Avis
8,4
Très bien
8,4/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Team Holmenkollen Park le 9 mars 2024
Dear PhilipeThank you for taking your time to leave us your review.We’re glad to hear that you were satisfied with your stay with us. We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future.Best Regards,
10/10 Excellent
Florian
24 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien, sauf le parking payant
Florian
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de SG le 19 juil. 2023
Dear Florian,Thank you for your kind review.We are pleased to learn you enjoyed your stay with us.We look forward to welcome you back to the top of Oslo on another occasion.Kind regardsReception
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 déc. 2022
Les points faibles : Propreté et personnel et service
DECEVANT
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
11 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Vebjørn, Service Manager le 9 déc. 2019
Dear guest, thank you for staying with us, and taking the time to make this review. It is so nice to see that you enjoyed your stay here with us. Hopefully we could be able to greet you at a later moment.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel endroit
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Vebjørn le 31 oct. 2019
Dear guest,
Thank you for the review, and for staying with us. It is so nice to see that you enjoyed our hotel with the magnificent views.
10/10 Excellent
ingrid
2 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
charmant hôtel
ingrid
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Vebjørn le 31 oct. 2019
Dear Ingrid,
Thank you for staying with us, and taking the time to make this review. We are so glad to see that you liked you stay here with us this much. Next time we will arranged a nice room with the magnificent views.
10/10 Excellent
Sylvie
29 juil. 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
séjour magnifique
Sylvie
Séjour de 6 nuits en juillet 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
18 juil. 2019
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en juillet 2019
Réponse de Frederic le 26 juil. 2019
Dear guest,
Thank you for staying with us and for your review. We are sorry to hear you experienced subpar cleaning and service in the restaurant and we will look into the matter. Hope you enjoyed your stay and we hope we'll have the pleasure of welcoming you back.
10/10 Excellent
Eric
27 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eric
Séjour de 2 nuits en juin 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
14 juin 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Frederic le 29 juin 2019
Dear guest,
Thank you for staying with us and for your review. We're happy to hear you enjoyed the nice views and breakfast but apologize if you experienced bad service from our staff - that should not happen here and we'll improve our routines. Hope you had a fantastic stay and that we'll have the pleasure of welcoming you back.
Frederic - Service Manager
10/10 Excellent
Eric
20 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eric
Séjour de 3 nuits en mai 2019
10/10 Excellent
Militza
9 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 jours à Oslo
Militza
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2018
8/10 Bien
Audrey
31 oct. 2017
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Audrey
Séjour de 3 nuits en octobre 2017
10/10 Excellent
Sebastien
27 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sebastien
Séjour de 3 nuits en septembre 2017
8/10 Bien
Jean Jacques
5 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice location and surrounding
Jean Jacques
Séjour de 1 nuit en août 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 août 2017
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bel hôtel
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2017
8/10 Bien
Mihaela
5 août 2017
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mihaela
Séjour de 3 nuits en juillet 2017
10/10 Excellent
Philippe
29 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vue magnifique avec supplement
Philippe
Séjour de 3 nuits en juillet 2017
10/10 Excellent
Bernard
21 juin 2017
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Bernard
Séjour de 3 nuits en juin 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 avr. 2017
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Rebecca
Voyage en couple
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Team Holmenkollen Park le 7 avr. 2024
Dear Rebecca,Thank you for your kind review. We highly appreciate it.We are looking forward to welcome you again,
8/10 Bien
Kjell Petter
Voyage en famille
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kjell Petter
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Team Holmenkollen Park le 9 mars 2024
Dear Kjell,Thank you for sharing a review of your recent experience. Our team is committed to providing high-quality customer service, therefore we are sad to hear that this time we did not deliver as high service level as you are used to .We will work on service improvement and next time you are staying with we will be happy to deliver best service we can. Yours,
6/10 Satisfaisant
Konrad
Voyage en groupe
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Konrad
Réponse de Team Holmenkollen Park le 24 mars 2024
