Restaurant

Avis sur The St. Regis Beijing

5 out of 5
The St. Regis Beijing
21 Jianquomenwai Street, Beijing, Beijing

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 93 avis sur 141." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 32 avis sur 141." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 9 avis sur 141." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 3 avis sur 141." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 4 avis sur 141." "

9,2/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

9,0/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Alain, Singapour

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel
Grande classe retro mais tres fonctionnel. Service irreprochable (butler individuel). Bon rapport qualite/prix (35% moins cher que Paris ou New York). Taille et situation ideale.
Réponse de S. Schmid le 20 mai 2016
Dear Frederic Thank you so much for the nice post you wrote on Expedia following your last stay here at the St. Regis Beijing. It is much appreciated. The team and I are delighted to read that you have enjoyed your stay at The St. Regis Beijing and that you were very satisfied especially with our signature St. Regis Butler Service. Many thanks again for staying at The St. Regis Beijing. We are looking forward to welcome you back soon the next time you visit the Northern China region. Kindest regards, Steven M. Schmid - Executive Assistant Manager

10/10 Excellent

Rajamoney

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
All in all. Excellent.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

2/10 Horrible

Tiong Ho Brad

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Not very friendly front desk stuff while checking in.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de The St.Regis Beijing Butler Team le 1 avr. 2024
Dear Mr. Tiong Ho Brad Huang,Warm greetings from The St. Regis Beijing! We must take this opportunity to thank you for bringing this issues to our attention, and at the same time may we sincerely apologize that we have fallen short of your expectations. A complete review is under way and the related departments concerned have been addressed.Once again, please accept our sincere apologies and we look forward to having the opportunity to welcoming you back.Sincerely Yours

10/10 Excellent

Carolina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was absolutely amazing! My favorite part of staying at St Regis.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de The St.Regis Beijing Butler Team le 5 mars 2024
Dear Carolina, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me,

10/10 Excellent

Edward, Ft. Simpson

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff were very accommodating and respectful
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de The St.Regis Beijing Butler Team le 26 févr. 2024
Dear Mr. Grant, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me,

10/10 Excellent

Lawrence

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent, professional service
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de The St.Regis Beijing Butler Team le 18 janv. 2024
Dear Lawrence, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me,

10/10 Excellent

Zhaonan

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de The St.Regis Beijing Butler Team le 18 janv. 2024
Dear Zhaonan, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me,

10/10 Excellent

Ali

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de The St.Regis Beijing Butler Team le 4 déc. 2023
Dear Ali, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me.

10/10 Excellent

ANA

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 Bien

LAI NA LINA

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
一個有名的品牌,但開業已久有點舊 酒店服務員很有禮貌,還給我們升級大一點房間 但可惜浴室去水不太暢順,床褥枕頭太軟,我們不合適 。餐廳食物水準有保證,整體感覺良好 。
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Oliver Achatz le 16 nov. 2023
尊敬的Lina,您好:首先感谢您能选择北京瑞吉酒店做为您的首善之地,您的宝贵建议对于我们的进步有着至关重要的帮助,我们期待得到您的更多反馈,祝您工作顺利,生活愉快。

10/10 Excellent

Shen

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Still a "Grande Dame"
The last time I stayed at the St. Regis Beijing was 19 years ago. The hotel is still in very good shape, although showing its "wear" in places. That being said, service is excellent and offerings plentiful. The location can't be beat and I would still consider it a "grande dame" of Beijing hotels.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de The St.Regis Beijing Butler Team le 9 oct. 2023
Dear Mr. Shen, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me.The St.Regis Beijing Butler Team

2/10 Horrible

Rishi

Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Oliver Achatz le 25 sept. 2023
Dear Rishi,Warm greetings from The St. Regis Beijing!I must take this opportunity to thank you for bringing this issues to our attention, and at the same time may I sincerely apologize that we have fallen short of your expectations. A complete review is under way and the related departments concerned have been addressed.Once again, please accept our sincere apologies and I look forward to having the opportunity to welcoming you back.Sincerely Yours,Oliver Achatz General Manager

2/10 Horrible

Robert

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Buffet staff very poor on how to service their hotel customers. Rooms ok but certainly no St Rigis standard. Not many other services and cafe
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Oliver Achatz le 12 sept. 2023
Dear Robert,Warm greetings from The St. Regis Beijing!I must take this opportunity to thank you for bringing this issues to our attention, and at the same time may I sincerely apologize that we have fallen short of your expectations. A complete review is under way and the related departments concerned have been addressed.Once again, please accept our sincere apologies and I look forward to having the opportunity to welcoming you back.Sincerely Yours,Oliver AchatzGeneral Manager

10/10 Excellent

ben

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

PIK FAI

Séjour de 4 nuits en avril 2023

10/10 Excellent

Ivone

Séjour de 9 nuits en mars 2023

10/10 Excellent

yiqun

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
挺好的,服务很不错
Séjour de 2 nuits en septembre 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The butlers at the hotel prepared a cake and decorations in our room for our anniversary. The staff were very nice. The pool and the hot tubs were great. The breakfast was the best I have had in Beijing.
Séjour de 1 nuit en juillet 2021

