Avis sur Maison Astor Paris, Curio Collection by Hilton
Maison Astor Paris, Curio Collection by Hilton
11 Rue D'Astorg, Paris, Paris
Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
9 nov. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de La Maison Astor Paris le 11 nov. 2023
Chère Manon, Toute l'équipe de la Maison Astor Paris se joint à moi pour vous remercier d'avoir séjournée chez nous. Je tenais à vous présenter toutes nos excuses pour ces incidents. Ce que vous annoncez ne correspond pas du tout à nos standars. Je vais transmettre à notre directeur technique votre commentaire afin que le nécessaire soit fait pour améliorer les conditions de cette chambre. Nous comprenons tout à fais, nos chambres sont garanties à partir de 15h, vous l'avez eu en retard et après un long voyage vous auriez apprécié l'avoir à l'heure. Le petit-déjeuner est servi de 7h à 10h en semaine et jusqu'à 11h les weekend, ceci aurait dû vous être spécifié au moment de l'enregistrement. Je ferais un point avec notre cheffe de réception afin de nous assurer que l'équipe suive les procédures. Je tenais à nouveau à vous présenter toutes nos excuses pour ce séjour qui malheureusement ne fût pas à la hauteur de vos attentes mais aussi vous remercier pour votre commentaire très détaillé qui permettera de nous améliorer. Respectueusement, Antonin Batailler, Guest Relation.
6/10 Satisfaisant
FREDERIC
Voyage d’affaires
11 févr. 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
FREDERIC
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de Jaklin C le 22 févr. 2022
Cher Frédérique,
L'ensemble de notre équipe travaille jour après jour afin de toujours offrir un meilleur service et nous sommes désolés de savoir que votre séjour n'a pas été à la hauteur de vos attentes.
Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau dans la Ville Lumière afin de vous montrer que votre satisfaction est notre priorité.
Cordialement,
10/10 Excellent
Pascal
Voyage en famille
15 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Week-end à Paris
Pascal
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Jaklin C le 20 janv. 2022
Bonjour Pascal,
Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez passé un très bon séjour d'anniversaire parmi nous.
Nous vous attendons de retour très prochainement.
2/10 Horrible
yvan, SAINT JEROME
Voyage en couple
17 déc. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
yvan
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Jaklin C le 23 déc. 2021
Cher Yvan,
Nous vous remercions de votre commentaire. Nous sommes désolés d'apprendre votre mécontentement. Nous proposons un petit déjeuner buffet avec des multiples choix afin de bien commencer la journée. Nous avons cependant pris bonne note de vos remarques. Restez assuré qu'elles seront partagés avec notre Chef afin d'éviter qu'une situation similaire puisse se reproduire dans le future.
D'autre part, je vous confirme que toutes nos chambres sont non-fumeur.
Egalement, un parking à proximité (5min) est indiqué sur notre site Internet.
Nous espérons avoir l’occasion de vous accueillir de nouveau afin vous prouver que nous travaillons jours après jour afin d’offrir toujours le meilleur service possible.
Nous vous souhaitons une belle journée et restons à votre entière disposition.
Cordialement,
10/10 Excellent
Pierre
Voyage en famille
13 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pierre
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Jaklin C le 23 déc. 2021
Merci Pierre,
Quel plaisir de savoir que vous avez profité de nos chambres, de notre localisation et en particulier de nos hôtes. Nous vous attendons de retour très rapidement.
8/10 Bien
FREDERIC
24 juil. 2021
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
FREDERIC
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Lorna-Réception le 15 août 2021
Dear Frederic,
Greetings from Paris!
Thank you for taking the time to share your experience at Maison Astor Paris!
10/10 Excellent
Roméo
Voyage en famille
18 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Trés belle hotel au centre de Paris
Roméo
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Maison Astor Paris le 19 juin 2021
Cher Roméo,
Nous vous remercions pour ce chaleureux retour sur votre séjour et nous attendons votre retour avec impatience.
Sincèrement,
L'équipe de la Maison Astor Paris
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Maison Astor Paris le 19 juin 2021
Merci beaucoup, thank you so much !
L'équipe de la Maison Astor Paris
10/10 Excellent
Inès
26 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Inès
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Lorna-Réception le 30 août 2020
Chère madame Inès,
Nous vous remercions pour votre retour.
