Suite (Drage) | Vue de la chambre

Avis sur Scandic Holmenkollen Park

4 out of 5
Scandic Holmenkollen Park
Kongeveien 26, Oslo

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 465 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 341 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 122 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 44 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 29 avis sur 1001." "

8,4/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Philippe

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Apprécié : calme, situation, Non apprécié : menu restaurant
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Team Holmenkollen Park le 9 mars 2024
Dear PhilipeThank you for taking your time to leave us your review.We’re glad to hear that you were satisfied with your stay with us. We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future.Best Regards,

10/10 Excellent

Florian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien, sauf le parking payant
C'est un très bel hotel, la chambre aussi. Le petit déjeuner est vraiment génial. Seul bémol, devoir encore payer 200 NOK (17€) de plus pour garer sa voiture (par nuit).
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de SG le 19 juil. 2023
Dear Florian,Thank you for your kind review.We are pleased to learn you enjoyed your stay with us.We look forward to welcome you back to the top of Oslo on another occasion.Kind regardsReception

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et personnel et service
DECEVANT
on nous a demandé et de réserver la spa pour le 26 décembre alors qu'il était fermé alors que nous avons pas été prévenu . pendant notre séjour ils n'ont pas passé l'aspirateur une seul fois . aucun service en chambre de plus il manqué toutes les serviettes nous avons été obligé de venir les récupérer a l'accueil aucun service en chambre
Séjour de 4 nuits en décembre 2022

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
C'est toujours un sejour réussit avec tout ce qu'il faut, le confort et le service. La vue magnifique, le restaurant et buffet petit déjeuner- et le spa. Excellent. Merci
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Vebjørn, Service Manager le 9 déc. 2019
Dear guest, thank you for staying with us, and taking the time to make this review. It is so nice to see that you enjoyed your stay here with us. Hopefully we could be able to greet you at a later moment.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel endroit
Superbe panorama sur le fjord Et a proximité du tremplin de saut
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Vebjørn le 31 oct. 2019
Dear guest, Thank you for the review, and for staying with us. It is so nice to see that you enjoyed our hotel with the magnificent views.

10/10 Excellent

ingrid

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
charmant hôtel
emplacement magnifique dominant le fjord d'Oslo ; hôtel avec beaucoup de charme, petit déjeuner extrêmement varié ; dommage que la chambre qui m'a été attribuée était située dans l'aile contemporaine et sans la vue panoramique
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Vebjørn le 31 oct. 2019
Dear Ingrid, Thank you for staying with us, and taking the time to make this review. We are so glad to see that you liked you stay here with us this much. Next time we will arranged a nice room with the magnificent views.

10/10 Excellent

Sylvie

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
séjour magnifique
chambres confortables et avec une vue extraordinaire par contre, l'eau de la piscine était froide, nous n'avons pas pu y accéder de toute la semaine !
Séjour de 6 nuits en juillet 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The lobby chairs are not very clean or very dirty. The waiters of the pizzeria except one or two they are not up to
Séjour de 10 nuits en juillet 2019
Réponse de Frederic le 26 juil. 2019
Dear guest, Thank you for staying with us and for your review. We are sorry to hear you experienced subpar cleaning and service in the restaurant and we will look into the matter. Hope you enjoyed your stay and we hope we'll have the pleasure of welcoming you back.

10/10 Excellent

Eric

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Le bâtiment extérieur est juste magnifique, la vue sur Oslo époustouflante par contre la chambre très vieillotte. Le petit déjeuner est vraiment excellent, c’est plus un brunch qu’un petit déjeuner ! Personnel pas très chaleureux , ça c’est dommage. Je recommande quand même.
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Frederic le 29 juin 2019
Dear guest, Thank you for staying with us and for your review. We're happy to hear you enjoyed the nice views and breakfast but apologize if you experienced bad service from our staff - that should not happen here and we'll improve our routines. Hope you had a fantastic stay and that we'll have the pleasure of welcoming you back. Frederic - Service Manager

10/10 Excellent

Eric

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mai 2019

10/10 Excellent

Militza

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 jours à Oslo
Visite d’Oslo. Nous sommes très contents de l’hôtel où nous avions passé un très bon séjour. L’hôtel est propre, et le personnel est très accueillant. Toutes les commodités sont présentes et le buffet du petit-déjeuner est succulent et copieux. L’hôtel est facilement accessible en métro et se situe à l’extérieur du centre-ville, garantissant une ambiance calme
Séjour de 4 nuits en octobre 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2018