Dear Konrad, Thank you for taking the time to write us your review. May I first of all express you our appreciation of your loyalty to us. It means a lot to our team! We are extremely sorry about your negative experience this time. What you are describing is definitely not at our standard level. We now went through technical problems we were facing while you were staying at our hotel and our technical support team managed to repair problems you had to experience and you can rest assured this issued will be looked into again and again in order to avoid recurrence. It is indeed very frustrating when hotel staff is not able to solve problem on site, but I would like assure you that they tried their best to put best effort in problem solving as soon as possible. We really hope you can give us another chance to deliver you experience that matches our high standards and turn you back into our loyal customers. Yours,
4/10 Médiocre
Stig
Voyage en famille
15 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Flott fasade, men
Stig
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Holmenkollen Park le 16 janv. 2024
Stig,Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding med oss. Vi beklager at din opplevelse ikke har innfridd dine forventninger denne gangen. Jeg har delt dette med teamet slik at vi kan forbedre oss og til å betjene deg igjen i fremtiden på en bedre måte.Mvh,Team Holmenkollen Park
10/10 Excellent
Haakon
8 janv. 2024
Haakon
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei Haakon, Tusen takk for den gode tilbakemeldingen! Det gleder oss at du hadde et fint opphold på hotellet. På gjensyn. Vennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park
10/10 Excellent
Maria Sofia
Voyage d’affaires
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maria Sofia
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei Maria Sofia, Tusen takk for den gode tilbakemeldingen! Det gleder oss at du hadde et fint opphold på hotellet. På gjensyn. Vennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park
10/10 Excellent
Hilde
Voyage en groupe
6 janv. 2024
Hilde
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei Hilde,Vi beklager å høre om din skuffende opplevelse hos oss. Det er alltid vår intensjon å tilby den beste opplevelsen. Vi er lei oss for at vi ikke klarte å innfri dine forventninger denne gangen. Din tilbakemelding er verdifull for oss.Vi håper vi kan ønske deg velkommen igjen i fremtiden. Vennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park
10/10 Excellent
Thomas, Bellevue
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Dear Thomas, We are happy to hear about your pleasant stay at our hotel. We aim to provide the best service and facilities as possible. Hope to host you again in the future. Best regardsTeam Scandic Holmenkollen Park
6/10 Satisfaisant
Minna
2 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Minna
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Dear Minna, Thank you for your feedback. We will take it into considerations - and aim to improve ourselves in order to give the best service. Hope to see you again in the futureBest regardsTeam Scandic Holmenkollen Park
6/10 Satisfaisant
Minna
1 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
En stor besvikelse
Minna
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Dear Minna, Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your experience at our hotel. We will take your feedback into consideration in order to improve our services. Best regardsTeam Scandic Holmenkollen Park
8/10 Bien
Kai Roger
29 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Kai Roger
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei Kai Roger, Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi er glade for å høre at du hadde et flott opphold på vårt hotell. Vi tar også til oss den negative tilbakemeldingen- og skal jobbe med våre rutiner slik at vi kan forbedre oss. På gjensynVennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park
6/10 Satisfaisant
John-Kjell
26 déc. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Ikke håndkle på rommet
John-Kjell
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei John Kjell, Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at dere ikke fikk håndkle og det uønskede besøket. Vi setter pris på at du sier ifra slik at vi kan gå gjennom rutinene og forbedre oss. På gjensynVennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park
10/10 Excellent
Tone Christin
Voyage en famille
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tone Christin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Holmenkollen Park le 12 janv. 2024
Hei Tone,Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding med oss. Det er veldig viktig for oss å vite hvordan vi kan bli bedre.På gjensyn,Team Scandic Holmenkollen Park
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Holmenkollen Park le 12 janv. 2024
Hei,Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding med oss! Vi setter stor pris på de hyggelige ordene!Vi i Holmenkollen Park streber alltid etter å levere førsteklasses opplevelse, og det er flott å høre at vi innfridde dine forventninger. Vi er spesielt glade å høre at du likte middagen i den sjarmerende gamle delen av hotellet og at du nyttet den fantastisks utsikten vi har.På gjensyn,Team Scandic Holmenkollen Park
10/10 Excellent
Henrik Alexander
23 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Henrik Alexander
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei Henrik Alexander, Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss å høre at du har et fint opphold på hotellet. På gjensyn. Vennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park
