Avis sur Blue Mountain Resort Village Suites
Blue Mountain Resort Village Suites
156 Jozo Weider Blvd, The Blue Mountains, ON
Avis
8,8
Excellent
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Katherine le 23 oct. 2023
Bonjour Daniel, thank you for taking the time to post a review of your recent visit to Blue Mountain Resorts. We value our guest insights and sincerely regret the disruption from other guests had on your family’s overall enjoyment. We want everyone to enjoy their experience and for the most part, our guests are considerate and respectful. On report of noise, we are happy to dispatch our security personnel to the offending location to provide a warning and we thank you for bringing this to our attention.
8/10 Bien
melanie
Voyage en famille avec de jeunes enfants
29 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
melanie
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Front Desk le 31 août 2023
Hello Melanie, thank you for this great rating! We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Odon
14 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Odon
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de front desk le 15 août 2023
Hello Odon, thank you for this fantastic review and rating! We look forward to welcoming you back soon!
8/10 Bien
Marilyn
Voyage en famille
1 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marilyn
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Front Desk le 2 août 2023
Hello Marilyn, thank you for this fantastic rating! We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Christian
Voyage en famille
31 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très beau voyage
Christian
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Front Desk le 1 août 2023
Bonjour, merci pour votre commentaire! We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Michel
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 juil. 2023
Les points forts : Équipements
Michel
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de BMR le 31 juil. 2023
Thank Michel, we are so appreciative of your feedback and even more pleased to know that you enjoyed your stay with the Village Suites.
10/10 Excellent
Alexandre
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexandre
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Front Desk le 28 juil. 2023
Thanks Alexandre, we are so appreciative of your feedback and even more pleased to know that you enjoyed your stay with the Village Suites.
8/10 Bien
Emilie
Voyage en famille
6 août 2022
Les points forts : Propreté
Emilie
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de BMR le 10 août 2022
Thanks for your review and feedback, Emilie!
2/10 Horrible
Jean-Sébastien
Voyage en famille
17 juil. 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-Sébastien
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de BMR le 18 juil. 2022
Hello there, we regret there were complications when trying to cancel one of the nights. As you chose a 3rd party booking for your reservation, they are in charge to make any modifications.
With regard to the hot tub, we are in the middle of a roof renovation project, this area was not safe for guests due to that, however, we are close to opening day. We know the inconvenience of not having it open, however, we can see our staff provided options for you upon your request and they were not taken.
Thank you again for your feedback
10/10 Excellent
Michel
30 juin 2022
Michel
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de BMR le 5 juil. 2022
Thank you for your feedback, we appreciate it!
10/10 Excellent
Ricardo
9 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ricardo
Séjour de 2 nuits en août 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juillet 2021
Réponse de BMR le 30 juil. 2021
Bonjour, merci pour cette critique.
4/10 Médiocre
Zhor
Voyage en famille
5 juil. 2021
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Décevant
Zhor
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de hb le 5 juil. 2021
Thank you for letting us know about your stay, we value our guest feedback and the opportunities that can arise to improve. We have reviewed the Expedia booking channel and can see that parking is mentioned and regret your disappointment. In response to Covid our Public Health, Federal Government and Canadian Hotel Association make recommendations on the safe operation of these facilities, you can book 60 minute time slots, we regret to see that you were not aware of this safety precaution.
6/10 Satisfaisant
linda
Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
linda
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Manu
Voyage en famille
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Manu
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Deb, Manager On Duty, Village Suites, BMR. le 24 avr. 2024
Hello Manu, thank you for this fantastic review and rating! We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Katalin
Voyage en couple
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katalin
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Deb, Manager On Duty, Village Suites, BMR. le 24 avr. 2024
Thanks Katalin, we are so appreciative of your feedback and even more pleased to know that you enjoyed your stay with the Village Suites.
8/10 Bien
Jia Ying
Voyage en famille, Voyage en groupe
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jia Ying
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Katherine le 23 avr. 2024
Hello Jia, thank you for staying with us and for this helpful feedback. Many of our guests have a personal preference of where they would like to stay, and Grand Georgian Suites has welcomed many new and returning guests over the years and will have refurbishment in coming years. For your awareness, sister building - Seasons at Blue is currently under refurbishment and will be welcoming our summer guests at the end of June.