8/10 Bien

Audrey

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2017

10/10 Excellent

Sebastien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2017

8/10 Bien

Jean Jacques

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice location and surrounding
Facilities not as we expected
Séjour de 1 nuit en août 2017

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bel hôtel
Très bel hôtel avec une vue magnifique sur Oslo. Chambre standard sans vue mais spacieuse. Petit bémol le ménage n'est pas fait au sol.
Séjour de 2 nuits en août 2017

8/10 Bien

Mihaela

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Revoir l'état de la salle de bain
Séjour de 3 nuits en juillet 2017

10/10 Excellent

Philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vue magnifique avec supplement
Super
Séjour de 3 nuits en juillet 2017

10/10 Excellent

Bernard

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 3 nuits en juin 2017

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement

10/10 Excellent

Rebecca

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely and wonderful place
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Team Holmenkollen Park le 7 avr. 2024
Dear Rebecca,Thank you for your kind review. We highly appreciate it.We are looking forward to welcome you again,

8/10 Bien

Kjell Petter

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice hotel. The personal could be more service minded, thats all
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Team Holmenkollen Park le 9 mars 2024
Dear Kjell,Thank you for sharing a review of your recent experience. Our team is committed to providing high-quality customer service, therefore we are sad to hear that this time we did not deliver as high service level as you are used to .We will work on service improvement and next time you are staying with we will be happy to deliver best service we can. Yours,

6/10 Satisfaisant

Konrad

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Wiir haben bereits mehrfach im Scandic Hotel am Holmenkollen übernachtet, insbesondere nach der großen Renovierung. Leider müssen wir dieses Mal feststellen, dass wir mit dem Zimmer(3129) nicht zufrieden waren. Unser Zimmer befand sich im Seitenflügel und war ziemlich klein. Ein erster Kritikpunkt war die zu weiche Matratze im King-Size-Bett. Jedes Mal, wenn sich jemand im Bett umdrehte, wackelte das gesamte Bett. Zusätzlich war die Duschwassertemperatur nicht angemessen warm. Während unseres Aufenthaltes duschten wir im kostenpflichtigen Spa Oder Sportstudio des Hotels. Dort war das Wasser angenehm warm. Positiv war die schöne Ausgestaltung des Hotel-Foyers, das große Sportstudio und das umfangreiche Frühstücksbuffet. Leider fühlte sich niemand für unsere Reisemängel zuständig, weder die Rezeption noch der Reisevermittler( hier Expedia ). Wir haben mehrfach versucht, unsere Bedenken und Unzufriedenheit zu kommunizieren, jedoch blieben unsere Anliegen ungelöst. Aus den genannten Gründen werden wir zukünftig in Oslo andere Hotels nutzen müssen. Obwohl wir die Renovierungen und die allgemeine Atmosphäre des Hotels schätzen, war die Qualität des Zimmers diesmal enttäuschend. Wir hoffen, dass in Zukunft eine Verbesserung der Zimmerqualität erreicht werden kann, um den hohen Standard des Scandic Holmenkollen Hotels beizubehalten..,,. Uns ärgert es besonders nach den Aufenthalten im letzten Jahr eine derart negative Bewertung abgeben zu müssen.
Réponse de Team Holmenkollen Park le 24 mars 2024
Dear Konrad, Thank you for taking the time to write us your review. May I first of all express you our appreciation of your loyalty to us. It means a lot to our team! We are extremely sorry about your negative experience this time. What you are describing is definitely not at our standard level. We now went through technical problems we were facing while you were staying at our hotel and our technical support team managed to repair problems you had to experience and you can rest assured this issued will be looked into again and again in order to avoid recurrence. It is indeed very frustrating when hotel staff is not able to solve problem on site, but I would like assure you that they tried their best to put best effort in problem solving as soon as possible. We really hope you can give us another chance to deliver you experience that matches our high standards and turn you back into our loyal customers. Yours,

4/10 Médiocre

Stig

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Flott fasade, men
Overall ok, men service og renhold trekker ned.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Holmenkollen Park le 16 janv. 2024
Stig,Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding med oss. Vi beklager at din opplevelse ikke har innfridd dine forventninger denne gangen. Jeg har delt dette med teamet slik at vi kan forbedre oss og til å betjene deg igjen i fremtiden på en bedre måte.Mvh,Team Holmenkollen Park

10/10 Excellent

Haakon

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei Haakon, Tusen takk for den gode tilbakemeldingen! Det gleder oss at du hadde et fint opphold på hotellet. På gjensyn. Vennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