8/10 Bien
Lasse
22 déc. 2023
Lasse
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei Lasse,Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss at du hadde et fint opphold på hotellet. Samtidig er det alltid rom for forbedring - noe vi tar med oss for å kunne yte enda bedre service neste gang. På gjensynVennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park
10/10 Excellent
Astrid
Voyage en famille
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Astrid
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei Astrid, Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss å høre at du har et fint opphold på hotellet. På gjensyn. Vennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park
8/10 Bien
Ole Jørgen
17 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Ole Jørgen
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei Ole Jørgen,Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss at du hadde et fint opphold på hotellet. Samtidig er det alltid rom for forbedring - noe vi tar med oss for å kunne yte enda bedre service neste gang. På gjensynVennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park
6/10 Satisfaisant
Benjamin
Voyage d’affaires
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Benjamin
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Holmenkollen Park le 12 janv. 2024
Dear BenjaminThank you for taking your time to leave your feedback.We are appreciating the chance to get to know where we can be better. We will share your feedback to our kitchen department and do our best to improve our breakfast take away selection.Hope to you see you back again,Team Scandic Holmenkollen Park
10/10 Excellent
Tonje
11 déc. 2023
Tonje
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei Tonje Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss å høre at du har et fint opphold på hotellet. På gjensyn. Vennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei,Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss at du hadde et fint opphold på hotellet. Samtidig er det alltid rom for forbedring - noe vi tar med oss for å kunne yte enda bedre service neste gang. På gjensynVennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park
6/10 Satisfaisant
Maria
10 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Maria
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei Maria,Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss at du hadde et fint opphold på hotellet. Samtidig er det alltid rom for forbedring - noe vi tar med oss for å kunne yte enda bedre service neste gang. På gjensynVennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park
8/10 Bien
Tor-Arne
Voyage en famille
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tor-Arne
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei Tor-Arne,Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss at du hadde et fint opphold på hotellet. Samtidig er det alltid rom for forbedring - noe vi tar med oss for å kunne yte enda bedre service neste gang. På gjensynVennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
8 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei,Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss at du hadde et fint opphold på hotellet. Samtidig er det alltid rom for forbedring - noe vi tar med oss for å kunne yte enda bedre service neste gang. På gjensynVennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park
10/10 Excellent
Geir Nesland
Voyage en famille
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nydelig ro på Oslo's tak
Geir Nesland
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Holmenkollen Park le 12 janv. 2024
Mange takk Geir for at du brukte tiden din til å gi oss den hyggelig tilbakemelding. Vi setter stor pris på det! Vi er veldig glade for at du likte maten vi serverer og den fantastiske utsikten vi er veldig stolte av. Vi ønsker deg en riktig god dag og velkommen tilbake på din neste tur til Oslo!Team Scandic Holmenkollen Park
10/10 Excellent
Jennyfer
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jennyfer
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei Jennyfer, Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss å høre at du har et fint opphold på hotellet. På gjensyn. Vennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park
10/10 Excellent
Magne
24 nov. 2023
Magne
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei Henrik Alexander, Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss å høre at du har et fint opphold på hotellet. På gjensyn. Vennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park
10/10 Excellent
Bjørn Vidar
Voyage en famille
22 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bjørn Vidar
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Team Scandic Holmenkollen Park le 6 déc. 2023
Hei Bjørn Vidar,Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Så bra dere hadde et fint opphold her hos oss. Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!Vennlig hilsen, Team Scandic Holmenkollen Park
8/10 Bien
Wiebke
Voyage d’affaires
22 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wiebke
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei WiebkeTusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss at du hadde et fint opphold på hotellet. Samtidig er det alltid rom for forbedring - noe vi tar med oss for å kunne yte enda bedre service neste gang. På gjensynVennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park