10/10 Excellent
Brenda
22 avr. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brenda
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Katherine le 23 avr. 2024
Hello Brenda, thank you for the kind words and positive review! It always makes our day to hear that guests enjoy their experience at Blue. Our associates go the extra mile to provide personalized service and it is wonderful to hear that we exceeded your expectations. It will mean we got it right. We shared your scores with resort leaders and will continue to work hard to ensure your next visit is as comfortable and delightful.
10/10 Excellent
Brian
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Deb, Manager On Duty, Village Suites, BMR. le 24 avr. 2024
Thanks Brian, we are so appreciative of your feedback and even more pleased to know that you enjoyed your stay with the Village Suites.
10/10 Excellent
Corrina
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Corrina
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Deb, Manager On Duty, Village Suites, BMR. le 24 avr. 2024
Thanks Corrina, we are so appreciative of your feedback and even more pleased to know that you enjoyed your stay with the Village Suites.
10/10 Excellent
Nicole
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Katherine le 23 avr. 2024
Hello Nicole, thank you for staying with us and for the positive review. It always makes our day to hear that guests enjoy their experience at Blue. Our associates go the extra mile to provide personalized service and it is wonderful to hear that we exceeded your expectations. It will mean we got it right. We shared your scores with resort leaders and will continue to work hard to ensure your next visit is as comfortable and delightful.
10/10 Excellent
Cassandra
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cassandra
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Katherine le 22 avr. 2024
Hello Cassandra, thank you for staying with us and for the positive review. It always makes our day to hear that guests enjoy their experience at Blue. Our associates go the extra mile to provide personalized service and it is wonderful to hear that we exceeded your expectations. It will mean we got it right. We shared your scores with resort leaders and will continue to work hard to ensure your next visit is as comfortable and delightful.
10/10 Excellent
Trevor
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Trevor
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk le 20 avr. 2024
Hello Trevor, thank you for this fantastic review and rating! We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Curtis
Voyage en couple
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Curtis
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk le 20 avr. 2024
Thanks Curtis for your great feedback, we will be sure to relay this to our team. Happy you enjoyed your stay us!
10/10 Excellent
Meghan
Voyage en famille
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Meghan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Katherine le 16 avr. 2024
Hello Meghan, thank you for the kind words and positive review! It always makes our day to hear that guests enjoy their experience at Blue. Our associates go the extra mile to provide personalized service and it is wonderful to hear that we exceeded your expectations. It will mean we got it right. We shared your scores with resort leaders and will continue to work hard to ensure your next visit is as comfortable and delightful.
8/10 Bien
JANE KENNETH
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
JANE KENNETH
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk le 16 avr. 2024
Thank you Jane for your rating! We truly hope you enjoyed your stay at the Grand Georgian!
10/10 Excellent
Afshin
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Afshin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk le 15 avr. 2024
Hello Afshin, thank you for this fantastic rating! We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Ling
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ling
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Katherine le 15 avr. 2024
Hello Ling, thank you for staying with us and for the kind words. It always makes our day to hear that guests enjoy their experience at Blue. Our associates go the extra mile to provide personalized service and it is wonderful to hear that we exceeded your expectations. It will mean we got it right. We shared your scores with resort leaders and will continue to work hard to ensure your next visit is as comfortable and delightful.
8/10 Bien
Derek
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Derek
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Katherine le 15 avr. 2024
Hello Derek, than you for staying with us and for this helpful feedback. We also want to express our sincere apologies for any inconvenience caused by the state of the fitness center equipment during your stay. We understand the importance of this amenity, and we appreciate your understanding. We are taking proactive steps to repair the equipment and will take your comments into consideration.
8/10 Bien
Victoria
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Victoria
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk le 14 avr. 2024
Hello Victoria, thank you for this fantastic rating! We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Athulya
Voyage en famille
13 avr. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Athulya
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk le 13 avr. 2024
Hello Athulya, thank you for this fantastic rating! We look forward to welcoming you back soon!