10/10 Excellent

Alberto

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en septembre 2020

10/10 Excellent

Alberto

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect service.
Perfect service, not easy to have a 5* service in China but they really work hard to give you the best and feel like at home. Details like one free cloth iron per day or free mask in the room is the reason why choose them again. The only negative thing is that in the breakfast they make you sign a bill with the cost of the meal even you have it included in your room fee. They said is for accountant between hotel and breakfast restaurant, but that shouldn't affect the customer.
Séjour de 2 nuits en septembre 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en août 2020

4/10 Médiocre

Robert

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
This property is aging, condition showing signs of wear and tear, dark inside, carpeting, shower inside a tub versus separate stall, tight room space, heating difficult to control in room and in meeting room. Overrated.
Séjour de 3 nuits en janvier 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The facilities are kind of old and room design is not up to standards, in terms of space optimisation. Improvement needed!
Séjour de 9 nuits en décembre 2019

8/10 Bien

Panya

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
My experience with Beijing St Regis
It was a good experience overall. However, the butler service is not as warmth as St Regis in BKK that we normally stayed. But I will still go back there considered its location, condition and facilities of hotel
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

10/10 Excellent

Louise

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Highly recommend the St. Regis Beijing
Quick stop in Beijing on our way to the Great Wall. Fabulous hotel. Reasonably priced. Very good service. Excellent breakfast buffet.
Séjour de 1 nuit en novembre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
1) Outstanding services that I can't find in other five stars in Beijing 2) Overall, the room and washroom are also clean
Séjour de 2 nuits en novembre 2019

10/10 Excellent

Jeremy

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent staff & service
The staff and service were fantastic. Check in was very efficient; I arrived several hours before check in time and they gave me a great room early. The concierge team was very helpful in setting up private guides & drivers for sightseeing. The location was very convenient. Would definitely stay here again when returning to Beijing.
Séjour de 4 nuits en novembre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Service is very good, facilities might need to be upgraded a bit
Séjour de 9 nuits en octobre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en octobre 2019

4/10 Médiocre

SA, 日本

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
設備やアメニティは問題なかったが、夜遅くに到着早々、フロントスタッフから部屋タイプの有償アップグレードや朝食のセールスをされたのには驚いた。(もともとルームのみの予約で、割引するので朝食をつけないかとセールスされた) こちらは初めての北京で、夜遅くにようやく何とか到着し、ゆっくり部屋で休みたいのに、いきなり商売丸出しの会話を、それも一定の時間をかけてしなければならないことに、正直疲れました。(私の英語が拙いこともストレスに拍車をかけたのですが) スタンダードクラスのホテルでもこういう経験はしたことありません。 期待していただけに、また他のスタッフの対応は概ね良かっただけに、とても残念でした。
Séjour de 3 nuits en octobre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en octobre 2019

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nobody speaks English. Ordering sparkling water or a nail kit takes forever. Getting old.
Séjour de 3 nuits en octobre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing stay. Service was outstanding.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en septembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
staff was incredibly helpful at arranging trip to great wall and other tourist venues. Facilities were top notch
Séjour de 1 nuit en août 2019

10/10 Excellent

Alexi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en août 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en août 2019

8/10 Bien

MIN SING

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The room is small.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice Lobby. Beds was comfortable. Room had a funny smell
Séjour de 1 nuit en août 2019

8/10 Bien

MIN SING

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Double beds looks like single beds. Too small
Séjour de 3 nuits en juillet 2019

8/10 Bien

Andre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel but room smell bad. The hotel is well located
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Joyce Li le 25 juil. 2019
It was with disappointment that I read your feedback in regards to your recent stay at The St.Regis Beijing. I must take this opportunity to thank you for bringing this issues to our attention, and at the same time may I sincerely apologize that we have fallen short of your expectations. We, as a St.Regis Hotel has always taken great pride in the recognition that our staff receive in regards to the service & quality they provide. But, at the same time I was saddened to read the various shortfalls that you have experienced during your stay. Please be assured that this is unrepresentative of the service & quality we provide, and that this has not been an issue in the past. A complete review is under way and the related departments concerned have been addressed. Even though the frustration of your stay can be felt within your comments, I would welcome the opportunity to have the chance to show that your experience does not in any way represent the usual high standard of service we provide to our guests. In doing so, if you were to visit Beijing again I would welcome the opportunity to personally over see your reservation. To this end, I would ensure a flawless visit and extend to you the traditions of St.Regis service. Once again, please accept my sincere apologies and I look forward to having the opportunity to welcoming you back to The St.Regis Beijing. I look forward to hearing from you in the not too distant future.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Joyce Li le 8 juil. 2019
Thank you for taking the time to post your recent stay experience at St.Regis Beijing. Your feedback is very much appreciated and I was pleased to see that you rated your stay highly. Thank you for your kind remarks about our staff. I will be sure to share your comments with our colleagues. Once again, thank you for taking the time to provide your feedback. We do hope to have the opportunity to welcome you back to your new “home” in Beijing in the not too distant future. Respectfully yours, Director of Sales & Marketing Joyce Li

10/10 Excellent

Lily

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
泳池超级好。房间家具精致。
Séjour de 2 nuits en mai 2019

8/10 Bien

Jonathan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en avril 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en avril 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en avril 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2019