Avis
8,2
Très bien
8,4/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
7 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en janvier 2019
Réponse de General Manager le 8 févr. 2019
Dear Khun Francoise,
Sawadee Krub from Natai Beach Resort & Spa,
thanks a lot for choosing us for your last stay and highly appreciated your review.
We are looking forward to welcoming you back soon on your next trip to Phuket area.
with best wishes
the team
and
Josef Umenberger
General Manager
10/10 Excellent
Pierre-Luc
20 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pierre-Luc
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de General Manager le 22 déc. 2018
Dear Khun Pierre-Luc,
Sawadee Krub from Natai Beach Resort & Spa , we thank you for staying with us and sharing your experiences.
We are delighted to your been happy with our services and we are happy and delighted to share your experience with our hardworking team.
once again thanks for staying with us and looking forward to welcome you back soon in the near future.
with best regards
the team
and
Josef Umenberger
General Manager
6/10 Satisfaisant
PHILIPPE
23 nov. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
PHILIPPE
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Danièle, Sevran
13 févr. 2016
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel sauvé par sa plage
Danièle
6/10 Satisfaisant
sam, paris
23 oct. 2015
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
un hotel sympa
sam
2/10 Horrible
amelie, Natai
15 août 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Evitez cet hôtel. N'est pas digne d'un 5 etoiles
amelie
8/10 Bien
AnnB, Paris
31 mars 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pour amoureux des belles plages
AnnB
10/10 Excellent
vignaud, france
25 déc. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
fabuleux hotel
vignaud
10/10 Excellent
MM, FRANCE
20 nov. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellent hotel service irréprochable
MM
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
11 avr. 2013
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Hôtel sur la plage
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Marco
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marco
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Executive Assistant Manager le 23 avr. 2024
Thank you very much for 5/5 score, and we hope you had a lovely stay with us.
10/10 Excellent
stephen
Voyage en groupe
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
stephen
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Kwanchai le 23 avr. 2024
Thank you very much for your kind given us 5/5 score, and would be great to hear from you if we can do something better with your constructive ideas.
8/10 Bien
marnett
Voyage en couple
8 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
marnett
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Executive Assistant Manager le 23 avr. 2024
Thank you for giving us the opportunity to serve you and be a part of your vacation, and thank you for your honest and useful comments on our hotel to fix and improve the various points to make it better and ready to serve all guests who will come to visit. Yes, our hotel is quiet and suitable. Especially for resting and recharge from its surrounding nature. We hope to welcome you back to stay with us again in the near future.
4/10 Médiocre
s
1 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
s
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Executive Assistant Manager le 24 avr. 2024
We are terribly sorry for the inconvenience caused to you during your stay this time. Of course, several issues are our challenges to keep improving things in the resort. Thank you very much as given us the feedback that we have to do hard works fixing them and ensure the improvement plans are going well and accomplished this year as planned.
10/10 Excellent
Andrea
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Andrea
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Executive Assistant Manager le 24 avr. 2024
Thank you very much for your 5/5 score given us for your recent visit. We do hopefully to welcome you back again for your next holiday.
8/10 Bien
EMILY
24 janv. 2024
EMILY
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Executive Assistant Manager le 19 mars 2024
Thank you very much for your review scored 8/10. I do hopefully to get some constructive idea and comments from you for us to improve and make it 10/10 or a chance for us to welcome you back to Natai Resort again in the near future.
6/10 Satisfaisant
Chris
Voyage en couple
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Chris
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Casey
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Casey
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Florence
Voyage en famille
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Florence
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
sanne
Voyage en famille
29 déc. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dårligt hotel
sanne
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Denise
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Denise
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Bernard
Voyage en couple
12 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bernard
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Kwanchai le 15 déc. 2023
Thank you very much for your review and score 5/5 that gave us with full of joy to what you have experienced while staying with us. We do hopefully and looking forward to your return visit in the near future.
8/10 Bien
Niranchana
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Niranchana
Séjour de 13 nuits en novembre 2023
Réponse de Kwanchai le 15 déc. 2023
Thank you very much for your kindness review with 4/5. It is meaningful to us, the Natai team. Let us know please if you would like to give a suggestion for our improvement or how could we serve you better. Thank you and kind regards.
