Restaurant

Avis sur Hilton Garden Inn Oxford/Anniston

3 out of 5
Hilton Garden Inn Oxford/Anniston
280 Colonial Dr, Oxford, AL

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 328 avis sur 629." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 174 avis sur 629." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 54 avis sur 629." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 43 avis sur 629." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 30 avis sur 629." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

7,4/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

Rene

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
mold around the shower
Séjour de 5 nuits en octobre 2023

4/10 Médiocre

Laurence

Séjour de 5 nuits en octobre 2023

8/10 Bien

Yum

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Service not done on the room, without any explanation
Séjour de 2 nuits en novembre 2019

4/10 Médiocre

Michael

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luke warm water for sink and showering were definitely a reason not to stay there. Additionally they charged dearly for breakfast. I would not recommend this place.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Christie

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean friendly staff
Séjour de 3 nuits en mars 2024

4/10 Médiocre

carlos

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel is under renovation.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Steve

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Mona

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Disappointing
I’ve stayed at this hotel multiple times in the past few years and I’ve always been satisfied. This stay, however, fell short of my expectations. The desk staff was very friendly and efficient and check-in as well as check out was a breeze. The room (338) was disappointing; the bathroom had a very strong cigarette smoke smell. It dissipated a bit with the fan turned on, but the space still smelled “off”. The bathroom was not sparkling clean as I’m used to having at this hotel: there was hair in the shower stall and the sink & countertop were streaked with what I hoped was residue from cleaning products. The room and bed seemed clean; the bed was comfortable & the pillows were great. The Keurig coffee machine would not stay latched; I had to physically hold it closed in order to brew a cup of coffee. Also, the housekeeper left only one cup, so my husband didn’t have a cup for coffee. We arrived late in the evening, so I did not contact the front desk and request a new room; we were o my there for the one night and we were tired, so we just wanted to sleep. In the past, we’ve been very happy with this hotel (great bar, although we did not use it this time), but this visit was disappointing.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

2/10 Horrible

Brenden

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The indoor pool was shut down for renovation which NOTHING reflected online and the “free continental breakfast” wasn’t free most dishes were 9.99 and up after paying for 150.00 A NIGHT to stay here. Staff was friendly but corporate should be ashamed of getting these folks jumped on because they don’t update things on the websites
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

James

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Otessa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

2/10 Horrible

Johnny

Séjour de 2 nuits en novembre 2023

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Yazminda

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Experience was great. Easy to check in and check out!!!
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 Bien

Deanna

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was clean and spacious . There were a few sticky spots on carpet and a spider in my bed also the pool was closed which the website does not state. This could have easily gotten 5 stars if i didn't have any of these issues
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 Bien

Deborah Renee

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pool was closed and for the price breakfast could have been included.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

8/10 Bien

Kim

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Hirokazu

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Has a good restaurants near here and room is very clean!!
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 Bien

Odis

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice and clean.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

2/10 Horrible

John

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

James

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angelina was a smiling, welcome face upon my arrival. She set the tone for a pleasant experience at your hotel.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 Excellent

Dolores, NY - Hastings

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Didn't like the fact that there was no complimentary breakfast.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023

4/10 Médiocre

Mary

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Room was very dirty. Closet shelves (which are open) so dusty I didn’t hang clothes. Bathroom dirty. Mold was everywhere in the shower. I did not report this to staff there, as the manager needs to know and start inspecting the rooms.
Séjour de 2 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

8/10 Bien

Christopher

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

10/10 Excellent

Gary

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

John

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté
The shower floor was dirty, the room was small for the price and Hilton brand, there were no extra blankets. It just didn't meet my expectations for the price nor what I'm used to for Hilton properties.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

2/10 Horrible

Krisi

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
They did not have a room available until past 11:00pm. The front desk attendant attempted to the the room they did manage to find us due to housekeeper being gone for the night. We did not have a working shower. We were told our stay would be fully comped due to these unacceptable conditions. However, we have yet to receive a payment reimbursement.
Séjour de 1 nuit en juin 2023

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Parking was a bit difficult. Had to park a bit away. Other than that not bad at all
Séjour de 2 nuits en avril 2023

4/10 Médiocre

Brenda Lee

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
The TV did not work; the a/c did not work and the inroom coffee pot was broken. There was construction around the hotel so parking was limited. I tried multiple times to speak to someone at the front desk and was never able to find anyone.
Séjour de 1 nuit en avril 2023

6/10 Satisfaisant

Eric

Voyage d’affaires
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Average stay
Breakfast area is not open on Monday. Bathroom was really out dated and in bad condition. They are upgrading the hotel so I believe it will be back to great status soon.
Séjour de 2 nuits en avril 2023

2/10 Horrible

Kirstie

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The hotel was under renovations
Séjour de 2 nuits en mars 2023

2/10 Horrible

Brittany

Voyage en famille
I booked this room specifically for the indoor pool for my son’s 9th birthday. When we got there to check in they told me my room was canceled due to water damage. They said the water damage occurred days before and no one bothered to call or email me. Poor communication skills and unprofessional. Very upsetting for my son.

2/10 Horrible

Derrick

Séjour de 3 nuits en décembre 2022

10/10 Excellent

Beth

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Oxford stay
Hotel clean, receptionist was so helpful and friendly! Would stay there again!!
Séjour de 1 nuit en novembre 2022

6/10 Satisfaisant

Mark

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It was good in the fact that they were pet friendly but carpet in sitting room smelled a little like dog. They served breakfast one morning out of the five days we stayed and it was not free although all the other hotels provided free breakfast every morning. They said due to low occupancy that they would discontinue breakfast service for the rest of the week which was inconvenient for us. They also closed the bar for the week as well. We paid more for this hotel than all the others around us and got less service.
Séjour de 5 nuits en novembre 2022

10/10 Excellent

Paula, Pooler

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice stay, perfect room, great staff

10/10 Excellent

Cheryl

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2022

8/10 Bien

Fred

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
The front light wasn’t working didn’t get a chance to report it overall satisfied with stay very courteous receptionist
Séjour de 2 nuits en octobre 2022

10/10 Excellent

SLY Sherry

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

10/10 Excellent

Patty

Séjour de 2 nuits en octobre 2022

4/10 Médiocre

Christopher

Séjour de 1 nuit en octobre 2022

8/10 Bien

Nevos

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good night sleep.
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

8/10 Bien

James

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great overnight stay. Very friendly and professional staff!
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

2/10 Horrible

John

Had to cancel my trip and received no refund or any response when I found I had to cancel. Hilton properties will never be used again. Not that any single person matters to a large company such as that.
Séjour de 3 nuits en septembre 2022

8/10 Bien

Audrey

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Our stay was nice. It was very expensive to not have free breakfast.
Séjour de 4 nuits en septembre 2022

10/10 Excellent

Chris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mt Cheaha getaway
We had a great time and the room was clean and comfortable.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

10/10 Excellent

Joseph

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2022

10/10 Excellent

Arthur, Blythewood

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We have stayed here multiple times visiting family in area. The property is in great shape, clean rooms and comfortable beds.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

10/10 Excellent

Vince

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2022