Piscine

Avis sur Grand Hotel Oslo

5 out of 5
Grand Hotel Oslo
Karl Johansgate 31, Oslo

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 621 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 243 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 91 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 30 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 15 avis sur 1000." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Charlotte

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très bien situé, personnel agréable , belle chambre Il faudrait revoir les oreillers pour la literie. Nous sommes également déçus de ne pas avoir pu profiter de la piscine et du spa faute de place Dommage pour une 5 étoiles
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Front Desk le 13 janv. 2024
Dear Charlotte,Thank you for taking your time to respond to our survey. I appreciate your feedback, and we will look into the mentioned comments to improve for the future. I hope we will have the pleasure of welcoming you back the next time you are in Oslo.Best regards,XuexueReception

4/10 Médiocre

jean-louis

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Indigne d'un 5 étoiles ! Personnel pas très aimable, et envahissant pour les femmes de ménages. La chambre pas faite tous les jours et beaucoup de poussière, vieillotte pour une "chambre majestueuse", seul l'emplacement est bon.
Réponse de Ninni le 14 janv. 2023
Dear Jean-Louis,Thank you for taking your time to answer our survey. I am sorry to learn you were not satisfied with your stay. I can see that there are several points where we failed to meet your expectations, and I apologies for this. However, we appreciate your feedback, and we will look into the mentioned comments to improve for the future, and not make the same mistakes again. I hope we will have the opportunity of welcoming you back the next time you are in Oslo so we can show you the hotel from a better side.Kind regards,NinniHead Concierge, Grand Hotel Oslo

8/10 Bien

Amelia

Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Ninni le 14 janv. 2023
Dear Amelia,Thank you for taking your time to give us feedback regarding your stay. I am glad to learn you enjoyed your visit, and I hope we will have the pleasure of welcoming you back in the future!Kind regards,NinniHead Concierge, Grand Hotel Oslo

8/10 Bien

Marie-Claude

Séjour de 3 nuits en mars 2022
Réponse de Ninni le 11 mars 2022
Dear Marie-Claude, Thank you for taking the time to review your stay with Grand Hotel Oslo. We are very pleased to see that you enjoyed your stay with us! We hope to be able to welcome you back to the Grand Hotel Oslo in the future. Kind regards, Ninni Grand Hotel Oslo

10/10 Excellent

GILBERT

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour au Grand Hotel/ Oslo
Hôtel très bien! rien à redire! Le personnel à la réception très serviable et très pro!! Le seul bémol : Le bar Eight Rooftop Bar : Système unique de commande et de paiement très compliqué par téléphone et personnel peu avenant à vous aider! Etablissement à fuir!!
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
Réponse de Ninni le 9 déc. 2021
Dear Gilbert, Thank you for taking the time to review your stay with Grand Hotel Oslo. We are very pleased to see that you enjoyed your stay with us. Feedback like this really motivates us to go the extra mile when looking after our lovely guests, and I can assure you that your feedback will be communicated to the team. We hope to be able to welcome you back to the Grand Hotel Oslo in the future. Kind regards Grand Hotel Oslo

10/10 Excellent

ALEXANDRE

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de nmaikio le 2 nov. 2021
Dear Alexandre Thank you for taking the time to review your stay with Grand Hotel Oslo! We hope to be able to welcome you back to the Grand Hotel Oslo in the future. Kind Regards Grand Hotel Oslo

10/10 Excellent

Dorian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait!
Séjour parfait! Localisation ideale dans Oslo, très bel établissement, une piscine somptueuse au 7eme étage! Je tiens à remercier le personnel de l’accueil qui nous a surclassé et qui a été si gentil alors que la compagnie aérienne avait perdu nos bagages! Merci a eux
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de nmaikio le 2 nov. 2021
Greetings, Thank you very much for taking the time to provide us with your feedback. Your comfort and our service are of utmost importance to us. We strive daily to meet and exceed service and comfort standards in order to satisfy our guests. We hope to welcome you back again soon in order to satisfy your expectations in a Grand way. With warmest regards, Grand Hotel Oslo

