip which will take you to our area. with best regards the team and Josef Umenberger General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 8 nuits en décembre 2018
Réponse de General Manager le 5 janv. 2019
Dear guest, Happy New Year 2019, Sawadee Krub, from Natai Beach Hotel & Spa, thanks for choosing us for your recent stay. we apricate your feedback and we will look forward to welcome you back soon to Natai Beach Resort & Spa. with best regards the team and Josef Umenberger General Manager

4/10 Médiocre

EmiliaundO, München

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wir sind sehr enttäuscht. Auf Expedia wird das Hotel als ein rundum tolles 5* Hotel beschrieben doch die Bilder täuschen sehr. Insgesamt ist das Hotel vollkommen herunter gekommen, schwarzer Schimmel an den Decken, Kakerlaken im Frühstücksrestaurant, kaputte Fliesen im Pool Bereich oder 0 Service Gedanken. Das Hotel und Management richtet sich extrem nach russischen Anforderungen und Gästen welche dort zu 90%buchen. Selbstbedienung wird groß geschrieben, für Drinks am Strand muss man selbst an den Pool gehen um zu bestellen und auch sonstiger Serviceblick fehlt. Die Tische zum Frühstück sind nicht vollständig gedeckt, grundsätzlich fehlt Koordination und eine Management Hand. Das Essen am Buffet ist immer kalt gewesen, Wärmeschalen unterhalb des Essens wurden auch auf Nachfrage nicht an gemacht. Frühstücksbuffet für ein 5* Hotel wirklich klein und enttäuschend. Am Strand gibt es neben den extrem unbequemen Liegen nicht mal einen Sonnenschirm oder Ablagetisch. Die einzelnen Sonnenschirme am Pool sind dafür löchrig und längst Müllreif. Unser Zimmer hatte eine extreme Luftfeuchtigkeit, die Klimaanlage hat nicht richtig gearbeitet. Das Zimmer Personal ist bemüht aber bezieht die Betten mit dreckigen Leinen. Insgesamt ist das Personal unfähig sich auf leichtem Englisch Niveau mit den Gästen zu unterhalten sodass sie keine Ahnung haben was man gerne möchte. Wir sind sehr enttäuscht, einfach nicht zu empfehlen. Positive Eindrücke sind unwesentlich in Erinnerung geblieben.
Séjour de 7 nuits en novembre 2018
Réponse de General Manager le 11 déc. 2018
Sehr geehrte Frau Emilia und partner, Sawadee Krub, Sonnige Gruesse vom Natai Beach Resort & Spa, vielen Dank fuer Ihren Besuch und die hinterlassenen Kommentare die wir natuerlich nicht unbeachtet gelesen haben. Das unser Hotel und das team nicht den anforderungen entsprochen hat, freut uns nicht im geringsten! Viele von Ihnen angesprochen unahnehmlichkeiten sind seit einem gewissen zeitraum in angriff genommen ,bei manchen projekten sind wir in verzug greaten durch unsere zulieferer. Unser Restaurant und Kuechen team hat sich Ihre kommentare sehr zu herzen genommen und persoenlich besuche Ich den zustand der von Ihenen angesprochen wurde. Sowie auch sind neue Mitarbeiter zu uns gestossen um einen bessern Service zu bitten. Der Russische Gast wie jeder andere Gast ist bei uns herzlich willkommen und das Haus hat eine tradition mit den Gaesten aus Russland seit der Eroeffung. Wir danken uns herzlichst fuer Ihre Kommentare das macht uns bestrebt besser zuwerden fuer die nahe Zukunft. Verbleiben Hochactungvoll Mit freundlichen gruessen Das team Und Josef Umenberger General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Resort staff was friendly and helpful. Check-in was a breeze. However, the rooms were in need of some refurbishment. The warm water in our shower was not working well and the shower head could be replaced.
Séjour de 5 nuits en novembre 2018
Réponse de General Manager le 28 nov. 2018
Dear guest, Sawadee Krub, Greetings from Natai Beach Resort & Spa,we thank you for staying with us and your review which is kindly appreciated to improve our services. Sadly to hear that you had difficulty on regards of the warm water which we are working hard to rectify with our team as well some rooms already went touch ups to speak of. we appreciate your feedback on the comment on our team which we are very proud of and we will share with them all your satisfaction on their friendliness and helpfulness. we are looking forward to welcome you back soon. with best regards the team and Josef Umenberger General Manager

2/10 Horrible

Jonas

The hotel has a lot of potential, but we had many issues with this hotel from the moment we checked in. We had to wait over an hour after the check-in time for our room. When we entered the room, the telephone system in the room wasn't working, the shower door/toilet door was completely broken off and we did not receive a welcome fruit basket while all our friends did. Because of the inconvenience, they offered complimentary massages at their spa. We slept well the first night. After we attended our friend's wedding nearby & came back to the hotel late at night, we noticed a horrible smell in our room. Our friends in the room next door also noticed the smell. It was so bad that it started to give us headaches after being in the room. We checked to see what it was in the room next to us because we had heard some drilling in the empty room during the day. We saw that they had either painted or put some kind of lacquer on the wood. We knew if we stayed there, it would be hazardous to our health. We all requested to be moved to different rooms, and the 4 of us were moved to different rooms in the middle of the night. When we got to the new room, it smelled moldy and the lamp shade was moldy and there were stains on the couch. This was NOT nice for a "5 star" property where we were paying extra. We complained to the manager and he said he would refund us for the 1 night, but when we checked out, the receptionist said we had to email Expedia for the refund.
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de General Manager le 26 nov. 2018
Dear Jonas, Sawadee Krub & greetings from Natai Beach Resort & Spa. We would like to thank you for your stay with us and your comment rendered . Sadly to say we have not meet your expectations of yours during your stay. Ourself are not happy with the shortfalls which been let down as well by our contractors of trust, neverless there are no excuses to be made on our services provided. on regards of the extented refund there are procedures to follow and we are working hard to get it solved to your satisfaction on the soonest. we thanks for your understanding and patience . With best regards the team and Josef Umenberger General Manager