Nous espérons pouvoir vous accueillir à nouveau dans notre Maison!
Cordialement,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
17 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juillet 2020
Réponse de Charline, Directrice Hébergement le 17 juil. 2020
Cher Marc,
quel plaisir de lire votre commentaire!
Je vous remercie d'avoir pris le temps de partager votre expérience parmi nous et de nous honorer avec cette belle note.
Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau dans votre Maison parisienne.
Bien cordialement,
10/10 Excellent
Pascal
Voyage d’affaires
29 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pascal
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Jaklin C le 5 mars 2020
Dear Pascal,
Thank you for your 10 out of 10 review! We are very happy to see you had such a great stay with us and really hope to welcome you back in the City of Lights!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Jaklin C le 15 nov. 2019
Dear guest,
Thank you for choosing us for your stay in Paris. We are happy to see you enjoyed and I am sorry we did exceed your expectations. We hope to have the pleasure of welcoming you back and ensure a memorable stay for you!
10/10 Excellent
Chantal
10 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tes bien
Chantal
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Jaklin C le 10 juin 2019
Chère Chantal,
Merci de nous avoir choisi pour votre séjour dans la Ville Lumière. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour parmi nous et vous espérons de retour très rapidement.
10/10 Excellent
Alain
9 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Grand raffinement et grande beauté
Alain
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Jaklin C le 10 avr. 2019
Un grand merci pour ce merveilleux commentaire Alain,
Nous sommes ravis de voir que vous avez aimé notre décor et chambres. On vous dit, à bientôt!!
Jaklin Crosby
Quality Manager
10/10 Excellent
andrew
30 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
andrew
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Jaklin C le 2 avr. 2019
Thank you for sharing your 10 out of 10 stay Andrew.
It is lovely seeing that you had an amazing experience and look forward to welcoming you back.
Jaklin Crosby
Quality Manager
10/10 Excellent
Jean philippe
24 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean philippe
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Jaklin C le 27 févr. 2019
Merci Jean Philippe!
Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez adoré votre séjour parmi nous.
Nous espérons vous revoir dans votre pied à terre Parisien très vite et nous restons à votre entière disposition!
Très belle journée à vous,
Jaklin Crosby
Quality Manager
10/10 Excellent
Kasey Anne
Voyage en couple
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kasey Anne
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de La Maison Astor Paris le 12 avr. 2024
Dear Kasey Anne, On behalf of the entire Maison Astor Paris team, I would like to thank you not only for choosing us for your stay in our beautiful capital, but also for taking the time to leave us your feedback. It is with great emotion that we read your comment and we are very delighted to see how much we succeeded in offering you a wonderful experience. We do our utmost to create unforgettable stays for our guests and we are pleased to read that we have succeeded. We would be glad to welcome you back and continue this wonderful adventure together, so see you soon. Best Regards,Antonin Batailler, Guest Relation.
10/10 Excellent
marilena
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
marilena
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de La Maison Astor Paris le 12 avr. 2024
Dear Marilena, Thank you for taking time to leave us a review. We are glad to read you had such a great stay while under our care. Here at Maison Astor Paris, hospitality is from the heart and we are delighted to see that this does not go unnoticed. I will make sure to share your amazing comments with the entire team, especially our Breakfast Team, they are indeed a great team!Sincerely, Antonin Batailler, Guest Relation.
8/10 Bien
Karin
Voyage en groupe
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de La Maison Astor Paris le 25 mars 2024
Dear Karin, We were delighted to welcome you and the entire Maison Astor Paris team joins me in thanking you for choosing us for your stay in the City of Lights and for leaving us your review. I can see that we gave you the keys to your room at 2.41pm. However, with regard to your review, this does not correspond to our standards. I will inform on your comment to our general housekeeper so that he can take the necessary steps to ensure that this type of situation does not recur. Before you leave the hotel for the day, please do not hesitate to go to reception so that we can ask our colleagues for your room to be cleaned as a priority. I have already informed our technician so that he can check the equipment in the bathroom. Our apologies for this unfortunate incident. I remain at your entire disposal if you need anything else. Antonin Batailler, Guest Relation.