8/10 Bien

Aurélien

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de nmaikio le 2 nov. 2021
Dear Aurelien, Thank you for taking the time to review your stay with Grand Hotel Oslo! We hope to be able to welcome you back to the Grand Hotel Oslo in the future. Kind Regards Grand Hotel Oslo

8/10 Bien

LOIC

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel, je recommande
Bel hôtel, bon emplacement, chambres spacieuses, bon accueil, décoration soignée.
Séjour de 3 nuits en août 2021

8/10 Bien

gregory

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2020
Réponse de nmaikio le 29 juil. 2020
Dear Gregory, Thank you so much for your generous score! We look forward to welcoming you soon again! With kindest regards, Grand Hotel Oslo

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Salle de Bain pas pratique et mal équipée Pas d'étagères dans placard
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de nmaikio le 28 janv. 2020
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We hope to have the opportunity to welcome you soon again. With warmest regards, Nuri M. Aikio Front Office Manager Grand Hotel Oslo

10/10 Excellent

Raul

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Reception le 5 avr. 2024
Dear Raul,Thank you for the kind review!Kind regards,Front desk

10/10 Excellent

andrew

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly and helpful staff,great location in the centre of Oslo. Dining was amazing.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Front desk le 24 mars 2024
Dear AndrewThank you for your kind feedback. I hope we will have the pleasure of welcoming you back in the future.Kind regards,Front Desk

10/10 Excellent

Beth

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Exceeded expectations!! Perfect location and a first class organization. Employees are friendly and helpful.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Sofia le 24 mars 2024
Dear Beth, Thank you so much for your feedback! I appreciate you taking for taking the time to answer it. We are happy to hear that you had a wonderful stay with us. We hope you will come back soon.Kind regards,Front desk

10/10 Excellent

Nathan

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Classic older hotel in the heart of Oslo. Easy walk to shopping, restaurants and central train station.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Reception le 29 févr. 2024
Hello Nathan,Thank you for the feedbackWelcome back next time you visit osloKind regards,Front desk

8/10 Bien

Karen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
We loved staying here. Our only complaint was the way too soft bed; I need a visit to the osteopath now…
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Reception le 29 févr. 2024
Hello Karen,Thank you for the feedbackWelcome back next time you visit osloKind regards,Front desk

10/10 Excellent

AMIT

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It is centrally located. We visited in December so the Christmas markets were right opposite. Lived every thing about the hotel
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Front Desk le 3 févr. 2024
Thank you for taking your time to give us feedback regarding your stay. I am glad to learn you enjoyed your visit, and I hope we will have the pleasure of welcoming you back in the future!

10/10 Excellent

Per

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 23 janv. 2024
Takk for at du tok deg tid til å svare på vår undersøkelse. Jeg er glad for å høre at du var fornøyd med oppholdet ditt. Velkommen tilbake neste gang!

10/10 Excellent

Karen

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 23 janv. 2024
Takk for at du tok deg tid til å svare på vår undersøkelse. Jeg er glad for å høre at du var fornøyd med oppholdet ditt. Velkommen tilbake neste gang!

10/10 Excellent

kenn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Henriette, Front Office Manager le 24 janv. 2024
Kjære Kenn,Tusen takk for at du tok deg tid til å vudere oppholdet ditt. Det er med stor glede vi ser at oppholdet ditt sto til forventningene! Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning. Med vennlig hilsen,

8/10 Bien

Karoline

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Fin helgetur 👌
Fantastisk opphold, god frokost. Men slitte rom.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 23 janv. 2024
Takk for at du tok deg tid til å svare på vår undersøkelse. Jeg er glad for å høre at du var fornøyd med oppholdet ditt. Velkommen tilbake neste gang!

