Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
2 oct. 2009
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de S. Schmid le 20 mai 2016
Dear Frederic
Thank you so much for the nice post you wrote on Expedia following your last stay here at the St. Regis Beijing. It is much appreciated.
The team and I are delighted to read that you have enjoyed your stay at The St. Regis Beijing and that you were very satisfied especially with our signature St. Regis Butler Service.
Many thanks again for staying at The St. Regis Beijing. We are looking forward to welcome you back soon the next time you visit the Northern China region.
Kindest regards,
Steven M. Schmid - Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
Rajamoney
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rajamoney
Séjour de 3 nuits en avril 2024
2/10 Horrible
Tiong Ho Brad
Voyage en famille
15 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tiong Ho Brad
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de The St.Regis Beijing Butler Team le 1 avr. 2024
Dear Mr. Tiong Ho Brad Huang,Warm greetings from The St. Regis Beijing! We must take this opportunity to thank you for bringing this issues to our attention, and at the same time may we sincerely apologize that we have fallen short of your expectations. A complete review is under way and the related departments concerned have been addressed.Once again, please accept our sincere apologies and we look forward to having the opportunity to welcoming you back.Sincerely Yours
10/10 Excellent
Carolina
Voyage en famille
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolina
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de The St.Regis Beijing Butler Team le 5 mars 2024
Dear Carolina, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me,
10/10 Excellent
Edward, Ft. Simpson
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Edward
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de The St.Regis Beijing Butler Team le 26 févr. 2024
Dear Mr. Grant, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me,
10/10 Excellent
Lawrence
Voyage d’affaires
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lawrence
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de The St.Regis Beijing Butler Team le 18 janv. 2024
Dear Lawrence, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me,
10/10 Excellent
Zhaonan
Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points forts : Équipements
Zhaonan
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de The St.Regis Beijing Butler Team le 18 janv. 2024
Dear Zhaonan, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me,
10/10 Excellent
Ali
Voyage en famille
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ali
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de The St.Regis Beijing Butler Team le 4 déc. 2023
Dear Ali, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me.
10/10 Excellent
ANA
29 oct. 2023
ANA
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
LAI NA LINA
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
LAI NA LINA
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Oliver Achatz le 16 nov. 2023
尊敬的Lina,您好:首先感谢您能选择北京瑞吉酒店做为您的首善之地,您的宝贵建议对于我们的进步有着至关重要的帮助,我们期待得到您的更多反馈,祝您工作顺利,生活愉快。
10/10 Excellent
Shen
Voyage d’affaires
28 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Still a "Grande Dame"
Shen
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de The St.Regis Beijing Butler Team le 9 oct. 2023
Dear Mr. Shen, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me.The St.Regis Beijing Butler Team
2/10 Horrible
Rishi
23 sept. 2023
Rishi
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Oliver Achatz le 25 sept. 2023
Dear Rishi,Warm greetings from The St. Regis Beijing!I must take this opportunity to thank you for bringing this issues to our attention, and at the same time may I sincerely apologize that we have fallen short of your expectations. A complete review is under way and the related departments concerned have been addressed.Once again, please accept our sincere apologies and I look forward to having the opportunity to welcoming you back.Sincerely Yours,Oliver Achatz General Manager
2/10 Horrible
Robert
Voyage d’affaires, Voyage en couple
8 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Oliver Achatz le 12 sept. 2023
Dear Robert,Warm greetings from The St. Regis Beijing!I must take this opportunity to thank you for bringing this issues to our attention, and at the same time may I sincerely apologize that we have fallen short of your expectations. A complete review is under way and the related departments concerned have been addressed.Once again, please accept our sincere apologies and I look forward to having the opportunity to welcoming you back.Sincerely Yours,Oliver AchatzGeneral Manager
10/10 Excellent
ben
5 juil. 2023
ben
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
PIK FAI
8 avr. 2023
PIK FAI
Séjour de 4 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
Ivone
29 mars 2023
Ivone
Séjour de 9 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
yiqun
Voyage en famille
30 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
yiqun
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
5 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
25 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
10/10 Excellent
Alberto
Voyage d’affaires
23 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alberto
Séjour de 4 nuits en septembre 2020
10/10 Excellent
Alberto
Voyage d’affaires
21 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect service.
Alberto
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
11 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2020
4/10 Médiocre
Robert
Voyage d’affaires
12 janv. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Robert
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
30 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en décembre 2019
8/10 Bien
Panya
Voyage en famille
12 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
My experience with Beijing St Regis
Panya
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
10/10 Excellent
Louise
Voyage en famille
10 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Highly recommend the St. Regis Beijing
Louise
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
24 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
10/10 Excellent
Jeremy
Voyage en groupe
12 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent staff & service
Jeremy
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
24 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
4/10 Médiocre
SA, 日本
Voyage d’affaires
20 oct. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
SA
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 oct. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
8 oct. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
27 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
11 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
18 août 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
10/10 Excellent
Alexi
14 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexi
Séjour de 5 nuits en août 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
13 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
8/10 Bien
MIN SING
6 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MIN SING
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
5 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
8/10 Bien
MIN SING
31 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MIN SING
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Andre
26 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Andre
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Joyce Li le 25 juil. 2019
It was with disappointment that I read your feedback in regards to your recent stay at The St.Regis Beijing. I must take this opportunity to thank you for bringing this issues to our attention, and at the same time may I sincerely apologize that we have fallen short of your expectations.
We, as a St.Regis Hotel has always taken great pride in the recognition that our staff receive in regards to the service & quality they provide. But, at the same time I was saddened to read the various shortfalls that you have experienced during your stay. Please be assured that this is unrepresentative of the service & quality we provide, and that this has not been an issue in the past. A complete review is under way and the related departments concerned have been addressed.
Even though the frustration of your stay can be felt within your comments, I would welcome the opportunity to have the chance to show that your experience does not in any way represent the usual high standard of service we provide to our guests. In doing so, if you were to visit Beijing again I would welcome the opportunity to personally over see your reservation. To this end, I would ensure a flawless visit and extend to you the traditions of St.Regis service.
Once again, please accept my sincere apologies and I look forward to having the opportunity to welcoming you back to The St.Regis Beijing.
I look forward to hearing from you in the not too distant future.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Joyce Li le 8 juil. 2019
Thank you for taking the time to post your recent stay experience at St.Regis Beijing.
Your feedback is very much appreciated and I was pleased to see that you rated your stay highly. Thank you for your kind remarks about our staff. I will be sure to share your comments with our colleagues.
Once again, thank you for taking the time to provide your feedback. We do hope to have the opportunity to welcome you back to your new “home” in Beijing in the not too distant future.
Respectfully yours,
Director of Sales & Marketing
Joyce Li
10/10 Excellent
Lily
15 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lily
Séjour de 2 nuits en mai 2019
8/10 Bien
Jonathan
27 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jonathan
Séjour de 8 nuits en avril 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en avril 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 mars 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2019