Avis sur Paris Marriott Champs Elysees Hotel
Paris Marriott Champs Elysees Hotel
70 avenue des Champs Elysees, Paris, Paris
Avis
8,4
Très bien
8,4/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
12 déc. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Relations Supervisor le 16 déc. 2023
Dear Selim,Thank you very much for your feedback.Please feel free to contact me to discuss further the elements that we could improve on your next visit.Kind regards,Adam DECOTTIGNIESGuest Relations Supervisor
2/10 Horrible
Dominique
24 juin 2023
Dominique
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Guest Relations Supervisor le 30 juin 2023
Dear Dominique,Thank you very much for your feedback.Please feel free to contact us again to discuss further the issues of concern.Once again, we truly appreciate you taking the time to review your stay.Kind regards,Guest Relations Team
8/10 Bien
Anne
29 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anne
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Andy
16 mai 2022
Andy
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de C. le 18 mai 2022
Dear Mr Andy,
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for taking the time to share your experience with us.
It is always encouraging to hear positive feedback.
Thank you as well for your continued loyalty and for choosing us again as your home during your time in Paris.
We always try to help make your time in the City of lights memorable, and being there for you during your stay with us is a pleasure.
I wish you an excellent day and I sincerely look forward to welcoming you back once our renovations are completed.
Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Frederic
14 juil. 2021
Frederic
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Laura, Guest Relations le 7 août 2021
Dear Value Guest,
Thank you for your feedback.
Kind Regards,
10/10 Excellent
Anthony
Voyage d’affaires
8 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anthony
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Laura, Guest Relations le 10 mars 2020
Dear Valued Guest,
Thank you very much for your feedback.
We hope to see you soon.
Kind Regards,
6/10 Satisfaisant
karine
Voyage en famille
7 janv. 2020
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
karine
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Laura, Guest Relations le 11 janv. 2020
Dear Valued Guest,
Thank you very much for your feedback
We hope to see you soon.
Kind Regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
3 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Laura, Guest Relations le 4 nov. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you very much for your comment.
We hope to see you soon.
Kind Regards,
10/10 Excellent
Christophe
24 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christophe
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Laura, Guest Relations le 25 déc. 2018
Thank you!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Paula, Guest Relations le 17 mai 2018
Thank you so much for giving us such a good review! Please let us know if there's anything we could do even better.
My best wishes
10/10 Excellent
Stephane
10 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephane
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de Paula, Guest Relations le 11 avr. 2018
Thank you very much for rating us on Expedia Stephane, specially such a good one!. Please let us know if there's anything we could do better, or Something you particularly loved.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
dominique, Louvres
28 avr. 2016
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
deux nuits aux petits soins
dominique
Réponse de Candie Clapier le 9 juil. 2016
Chère Madame,
Ce fut un véritable plaisir de lire votre commentaire après votre récent séjour au Paris Marriott Champs Elysees Hotel !
Je suis ravie de voir que notre bel hôtel ait su faire de l’anniversaire de votre mari un événement si particulier et que vous pensiez que « tout était parfait », du petit déjeuner jusqu’au personnel. Notre équipe est en effet dédiée à offrir aux clients de l’hôtel une expérience unique et je suis heureuse d’apprendre qu’ils ont réussi.
Nous espérons réellement vous compter à nouveau parmi nos clients prochainement !
Sincèrement vôtre,
Candie Clapier
Marketing Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréable séjour
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
marie , port-au -prince Haiti
22 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
j'etais au centre
marie
8/10 Bien
ASSAAD, Nice
10 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel qui correspond aux attentes
ASSAAD
10/10 Excellent
christel, contes
11 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HOTEL IMPECCABLE PRES DES GRANDS MAGAZINS
christel
8/10 Bien
Lillo, Paris
29 déc. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
excellent accueil
Lillo
Réponse de Candie le 4 juil. 2015
Chère Lillo,
Je vous remercie d’avoir partagé votre expérience avec nous.
Le petit déjeuner inclus est le petit déjeuner continental en buffet. Il offre un large choix de jus de fruits frais, et boissons chaudes viennoiseries, fruits, muffins, yaourts mais aussi une grande sélection de mets salés comme les fromages français, charcuterie, hashbrowns, saumon fumé… vous pouvez aussi commander à la carte d’autres plats, comme les œufs bénédicte ou des gauffres en suppléments.
Au plaisir de vous accueillir à nouveau au Paris Marriott Hotel Champs Elysées prochainement.
Bien cordialement,
Candie Clapier
Coordinatrice Marketing et Commerciale
6/10 Satisfaisant
alain, NICE
24 nov. 2014
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Hotel accueillant
alain
8/10 Bien
Gerard, Nice
18 nov. 2014
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour satisfaisant dans l'ensemble.