6/10 Satisfaisant

Thomas

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Wifi didn't work and internal radiator heat was not adjustable. Made the room extremely hot.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 13 janv. 2024
Hello Thomas,Thank you for taking your time to respond to our survey. I appreciate your feedback, and we will look into the mentioned comments to improve for the future. I hope we will have the pleasure of welcoming you back the next time you are in Oslo.Best regards,XuexueReception

10/10 Excellent

Michael

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel is nothing but pure class that even the most elite of dignitaries would be impressed with. Incredible lobby, rooms, restaurants and staff.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Frontdesk le 10 janv. 2024
Dear MichaelThank you for taking your time to give us feedback regarding your stay. I am glad to learn you enjoyed your visit, and I hope we will have the pleasure of welcoming you back in the future!Kind regardsFrontdeskMerete

10/10 Excellent

Ethan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I think I was expecting more from the Grand Hotel. I found our other hotels in Oslo to have better rooms, breakfast, and amenities for cheaper. Hotel Bristol was much better.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de M. le 9 janv. 2024
Dear EthanThank you for taking your time to respond to our survey. I appreciate your feedback, and we will look into the mentioned comments to improve for the future. I hope we will have the pleasure of welcoming you back the next time you are in Oslo.Kind regardsFrontdeskMerete

6/10 Satisfaisant

Shadi

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
The good location and good personals. The receptionist and restaurant and bar staff are very professional,kind and helpful. The room was good and clean but after the first day ,they didn’t clean properly. The swimming pool wasn’t open in Christmas time and even the first day was open ,had got problem and they did repair and was close.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de M. le 9 janv. 2024
Dear ShadiThank you for taking your time to respond to our survey. I appreciate your feedback, and we will look into the mentioned comments to improve for the future. I hope we will have the pleasure of welcoming you back the next time you are in Oslo.Kind regardsFrontdeskMerete

10/10 Excellent

H. Miriam

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is very pleasant inside as well as outside. The doors of the hotel-rooms reminded me of the doors of a similar luxury Hotel in Lake Louise Canada. It is clean and the service personell are friendly and relaxed. We traveled with a cat and were assigned a special room for that that instead of carpeting has a pleasant clean wooden floor. If I have any complaints, it was that the plumbing of our bathroom needed to be fixed. Otherwise, since this probably was just an occasional error, we strongly recommend this hotel. Location could not be better right in the center of Oslo between the Royal Palace and the Parliament buildings with the shopping right around the corner. If you go for New Years Eve remember that everything is closed on New Years Eve and New Years Day.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de M. le 9 janv. 2024
Dear MiriamThank you for taking your time to give us feedback regarding your stay. I am glad to learn you enjoyed your visit, and I hope we will have the pleasure of welcoming you back in the future!Kind regardsFrontdeskMerete

2/10 Horrible

DAVID, Spring

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 30 janv. 2024
Dear David,Thank you for taking your time to answer our survey. I am sorry to learn you were not satisfied with your stay, and I apologise for this. However, we appreciate your feedback, and we will improve for the future.

10/10 Excellent

Tanya

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Frontdesk le 10 janv. 2024
Dear TanyaThank you for taking your time to give us feedback regarding your stay. I am glad to learn you enjoyed your visit, and I hope we will have the pleasure of welcoming you back in the future!Kind regardsFrontdeskMerete

6/10 Satisfaisant

Olli

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Séjour de 11 nuits en décembre 2023
Réponse de Henriette, Front Office Manager le 24 janv. 2024
Dear Olli, Thank you for taking your time to review your stay. I hope you had a good time here, and that we will get the pleasure to welcome you back. Kind regards,

10/10 Excellent

Oded

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Frontdesk le 10 janv. 2024
Dear OdedThank you for taking your time to give us feedback regarding your stay. I am glad to learn you enjoyed your visit, and I hope we will have the pleasure of welcoming you back in the future!Kind regardsFrontdeskMerete

8/10 Bien

Yuting

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Henriette, Front Office Manager le 24 janv. 2024
Dear Yuting, Thank you for taking your time to review your stay, we do appreciate it! We are happy to learn that you had a wonderful stay here with us, and we are looking forward to welcome you back!Kind regards,

