Les notes se basent sur un nombre total de 281 avis vérifiés

4,2 sur 5
Recommandé par 100 % des clients
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Services et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 Conditions de l'hôtel
Avis Expedia vérifiés
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 29 oct. 2019
Ménage à moitié fait dans la chambre Le sol n’a pas été fait. En arrivant la chambre n’était pas nette
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
29 oct. 2019 par Jose - Service Manager, Direction de l'hôtel
Dear Guest, We thank you for letting us know about your recent experience with our hotel Radisson Blu Scandinavia. We apologize if our service did not meet your expectations, and appreciate you taking time to share your concerns. Your feedback is highly appreciated and will help us to improve our ability to serve you and other guests. On behalf of our entire staff here at the Radisson Blu we would like to thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area! Sincerely, Jose Pardave Service Manager Radisson Blu Scandinavia Hotel
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 24 sept. 2019
Tres bien situé. calme petit déjeuner très bien garni en revanche literie trop molle
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
24 sept. 2019 par ., Direction de l'hôtel
Dear Guest, Thank you very much for sharing your experience with us and for staying at The Radisson Blu Scandinavia, Oslo. I greatly appreciate your feedback both positive and constructive as this becomes a great tool in our continuous efforts to provide the finest personalized service and ensure each guest experiences a true Radisson Blu experience. Thank you once more for sharing and we all look forward to welcoming you back again the next time you travel to Oslo. Sincerely, Jose Pardave Service Manager Radisson Blu Scandinavia Hotel
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 19 août 2019
Vue exceptionnelle sur le fjord d'Oslo, emplacement central, personnel très prévenant et efficace, piscine et spa très agréable en fin de journée! Nous reviendrons
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
20 août 2019 par Danielle , Direction de l'hôtel
Dear guest, Thank you for the great feeback on your stay with us. It's wonderful to hear you enjoyed the view and had time to relax in our Lagoon Spa. We look forward to welcoming you back again the next time you visit Oslo! Best regards, Danielle Front Office Manager
4 sur 5
par un voyageur vérifié

À recommander +++

Publié le 8 août 2019 sur Hotels
A notre arrivée à 2h du matin, la chambre n’était Pas la bonne ( chambre pour 2 au lieu de 4 ) Le lendemain changement de chambre. Personnel très gentil. Notre nouvelle chambre était très bien, le petit déjeuner délicieux, la vue sur le fjord depuis le bar en roof top est incroyable. Les services de l’hote ( piscine, sauna,...) sont à la hauteur de nos attentes. La localisation est au cœur de la ville et des activités.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
23 août 2019 par Danielle, Direction de l'hôtel
Dear Jean Marc, Thank you for the review on your recent stay with us. We're glad to hear you enjoyed your time with us, and hope to see you back again soon! Best regards, Danielle Front Office Manager
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 31 juil. 2019 sur Ebookers
Personnel à l'accueil peu chaleureux et peu disponible
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
3 sept. 2019 par ., Direction de l'hôtel
Dear Guest, Thank you very much for sharing your experience with us and for staying at The Radisson Blu Scandinavia, Oslo. I greatly appreciate your feedback both positive and constructive as this becomes a great tool in our continuous efforts to provide the finest personalized service and ensure each guest experiences a true Radisson Blu experience. Thank you once more for sharing and we all look forward to welcoming you back again the next time you travel to Oslo. Sincerely, Jose Pardave Service Manager Radisson Blu Scandinavia Hotel
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 31 juil. 2019
NOUS AVONS DEMANDÉ UNE NUIT SUPPLÉMENTAIRE PLUSIEURS JOURS AVANT NOTRE DEPART: 1) NOUS AVONS DU RENDRE LA CHAMBRE QUI ETAIT SOIT DISANT RÉSERVEE 2) LAISSER TOUS NOS BAGAGES A L'ACCUEIL 3) LE SOIR IL NOUS ONT REDONNÉ EXACTEMENT LA MÊME CHAMBRE INADMISSIBLE
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
3 sept. 2019 par ., Direction de l'hôtel
Dear Guest, We thank you for letting us know about your recent experience with our hotel Radisson Blu Scandinavia. We apologize if our service did not meet your expectations, and appreciate you taking time to share your concerns. Our goal is to provide a consistently reliable product and an exemplary level of customer service. We can ensure you that we have discussed this happening internally with the management to avoid something like this from happening again. On behalf of our entire staff here at the Radisson Blu Scandinavia we would like to thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area! Sincerely, Jose Pardave Service Manager Radisson Blu Scandinavia Hotel
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 3 juil. 2019
L'emplacement. On gare la voiture et on fait tout Oslo à pieds et en transport en commun. la chambre, très agréable le bar au dernier étage : A ne pas manquer. Le rapport qualité prix est excellent. A refaire
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 6 juin 2019
Bonne situation dans la ville. Bon petit déjeuner, mais pas assez de produits bio, serveurs qui pourraient être plus attentifs...et souriants... Chambre petite et mal insonorisée: porte condamnée menant à la chambre voisine. Portes des chambres qui claquent. Bonne insonorisation de l'extérieur cependant. Propreté douteuse dans la chambre ( sol surtout), ainsi que dans l'entrée de l'hôtel, ce qui ne donne pas bonne impression en arrivant...
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
12 juin 2019 par Jose - Service Manager, Direction de l'hôtel
Dear Guest, Thank you very much for sharing your experience with us and for staying at The Radisson Blu Scandinavia, Oslo. I greatly appreciate your feedback both positive and constructive as this becomes a great tool in our continuous efforts to provide the finest personalized service and ensure each guest experiences a true Radisson Blu experience. Thank you once more for sharing and we all look forward to welcoming you back again the next time you travel to Oslo. Sincerely, Jose Pardave Service Manager Radisson Blu Scandinavia Hotel
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 23 mai 2019 sur Hotels
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
28 mai 2019 par Jose - Service Manager, Direction de l'hôtel
Dear Paolo, Thank you very much for sharing your experience with us and for staying at The Radisson Blu Scandinavia, Oslo. Reviews like this make it all worthwhile. We are so pleased you had a great stay and really hope to see you again in the near future. Thank you once more for sharing and we all look forward to welcoming you back again the next time you travel to Oslo. Happy New Year! Sincerely, Jose Pardave Service Manager Radisson Blu Scandinavia Hotel
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 14 mai 2019
Tres bien sirue personnel au top petit dejeuner parfait
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
28 mai 2019 par Jose - Service Manager, Direction de l'hôtel
Dear Guest, Thank you very much for sharing your experience with us and for staying at The Radisson Blu Scandinavia, Oslo. Reviews like this make it all worthwhile. We are so pleased you had a great stay and really hope to see you again in the near future. Thank you once more for sharing and we all look forward to welcoming you back again the next time you travel to Oslo. Sincerely, Jose Pardave Service Manager Radisson Blu Scandinavia Hotel