10/10 Excellent

Maria Sofia

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei Maria Sofia, Tusen takk for den gode tilbakemeldingen! Det gleder oss at du hadde et fint opphold på hotellet. På gjensyn. Vennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

10/10 Excellent

Hilde

Voyage en groupe
Gammelt room i 4 etasje i gammelt bygg. Rommet er nok ikke pusset opp siden 90 tallet. Ble overrasket da det på nettsiden står det at hotellet er pusset opp. Veldig gammelt og slitt bad og det var mugg i flisene i kombinert badekar og dusj. Rommet var ikke verdt 2800,-.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei Hilde,Vi beklager å høre om din skuffende opplevelse hos oss. Det er alltid vår intensjon å tilby den beste opplevelsen. Vi er lei oss for at vi ikke klarte å innfri dine forventninger denne gangen. Din tilbakemelding er verdifull for oss.Vi håper vi kan ønske deg velkommen igjen i fremtiden. Vennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

10/10 Excellent

Thomas, Bellevue

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic views and location. Family room had a lot of space. Excellent breakfast. The spa cost extra - a surprise and big turn off.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Dear Thomas, We are happy to hear about your pleasant stay at our hotel. We aim to provide the best service and facilities as possible. Hope to host you again in the future. Best regardsTeam Scandic Holmenkollen Park

6/10 Satisfaisant

Minna

Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Dear Minna, Thank you for your feedback. We will take it into considerations - and aim to improve ourselves in order to give the best service. Hope to see you again in the futureBest regardsTeam Scandic Holmenkollen Park

6/10 Satisfaisant

Minna

Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
En stor besvikelse
Efter att ha haft en fantastiskt trevlig nyårsafton här 2019 så såg vi fram emot att återvända. Men besvikelsen var stor denna gång! Hotellet hade genomgått en stor renovering och både bar/bistrodelen o spa't var superfina men rummen hade tappat mysigheten och var bara neutrala, tråkiga. Vi saknade en massa småbekvämligheter på rummet men det som påverkade mest på missnöjet var att de flesta i personalen (några fina undantag fanns!)saknade servicemind tänket. De verkade inte trivas på jobbet och saknade glädje. Vi var också missnöjda med matutbudet/öppettiderna på restaurangen samt priserna på den påtvingade buffen. Vi kommer inte att återvända, tyvärr!
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Dear Minna, Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your experience at our hotel. We will take your feedback into consideration in order to improve our services. Best regardsTeam Scandic Holmenkollen Park

8/10 Bien

Kai Roger

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Vi fikk et utmerket rom med utsikt. Særdeles god middag med Hjort og meget hyggelig service. Eneste minus var at når vi skulle dusje så var det ikke noe håndkle på badet/ rommet.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei Kai Roger, Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi er glade for å høre at du hadde et flott opphold på vårt hotell. Vi tar også til oss den negative tilbakemeldingen- og skal jobbe med våre rutiner slik at vi kan forbedre oss. På gjensynVennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

6/10 Satisfaisant

John-Kjell

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Ikke håndkle på rommet
Det var ikke håndklær på rommet. Måtte hente i resepsjonen. Så kom de noen å banket på om morgenen å lurte på om jeg trengte håndkle og når jeg skulle sjekke ut?
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei John Kjell, Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at dere ikke fikk håndkle og det uønskede besøket. Vi setter pris på at du sier ifra slik at vi kan gå gjennom rutinene og forbedre oss. På gjensynVennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

10/10 Excellent

Tone Christin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fikk først rom 4111, som hadde en intens ulende lyd. Umulig å oppholde seg i. Klagde og fikk umiddelbart et nytt rom. Så pluss for nytt rom, og minus for at rom 4111 i det hele tatt blir tilbudt folk.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Holmenkollen Park le 12 janv. 2024
Hei Tone,Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding med oss. Det er veldig viktig for oss å vite hvordan vi kan bli bedre.På gjensyn,Team Scandic Holmenkollen Park

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Flotte, nyoppusede fellesområder og rom. Veldig koselig å spise middag i den gamle delen. Fantastisk utsikt. Eneste som trakk ned var maten, den skulle vi gjerne hatt et par hakk bedre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Holmenkollen Park le 12 janv. 2024
Hei,Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding med oss! Vi setter stor pris på de hyggelige ordene!Vi i Holmenkollen Park streber alltid etter å levere førsteklasses opplevelse, og det er flott å høre at vi innfridde dine forventninger. Vi er spesielt glade å høre at du likte middagen i den sjarmerende gamle delen av hotellet og at du nyttet den fantastisks utsikten vi har.På gjensyn,Team Scandic Holmenkollen Park