10/10 Excellent

Li Li

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Frontdesk le 10 janv. 2024
Dear LiThank you for taking your time to give us feedback regarding your stay. I am glad to learn you enjoyed your visit, and I hope we will have the pleasure of welcoming you back in the future!Kind regardsFrontdeskMerete

8/10 Bien

Steinar

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Henriette, Front Office Manager le 24 janv. 2024
Kjære Steinar, Det er så hyggelig å se at du har hadde en fin førjulstid her hos oss! Vi ser frem til å ønske deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere annledning. Med vennlig hilsen,

10/10 Excellent

Parvaneh

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Frontdesk le 10 janv. 2024
Dear ParvanehThank you for taking your time to give us feedback regarding your stay. I am glad to learn you enjoyed your visit, and I hope we will have the pleasure of welcoming you back in the future!Kind regardsFrontdeskMerete

10/10 Excellent

Maria

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Frontdesk le 10 janv. 2024
Dear MariaThank you for taking your time to give us feedback regarding your stay. I am glad to learn you enjoyed your visit, and I hope we will have the pleasure of welcoming you back in the future!Kind regardsFrontdeskMerete

10/10 Excellent

Oddbjørn

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotellopphold i særklasse
Vi var to vennepar på julekonsert med opphold på Grand Hotell. Det ble en god opplevelse. Hotellet bød på god service og komforten var upåklagelig. Det hele frister til gjentakelse.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de M. le 9 janv. 2024
Kjære OddbjørnTakk for at du tok deg tid til å svare på vår undersøkelse. Jeg er glad for å høre at du var fornøyd med oppholdet ditt. Velkommen tilbake neste gang!MvhFrontdeskMerete

8/10 Bien

Kenneth

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Flott gjensyn!
Vi hadde et hyggelig gjensyn med Grand Hotel siden vårt besøk med Chuck Norris og hans kone i 2019. Selve hotellet var utmerket og servicen som vanlig på topp!
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de M. le 9 janv. 2024
Kjære KennethTakk for at du tok deg tid til å svare på vår undersøkelse. Jeg er glad for å høre at du var fornøyd med oppholdet ditt. Velkommen tilbake neste gang!MvhFrontdeskMerete

8/10 Bien

ali

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
great stay
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Henriette, Front Office Manager le 24 janv. 2024
Dear Ali,Thank you for taking your time to review your stay here with us at Grand Hotel Oslo, We are happy to learn that you had a good stay here with us. We look forward to welcome you back! Kind regards,

10/10 Excellent

Sigrid

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luksuriøst hotell
Fikk tidlig innsjekk som var supert. Veldig fint rom og bra spa fasiliteter
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Frontdesk le 10 janv. 2024
Kjære SigridTakk for at du tok deg tid til å svare på vår undersøkelse. Jeg er glad for å høre at du var fornøyd med oppholdet ditt. Velkommen tilbake neste gang!MvhFrontdeskMerete

10/10 Excellent

alan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
You won’t be disappointed
My favourite hotel anywhere
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Henriette, Front Office Manager le 24 janv. 2024
Dear Alan, We are so happy to learn that you have chosen Grand Hotel Oslo as your favourite hotel! We are glad you enjoyed your stay, and we do hope to welcome you back some time soon! Kind regards,

6/10 Satisfaisant

Christian

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Henriette, Front Office Manager le 24 janv. 2024
Kjære Christian, Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere oppholdet ditt, det setter vi stor pris på. Vi håper at du hadde det fint hos oss og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere annledning.Med vennlig hilsen,