10/10 Excellent
natalya
Voyage en groupe
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
natalya
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de La Maison Astor Paris le 22 mars 2024
Dear Natalya, The entire team of La Maison Astor Paris have taken a great pleasure to take care of you during your stay. We would like to thank you to much for choosing us for your stay in the City of Lights. Knowing that we were able to offer you a wonderful experience make us delighted and we hope to have the pleasure to welcome you back and continue this adventure. Sincerely Yours, Antonin Batailler, Guest Relation.
10/10 Excellent
Dariga
12 mars 2024
Dariga
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de La Maison Astor Paris le 17 mars 2024
Dear Dariga, Along with the team at “La Maison Astor Paris”, I would like to thank you for staying with us and also for your wonderful review. It was a real pleasure for us to have you as our guests and we took an immense pleasure in taking care of you. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and we will be glad to welcome you back. Kind Regards, Antonin Batailler, Guest Relation.
10/10 Excellent
Nuriye
12 janv. 2024
Nuriye
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de La Maison Astor Paris le 11 févr. 2024
Cher Nuriye, Toute l'équipe de la Maison Astor Paris se joint à moi pour vous remercier d'avoir séjourné chez nous. Nous sommes heureux de voir que vous avez apprécié votre expérience dans notre belle Maison Parisienne. Au nom de l'équipe, j'espère avoir le plaisir de vous recevoir très bientôt afin de poursuivre cette belle aventure. Respectueusement, Antonin Batailler, Guest Relation.
10/10 Excellent
Clare
20 déc. 2023
Clare
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de La Maison Astor Paris le 21 janv. 2024
Dear Clare, Along with the team at “La Maison Astor Paris”, I would like to thank you for staying with us and also for your wonderful review. It was a real pleasure for us to have you as our guests and we took an immense pleasure in taking care of you. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and we will be glad to welcome you back. Sincerely Yours, Antonin Batailler, Guest Relation.
10/10 Excellent
Andrew
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de La Maison Astor Paris le 16 déc. 2023
Dear Andrew, Along with the team at “La Maison Astor Paris”, I would like to thank you for staying with us and also for your wonderful review. It was a real pleasure for us to have you as our guests and we took an immense pleasure in taking care of you. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and we will be glad to welcome you back. Kind Regards, Antonin Batailler, Guest Relation.
10/10 Excellent
Christopher
7 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christopher
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de La Maison Astor Paris le 16 déc. 2023
Dear Christopher, Along with the team at “La Maison Astor Paris”, I would like to thank you for staying with us and also for your wonderful review. It was a real pleasure for us to have you as our guests and we took an immense pleasure in taking care of you. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and we will be glad to welcome you back. Sincerelry Yours, Antonin Batailler, Guest Relation.
10/10 Excellent
Andrew
6 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de La Maison Astor Paris le 16 déc. 2023
Dear Andrew, On behalf of the entire team of “La Maison Astor Paris”, I would like to thank you for your stay and this wonderful comment you left us. Indeed, the hotel's location is perfect. You are on a quiet street, so you will feel right at home, and all the sights are within walking distance. It was a pleasure for all the team members to take care of you and we tried our best to offer you a very comfortable stay.Best Regards, Antonin Batailler, Guest Relation.
10/10 Excellent
Lori
Voyage en famille, Voyage en groupe
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lori
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de La Maison Astor Paris le 5 déc. 2023
Dear Lori, Along with the team at “La Maison Astor Paris”, I would like to thank you for staying with us and also for your wonderful review. It was a real pleasure for us to have you as our guests and we took an immense pleasure in taking care of you. Yes, our hotel is in the center of the city, as J.J Astor IV you can easily enjoy it. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and we will be glad to welcome you back. Sincerely Yours, Antonin Batailler, Guest Relation.
8/10 Bien
SUYIN
15 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
SUYIN
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de La Maison Astor Paris le 25 nov. 2023
Dear SUYIN, On behalf of the entire team of "La Maison Astor Paris", I would like to thank you for your stay and your review. It was a pleasure to take care of you and we hope to have the pleasure of welcoming you again very soon so that we can continue this wonderful experience. Best Regards, Antonin Batailler, Guest Relation.
6/10 Satisfaisant
David
14 nov. 2023
David
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de La Maison Astor Paris le 25 nov. 2023
Dear David, On behalf of the entire team of “La Maison Astor Paris”, I would like to thank you for your stay.It was a pleasure for us to have you as our guests and we would like to apologize that your stay did not meet your expectations.In order for us to improve, your feedback is very important.Could you tell me more about your experience? I, and the rest of the team, wish you a nice daySincerely, Antonin Batailler, Guest Relation.