Gerard
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
22 janv. 2014
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
pas mal
Voyageur vérifié
8/10 Bien
JEAN RUIZ, MALTE
16 janv. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JEAN RUIZ
8/10 Bien
Antoine, Liban
11 déc. 2013
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon hotel emplacement et confort
Antoine
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 avr. 2010
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel marriott champs elysees paris
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
maud, bourg en bresse, france
7 avr. 2010
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
situation excellente et hotel meritant ses 5 etoiles
maud
10/10 Excellent
MONINA
Voyage en famille avec de jeunes enfants
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MONINA
Séjour de 4 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Carol
Voyage en famille
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Carol
Séjour de 7 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Ryan
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Relations Supervisor le 23 mars 2024
Dear Ryan,Thank you very much for your feedback and kind words!We trust that you made the most of your Parisian stay.The entire Team will be looking forward to your next visit!Kind regards,Guest Relations Team
10/10 Excellent
Elizabeth
29 févr. 2024
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Relations Supervisor le 23 mars 2024
Dear Elizabeth,Thank you very much for your feedback!We truly appreciate you taking the time to review your stay.We hope that you will visit us again soon!Kind regards,Guest Relations Team
4/10 Médiocre
Faisal
21 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Faisal
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Guest Relations Team le 26 févr. 2024
Dear Faisal,Thank you very much for your feedback.The entire Team and I will be looking forward to your next visit.Kind regards,
4/10 Médiocre
Yudianna
Voyage en couple
20 févr. 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yudianna
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Guest Relations Team. le 26 févr. 2024
Dear Yudianna,First of all, we thank you for taking the time to write about your last experience with us.I feel concerned about the inconvenience you reported, and your disappointment does not reflect our Marriott values. The entire Team and I wish to offer you our most sincere apologies for failing to meet with your expectations. A proper follow-up will be made to ensure this remains isolated incidents.Although we fell short of meeting your expectations during your stay, I hope you will consider our hotel on your next visit to the area so that we can deliver on the guest experience you deserve.Kind regards,
10/10 Excellent
EMAD
12 févr. 2024
EMAD
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Guest Relations Supervisor le 23 mars 2024
Dear EMAD,Thank you for your feedback!We hope that you will visit us again soon.Kind regards,Guest Relations Team
2/10 Horrible
Alexa
Voyage en famille
11 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexa
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Guest Relations Supervisor le 23 mars 2024
Dear Alexa,Thank you very much for your feedback.There are policies applied regarding cancellations when you make a reservation through a third part, and I am saddened that we could not accommodate.Please feel free to contact our Guest Relations Team to discuss further the elements of concern.In the meantime, we will remain at your entire disposal to assist you.Kind regards,Front Office Team
2/10 Horrible
Matias
9 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Matias
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Relations Supervisor le 9 févr. 2024
Dear Matias,Thank you very much for your feedback.We apologize for failing to meet your expectations during your stay and are looking forward to discuss further the elements that we could improve.My hope is that you will give us another chance whenever your travels bring you back to the area.In the meantime, please feel free to contact our Guest Relations Team regarding the elements of concern.Kind regards,Adam DECOTTIGNIESGuest Relations SupervisorParis Marriott Champs Elysees Hotel
10/10 Excellent
Nicole Michelle, Hauppauge
22 janv. 2024
Nicole Michelle
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Relations Team le 23 janv. 2024
Dear Nicole Michelle,Thank you for taking the time to share your feedback!The entire Team and I will be looking forward to your next visit.Kind regards
6/10 Satisfaisant
Guilherme
15 janv. 2024
Guilherme
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Relations Supervisor le 18 janv. 2024
Dear Guillherme,Thank you very much for your feedback!The entire Team and I will be looking forward to your next visit.Kind regards,Guest Relations Team
8/10 Bien
Ivan Elhiu
Voyage en famille
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ivan Elhiu
Séjour de 8 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Relations Supervisor le 18 janv. 2024
Dear Ivan Elhiu,Thank you very much for your feedback, we trust that you made the most of your Parisian trip!We apologize for the inconvenience that may have occurred during your stay and hope that you will visit us again very soon.The entire Team and I will be looking forward to your next visit!Kind regards,Guest Relations Team
8/10 Bien
JAYME
Voyage en famille
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Poderia ser melhor
JAYME
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Relations Supervisor le 16 janv. 2024
Dear Jayme,Thank you very much for your feedback!We trust that you made the most of your Parisian trip.Furthermore, we have taken good note of your comments and apologize for any inconvenience the waiting time upon arrival and hope that you will visit us again soon!Kind regards,Guest Relations Team
10/10 Excellent
Michael
Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points faibles : Équipements
Michael
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Relations Supervisor le 18 janv. 2024
Dear Michael,Thank you very much for your feedback, we appreciate you taking the time to review your stay.First of all, I wish to offer you my most sincere apologies for any inconvenience that may have occurred during your stay, as this is falling far below our standards.I will remain at your disposal to discuss further the elements of concern and hope that you will visit us again soon.In the meantime, please feel free to contact us again or myself directly.Kind regards,Adam D. Guest Relations SupervisorParis Marriott Champs Elysees Hotel
10/10 Excellent
Janine
12 déc. 2023
Janine
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Relations Supervisor le 16 déc. 2023
Dear Janine,Thank you very much for your feedback!We appreciate you taking the time to review your stay.The entire Team and I will be looking forward to your next visit!Kind regards,Guest Relations Team
2/10 Horrible
Medhat, Niles
11 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Medhat
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 12 déc. 2023
Dear Medhat,Thank you very much for your feedback.We seem to have failed to meeting with your expectations during your stay. Therefore, we want to offer you our apologies, and we will ensure that a proper follow-up of the situation will be made.We hope that next time you will be in the area, you visit us again and give us another chance.Kind regards,
2/10 Horrible
Medhat, Niles
11 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Medhat
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 12 déc. 2023
Dear Medhat,Thank you very much for your feedback.We seem to have failed to meeting with your expectations during your stay. Therefore, we want to offer you our apologies, and we will ensure that a proper follow-up of the situation will be made.We hope that next time you will be in the area, you visit us again and give us another chance.Kind regards,
6/10 Satisfaisant
Michaelyn
4 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Pick a different hotel on same stree
Michaelyn
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Relations Supervisor le 6 déc. 2023
Dear Michaelyn,Thank you very much for your detailed feedback!We truly appreciate you taking the time to review your experience with us.The experience you have described is clearly below our standards and I wish to offer you my most sincere apologies for any inconvenience that may have occurred during your stay.There will be a proper follow-up of the situation and we are grateful for your comment, which will definitely help us improving the experiences we deliver to our guests.In the meantime, please feel free to contact us again or myself directly to discuss further the elements of concern.Kind regards,Adam DECOTTIGNIESGuest Relations SupervisorParis Marriott Champs Elysees Hotel
10/10 Excellent
Michelle
Voyage en couple
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 8 nuits en novembre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 5 déc. 2023
Dear Michelle,Thank you for taking the time to share your recent experience with us and for your kind words!We are delighted to read that you enjoyed your time with us.The entire Team will be looking forward to welcoming you again soon to our establishment.Kind regards,
10/10 Excellent
MELCHOR
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
MELCHOR
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 28 nov. 2023
Dear Melchor,Thank you very much for your feedback!We hope that you will visit us again soon.Kind regards,
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
19 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Guest Relation Team le 19 nov. 2023
Thank you very much for your feedback. We truly apologize for any inconvenience that may have occurred during your stay and will make a proper follow-up with the management team to ensure this remains an isolated incident.We hope you will consider our hotel on your next visit to the area so that we can deliver the guest experience you deserve.
10/10 Excellent
Cecile
Voyage en famille
18 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Hotel and Stay…Excellent Staff
Cecile
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Guest Relation Team le 19 nov. 2023
Dear Cecile,Thank you very much for taking the time to review your experience with us, and for your kind words. Nonetheless, we apologize for any inconvenience that may have occurred during your stay and appreciate your patience. We hope that you will visit us again very soon. Kind regards,
4/10 Médiocre
ENIS
Voyage en famille
25 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
ENIS
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Adam | Guest Relations Supervisor le 26 oct. 2023
Dear ENIS,Thank you very much for taking the time to provide us with your feedback.We truly appreciate you reviewing your experience and bringing these issues to our attention.Your comment has been shared to ensure a proper follow-up of the situation.The entire Team and I hope that you will give us another chance, so that we can deliver the quality of service that you know and deserve from Marriott Bonvoy.I would like to personally apologize for any inconvenience that may have occurred during your stay and will remain at your disposal to discuss further the elements of concern.Kind regards,Guest Relations Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 oct. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Guest Relations Supervisor le 14 oct. 2023
Thank you very much for your feedback!We hope that you will visit us again soon.Kind regards,Guest Relations Team
10/10 Excellent
ANGELA
1 oct. 2023
ANGELA
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 2 oct. 2023
Dear Mrs Angela, Thank you very much for your feedback. We wish you a lovely trip and we hope to see you soon. Best Regards,