6/10 Satisfaisant

asfaw, San Diego

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Well maintained historic building. Employees are very professional and helpful. Unfortunately the rooms I saw have only showers - no bath. One has to walk a short stairs up to access elevators from the lobby, making it difficult for elderlies or for people with heavy bags. Hallways also have random stairs. Usually there is no bellman in the lobby, and it can be a hassle to open the heavy entrance doors. The front entrance would benefit from a redesign to limit cold air draft in the bar.
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Henriette, Front Office Manager le 24 janv. 2024
Dear, Thank you for taking your time to review your stay here with us. I am sorry to learn that your stay was not as expected. We do hope to welcome you back to show you more of the benefits of staying in our 150 year old Grand. And please just let us know in advance if you would like a room with a bathtub. Kind regards,

4/10 Médiocre

Bodil

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Skuffende ...!!!!
Bestilte luksus værelse, indretning absolut fin nok. Men vinduer i værelset vendte ind mod en gård, og var piv-utætte. Det trak ind !, så vi måtte have gardinerne for - hele tiden. En fotostat af en udsigt ville have været bedre! Umuligt at varme værelset up, selvom vi satte termostat til maks. Original badeværelsesdør malet over så mange gange, at døren kunne ikke lukkes !! Gangene på hotellet føltes snævre, og det var ikke nemt at finde ud af, hvor nødudgangene var, hvis en situation skulle have opstået. Morgenmaden var vi heller ikke imponerede af - de varme retter især var ikke særligt appetitlige. Der var intet sted på hotellet nogen håndsprit-flasker... Personalet virkede urutinerede og u-engagerede - fik at vide, at morgenmaden søndag var kl. 0630-1100, hun gentog det ! - og vi troppede op 0630 for at få at vide, at det skam først åbnede kl. 0700... Et gammelt hotel, som sikkert i tidernes morgen har været fantastisk. Men man er ikke lykkedes med at lave det moderne og bevare den gamle sjæl samtidig. Vi var skuffede!
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Henriette, Front Office Manager le 24 janv. 2024
Kjære Bodil, Det er så leit å lese at oppholdet ditt hos oss ikke stod til forventningene. Jeg håper du vil komme tilbake for å gi oss en sjanse til for å hvise hvordan et ekte Grand-opphold skal være.Med vennlig hilsen

6/10 Satisfaisant

Rumija

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Henriette, Front Office Manager le 24 janv. 2024
Dear Rumija, Thank you for reviewing your stay with us at Grand Hotel Oslo. We hope to welcome you back another time. Kind regards,

8/10 Bien

Tove Helene

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Henriette, Front Office Manager le 24 janv. 2024
Kjære Tove Helene, Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere oppholdet ditt, det settes pris på! Det er godt å se at du hadde et fint opphold, og vi håper å kunne få ønske deg velkommen tilbake ved en senere annledning

10/10 Excellent

James

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful stafff My only concern was the bed was too soft and my back hurt in the morning Wonderful hotel
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Henriette, Front Office Manager le 24 janv. 2024
Dear James, I am thrilled to learn that you had a wonderful time visiting us here at Grand Hotel Oslo! Please let us know the next time you visit that you prefer a firmer bed, and we will try our best to make you feel more comfortable!We look forward to welcome you back! Kind regards,

10/10 Excellent

Morten

Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Frontdesk le 10 janv. 2024
Dear MortenThank you for your kind feedback.I hope we will have the pleasure of welcoming you back in the future.Kind regards,FrontdeskMerete

10/10 Excellent

Andrew

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Frontdesk le 10 janv. 2024
Dear AndrewThank you for taking your time to give us feedback regarding your stay. I am glad to learn you enjoyed your visit, and I hope we will have the pleasure of welcoming you back in the future!Kind regardsFrontdeskMerete

10/10 Excellent

Vera

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Frontdesk le 10 janv. 2024
Dear VeraThank you for taking your time to give us feedback regarding your stay. I am glad to learn you enjoyed your visit, and I hope we will have the pleasure of welcoming you back in the future!Kind regardsFrontdeskMerete

10/10 Excellent

Ingerid Graver

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Frontdesk le 10 janv. 2024
Dear IngeridThank you for your kind feedback.I hope we will have the pleasure of welcoming you back in the future.Kind regards,FrontdeskMerete