2/10 Horrible
Mohamed
Voyage en famille
26 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Mohamed
Réponse de Maison Astor Paris le 30 oct. 2023
Dear Mohamed, Thank you for choosing us for your stay in Paris. It was a pleasure for us to know that you enjoyed our Maison and especially our team services. Being part of the Hilton family, we take very seriously our guests satisfaction. Please allow me to inform you that when an incident (of any matter) is reported to us, the necessary measures are taken on spot, especially on circumstances of high importance as this one. Our team was, however, never informed of this situation during your stay but only upon check out time, giving us no other solution than thank you for the information and closing immediately the room.The entire team at our Maison, especially our housekeeping team, is appropriately trained to find and prevent bedbug’s infiltrations. In this case, the room was blocked upon your check out and not only our housekeeping manager, but also our maintenance service manager verified every inch on the room. Nothing but a mosquito was found. This information was shared immediately with you trough the portal you choose to make the booking, unfortunately, we did not get any answer from your part. We totally understand that with the information given by the media, a mosquito bite could be stressful, however, I am proud to say that we follow very high standards on cleanliness and we can assure you that no bedbugs were found in your room or any other room of our Maison. Again, thank you for choosing us for this stay and we remain at your entire disposal should you need any further assistance. Yours sincerely Jaklin Crosby, Front Office Manager.
10/10 Excellent
Romana
Voyage en couple
19 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Romana
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Maison Astor Paris le 28 oct. 2023
Dear Romana, The whole team of La Maison Astor Paris would like to thank you for staying with us and also for your wonderful review you have left us. It was a really pleasure for us to have you as guests and we took an amazing pleasure to take care of you. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and we will be pleased to welcome you back. Sincerely Yours, Antonin Batailler, Guest Relation
8/10 Bien
Gabriel, redlands
Voyage en famille, Voyage en groupe
25 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Gabriel
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Maison Astor Paris le 29 sept. 2023
Dear Gabriel, All the team of the Maison Astor Paris joins me in thanking you for your stay and for this great feedback you have left us. Some incidents arrived during your stay and I would like to present you once again, our apologies for this. I am pleased to confirm with you that we were able to fixe it. I was a pleasure for me to meet you and to find a solution with my colleagues to make your stay more comfortable. We would like to present you our apologies as we can understand you had a great stay but not a perfect one, we hope to have the pleasure to welcome you back and chage your memories for a wonderful one. Best Regards, Antonin Batailler, Guest Relation.
10/10 Excellent
Jeffrey
Voyage en famille
30 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffrey
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Maison Astor Paris le 3 sept. 2023
Dear Jeffrey, On behalf of the entire team of the Maison Astor Paris, I would like to thank you for your stay and also for this wonderful comment you have left us. We are pleased to know that you was comfortable in your room. Our kitchen team will be delighted to know that the breakfast they maid for you is outstanding and offer you a perfect beginning of the day. Best Regards, Anntonin Batailler, Guest Relation.
10/10 Excellent
Leonor
3 août 2023
Leonor
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Antonin Batailler le 26 août 2023
Dear Leonor, The entire team of the Maison Astor Paris would like to thank you for your stay. We are delighted to see your feedback, it was a great travel with us in the City of Lights. Best Regards, Antonin Batailler, Guest Relation.
10/10 Excellent
Stephanie
29 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Maison Astor Paris le 11 août 2023
Dear Stephanie, The entire team of the Maison Astor would like to thank you not only for your stay but also for this perfect feedback you have left us. It was a pleasure for us to take car of you during your stay. Sincerely Yours, Antonin Batailler, Guest Relation.
10/10 Excellent
Leonor
Voyage en famille
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leonor
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Maison Astor Paris le 11 août 2023
Dear Leonor, The whole team of the Maison Astor Paris would like to thank you for your stay and also for this amazing feedback you have left us. We are delighted to know that you had a pleasant stay with us. Yes, our concierges are wonderful and they only have one motto : "sky is the limit". We will be delighted to welcome you back during your future stay in Paris to continue this wonderful experience together. Kind Regards, Antonin Batailler, Guest Regards.
