Avis sur Hotel Particulier Montmartre
Hotel Particulier Montmartre
23 Avenue Junot, Pavillon D, Paris, Paris
Avis
8,2
Très bien
8,8/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
6,8/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
4 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 avr. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
8/10 Bien
geraldine
21 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
geraldine
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
8/10 Bien
helene
13 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
helene
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
Dear Helene,
I hope you safely travelled back.
I am writing you following your stay at Hôtel Particulier Montmartre. It was a real pleasure to have you here!
I wanted to have your impressions about the Hotel, did it reach your expectations? We do our utmost to make our guests' stay as pleasant as possible, and your feedback is important to us.
We will be pleased to welcome you some other time at Hôtel Particulier Montmartre,
Have a lovely day,
Sincerely yours,
Kamal
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Hello,
Thank you for your impressions about the Hotel, we do our utmost to make our guests' stay as pleasant as possible, and your feedback is important to us.
We will be pleased to welcome you some other time at Hôtel Particulier Montmartre,
Have a lovely day,
Sincerely yours,
Kamal
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
11 oct. 2015
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Hello,
Thank you for your impressions about the Hotel, we do our utmost to make our guests' stay as pleasant as possible, and your feedback is important to us.
We will be pleased to welcome you some other time at Hôtel Particulier Montmartre,
Have a lovely day,
Sincerely yours,
Kamal
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
3 mai 2015
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Deco de mauvais gout
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Gilles
19 févr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gilles
Hello,
Thank you for your impressions about the Hotel, we do our utmost to make our guests' stay as pleasant as possible, and your feedback is important to us.
We will be pleased to welcome you some other time at Hôtel Particulier Montmartre,
Have a lovely day,
Sincerely yours,
Kamal
8/10 Bien
christian
Voyage en famille
17 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
christian
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
10/10 Excellent
CG, Los Angeles
5 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CG
Séjour de 7 nuits en novembre 2019
10/10 Excellent
Victoria
Voyage d’affaires
3 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Beautiful hotel straight out of the 1920s
Victoria
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
10/10 Excellent
Jaime
22 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A beautiful hotel hidden away in Montmartre.
Jaime
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
Nikolaj
Voyage d’affaires
16 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nikolaj
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
Jeffrey
31 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Authentic and off the beaten track
Jeffrey
Séjour de 2 nuits en août 2019
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
6 juil. 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 mai 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Quirky but fun B&B style hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
29 janv. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
22 avr. 2018
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Great potential but fell short of standard
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Frank Johan
8 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel in Montmartre
Frank Johan
10/10 Excellent
Jon
7 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Magic in the air
Jon
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
Hello,
I hope you safely travelled back.
Thank you for your impressions about the Hotel, we do our utmost to make our guests' stay as pleasant as possible, and your feedback is important to us.
We will be pleased to welcome you some other time at Hôtel Particulier Montmartre,
Have a lovely day,
Sincerely yours,
Kamal
Hôtel Particulier Montmartre
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 avr. 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Hello,
Thank you for your impressions about the Hotel, we do our utmost to make our guests' stay as pleasant as possible, and your feedback is important to us.
We will be pleased to welcome you some other time at Hôtel Particulier Montmartre,
Have a lovely day,
Sincerely yours,
Kamal
10/10 Excellent
Johan
11 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing!
Johan
Hello,
Thank you for your impressions about the Hotel, we do our utmost to make our guests' stay as pleasant as possible, and your feedback is important to us.
We will be pleased to welcome you some other time at Hôtel Particulier Montmartre,
Have a lovely day,
Sincerely yours,
Kamal
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
11 juil. 2016
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
robert, New York, NY
15 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parisian Chic
robert
Hello,
Thank you for your impressions about the Hotel, we do our utmost to make our guests' stay as pleasant as possible, and your feedback is important to us.
We will be pleased to welcome you some other time at Hôtel Particulier Montmartre,
Have a lovely day,
Sincerely yours,
Kamal
4/10 Médiocre
Dartz, Qatar
26 juil. 2015
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
残念ながら価格に価する質ではありません。
Dartz
6/10 Satisfaisant
Finn , Älta, Sweden
11 mai 2015
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Fint hotell, dåligt skött.
Finn
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
21 oct. 2014
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Paris
Voyageur vérifié
Réponse de Oscar Comtet le 1 mai 2015
Dear Guest,
Thank you for taking the time to write a review about your stay. We are pleased you enjoyed the setting.
The hotel is well-known for its peaceful and quiet environment. We are sorry that you had to undergo the excitement of your neighbours. In such case, a call given to the reception can quickly settle the situation and ensure the calm everyone deserves.
Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Steen Mathiesenq, Esbjerg
13 mai 2014
Les points forts : Propreté
Sure Franskmænd
Steen Mathiesenq
Réponse de Oscar Comtet le 4 juil. 2015
Dear Madam,
The prices we apply to each of our Suite remain in the average rates in Paris, our idea being to prefer wide spaces.
In deed, just like you, we regret the issue about the flower in the garden. As we explained at that time, the plant ruined was a rare species which had cost several hundreds of euros. As our garden is classified, we ask guests to pay great attention to the environment so everyone can enjoy a beautiful setting.
Best regards,
10/10 Excellent
mark, London
10 nov. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Village within a City
mark
Réponse de Oscar Comtet le 1 mai 2015
Dear Mark,
Thank you very much for such a nice comment.
We look forward to welcoming you again!
Best,
6/10 Satisfaisant
Eric
9 nov. 2013
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Eric
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 sept. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Robert, Park City ,UT
29 avr. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marvelous Hotel in the Montmartre area of Paris
Robert
Réponse de Oscar Comtet le 1 mai 2015
Dear Robert,
A great thank you for writing such a positive review. We are very pleased you enjoyed your stay with us and hope we will meet again!
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 août 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A secret home away from home
Voyageur vérifié
Réponse de Oscar Comtet le 4 juil. 2015
Dear Guest,
Thank you for your beautiful comment. We are utterly pleased to read you had a good time with us. In deed, we are not the Ritz and do not try to be so :) Being a small family house with a warm feeling is what we aim to share with you!
Warmest,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 mai 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent Choice
Voyageur vérifié
Réponse de Oscar Comtet le 1 mai 2015
Dear Guest,
What a great comment! Thank you very much for taking the time to write this positive review.
We hope to have the pleasure to welcome you again,
Best regards,