10/10 Excellent

Henrik Alexander

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei Henrik Alexander, Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss å høre at du har et fint opphold på hotellet. På gjensyn. Vennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

8/10 Bien

Lasse

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei Lasse,Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss at du hadde et fint opphold på hotellet. Samtidig er det alltid rom for forbedring - noe vi tar med oss for å kunne yte enda bedre service neste gang. På gjensynVennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

10/10 Excellent

Astrid

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei Astrid, Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss å høre at du har et fint opphold på hotellet. På gjensyn. Vennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

8/10 Bien

Ole Jørgen

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei Ole Jørgen,Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss at du hadde et fint opphold på hotellet. Samtidig er det alltid rom for forbedring - noe vi tar med oss for å kunne yte enda bedre service neste gang. På gjensynVennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

6/10 Satisfaisant

Benjamin

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeg skulle køre tidligt, og fik derfor gjort morgenmaden klar i en pose, som kunne hentes i receptionen. Morgenmaden var vacuum pakket, ikke skåret, og med intet bestik. Jeg måtte derfor aflevere den retur inden jeg kørte. Ikke optimalt, nårndet netop er tanken at spise på vejen.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Holmenkollen Park le 12 janv. 2024
Dear BenjaminThank you for taking your time to leave your feedback.We are appreciating the chance to get to know where we can be better. We will share your feedback to our kitchen department and do our best to improve our breakfast take away selection.Hope to you see you back again,Team Scandic Holmenkollen Park

10/10 Excellent

Tonje

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei Tonje Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss å høre at du har et fint opphold på hotellet. På gjensyn. Vennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei,Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss at du hadde et fint opphold på hotellet. Samtidig er det alltid rom for forbedring - noe vi tar med oss for å kunne yte enda bedre service neste gang. På gjensynVennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

6/10 Satisfaisant

Maria

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei Maria,Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss at du hadde et fint opphold på hotellet. Samtidig er det alltid rom for forbedring - noe vi tar med oss for å kunne yte enda bedre service neste gang. På gjensynVennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

8/10 Bien

Tor-Arne

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei Tor-Arne,Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss at du hadde et fint opphold på hotellet. Samtidig er det alltid rom for forbedring - noe vi tar med oss for å kunne yte enda bedre service neste gang. På gjensynVennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei,Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss at du hadde et fint opphold på hotellet. Samtidig er det alltid rom for forbedring - noe vi tar med oss for å kunne yte enda bedre service neste gang. På gjensynVennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

10/10 Excellent

Geir Nesland

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nydelig ro på Oslo's tak
Her får man en flott kombinasjon av ro/stillhet, god mat, hyggelig personell, nydelig utsikt og samtidig rask tilgang/nærhet til Oslo Sentrum.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Holmenkollen Park le 12 janv. 2024
Mange takk Geir for at du brukte tiden din til å gi oss den hyggelig tilbakemelding. Vi setter stor pris på det! Vi er veldig glade for at du likte maten vi serverer og den fantastiske utsikten vi er veldig stolte av. Vi ønsker deg en riktig god dag og velkommen tilbake på din neste tur til Oslo!Team Scandic Holmenkollen Park

10/10 Excellent

Jennyfer

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei Jennyfer, Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss å høre at du har et fint opphold på hotellet. På gjensyn. Vennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

10/10 Excellent

Magne

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei Henrik Alexander, Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss å høre at du har et fint opphold på hotellet. På gjensyn. Vennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

10/10 Excellent

Bjørn Vidar

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ble veldig godt tatt imot i resepsjonen. Vi ankom litt tidligere enn planlagt, ca 13.00, men vi fikk likevel utdelt rom. Fint og rent, lyst og trivelig. Stort bad. Vi spiste to ganger i restauranten i tillegg til frokosten, og maten var topp. Utsjekk var hyggelig og god service. Det å kunne parkere inne i parkeringshuset er et stort pluss. Takk for et flott opphold, vi kommer igjen. Mvh Bjørn V. Kaasa
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Team Scandic Holmenkollen Park le 6 déc. 2023
Hei Bjørn Vidar,Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Så bra dere hadde et fint opphold her hos oss. Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!Vennlig hilsen, Team Scandic Holmenkollen Park

8/10 Bien

Wiebke

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de A le 12 janv. 2024
Hei WiebkeTusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss at du hadde et fint opphold på hotellet. Samtidig er det alltid rom for forbedring - noe vi tar med oss for å kunne yte enda bedre service neste gang. På gjensynVennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park