10/10 Excellent
Lara
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lara
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Kwanchai le 29 oct. 2023
It was our great pleasure to have you stayed with us recently and thank you very much for your kind gave us 5/5 this time. We are appreciated your kind concerned with experienced of English communication with our team members and apologize for this happened. We therefore having the internal department training during low season and there are slightly improving. The drinks issue that also needs attention and I will re check the quality while making sure it's all up to standard, wine price we set them up similar to another local resorts and keep the price the same for almost 2 years while we did not have plan to increase for this. Perhaps, if you could describe the quality and price with comparison then we can learn from you for our improvements.It is great to hear you loved exercises and enjoyed the time with us this time and we are looking forward to your return visit soon. All the best and take care
10/10 Excellent
Ryan
Voyage en couple
13 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Séjour de 2 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Patrik
Voyage en famille
4 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Riktigt nöjd
Patrik
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Sonya
Voyage en groupe
30 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sonya
Séjour de 4 nuits en juin 2023
8/10 Bien
Mrs TN
14 avr. 2023
Mrs TN
Séjour de 1 nuit en avril 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
9 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2023
4/10 Médiocre
Petri
19 févr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotelli josta ei kannata varata näitä mökkejä
Petri
Séjour de 1 nuit en février 2023
6/10 Satisfaisant
robert
Voyage en couple
28 janv. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
robert
6/10 Satisfaisant
Margaret
Voyage en groupe
14 janv. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Margaret
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
8/10 Bien
Joakim
Voyage en famille
1 janv. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Fin strand - slitet hotell
Joakim
Séjour de 6 nuits en décembre 2022
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
26 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Pool var mysig.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en novembre 2021
10/10 Excellent
Tawatchai
12 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
หาดทรายขาว ทะเลสวย ฟ้าใส ได้ใจไปเต็มๆ
Tawatchai
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
10/10 Excellent
Robert
24 mai 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best beach in Thailand
Robert
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Mark
15 mars 2020
Mark
Séjour de 3 nuits en février 2020
8/10 Bien
P
Voyage en groupe
21 janv. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
P
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de General Manager le 31 janv. 2020
Dear Khun P,
Sawadee Krub, greetings from Natai Beach Resort & Spa.
Thanks a lot for choosing us for your current stay with us, highly appreciated to provide us with your rating during your stay ,we thank you for this evaluation!
We are looking forward to welcoming you back soon for another relaxing stay with us in the near future.
best regards
The team of Natai Beach Resort & Spa
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
1 déc. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de General Manager le 2 déc. 2019
Dear Khun Anonymous,
Sawadee Krub, greetings from Natai Beach Resort & Spa.
Thanks a lot for choosing us for your current stay with us, highly appreciated to provide us with your rating!
We as a team is very delighted to hear about the same.
We are striving to improve on our self and we thank you for letting us know !
We are looking forward to welcoming you back soon for another relaxing stay with us in the near future.
best regards
The team
and
Josef Umenberger
General Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
17 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en juillet 2019
Réponse de Josef Umenberger le 25 juil. 2019
Dear Khun Anonymous,
Sawadee Krub, greetings from Natai Beach Resort & Spa.
Thanks a lot for choosing us for your current stay with us, highly appreciated!
We would like to thank you for your feedback and review.
As we are striving to improve our self and we as a team working hard on this on daily base,would be great to hear back from your end where we did not meet your expetation during your stay !
Once again thanks for staying with us and sharing your experience and looking forward to your feedback.
We are looking forward to welcoming you back soon and provide us a second opportunity to improve our self.
best regards
The team
and
Josef Umenberger
General Manager
4/10 Médiocre
Carsten
29 avr. 2019
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mold and cockroaches
Carsten
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de General Manager le 1 mai 2019
Dear Khun Carsten,
Sawadee Krub from Natai Beach Resort & Spa, thanks a lot for staying with us and sharing your experience with us.
We highly appreciate your feedback on regards of the shortfalls you experienced during your stay with us.
Friendliness should be a paramount in our daily routines and we will work on this hard to have more smiles on our faces.
we investigated your comment on the Cockroaches as described in your comment to upgrade our pest-control we do have notice some bugs which are bug and look very similar as decripted as Palm tree beetles which we are collecting around resort on daily base.
The rooms especially the bathroom it was started to re- silicon which we had already started since month.
Thanks for sharing with us the great breakfast you enjoyed and the beach which we are very proud off.
once again we thank you for your feedback and it will be used to improve our self in the future.
best regards
the team
and
Josef Umenberger
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
25 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 16 nuits en février 2019
Réponse de General Manager le 27 févr. 2019
Sehr Geehrte/r Anonymus,
Sawadee Krub vom Natai Beach Resort & Spa,!