10/10 Excellent
Michel
Voyage en famille
12 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michel
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Maison Astor Paris le 11 août 2023
Dear Michel, The whole team of the Maison Astor Paris joins me in thanking you for staying with us. I will be sure to forward on your comments to our management. We would like to thank you for taking the time to leave us a review with such a high rating, which gives us great pleasure. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We like to take care of our guests and it is always a pleasure to see them leave pleased and satisfied. We hope to have the pleasure of seeing you again soon to continue this wonderful experience. Best Regards, Antonin Batailler, Guest Relation.
10/10 Excellent
Tirana
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tirana
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Maison Astor Paris le 11 août 2023
Dear Tirana, The entire team at Maison Astor Paris would like to thank you for your stay. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We like to take care of our guests and it is always a pleasure to see them leave pleased and satisfied. We hope to have the pleasure of seeing you again soon to continue this wonderful experience. Sincerely Yours, Antonin Batailler, Guest Relation.
4/10 Médiocre
Nadeshda
25 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nadeshda
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Maison Astor Paris le 11 août 2023
Dear Nadeshda, The entire team at Maison Astor Paris would like to thank you for your stay. It is with sadness that we read your review and realize that we were unable to meet all your expectations. We will check with the heads of department as this is not at all representative of our way of working. We apologize for this. We are committed to creating the best possible stay for our guests. I hope that we will have the pleasure of welcoming you again to show you how important our guests are to us. Best Reagrds, Antonin Batailler, Guest Relation.
8/10 Bien
James
10 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Jaklin le 22 juin 2023
Dear James, Thank you for choosing us for your recent stay! I agree with you, we are happy to have a very central hotel and close to many Parisian monuments! We wish you a lovely day and hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Mark
3 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mark
Séjour de 6 nuits en mai 2023
Réponse de Jaklin le 22 juin 2023
Dear Mark,Thank you very much, we are glad to see you had a wonderful experience at Maison Astor Paris. Hope to see you soon in the City of Lights!
10/10 Excellent
Alzenir
2 juin 2023
Alzenir
Séjour de 9 nuits en mai 2023
Réponse de Jaklin le 22 juin 2023
Dear Alzenir, Thank you so much, it was a pleasure welcoming you and really hope to have the pleasure of welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Uyen
1 mai 2023
Uyen
Réponse de Jaklin C le 21 mai 2023
Thank you so much Uyen,Happy to hear that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back soon!
8/10 Bien
Robert
Voyage en famille
9 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Jaklin C le 12 avr. 2023
Dear Robert, Thank you very much for your review. We are happy to see that you enjoyed your stay and please do not hesitate to contact us should you wish to share more details of your stay, indeed, we are terribly sorry we did not ensure a 5* stay. We wish you a great day and look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Violette Lake
4 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Violette Lake
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Jaklin C le 25 avr. 2023
Thank you so much Violette!Lovely welcoming you in our Maison!!
10/10 Excellent
Althea
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Althea
Séjour de 7 nuits en février 2023
Réponse de Jaklin C le 28 févr. 2023
Dear Althea, Thank you so much, what a pleasure welcoming you and your lovely family to our Maison. It is great to hear that you enjoyed and hope to welcome you back soon in the future!
10/10 Excellent
Lewis
8 févr. 2023
Lewis
Séjour de 6 nuits en février 2023
Réponse de Axel le 17 mars 2023
Dear Lewis,Thank you for this great review, I am delighted to see you enjoyed your stay with us.
10/10 Excellent
Christian
Voyage d’affaires
4 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christian
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de Jaklin C le 14 févr. 2023
Dear Christian, Thank you so much for choosing us for your stay in Paris, it is great to see that you enjoyed your experience and we wish you a wonderful week ahead!
8/10 Bien
Naoki
Voyage en famille
29 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Naoki
Séjour de 8 nuits en janvier 2023
Réponse de Jaklin C le 14 févr. 2023
Dear Naoki, Thank you very much for choosing us for your Parisian stay. I am happy to inform you that a lightening proyect is ongoing and new lamps are currently being installed in all our rooms so that we can inprove in the room quality offered. Again, thank you for your kind words and we look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Nicole
27 janv. 2023
Nicole
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de Axel le 17 mars 2023
Dear Nicole,Thank you for this amazing grade !