6/10 Satisfaisant
Tiffany, Bradford
Voyage en famille avec de jeunes enfants
10 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Tiffany
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Katherine le 12 avr. 2024
Hello Tiffany, thank you for staying with us and for this helpful feedback. We are sincerely sorry to hear you were not able to enjoy some of winter attractions due to the close of the season. We are ramping up now for the spring/summer season and hope you will consider returning the many attractions and activities Blue has to offer our guests. We also thank you for bringing to our attention your dissatisfaction about the cleanliness of the suite. A clean and welcoming environment is a basic expectation for all guests, and we are disappointed to hear that this was not your experience. The conditions you described fall below our standards and warrant additional follow-up with the cleaning associate responsible. Our housekeeping team is usually quite diligent at ensuring our guest suites are in good condition prior to arrival and we regret that this was not the case during your stay. We directed your comments to the Senior Housekeeper for follow-up and coaching purposes. Please accept our sincerest apologies.
10/10 Excellent
Kendra
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kendra
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk le 12 avr. 2024
Hello Kendra, thank you for this fantastic rating! We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Melissa
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk le 14 avr. 2024
Hello Melissa, thank you for this fantastic review and rating! We look forward to welcoming you back soon!
8/10 Bien
Tammy
Voyage en groupe
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tammy
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk le 8 avr. 2024
Thanks Tammy, we are so appreciative of your feedback and even more pleased to know that you enjoyed your stay with the Village Suites.
6/10 Satisfaisant
Joseph
Voyage en famille, Voyage d’affaires
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Katherine le 8 avr. 2024
Hello Joseph, thank you for staying with us and for this helpful feedback. Our sincerest apologies for the inconvenience caused by the renovation work underway at Seasons at Blue. Many of our guests have a personal preference of where they would like to stay, and Seasons at Blue has welcomed many new and returning guests over the years. However, it is time for an update including the comfort of furnishings and common areas. We are pleased to report the work will be completed mid June. We hope when you visit us next, you’ll see a fresh new look!
10/10 Excellent
Florica
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Florica
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk le 8 avr. 2024
Hello Florica, thank you for this fantastic rating! We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk le 7 avr. 2024
Thanks Stephanie, we are so appreciative of your feedback and even more pleased to know that you enjoyed your stay with the Village Suites.
8/10 Bien
Gautam, Prospect Heights
Voyage en famille avec de jeunes enfants
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gautam
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Front Desk le 7 avr. 2024
Hello , thank you for this fantastic rating and feedback! We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Connie
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Connie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk le 4 avr. 2024
Thanks Connie, we are so appreciative of your feedback and even more pleased to know that you enjoyed your stay with the Village Suites.
10/10 Excellent
Lisa
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk le 4 avr. 2024
Hello Lisa, thank you for this fantastic rating! We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Jun
Voyage en famille
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jun
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk le 3 avr. 2024
Thanks Jun, we are so appreciative of your feedback and even more pleased to know that you enjoyed your stay with the Village Suites.
10/10 Excellent
James
Voyage en groupe
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 2 avr. 2024
Thanks James, we are so appreciative of your feedback and even more pleased to know that you enjoyed your stay with the Village Suites.
10/10 Excellent
salvin
Voyage en couple
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
salvin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk le 2 avr. 2024
Hello Salvin, thank you for this fantastic review and rating! We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Luis Fernando
1 avr. 2024
Luis Fernando
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Katherine le 22 avr. 2024
Hello Luis Fernando, thank you for staying with us and for the positive review. It always makes our day to hear that guests enjoy their experience at Blue. Our associates go the extra mile to provide personalized service and it is wonderful to hear that we exceeded your expectations. It will mean we got it right. We shared your scores with resort leaders and will continue to work hard to ensure your next visit is as comfortable and delightful.
10/10 Excellent
JUHUI
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JUHUI
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk le 2 avr. 2024
Hello Juhui, thank you for this fantastic review and rating! We look forward to welcoming you back soon!
8/10 Bien
gemma
Voyage en couple
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
gemma
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Front Desk le 2 avr. 2024
Hello Gemma, thank you for this fantastic review and rating! We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Radu
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Radu
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk le 2 avr. 2024
Hello Radu, thank you for this fantastic review and rating! We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Jacob
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacob
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Front Desk le 2 avr. 2024
Thanks Jacob, we are so appreciative of your feedback and even more pleased to know that you enjoyed your stay with the Village Suites.
6/10 Satisfaisant
Harry
1 avr. 2024
Harry
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk le 21 avr. 2024
Thank you Harry, we regret to see that your experience fell short of your expectations and would welcome any feedback you may have. Please feel free to email us with some specifics.