Vielen Dank das Sie uns als Hotel Ihrer Wahl entschieden haben und das wir Ihnen einen angehmen Aufenthalt bereiten konnten.
Ihr Kommentar wird mit dem ganzen team geteilt , bestimmt jeder wird sich freuen.
Hoffen Sie bald wieder bei uns begruessen zu duerfen.
Mit freundlichen Gruessen
Das Team
und
Josef Umenberger
General Manager
2/10 Horrible
Gary
21 janv. 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gary
Séjour de 7 nuits en janvier 2019
Réponse de General Manager le 22 janv. 2019
Dear Gary,
Sawadee Krub from Natai Beach Resort & Spa, first of all thanks for your stay and your feedback.
We will share your comment about our team on there friendliness and being helpful highly appricated.
Indeed we are aware on our condition and we are in the planning stage to overcome the same in the upcoming year 2019.
once again for your comments and looking forward to seeing you back with us after our improvment have taken place
with best regards
the team
and
Josef Umenberger
10/10 Excellent
Manna
21 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Manna
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de General Manager le 21 janv. 2019
Dear Khun Mana,
Sawadee Krub, greetings from Natai Beach Resort & Spa.
First of all thanks for choosing us for your recent stay in Phuket,Highly appreciated,
The entire team would like to thank you for your rendered review on our service provided.
we are looking forward to welcome you back soon again on your next trip which will take you to our area.
with best regards
the team
and
Josef Umenberger
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 janv. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en décembre 2018
Réponse de General Manager le 5 janv. 2019
Dear guest,
Happy New Year 2019,
Sawadee Krub, from Natai Beach Hotel & Spa, thanks for choosing us for your recent stay.
we apricate your feedback and we will look forward to welcome you back soon to Natai Beach Resort & Spa.
with best regards
the team
and
Josef Umenberger
General Manager
4/10 Médiocre
EmiliaundO, München
3 déc. 2018
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
EmiliaundO
Séjour de 7 nuits en novembre 2018
Réponse de General Manager le 11 déc. 2018
Sehr geehrte Frau Emilia und partner,
Sawadee Krub,
Sonnige Gruesse vom Natai Beach Resort & Spa, vielen Dank fuer Ihren Besuch und die hinterlassenen Kommentare die wir natuerlich nicht unbeachtet gelesen haben.
Das unser Hotel und das team nicht den anforderungen entsprochen hat, freut uns nicht im geringsten!
Viele von Ihnen angesprochen unahnehmlichkeiten sind seit einem gewissen zeitraum in angriff genommen ,bei manchen projekten sind wir in verzug greaten durch unsere zulieferer.
Unser Restaurant und Kuechen team hat sich Ihre kommentare sehr zu herzen genommen und persoenlich besuche Ich den zustand der von Ihenen angesprochen wurde. Sowie auch sind neue Mitarbeiter zu uns gestossen um einen bessern Service zu bitten.
Der Russische Gast wie jeder andere Gast ist bei uns herzlich willkommen und das Haus hat eine tradition mit den Gaesten aus Russland seit der Eroeffung.
Wir danken uns herzlichst fuer Ihre Kommentare das macht uns bestrebt besser zuwerden fuer die nahe Zukunft.
Verbleiben Hochactungvoll
Mit freundlichen gruessen
Das team
Und
Josef Umenberger
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 nov. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en novembre 2018
Réponse de General Manager le 28 nov. 2018
Dear guest,
Sawadee Krub, Greetings from Natai Beach Resort & Spa,we thank you for staying with us and your review which is kindly appreciated to improve our services.
Sadly to hear that you had difficulty on regards of the warm water which we are working hard to rectify with our team as well some rooms already went touch ups to speak of.
we appreciate your feedback on the comment on our team which we are very proud of and we will share with them all your satisfaction on their friendliness and helpfulness.
we are looking forward to welcome you back soon.
with best regards
the team
and
Josef Umenberger
General Manager
2/10 Horrible
Jonas
22 nov. 2018
Jonas
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de General Manager le 26 nov. 2018
Dear Jonas,
Sawadee Krub & greetings from Natai Beach Resort & Spa.
We would like to thank you for your stay with us and your comment rendered .
Sadly to say we have not meet your expectations of yours during your stay.
Ourself are not happy with the shortfalls which been let down as well by our contractors of trust, neverless there are no excuses to be made on our services provided.
on regards of the extented refund there are procedures to follow and we are working hard to get it solved to your satisfaction on the soonest.
we thanks for your understanding and patience .
With best regards
the team
and
Josef Umenberger
General Manager